وقتیکه مرد در رابطه عقب نشینی می کنه

وقتیکه مرد در رابطه عقب نشینی می کنه
  • وقتیکه مرد در رابطه عقب نشینی می کنه

    یه مرد ممکنه باهات خیلی خوب رفتار کنه همیشه بهت زنگ بزنه باهات قرار بذاره و… اما یه دفعه خودشو عقب بکشه انگار که دیگه تمایلی نداره یا کار اشتباهی ازت سرزده .

    نیاز به فضا
    وقتی که مردی برای مدتی واقعا با زنی صمیمی میشه از این احساس لذت میبره و بیشتر میخواد اما بخش عجیب ماجرا اینه که وقتی این صمیمیت رو تجربه می کنه، ناگهان نیاز به فضا پیدا می کنه.

    مقداری فضا برای بهبودی. مثل موقعیکه بعد از ورزش ماهیچه نیاز به استراحت پیدا می کنه تا دوباره قوی و فعال بشه.

    مردها حتی در روابط خوب هم فاصله می گیرن. دلیل دیگری هم برای فاصله گرفتن مردها هست اونم زمانی هست که حس کنند که با هدف خود فاصله گرفته اند.

    اونها براشون مهمه که بدونن دارن با زندگیشون چیکار میکنن و هدفشون چیه.

    هدف یک مرد میتونه پیشرفت شغلی یا ایجاد شرکت خودش باشه یا کاری خلاقانه مثل یک پروژه شخصی در خانه یا حتی تمرین ورزش مورد علاقش باشه.

    موضوع اینه که مرد اهدافی داره که دل مشغولی اون حساب میشن و روشون تمرکز میکنه تا به خوبی انجامشون بده.

    وقتیکه مرد دنبال اهدافش نمیره یا حس می کنه که از اونها دور افتاده این امر در رابطش مشکل ایجاد میکنه.

    خودشونو عقب میکشن بی قرار میشن و زود آزرده میشن کلا خودشونو کنار میکشن.

    اغلب خودشونم نمیدونن که چه اتفاقی داره براشون میفته و با عقب کشیدن از رابطه ی احساسیشون حتى شرایط رو برای خودشون بدتر می کنن.

    این به خصوص موقعیه که میبینید توی رابطه حاضر و غایب میشن تا اینکه کاملا فاصله میگیرن.

    اینجاست که زنها میخوان که به مرد کمک کنن یا حتی قضیه رو به خودشون میگیرن و در احساسات مرد نسبت به خودشون تردید می کنن.

    پیشنهاد من به شما: برگرداندن مرد مورد علاقه شما و از نو ساختن ارتباط عاشقانه

    رفتارهای زنانه ای که در این شرایط هیچ کاربردی ندارن :

    توقعات غیر واقعی
    زنها فکر می کنن که اگه اوضاع رابطشون خوبه پس مرد به طور طبیعی خودش رابطه رو به مرحله بعدی هدایت خواهد کرد زنها اینطور فکر می کنن حتی موقعیکه مرد هیچ حرفی از آینده نزده و نمیزنه.

    زن به این طرز فکرش ادامه میده تا اینکه یه دفعه میفهمه که مرد داره با زنهای دیگه ای قرار میذاره با دیگه برای آخر هفته هاشون برنامه ای نمیذاره و یه دفعه شکه میشه .

    این به این خاطره که زن برای خودش توقعات غیر واقعی گذاشته و وقتی توقعاتش براورده نمیشه ناراحت و سرخورده میشه و شروع به دعوا و جروبحث میکنه که این حتی قضیه رو بدتر میکنه.

    روی دیگه ی سکه اینه که زن وانمود میکنه که با یک رابطه سطحی راضی و خوشحاله و صبر میکنه تا بلکه مرد تغییر کنه و وقتی اتفاقی نمی افته باز ناامید و سرخورده میشه.

    پروژه صحبت کردن
    برای زن مستقل امروزی که زمام زندگیشو داره به دست میگیره منطقی به نظر میرسه که همه ی کارتهاشو رو کنه و به طور جدی با مرد در مورد اینکه رابطه داره به کدوم سمت میره بشینه و صحبت کنه.

    شما فکر می کنید که اگه همه ی دلایلتون رو مبنی بر اینکه ما چه زوج ایده آلی هستیم ارائه کنید اون هم چشماش باز میشه و حقیقتو میبینه و میفهمه عجب احمقیه و تصمیمشو کلا عوض می کنه.

    نه اینطور نیست چرا که به مرد برای خواستن شما و متعهد شدن به شما نیاز به دلایل خودش داره و این دلایل موقعی براش ایجاد میشن که اون عمیقا جذب شما شده باشه .

    متقاعد کردن
    وقتیکه مردی با تردید با شما رفتار می کنه سعی برای متقاعد کردن اون در خلاف جهت، شما رو در موقعیت ضعف قرار میده حتی اگر این رفتار رو با دادن اولتیماتوم بروز بدین بازم بی حاصل هست.

    شما مردیرو میخواید که خودش شما رو دوست داشته باشه و بخوادتون نه اینکه بخواید مجبورش کنید یا متقاعدش کنید به اینکه باید رابطتون چه جوری باشه .

    بیش از حد احساساتتون رو سهیم شدن
    به ذهنتون میرسه که اگر شما شروع به سهیم شدن احساساتون کنید اون هم متقابلا با شما همراه خواهد شد.

    مردها اینطوری نیستن که اگر شما شروع کردین به ابراز احساسات و نزدیکتر شدن اونها هم در عوض همینکارو بکنن به خصوص موقعیکه خودشونو عقب کشیدن از رابطه .

    وقتیکه مردی عقب میکشه یعنی نیاز به زمان دارد تا با احساسات خودش کنار بیاد و دوباره شارژ بشه. موقعیکه آماده باشه خودش برمیگرده .

    بازگشت به عشق

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا