بازگشت عشق:برگشت به رابطه در ۶ مرحله کاملا علمی(تضمینی)

برگرداندن عشق از دست رفته
  •  برگشت به رابطه در ۶ مرحله کاملا علمی

    بهبود رابطه و بازگرداندن عشق از دست رفته

    ایا ناگهان رابطه شما سرد شده است ؟؟ ایا فردی که تمام زندگی او بودید بی دلیل و بدون بهانه زیر حرف های خود زده است ؟اشتباهات بازگشت عشق را می دانید؟چه راه هایی را برای بازگشت معشوق خود امتحان کردید؟

     

    ایا فکر میکنید رابطه شما تمام شده است و هیچ راه بازگشتی ندارد ؟؟ ایا هیچ راه تماسی با فرد مورد علاقه خود ندارید ؟؟

    ایا پاسخ تماس های شما را نمی دهد یا قراره ملاقات شما را کنسل میکند ؟؟

    فردی که در قبل پیرو شما بود و مطیع شما بوده است در شرایطی است که حس خود را نسبت به شما از دسته داده است و نمیتواند شما رو همچون گذشته دوست داشته باشد متاسفانه با رفتار نادرست این شرایط ممکن است برای ابد باقی بماند .در آن لحظه، رابطه شما در معضل جدی خواهد بود.

    صحبت کردن با  شریک زندگی در این شرایط بسیار سخت و دشوار است، اما گام های کوچکتری برای بازگشت به رابطه یا محکم کردن  رابطه شما وجود دارد.

    بازگرداندن عشق از دست رفته؛ بازگشت عشق  قدیمی

    احتمالا الان که از طریق سایت گوگل وارد صفحه ما شدید تو یه رابطه سرد شده یا یه رابطه ایی که پایان گرفته هستید و همه کارهایی که به نظرتون درست بوده رو برای برگردوندن عشق خودتون انجام دادید و جوابی نگرفتید و می خواهید تلاش خود را در جهت بازگشت عشق انجام دهید

    متاسفانه خیلی ها روز های سختی رو داشتن ؛ یا یکی از بدترین تجربه های زندگیشون رو دارن تجربه میکنن و شاید حال خوشی نداشته باشند .

    مهم نیست که پسر باشید یا دختر یا این که وضع مالی فوق العاده خوب یا بدی داشتید و قیافه خیلی خوبی داشته باشید یا نه ؛ مهم اینه که قبلا کسی تو زندگی شما بوده و یه رنگ و بوی خوب به زندگی شما داده و الان رفته یا اینکه یه رابطه خیلی سرد باهاش دارید .

    خیلی موقع ها تو این مواقع اشتباهاتی میکنیم که شاید هیچ وقت جبران نشه ولی توی این پست حداقل یاد میگیریم که چه کار هایی رو باید بکنیم تا کمترین آسیب رو ببینه رابطه ما .

     یک سری نکات هست که تقریبا تمام افرادی که در رابطه خود دچار مشکل میشوند سراغ آن ها می روند و سعی می کنند از این طریق روابط خود را اصلاح کنند  .

    اما انجام این کارها باعث می شود راه های بازگشت عشق خود را نیز از دست بدهند

    مقاله زیر را به دقت بخوانید وسعی کنید اشتباهات زیر رو انجام ندهید (تقریبا همه دوستان اشتباهات را انجام داده اند و سپس به این مقالات مراجعه کرده اند ؛ حتی اگر این اشتباهات را انجام دادید نیازی نیست نگران باشید چرا که با انجام تمرین ها و تکنیک های موثر می توان رابطه را به حالت اول برگرداند. )

    تنها نکته قابل توجه این هست که از موارد زیر جلوگیری نمائید .

    همیشه سعی کنید  دیده شوید

    بزرگترین اشتباه افراد هنگام جدایی و یا هنگامی که رابطه به سردی کشیده شده است این است که  به طور مداوم بخواهیم از طریق پیام و تماس های پشت سر هم به رابطه برگردیم ؛ زمانی که به هر دلیلی رابطه ما رو به پایان است و یا حتی پایان یافته است یکی از بزرگترین اشتباهات  .در این مسیر که ما مرتکب می شویم ،پیگیری ها و تماس ها و پیام های پی در پی است

    تا خودمان را به او نشان دهیم. در حالی که وقتی رابطه ای به پایان رسیده است این پیگیری ها و پیام ها فقط باعث بیشتر شدن فاصله ما می شود و تاثیر منفی در هدف ما که بازگرداندن عشق از دست رفته است می گذارد

    در اکثر مواقع افراد  به دلیل اینکه زیاد به این موضوع توجه ندارند ؛ مدام پشت سر هم سعی میکنند که در مقابل طرف خود حاضر شوند و به طور تصادفی او را ببینید یا اینکه برای اینکه با وی حرف بزنند به طور مدام به او زنگ می زنند   و این کار را برای این انجام می دهند که طرف مقابلشان به وی فکر کند و وی را فراموش نکند . یا در گاهی میخواهیم با این تماس ها به طرف مقابل خود بفهمانیم که به فکر او هستیم که به وی تماس میگیریم که این کار فوق العاده اشتباه می باشد

    که این پیگیری ها نه تنها به بازگرداندن عشق از دست رفته و قدیمی ما کمکی نمی کند بلکه باعث بیشتر شدن فاصله ما می شود .

    تماس های پی در پی ممکن است باعث خاموش کردن خط طرف مقابل یا حتی سوزاندن سیم کارت و  محو شدن وی از شبکه های اجتماعی شود که کار ما را برای بازگشت عشق قدیمی به مراتب دشوارتر می کند. .

    به این نکته توجه کنید که تماس گرفتن ها و پیگیری های پی در پی باعش می شودفرد مقابل تصور کند شما فرد بسیار ضعیفی هستید و تاثیر منفی در رابطه شما می گذارد و باعث می شود جذابیت خود را نزد او از دست یدهید

    در حقیقت گاهی اوقات اگر هیچ کاری نکنید بهترین کمک را به بازگشت رابطه تان انجام دادید چرا که انجام اشتباه در سعی برای بازگشت فقط باعث دعوا و فاصله بیشتر می شود.

    بازگرداندن عشق از دست رفته

    فکر کنید فرد مقابل شما هنوز تغیری نکرده است .

    یکی از اشتباهات اساسی و بزرگ ما برای بازگرداندن عشق از دست رفته این است که فکر کنیم عشق او به ما هیچ تغییری نکرده است و به ما هنوز مانند گذشته علاقه دارد .

     اما نکته مهم اینجاست که طرف مقابل شما تغییر کرده و اگر بخواهید با کارهای متفاوت به او نشان دهید زندگی بدون او برایتان دشوار است وحال روحی شما خراب

    است  مثلا عکس پروفایل شبکه های اجتماعی خود را غمگین انتخاب کنیدکاملا اشتباه فکر می کنید چرا که در حال حاضر دیگر برای طرف مقابل شما هیچ اهمیتی ندارد که در چه شرایطی هستید.

    این مهم است که بدانید با التماس و خواهش و گریه هیچ وقت نمی توانید عشق سابق خود را برگردانید و با وی رابطه خوبی داشته باشید .

    هر اندازه بیشتر با پیام ها و تماس ها و شیوه های مختلف پیگیر باشید فقط ضعف و سرخوردگی خود را به او نشان می دهید و  :

    درواقع دانستن موضوعات زیر هیچ اهمیتی برای طرف مقابل شما ندارد:

    دانستن اینکه دلیل سرزندگی شما بوده است .

    دانستن اینکه بدون او زندگی دشواری دارید .

    دانست اینکه اگر نهایت تنهایی شما را درک کند احتمالا برمی گردد .

    دانستن اینکه در نبودش دچار بیماری های جسمی و ورحی شده اید .

    اینکه بفهمد زندگی شما  بدون او جهنم است.

    اینکه التماس و خواهش کنید تا برگردد .

    اینکه به او بگویید چقدر عاشقانه دوستش دارید .

    هیچ یک از موارد بالا برای طرف مقابل شما ارزشی ندارد و به هیچ عنوان دلش نمیسوزد و برگردد.

    نحوه تصمیم گیری خانم ها در رابطه

    خانم ها زمانی که در یک رابطه هستن یا کاملا در آن رابطه هستن و برای آن تلاش میکنن یا به طور کل یک رابطه را می بوسن میزارن کنار .و نصفه و نیمه نیستند .

    خانم ها در رابطه خیلی احساساتی هستند و همیشه احساسات خود را در رابطه نشان میدهند  و  اغلب احساساتی هستند ولی همین خانم ها در مواقع جدایی مانند مامور اعدام می شوند  و بدون هیچ رحم و ترحمی به زیر چهار پایه میزنند و طرف را مجازات میکنند دقیقا همانند یک جلاد بی روح ….

    نحوه تصمیم گیری آقایون در رابطه

    در بعضی از آقایان این مشاهده شده که دوست دارند بهترین چیز ها را همزمان داشته باشند در صورتی که آقایان کاملا تک بعدی هستند و حتی اینکه بخواهند با دو نفر به طور همزمان صحبت کنند به مشکلات جدی بر میخورند .

    آقایون اصولا ۹۰% بیشتر در روابط به صورت منطقی رفتار می کنند ولی در واقع موقع عمل بسیار بسیار احساساتی تر از خانم ها هستند . و روحیه لطیف تری دارند و کمتر میتوانند پایان دهنده یک رابطه باشند .

    نگرانی و ترس از دست دادن طرف مقابل

    احتمال دارد که شما به این نکته فکر کنید که عشق قبلی شما در زمانی که از او دورشدید ممکن است با افراد دیگری ارتباط برقرار کند؛ و اگر این اتقاق بیفتد به طور نا خودگاه شما دچار یک جنون آنی می شوید و ممکن است هر کاری انجام دهید .

    اگر این اتفاق برای شما افتاده باشد میدانید در مورد چه چیزی صحبت میکنم ؛ شب هایی که صبح نمی شوند و ساعت ها و دقایق و ثانیه هایی که برای شما متوقف می شود .

    والبته امیدوارم که این اتفاق برای شما هرگز رخ نداده باشد اما اگر هم این اتفاق رخ داده باشد شما باید تحمل  آن را داشته باشید و بدانید که این وضعیتی که الان دچارش هستید ماندگار نیست. .

    توجه داشته باشید اگر  طرف مقابل  شما  با شخصی قرار ملاقات گذاشت و یا شخصی وارد زندگی طرف مقابل شما شد باید خود را کنترل کنید .

    احتمالا وقتی این اتفاق برای شما بیفتد بدون اینکه به مطالب این مقاله توجه داشته باشید بلافاصله به سمت گوشی خود می روید ؛ و سپس به طرف مقابل خود تماس میگیرید و از خیانت وی صحبت می کنید  یا پست بودن او را گوش زد میکنید  ؛ یا اینکه با خود میگوید اگر الان کاری انجام ندهم همه چیز تمام میشود و برای همیشه فراموش مرا فراموش میکند  و با خود میگویید برم پیش عشق قدیمم و به او بگویم چقدر عاشق و دلداده وی هستم  باید هر شرطی که گذاشت را قبول کنم و بی اختیار دستورات او را اطاعت کنم تا فقط وی برگردد.   و با خود میگوید که در درب خانه اش وایمیستم تا با او صحبت کنم وحتی به وی بگویم شخص جدید انتخاب اشتباهی است  ولی این کار ها فایده  ایی ندارد و چیزی درست نمی شود …..

    باید توجه داشته باشید که این روابط دوام خیلی زیادی ندارند  و فقط برای پر کردن خلا ناشی از نبود شماست و اگر به ستیز و مقابله با آن بپردازید ممکن است برای همیشه جایگزین رابطه شما شود. .

    نباید مخالفت کنید و عکس العملی نشان دهید زیرا :
    بعضی اوقات خود شما هم روی دنده لج می افتید  و فقط قصد شما لج کردن با فرد خاصی است ؛ ممکن است کاری را انجام دهید که فقط میخواهید فرد مقابلتان رو زجر دهید پس بهتر است هیچ عکس العملی نشان ندهید .

    بازگشت به رابطه پس از جدایی

    جدایی یکی از سخت‌ترین تجربه‌های زندگی است و برای بسیاری از ما از دست دادن شخصی که به آن اهمیت می‌دهیم و با آن رابطه داریم، بسیار سخت است. اما گاهی اوقات در زندگی به این نتیجه می‌رسیم که جدایی ضروری است و باید همچنان به زندگی ادامه داد. اما سوال اینجاست که آیا ما می‌توانیم پس از جدایی به رابطه قبلی بازگشت کنیم؟

    در پاسخ به این سوال باید گفت که هر رابطه به دلایل خودش از بین می‌رود و بازگشت به رابطه قبلی بسته به شرایط و عوامل مختلف ممکن است یا نا‌ممکن. اما اگر شما به دنبال بازگشت به رابطه قبلی هستید، بهتر است در نظر داشته باشید که این کار ممکن است با چالش‌هایی همراه باشد.

    اولین چالش که ممکن است با آن رو‌به‌رو شوید، این است که شخصی که با آن رابطه داشتید، دیگر همان شخص قدیمی نیست. هر شخص با گذر زمان تغییر می‌کند و ممکن است شخصی که شما با آن رابطه داشتید، از لحاظ رفتاری و شخصیتی تغییر کرده باشد. بنابراین، شما باید برای بازگشت به رابطه قبلی، با دید جدیدی به شخص مورد نظر نگاه کنید و با توجه به تغییراتی که رخ داده، به روابط مجددی بپردازید.

    چالش دومی که ممکن است با آن روبرو شوید، این است که به دلیل جدایی و تجربه ناامیدی، شما به شخص مورد نظر دیگر به همان شکلی که قبلاً به آن اعتقاد داشتید، اعتماد ندارید. این چالش می‌تواند باعث شک و تردید در رابطه شما شود که ممکن است باعث کمرنگ شدن عشق و احساسات قبلی شما شود. برای پیشرفت در رابطه، شما باید اعتماد خود را به شخص مورد نظر بازیابی کنید و به تدریج با او به سمت یک رابطه پایدار حرکت کنید.

    چالش سومی که ممکن است با آن روبرو شوید، این است که شما به دلیل تجربه‌های گذشته، ممکن است پیش‌فرض‌هایی درباره رابطه داشته باشید که احتمالاً با واقعیت فعلی مطابقت ندارد. برای مثال، شما ممکن است به دلیل تجربه ناموفقی که در رابطه قبلی داشتید، به دنبال یک رابطه پایدار و بدون هیچگونه مشکلات باشید. اما باید به یاد داشته باشید که هیچ رابطه‌ای بدون چالش و مشکلات نیست و برای موفقیت در رابطه، باید با این چالش‌ها برخورد کنید و آن‌ها را حل کنید.

    در نهایت، می‌توان گفت که بازگشت به رابطه قبلی ممکن است با چالش‌هایی همراه باشد، اما اگر شما به دنبال بازگشت به رابطه قبلی هستید، باید با این چالش‌ها برخورد کنید. باید با دید جدیدی به شخص مورد نظر نگاه کنید، اعتماد خود را به او بازیابی کنید و با چالش‌هایی که در رابطه با آن‌ها مواجه می‌شوید، برخورد کنید. با تلاش و کوشش می‌توانید به یک رابطه پایدار بازگردید.

    بازگشت به رابطه تمام شده

    بازگشت به رابطه تمام شده به معنای بازگشت به رابطه قبلی بعد از جدایی یا تمام شدن آن است. این مفهوم معمولاً در روابط عاطفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به خصوص در مواردی که دو نفر پس از جدایی، به هر دلیلی تصمیم به بازگشت به رابطه قبلی خود می‌گیرند.

    این پدیده ممکن است به دلیل عوامل مختلفی اتفاق بیفتد، مانند تغییر در شرایط فردی، تحول در رفتارها، درک بهتر از رابطه، و یا این که فردی خاص را دوباره می‌بینند و توانایی زندگی با هم را دوباره احساس می‌کنند.

    اما با توجه به اینکه رابطه‌ای که به تمام شدن رسیده است، به دلیل مشکلات و تنش‌هایی که در آن وجود داشته، تمام شده است، بازگشت به آن ممکن است باعث تکرار مشکلات گذشته شود. بنابراین، برای بازگرداندن رابطه یکبار دیگر به حالت قبلی، باید زمان و تلاش کافی صرف شود تا مشکلات قبلی حل شوند و بهبودی در رفتارها و روابط فردی اتفاق بیفتد.

    بازگشت به رابطه تمام شده، امری پیچیده است و باید با دقت و توجه به تمام جنبه‌های آن، تصمیم گرفته شود. در این راه، باید مسئولیت‌های خود را به خوبی درک کرد و به مسئولیت‌های دیگران نیز توجه کرد. همچنین، باید با هم صادق و روشن باشید و با همکاری و تلاش، بهبودی و بازگشت به رابطه خوب را به دست آورید.

    در نهایت، بازگشت به رابطه تمام شده می‌تواند یک فرصت برای بهبود و تغییر باشد، اما باید با دقت و توجه به تمام جنبه‌های آن، تصمیم گرفته شود.

     

     

    اگر این اشتباهات رو مرتکب شده ایید ما به شما پیشنهاد میکنیم که :

     تماس های تلفنی را قطع کنید .

    دیدار های حضوری را قطع کنید .

    از پیام داد خوداری کنید .

    در شبکه های اجتماعی پیگیر وی نباشید

    در واقع هدف از نوشتن این مقاله کمک به افرادی است که در چنین روابطی به سر می برند و تحت تاثیر یک جدایی هستیند یا رابطه ای را حفظ می کنند که هیچ آینده ای ندارد. اگر جزء افرادی هستید که در یک رابطه ی بدون هدف قرار گرفته اید باید بدانید که گاهی اوقات بهترین پیشروی، عقب نشینی است.

    باید قبل از هرکاری اعتماد به نفس خود را پس بگیرید و  باید خود را جذاب تر از گذشته نشان دهید . یکی از مهمترین عوامل این است که طرف مقابل شما به این فکر بکند که فردی جذاب و قوی رو از دست داده است.اگر همه ی راه های ممکن را امتحان کرده اید و نتیجه ای نگرفتید پس بهترین گزینه برای شما تغییر عشق تان است و برای اینکاار نیاز دارید به صورت موقت این رابطه را پایان دهید.

    باید برای خودتان برنامه داشته باشید و خودتان را مشغول امور زندگی خود نشان دهید .

    به قدم پیش رفته و به سادگی برنامه ی خود را جهت بازگرداندن عشق از دست رفته با موفقیت به نتیجه برسانید و از جدایی جلوگیری کنید. این نکته بسیار اهمیت دارد که برای زندگی فردی خود برنامه داشته باشید به دلیل اینکه پس از جدایی احساسات شما ممکن است جریحه دار شود و از لحاظ عاطفی دچار آسیب شوید  و نتوانید به درستی تصمیم بگیرید و با انجام اشتباهات مداوم شانس بازگشت عشق قدیمی خود را از دست بدهید .باید یاد بگیرید که در هنگام فکر کردن به موضوعات دیگر فکر طرف مقابل به ذهن شما نرسد .

    با افراد بسیاری مواجه شده ام که این اشتباهات را بار ها و بار ها مرتکب شده اند ( پس از سال ها تجربه در ارتباط با کمک به دیگران برای کنار آمدن با جدایی به این نتیجه رسیده ام). اگر یک برنامه هدفمند برای زندگی شخصی خود داشته باشید باعث می شود در زمانی که از نظر احساسی دچار تلاطم شده اید ، امیدوارانه مسیر زندگی خود را ادامه دهید و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید..

    اشتباهاتی رایجی که هنگام بازگرداندن شریک دلدادگی رویی می دهد چیست؟

    مرحله اول برنامه دقیقا درباره همین اشتباهات است.

    مرحله ی اول: پیروی نکردن از غرایز

    به خاطر اینکه همه این اشتباهات به دلیل پیروی کردن از غرایز روی می دهد ما نام این بخش را غرایز گذاشتیم. اکثر توصیه هایی که ما در این برنامه ۵ مرحله ای داریم بر ضد غرایز محسوب می شوند. که وقتس با ان بیشتر آشنا شدید دلیلش را متوجه خواهید شد . توجه داشته باشید منظور از غریزه همان ضمیر ناخودآگاه است که گاهی به آن کودک درون هم می گویند.

    اشتباه خطرناک اول:پیگیری های مداوم از طریق تماس گرفتن و پیام های متعدد

     این که همیشه سعی کنید با پیگیری ها متعدد به عشق قدیمی خود زنگ بزنید یا پیام های متعدد بفرستید اشتباه محض است . این اشتباه غریزه تان است که به شما می گوید اگر با عشق قدیمی خود مدام در ارتباط باشید و تماس بگیرید او شما را فراموش نخواهد کرد و در نهایت به سمت شما باز می گردد

    باید بدانید که تماش گرفتن در این شرایط فقط تاثیر منفی در رابطه شما می گذارد. هر زمان یک تماسی برقرار می کنی یا پیامی می فرستید این احساس را انتقال می دهید که شخصی ناامید، ضعیف، نیازمند و بی ارزش هستید. این که خود را فردی وابسته و نیازمند نشان دهید جذابیت شما را می گیرد و باعث می شود عشق سابق تان بیشتر از شما فاصله بگیرد .حالا سوال اینجاست که وقتی قرار است هیچ تماسی نگیرید و پیامی ندهید چطور می خواهید اورا به سمت خودتان جذب کنید؟

    در واقع شما با وی تماس برقرار خواهید کرد اما به روشی خاص و در زمانی مشخص که باعث می شود وی مجدد به شما جذب شود. در مرحله ی ۴ این مورد را کاملا به شما آموزش خواهیم داد.

    اشتباه خطرناک دوم: التماس کردن و تلاش برای ایجاد احساس ترحم و دلسوزی

    خودتان کمی به این نکته فکر کنید که اگر خواهش و التماس جواب می داد آیا دیگر هیچ کسی از دیگری جدا می شد؟. عشق شما می داند چطور با التماس های شما کنار بیایید و و زندگی خودش را پیش بگیرد.

    جدایی شما هر علتی که داشته باشد هرگز با التماس و خواهش درست نخواهد شد

    . و شما با التماس و خواهش فقط خود را فردی ضعیف و ناتوان نشان خواهید داد

     غریضه ی شما باعث می شود باور کنید اگر به همسر یا شریک دلداگی قبلی خود نشان دهید که بدون وی نمی توانید زندگی کنید، وی حتما باز خواهد گشت. الگوی تفکر شما اینگونه است:

    که اگر او آگاه باشد که چقدر شما بدون او تنها و مایوس هستید به سمت شما بازخواهدگشت

    اگر فقط بداند بدون او نمی توانم زنگی کنم، حتما من را پیش خودش بر می گرداند

    باز هم، غریضه ی شما دارد شما را نابود می کند. باور کنید، هیچ کس با ایجاد احساس دلسوزی رابطه ی خود را بهبود نداده است. هیچکس به یک فرد بدبخت و ضعیف جذب نمی شود. و حتی اگر بتوانید عشق خود را به رابطه برگردانید، آیا واقعا می خواهید وی فقط به خاطر احساس تاسف و ضعف پیش شما بازگردد؟ ( که آنهم به احتمال زیاد برای مدتی کوتاه است و مجدد تصمیم می گیرد شما را ترک کند) یا می خوانید به شما احترام بگذارد و عاشقتان باشد.

    اشتباه خطرناک ۳: غلام حلقه به گوشش شوید

    غریضه به ما می گوید که اگر با هر چیزی که عشق تان به شما گفت موافق باشید، وی باز می گردد. غریضه ی شما به شما می گوید که نیاز ها، ارزش ها، آرزو ها و اهداف شما اهمیتی ندارد. غریضه ی شما به شما می گوید تنها چیزی که نیاز دارید این است که عشق از دست رفته ی خود را برگردانید و برای رسیدن به این هدف همه چیز را قربانی کنید. باعث می شود شخصیت تان را نادیده بگیرید و لگدمال کنید. به هر درخواست خنده دار او جواب مثبت می دهید به

     خاطر اینکه غریزه شما می گوید داشتن شریک عاطفی سابق تان مهمترین مسئله است

    خب اکنون حدس بزنید چه اتفاقی می افتد؟

    باید بدانید پاسخ مثبت دادن به همه درخواست های عشق سابق تان باعث نمی شود که او به سمت شما برگردد. بلکه فقط باعث می شود کمتر شما را لایق احترام بداند. هیچ فردی نمی خواهد با کسی باشد که برایش احترامی قائل نیست. و حتی اگر بازگردند، به محض اینکه متوجه شوند شخص بی ارزشی هستید و احترامی برایتان قائل نیستند شما را مجدد ترک خواهند کرد.

     

    اشتباه خطرناک ۴: احساسات و عشق خود را نشان دادن

    غریزه به شما این مسئله را القا می کند که اگر عشق قدیمی شما متوجه شود که چقدر برای شما مهم است بازخواهد گشت فقط باید کاری کنید که متوجه شود هیچ کس به انداره شما دوستش ندارید. هنگامی که متوجه شود چقدر عاشقش هستید دیگر شما را رها نخواهد کرد، درست است؟

    اما حقیقت این است که او قبلا هم میدانسته چقدر عاشقش هستید  و برایش احترام قائل هستید. اما همچنان می خواهد از شما جدا شود. مهربانی و احساسات شما کمکی به بازگرداندن عشق از دست رفته شما نمی کند. بلکه باعث می شود تصور کند اسیر شما شده است و می خواهد هرچه زودتر از شر شما خلاص شود .

    اشتباه خطرناک۵: نگرانی و ترس در مورد اینکه عشق سابق شما با فرد دیگری قرار بگذارد

    فکر این که ممکن است عشق از دست رفته شما در مدنی که از شما دور شده احتمال دارد با افراد دیگری آشنا شود قطعا برای شما آزردهنده و سخت است اما در واقع این اتفاق آنقدر هم که شما فکر می کنید بد نیست. در این مورد بعدا بیشتر بحث می کنیم قبل آن اجازه دهید نگاهی به عکس العمل غریضه ی شما داشته باشیم وقتی متوجه شود شریک قبلی تان با شخص دیگری قرار گذاشته است:

    “اگر در حال حاضر دست روی دست بگذارم و هیچ کاری نکنم ممکن است کسی که عاشقش هستم، به شخص دیگری علاقه مند شود و من را فراموش کند و از یاد ببرد. بهتر است به آنجا بروم و هر توصیه ای که در این مقاله شده نادیده بگیرم. می خواهم التماسش کنم، کاری کنم برایم احساس دلسوزی کند، به او بگوید چقدر عاشقش هستم، هر شرایطی که گفت قبول کنم.

    و اگر در را برایم باز نکرد، همانجا پشت در می مانم و همه ی روز به اون زنگ می زنم و تماس برقرار می کنم. حتی اگر به او نشان دهم که چه انتخاب غلطی دارد انجام می دهد بهتر است –

    اگر همچنان متوجه نشده اید، باید به شما بگویم که وقتی متوجه می شوید عشق از دست رفته ی تان با فرد دیگری قرار گذاشته است، غریزه و ذهن شما وارد یک حالت ترس می شود. در بیشتر موارد، وحشت زده می شوید و در نتیجه بیشتر اشتباهاتی که تا کنون ذکر شده است را مرتکب می شوید.

    واقعیت اساسی این است وقتی فردی از یک رابطه جدا می شود، به مدت طولانی تحت تاثیر رابطه ی قبلی بوده به این سرعت نمی تواند وارد یک رابطه ی جدید شود مگر اینکه وارد یک رابطه واکنشی شود. رابطه ی واکنشی نشانه ی خوبی هست زیرا به این معنی است که وی تحت تاثیر جدایی از شما بوده و جایی در اعماق ذهنش هنوز به شما فکر می کند.

    اما یک رابطه ی واکنشی چیست؟.یک رابطه واکنشی صرفا به خاطر پرکردن خلا نبود شما ایجاد می شود یعنی می خواهد درد جدایی از شما را کاهش دهد؛ تو می خواهد احساسی که در گذشته با شما تجربه کرده مجددا تجربه کند. به این نوع از رابطه دیوانگی وابسته گونه نیز می گویند.

    از نشانه های این رابطه آن است که او سعی می کند به شما نشان دهد از اینکار بسیار خوشحال است مثلا با گذاشتن عکس هایی در شبکات اجتماعی. فریب این رفتار را نخورد زیرا در حقیق اصلا خوشحال و راضی نیست. که این رفتارهای خود نشان دهنده توجه خودآگاه یا ناخودآگاه او به شماست .او فکر می کند با پیداکردن یک فرد جدید می تواند به خوشحالی و رضایت برسد و در خیلی مواقع شخصی که پیدا کرده اند اصلا با معیارهایشان سازگار نبوده است

    .این رابطه ها هرگز نمی توانند مدت زیادی ماندگار باشند  و فقط باعث می شود عشق از دست رفته شما بیشتر متوجه نقاط مثبت شما شود و سعی کند برای اصلاح رابطه  با شما تلاش کند.

    اگر قبلا چنین اشتباهاتی مرتکب شده اید اکنون باید چه کاری انجام دهید:

    البته احتما اینکه پس از جدایی مرتکب این اشتباهات شده باشید زیاد است. نگران نباشید، حتی خردمند ترین راهب ها و اساتید دانشگاه هاروارد نیز معمولا چنین اشتباهاتی را پس از جدایی مرتکب می شوند. خودتان را به خاطر انجام این اشتباهات سرزنش نکنید. مهم این است که بدانید انجام این کارها هیچ کمکی به بازگرداندن عشق از دست رفته شما نمی کند و باید از ادامه انجام این کارها صرف نظر کنید.پس بهتر است به مرحله بعد بروید که به شما کمک زیادی می کند تا همه اشتباهات خود را جبران کنید مرحله بعد هیچ ارتباطی نداشته باشید وبرای خودتان زمان و فضای کافی را فراهم کنید

    قانونی که برای قطع تماس ذکر کردیم برای بازگرداندن عشق از دست رفته شما بسیار کاربردی است. این کار بسیار ساده و موثر است. همه ی کاری که باید انجام دهید این است که کلیه ی ارتباطات خود را با عشق سابق خود برای یک دوره ی کوتاه قطع کنید. این قطع تماس شامل

    عدم برقراری تماس

    عدم ارسال متن

    عدم ارسال متن در شبکات اجتماعی

    عدم برقراری ارتباط در تلگرام یا واتساپ

    عدم ملاقات با شخص مورد نظر

    عدم ملاقات با دوست های مشترک به امید دیدار با وی

    راه‌های بازگشت عشقم به من

    چیکار کنم عشقم برگرده

    عشق یکی از قوی‌ترین احساساتی است که ما انسان‌ها می‌توانیم تجربه کنیم. اما با تمام این قدرت و اهمیت، احساس عشق ممکن است به یک دلیل یا دیگری از دست بروید و ما به دنبال راه‌هایی برای بازگرداندن آن باشیم.

    ۱. بازیابی اعتماد به نفس خود

    هنگامی که عشق شما از بین می‌رود، ممکن است احساس ناامیدی و ناتوانی کنید. اما اگر می‌خواهید عشق خود را بازگردانید، باید اعتماد به نفس خود را بازیابی کنید. برای این کار، باید به خود بگویید که شما ارزش دارید و قابل دوست داشتن هستید.

    ۲. بازیابی ارتباط با عشقتان

    اگر می‌خواهید عشق خود را بازگردانید، باید ارتباط خود را با آن شخص بازیابی کنید. این شامل برقراری تماس، ارسال پیامک یا ایمیل، دعوت به ملاقات و یا صحبت کردن در مورد احساسات شما می‌شود.

    ۳. کار کردن برای بهبود روابط

    اگر مشکلی در رابطه شما و عشقتان وجود دارد، باید به کار کردن برای بهبود آن فکر کنید. ممکن است نیاز به صحبت کردن با یک مشاور یا مشاوره زوجین داشته باشید.

    ۴. نشان دادن علاقه و محبت

    اگر می‌خواهید عشق خود را بازگردانید، باید به شخص دیگر نشان دهید که شما به او علاقه و محبت دارید. این شامل ارسال پیامک‌های روزانه، هدیه دادن و یا توجه به نیازهای شخص دیگر می‌شود.

    ۵. نشان دادن تغییرات مثبت در خود

    اگر مشکلی در رابطه شما و عشقتان وجود دارد، شما باید به دنبال راه‌حل‌هایی برای آن باشید. این شامل تغییرات مثبت در خود شما می‌شود. این می‌تواند شامل تغییر رفتار، عادات و یا فعالیت‌هایی مثل ورزش، مطالعه و یا مشارکت در برنامه‌های مفید باشد.

    ۶. صبر و شکیبایی

    بازگرداندن عشق ممکن است زمان بر باشد و نیاز به صبر و شکیبایی دارد. در این مدت، شما باید به خود و شخص دیگر فرصت بدهید تا بهبود یابند و روابط به حالت قبلی بازگردند.

    با این که بازگشت عشق ممکن است زمان‌بر باشد، اما اگر به صداقت و پایبندی به تلاش برای بازگرداندن عشق خود تمرکز کنید، احتمال بالایی برای موفقیت وجود دارد. به خود و شخص دیگر فرصت دهید تا رابطه شما به شکل بهتری بازگردد.

    ۶ روشی که میتوان شانس خود را برای  بازگشت عشق و بازگرداندن عشق از دست رفته خود بکنید به شرح زیر می باشد:

    اصل اول

    از اینکه بخواهید به او نشان دهید شما برترین انسان روی زمین هستید پرهیز کنید ؛ از اینکه بخواهیم حالا که رابطه سرد شده است تمام تایم خود را به شریک زندگی خود اختصاص دهیم کار کاملا اشتباهی می باشد .

     

    اصل دوم

    اگر هنوز در ارتباط با فرد مقابل هستید تمامی چیزهایی که باعث رنج و عذاب شما می شود را به زبان بیاورید گاهی یک صحبت و یک جدال باعث جلوگیری از یک جدال بزرگ تر می شود سعی کنید که تمامی چیزهایی که باعث رنج شما شده است را به طور آرام در زمانی که هر دو آرام هستید بیان کنید .

    و صحبت های فرد مقابل را گوش کنید و در زمانی که وی در حال حرف زدن است فقط به او نگاه کنید و بدون اینکه عصبانی شوید یا خشم در چهره داشته باشید با وی صحبت کنید و به حرف های او گوش دهید

    گاهی از خود این سوال را بپرسید که آیا واقعیت را به شریک زندگیتان می گوید

    گاهی ما برای اینکه استرس به طرف مقابل ندهیم نا خواسته دروغ هایی میگویم که گاهی باعث می شود به طور ناخواسته فرد مقابل خود را برای همیشه از دست بدهیم

    اصل سوم

    توجه به اینکه در چه زمانی باید چه عملی را انجام دهید بسیار مهم است برای مثال در پسران گاهی تا ۴ ماه  بعد از رابطه به شما حتی یک ثانیه هم فکر نمیکنند و بعد از مدت چند ماه جای خالی شما را در زندگی خود حس میکنند و هیچ گاه قبل از چند ماه به یاد شما نخواهند افتاد .

    مشکل اساسی این است که در دختران فقط تا یک ماه اول و یا نهایتا ماه دوم منتظر بازگشت فرد مورد نظر خود هستند و با هر روز زمانی که عبور میکند از هم دیگر دور تر میشوند .ولی باز هم نگران نباشید چون با رفتار مناسب میتوانید طرف مقابل را برگردانید .

    اصل چهارم

    سعی کنید شما رابطه را جلو ببرید این کار بسیار ساده است و با کارهایی ساده میتوانید کنترل خود روی رابطه را نشان دهید ؛ قرار نیست کار سختی انجام دهیذ فقط گاهی که قصد بیرون رفتن دارید از طرف مقابل نپرسید به کدام رستوران برویم یا کدام میز را انتخاب کنید خیلی ساده و ریلکس به یک رستوران بروید و خود یک میز را در جای دنج برای نشستن انتخاب کنید.

    اصل پنجم

    اگر شما از جمله افرادی هستید که گاهی تلفن خود را جواب میدهید یا زمانی که منتظر چیزی هستید و به طرف مقابل خود تماس میگیرید باید هر چه سریعتر این کار را ترک کنید ولی اگر حال رابطه تمام شده است سعی نکنید با تماس های پی در پی او را سر در گم کنید .

    اصل ششم

    از اینکه بخواهید رابطه قدیمی خود را به دست بیاورید باید  بعد از مدتی با یک پیام در یک مناسبت خاص یا چک کردن پروفایل وی (زمانی که عکس غمگین روی پروفایل خود قرار میدهد) یک پیام دهید اگر که پاسخ شما را زود داد میتوانید در مورد مسائل شاد زندگی با یکدیگر حرف بزنید و به نتیجه برسید .

    دوره مشاوره ای بازگردانی رابطه از شیک اندیش

     

    اکس شما به احتمال ۹۰ درصد برمیگرده اما قطعا زندگی و آدم ها پیچیده تر ازین حرفا هستن که بگیم ۱۰۰ درصد میتونیم موفق بشیم برشون گردونیم
    .
    اما
    .
    تضمین ۱۰۰ درصد میدم که بهترین کاری که میتونیم بکنیم برای‌ برگشت دختر یا پسر به رابطه  رو توی دوره و مشاوره بهتون آموزش خواهیم داد و بعدا وجدانت راحته که کار بهتری نبود که انجام بدی برای بازگردانی و بهترین تلاشت رو کردی تا عشقت رو دوباره بدست بیاری

    سوالات رایج در مورد بازگرداندن عشق:

    ۱-چرا عشقم باهام تموم کرد؟

    جذابیت شما در طول رابطه به تدریج برای او کم شده و او ازش ما سرد شده است.

    ۲-اشتباهات برگرداندن عشق کدام اند؟

    اشتباهاتی نظیر فرستادن پیام های طولانی یا تماس های مکرر و اصرار و التماس برای بازگشت. برای مشاهده کامل اشتباهات مقاله را با دقت بخوانید

    ۳-دعای بازگشت عشق تضمینی دارید؟

    از نظر علمی تاثیر طلسم و جادو ثابت نشده و ما به طور کاملا علمی شما را برای بازگشت عشق تان راهنمایی می کنیم.

    ۴-مشاوره تخصصی بازگشت به رابطه دارید؟

    بله ما با تجربه بیش از ۱۱ سال در مشاوره های گوناگون بهترین راه های برگرداندن معشوق را به شما خواهیم گفت و مشاوره اختصاصی ویژه هر فرد داریم چرا که نمی توان یک نسخه را برای همه تجویز کرد.

     

     

    برای مشاوره رایگان و شرکت در دوره تخصصی بازگشت به رابطه در واتساپ پیام دهید
    برای مشاوره رایگان و شرکت در دوره تخصصی بازگشت به رابطه در واتساپ پیام دهید

    کلمات کلیدی ورود شما برای بازگشت عشق

    • بازگرداندن عشق از دست رفته
    • نظریه شش درجه جدایی و عشق از دست رفته
    • برگرداندن عشق از راه دور
    • تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق
    • جملاتی برای برگرداندن عشق
    • تکنیک های شیک اندیش
    • قانون جذب عشق از دست رفته
    • دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته
    • کتاب بازگشت به رابطه
    • بازگرداندن عشق از دست رفته
    • بازگشت عشق و ازدواج
    • جملاتی برای برگرداندن عشق

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    8 نظرات

    • آواتار ساسان
      با سلام : من بواسطه یکی از همکاران سابق خودم که خانم میان سالی هستند با دختر خواهرشان که در حدود ۳ سال بود متارکه کرده ؛ آشنا شدم – در یک ماه اول این رابطه بقدری عمیق و عاشقانه بود که نهایت نداشت و خودش از این ارتباط که داشت به سمت ازدواج میرفت بسیار راضی بود – تا جائی که هر روز صبح با پیام بمن صبح بخیر میگفت و آرزوی یک روز خوب میکرد تا اینکه بدون هیچ دلیلی این رابطه را کاملا کات کرد – من هم متعجب و هم کاملا از این حرکت افسرده و غمگین شده ام – لطفا مساعدت و راهنمائی فرمائید – سپاس .
    • آواتار همراز
      من ی هفتس ک جدا شدم خودمم انتخاب کردم اما الان خیلی ناراحتو پشیمونم قبلنا هم ک قهر میکردم بعد دو روز میومد و منت میکشید اما الان انگار خیلی خوشحاله فک کنم بایکی دیگ رابطه برقرار کرده منطقم دوس داره از جداییمون اما دلم راضی میشه اینقدم گریه کردم دارم کور میشم هرچیم وانمود میکنم ک خوشحالم اما بازم نمیتونم تو ی محیط کاری هستیم مرتبا باهم برخورد داریم تورو خدا کمک کنید دارم دق میکنم ی راهنمایی کوچولو کنید تااینقد بیتاب نباشم
    • آواتار الناز
      من الان بیش از ۷۰ روزه که از عشقم جدا شدم،اون میگفت که عشقی بینمون نبوده وهمش هوس بوده،میگفت که منو اشتباه انتخاب کرده.ودر اخر منو بلاک کرد،هنوزم بلاکم،اون برادره دوستمه،یه روز که با دوستم بیرون رفته بودیم واسه تفریح یهو بهم گفت که راستی تو عکس پروفایل حمید رو دیدی گفتم نه ،گفت چیزای خیلی عاشقانه با مضمون دوری از یار میزاره.منم گفتم خب حتما دوباره عاشق شده.اونم گفت نه فک کنم پشیمون شده.ولی من چیزی نگفتم.موقعی که داشت ازم جدا میشد گفت میخام برم خارج ودیگه به ازدواج فکر نمیکنم.اما اگه پشیمون شده چرا برنگشته
    • آواتار کیمیا
      من تمام کارایی ک گفتین انجام ندموانجام دادم متاسفانه الان دوماهه باهاش حرف نزدم اخر این ماه تولدشه باخودم گفتم بهش تبریک بگموای دلم نمیزاره …اخه خیلی شکستم از نظرروحی و جسمی خیلی شکست خوردم خیلی همودوس داشتیم همه چیزوکنارگذاشتیم تا باهم باشیم بهش دروغ نمیگفتم همش حقیقتو میگفتم اون تلمو چک کرد فک کردمن بهش خیانت کردم گذاشت رفت خیلی خواستم بهش ثابت کنم ولی نشد دوبار برگشت ولی خیلی شکاک بود گیر میدادخیلی ام سردبودهمش تیکه مینداخت بازگذاش رفت حالموخیلی گرفت خیلیدلم براش تنگ شده فک نکنم برگرده میشه ی راه بدین ک برگرده؟????
    • آواتار کیانا
      واقعا ممنون ازتون خیلی مفید بود. شما گفتین حالت واکنشی هست که ارتباط با فرد جدید برقرار کرده اما این فرد در زمان خوب بودن ما باهم که ٣سال میگزره با فرد جدیدی اشنا شده ! این هم واکنشی هیست؟
      • آواتار فرشته
        رابطه واکنشی به این معناست که دونفر پس از طلاق یا جدایی و شکست عاطفی برای رهایی از احساساتی مثل غم و ناراحتی احساس تنهایی نگرانی از آینده خلا عاطفی و... بدون شناخت فردی و استفاده از منطقش بصورت کاملا هیجانی و احساسی به اولین فردی که بهش محبت کنه سریع وارد رابطه میشه که اینکار عواقب بدی برای اون فرد داره و در نهایت پس از کاهش احساسات هیجانی و رسیدن به تعادل روحی و روانی متوجه اشتباه واکنشیش میشه ولی مشکل رابطه شما عدم وجود عشق اولیه پارتنرتون به شماست و در واقع رابطه اون نوعیا خیانته نه رابطه واکنشی
    • آواتار نسرین
      با کسی که از همون ابتدای دیدار در لحظه ای که برای اولین بار همدیگرو دیدین اگه عاشقش شدید میتونید برای ادامه رابطه برای شناخت بیشتر رابطه رو ادامه بدید ولی اگه به هر دلیلی به دلتون ننشست به هیچ عنوان وارد رابطه نشید به خودتون القا نکنید که به مرور عشق و علاقه و محبت ایجاد میشه
    • آواتار زهرا
      اگر با تلاش زیاد به دنبال این هستید که طرف مقابل دوستون داشته باشه شما هرگز عشق رو تجربه نمیکنید و ته اون رابطه جداییه✅✅ چون اون آدم بازم یه چیزی از تلاش شما درمیاره که به نظرش خیلی خوشایند نیست😭😭😭😭😭
    پیمایش به بالا