مشاوره آنلاین رایگان و درخواست شرکت در دوره های آموزشی

مشاوره
  •  ارتباط با مشاوران آکادمی شیک اندیش 

    معرفی تیم شیک اندیش:

    تیم روانشناسی و مشاوره شیک اندیش با همکاری جمعی از برترین مشاورین و مدرسین کشور متفاوت‌ترین و نوین تکنیک‌ها و مهارت‌های زندگی را به شما در قالب آموزش و مشاوره ارائه می‌دهد. مشاوره وآموزش آکادمی روانشناسی شیک با تکیه بر علوم نوین عصبی و شناخت درمانی می باشد.

    مشاوره آنلاین

    مشاوره رایگان

    شما می‌توانید در همه ی زمینه های موردنیازتان با مشاوران آکادمی شیک اندیش صحبت کنید. تیم مشاوره‌ای و آموزشی شیک اندیش که مرکب از تعدادی از افراد مجرب می باشد با ارائه تکنیک‌های خاص و با توجه شرایط امروز جامعه ی ما و سبک زندگی در ایران می‌تواند کمک مؤثری برای پیشبرد اهداف مدنظرتان در زندگی انجام دهد.

    کارشناسان مشاوره ما در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی و کوچینگ به‌صورت غیرحضوری هستند

    مشاوره رایگان روانشناسی :

    یکی از راههای آسان و کم هزینه تر برای گرفتن مشاوره ، استفاده از مشاوره آنلاین می باشد. با وجود مشکلات و مشغله های دنیای امروز بهترین راه برای افراد پر مشغله استفاده از خدمات مشاوره آنلاین رایگان است.

    مشاوره آنلاین این امکان را فراهم می کند تا افرادی که در شهرستان زندگی می کنند یا تهرانی های عزیزی که وقت کافی ندارند و نمی توانند به مشاور مراجعه کنند، مشکلات قبل از ازدواج، خانوادگی، شغلی، روحی و … خود را از طریق سایت با دکتر کیهان نیا مطرح کنند و ایشان در اسرع وقت به آنها پاسخ خواهد داد.

    سایت مشاوره رایگان شیک اندیش در زمینه مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده و همچنین مشاوره برگرداندن رابطه  و مشاوره کودک و مشاوره نوجوان آماده خدمت گذاری به شما مردم عزیز است.

    از هرجا و مکانی که هستید می‌توانید برای حل و فصل مشکلات و چالش های روزمره زندگی و برای رسیدن به شرایط ایده آل مدنظرتان از تیم مشاوره حرفه ای شیک اندیش کمک بگیرید.

    مشاور رایگان مکاتبه ای 

     

    یکی از راههای سریع برقراری ارتباط با مشاور مشاوره مکاتبه ای می باشد به گونه ای که می توانید سوالات خود را به صورت کاملاً تخصصی مطرح کرده و توسط فرد مجرب و آگاه سوالات شما پاسخ داده می شود بسیار مهم است که برای پاسخگویی به سوالات از فردی کمک بگیریم که توانمندی این کار را داشته باشد و دانش و تخصص کافی را نیز دارا باشد.

     

    مشاور رایگان فردی 

     

    یک متخصص مجرب روانشناس می تواند در زمینه مشاوره فردی به شما کمک فراوانی می کند بعضی از افراد برای آنکه هر چه بهتر بتواند به دیگران کمک کند و از کار خود راضی بوده و همچنین بهترین تاثیر را در زندگی خود و دیگران بگذارند به مشاور تورهای رایگان فردی مراجعه می کنند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکلات و مسائلی را که امکان دارد در زندگی به وجود آمده باشد برطرف کنند.

     

    مشاور رایگان افسردگی 

     

    با توجه به آخرین آمار ها و تحقیقاتی که انجام شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به مراکزی که  مشاوره افسردگی انجام می‌دهند مشکلات را راحت‌تر و بهتر برطرف نماید و در تصمیم‌گیری‌های خود به گونه‌ای عمل کند که کمترین ضرر و مشکل را از هر لحاظ داشته باشند بنابراین توصیه می کنیم هر چه سریعتر جهت انجام این کار اقدام نمایید.

     

    مشاور رایگان بهزیستی 

     

    مشاوره  بهزیستی در اصل اقدامی است که افراد متفاوت می توانند به بهترین شکل ممکن حمایت کند و اجازه ندهد که افراد دچار مشکلات شوند و در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند مشکلات به وجود آمده را برطرف نماید مشاوره بهزیستی بر پایه علوم روانشناسی بوده و می تواند با استفاده از آگاهی بخشی و همچنین برقراری ارتباط ت به صورت موثر و مناسب مشکلات را برطرف نماید.

     

    مشاور رایگان تلفنی 

     

    یکی از راه های سریع و برقراری ارتباط با کارشناسان مشاوره رایگان تلفنی می شود که در این زمینه می توانید بدون اینکه وقت و هزینه خود را تلف کنید و زمان زیادی برای انجام مشاوره بگذارید می‌توانیم در سریع‌ترین زمان ممکن که با متخصص مربوطه ارتباط برقرار کنید.

     

    مشاور رایگان کودکان 

     

    مشاوره در زمینه های متفاوت و متعددی انجام می شود که یکی از شایع ترین و مهم ترین مواردی که افراد مشاوره می‌گیرند مشاوره کودکان می باشد بسیار مهم است که که سوالات خود را از فردی آگاه بپرسید و بخواهیم که بدون از بین رفتن زمان سریع و بدون مشکل راهنمایی مفیدی داشته باشیم در این خصوص بهترین و برترین توصیه ما مشاوره رایگان کودکان می باشد.

    مشاور رایگان ازدواج 

     

     

    مشاوره ازدواج می تواند به بهترین شکل مسائلی را که احتمال دارد در آینده برای شما به وجود بیاید و زندگی شما را دچار اختلال کند بررسی کند باعث شود که که بدون اینکه دچار اختلالات شخصیتی بشوید، کار مشاورازدواج دقیقاً همین است که با انجام دستورالعمل های روانشناسی به سلامت و بهبود آینده زندگی شما کمک کند

     

    مشاور رایگان مجازی 

     

    زمانی که صحبت از مشاوره مجازی می‌شود به گونه‌ای که بخواهیم آن را آنلاین و در فضای مجازی انجام دهیم باید در نظر داشته باشید که بهترین و متخصص ترین مرکز را انتخاب کنید تا مرکز متخصص بدون فوت وقت همچنین از بین بردن پول و هزینه مشکلات را برطرف کند

    مشاوره آنلاین رایگان تحصیلی

    یکی از کارآمد ترین و بروز ترین روش ها برای مشاوره، مشاوره آنلاین می باشد. از جمله روش هایی که خیلی در زمان و هزینه صرفه جویی می کند، مشاوره تصویری است. در شهر های بزرگ که هزینه ها بسیار سرسام آور هستند و همچنین زمان زیادی برای حضور در کلینیک مصرف می شود، مشاوره آنلاین بهترین راه برای جبران هزینه های ریالی و زمانی است. این روش برای دانش آموزانی که زمان کمی برای مطالعه دارند یا حتی دوست ندارند یک دقیقه از زمان مطالعه شان هدر برود، بهترین روش مشاوره است. مشاوره آنلاین رایگان را با مجموعه کنکور شیک اندیش تجربه کنید.

    مجموعه کنکور شیک اندیش با تیمی متشکل از اساتید با تجربه در زمینه مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکور و انتخاب رشته آمادگی این را دارد تا با مشاوره آنلاین رایگان اطلاعاتی عالی در اختیار شما قرار دهد. مشاوره آنلاین رایگان برای شناخت روحیات دانش آموز و ارائه برنامه درسی مخصوص خود فرد، از جمله خدمات مجموعه کنکور تاک می باشد.

    از ویژگی های خوب مشاوره آنلاین رایگان این است که شما با بهترین مشاور مربوط به رشته خودتان مشاوره خواهید داشت. برنامه درسی مطابق با مدرسه و آزمون های آزمایشی که در آن شرکت کرده اید را دریافت خواهید کرد.

    مشاوره آنلاین رایگان کنکور شیک اندیش:

    مهمترین اصلی که تا به اینجا جزء اصول مهم در مشاوره هایمان بوده و منجر به تحویل رتبه های برتر سالیانه شده، ارائه برنامه درسی و مطالعاتی بر اساس استعداد ها و توانایی های خود شخص است. زمانی یک فرد می تواند بهترین نتیجه را بگیرد که برنامه مطالعاتی مطابق با علاقه و توانایی او باشد. در نظر گرفتن همین کار کوچک ولی مهم، باعث می شود دانش آموز نسبت به انجام ۱۰۰ درصدی برنامه درسی خود رغبت روز افزون نشان دهد.

    البته تشخیص این که دانش آموز به چه روشی علاقه مند است و کدام روش برای او مفید تر است، کمی مشکل می باشد. اما به واسطه تجربه و روش های بروزی که مشاوران شیک اندیش استفاده می کنند، این کار به راحتی قابل حل است.

    مشاوره آنلاین رایگان در این مجموعه توسط اساتید خوش نام مورد تایید و آموزش و پرورش انجام می شود. بهترین مشاورانی که هر ساله دانش آموزان را به صورت مشاوره تصویری و حضوری از هر جای ایران پشتیبانی می کنند. با این کار این امکان را به همه دانش آموزان سراسر ایران داده ایم تا از خوش نام ترین مشاوران برای رقم زدن بهترین رتبه ها استفاده کنند.

    از هر جای ایران که باشید به راحتی می توانید مشاوره آنلاین رایگان کنکور و تحصیلی را از کنکور شیک اندیش دریافت کنید.

     

    مشاوره روانشناسی آنلاین در چه زمینه هایی است؟

    مشاوره فردی : درمان استرس، افسردگی، پرخاشگری و تندخویی، وسواس کمرویی، خجالتی بودن و مشکل ارتباطی، افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس و  بازگشت عشق

    مشاوره ازدواج : کمک در زمینه انتخاب همسر، انتخاب همسری مناسب و شایسته، حل مشکلات جوانان در زمینه آشنایی، شناخت و درک همسر آینده، راهنمایی های لازم برای شروع یک زندگی خوب، آرام، بدون اختلاف و تنش و …

    مشاوره خانواده : حل اختلافات خانوادگی، کاهش و حل اختلاف سلیقه بین زن و شوهر، حل اختلافات و مشکلات با خانواده همسر و نحوه رفتار با خانواده همسر، بهبود رابطه عاطفی بین زن و شوهر و …

    مشاوره طلاق : تلاش برای حفظ بنیان خانواده (با بررسی مسائل و مشکلات و رفع اختلافات)، شناسایی عوامل مؤثر در طلاق، جلوگیری از وقوع طلاق، کاهش تنش ها و اضطراب های بعد از طلاق در مواردی که طلاق آخرین راه حل باشد تعیین صلاحیت والدین برای سرپرستی فرزندان، بالا بردن آگاهی زوجین در رابطه با نحوه برخورد صحیح با فرزندان پس از طلاق و …

    مشاوره کودک و نوجوان : نحوه رفتار با نوجوان، افزایش اعتماد به نفس نوجوان، درمان کمرویی و خجالتی بودن نوجوان، اعتیاد نوجوان و …

    چرا آموزش ها و تکنیک‌های شیک اندیش مؤثر است؟

    یکی از دلایلی که باعث تاثیر شگفت انگیز تکنیک و شیوه های ارائه شده توسط سایت شیک اندیش می باشد به روزرسانی مداوم این آموزش ها با توجه به تحقیقات و پژوهش های انجام شده توسط تیم پژوهی تصمیمان می باشد.

    پژوهشگران و مشاوران مجموعه به‌صورت مداوم با ترجمه بسیاری از مقالات و آموزش های به روز انتشار یافته در سراسر جهان و بومی سازی و درنظرگرفتن شرایط خاص فرهنگی و مردمی جامعه ما سعی می‌کنند آموزش هایی ارائه دهند که متناسب با اوضاع و شرایط آنان باشند.

    همچنین با توجه به مشاوره های متعدد و درنظرگرفتن دغدغه های مراجعین قبلی تیم روانشناسی شیک اندیش شیوه مشاوره و آموزشی خود را هر روز قوی تر از گذشته می‌کند

    چرا تیم مشاوره و آموزش شیک اندیش:

    فقط کافی است نگاهی به سایت‌های مختلف بیندازید آنگاه متوجه می‌شوید افرادی که هیچ سررشته‌ای در امر آموزش ندارند صرفاً با اشاره به یکسری محتوای تکراری که به‌راحتی در سراسر اینترنت به‌رایگان موجود است اقدام به سودجویی و جذب مراجع می‌کنند.

    اما نقطه تمایز تیم شیک اندیش در درجه اول به‌روز بودن اطلاعات مشاوران و مدرسان است به‌طوری‌که ارتباط با اساتید مطرح خارجی و ترجمه مداوم جدیدترین مقالات حوزه کاری شیک اندیش باعث آپدیت بودن همیشگی مدرسان و مشاوران دارد.و همین اثر باعث تمایز بین مشاوره و آموزش آکادمی شیک اندیش شده است

    نقطه تمایز دیگر آکادمی شیک اندیش با دیگر سایت آموزشی و مشاوره‌ای استفاده از جدیدترین علوم شناختی و استفاده از مجموعه‌ای علوم برنامه‌ریزی عصبی کلامی و علم طرحواره و شخصیت شناسی و علم عصب‌شناسی دارد.

    وجه تمایز دیگر آکادمی شیک اندیش بومی کردن پیچیده‌ترین علوم برای استفاده مراجعان است. اگر پای صحبت بسیاری از مدرسان و مشاوران نشسته باشید حتماً متوجه شده‌اید که بسیاری از افراد فقط کتاب ترجمه‌شده اساتید خارجی را مطالعه می‌کنند و سپس بدون اینکه خودشان درکی از موضوع داشته باشند و به این توجه کنند که آیا این محتوا و گفته‌ها برای جامعه‌ی امروز ایران کاربردی هست یا خیر صرفاً همان مطالب را عیناً تکرار می‌کنند.

    مثلاً بارها دیده‌شده که شخصی صرفاً با خواندن کتاب‌های غربی در مورد خانواده و ازدواج اقدام به تدریس و مشاوره در این حوزه نموده‌اند سؤالی که اینجا پیش می‌آید این است که آیا فرهنگ ایرانی با بسیاری از این مطالب آمیخته است و یا اینکه باید اقدام به بومی‌سازی مطالب نمود؟

    اما تیم شیک اندیش با تکیه‌بر سالها کار مشاوره حضوری در مراکز روانشناسی و آشنایی با مشکلات مراجعان سعی نموده با بومی کرده علوم مختلف آن را برای جامعه امروز ایران آماده کند.

    شیوه کار آکادمی شیک اندیش چگونه است؟

    پس از مدت‌ها بررسی حضوری مشکلات مراجعان متوجه شدم بسیاری از افراد پس از مراجعه به مشاور و یا استفاده از کلاس آموزشی به‌راحتی گفته‌های مشاور و مدرس را فراموش می‌کنند و آن را در زندگی شخصی خود به کار نمی‌گیرند پس به این نتیجه رسیدم آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های موفقیت در زندگی باید همراه یک پشتیبانی تخصصی همراه باشد به این صورت که شخص ضمن یادگیری تکنیک‌ها و آموزش‌ها بتواند سؤالات خود را در هر زمان مطرح کند و پشتیبانی یک تیم متخصص اقدام به به‌کارگیری این تکنیک‌ها در زندگی شخصی کند

    ما در آکادمی شیک اندیش پس از آشنایی با نیازهای مراجعان پکیج آموزشی مشاوره‌ای مربوط به آن مسئله را به او پیشنهاد می‌دهیم و بلافاصله اقدام پشتیبانی تخصصی آموزش‌ها و پاسخگویی به پرسش‌های مراجعان می‌کنیم.

    آکادمی شیک اندیش با توجه به علوم نوروسایکولوژی و علوم عصبی و همچنین بهره‌گیری از روانشناسی عمقی و تحلیل سعی می‌کند در ابتدا ریشه مسائلی که باعث به وجود آمدن این مشکلات فراوان برای شما شده است را شناسایی کند و با ایجاد خودآگاهی از وضعیت موجود در شما و با ارائه تکنیک‌ها و روش‌های کاربردی و مؤثر به شما کمک کند.

    شیک اندیش در چه مواردی می‌تواند به شما کمک کند؟

    ۱-شاید شما یک فرد مجرد باشید و بخواهید خودشناسی عمیقی از خود پیدا کنید و با پیدا کردن ریشه اشتباهات گذشته خود بخواهید مسیر جدیدی را در زندگی دنبال کنید و قصد شروع یک رابطه ی عاطفی و ازدواج را داشته باشید.

    ۲-شاید شما یک فرد متاهلی باشید که برای بهبود روابط عاطفی خود و جلوگیری از طلاق و سردی عاطفی در زندگی زناشویی تان به دنبال یادگیری مهارت لازم برای زندگی مشترک باشید.

    ۳-شاید شما خواهان برگشت همسر یا عشق از دست رفته خود باشید و ندانید در این مواقع چطور و با اتخاذ چه رفتاری می‌توانید به هدف خود دست‌یابید.

    ۴-شاید شما به دنبال ایجاد شخصیت جذاب و کاریزماتیک در خود هستید و به دنبال یادگیری تکنیک‌ها و مشاوره لازم برای تغییر شخصیت خود می باشید.

    ۵-شاید اصلا نمی دانید چه هدف و مسیری را در زندگی دنبال کنید نمی دانید رسالت شما چیست. چه رشته یا شغلی می‌تواند یک زندگی لذت بخش برایتان ایجاد کند و استعدادهای درونی خود را نمیدانید.

    ۶-شاید شما پدرو مادری هستید که روش‌های متعددی را برای تربیت و شکل گیری شخصیت فرزندتان امتحان کردید و نتیجه نگرفتید و بازهم فرزندتان با پرخاشگری ها، نافرمانی ها و رفتار نادرست شما را آزار میدهد.

    ۷-و حتی شاید پدرومادری باشید که به دنبال ایجاد یک شخصیت نیرومند وشکست ناپذیر در فرزند خود هستید و می خواهید کودک ونوجوان خود را برای زندگی آینده به بهترین نحو آماده کنید.

    ۸-شاید هم شما دانش آموز یا دانشجویی هستید که به علت های گوناگون مثل ندانستن تکنیک‌های ناب برای مطالعه و نداشتن انگیزه و اراده لازم و مشکلاتی نظیر نداشتن تمرکز و اهمال کاری از اهداف تحصیلی خود عقب افتاده اید.

    ۹-و یا شاید شما می خواهید یک کارآفرین و یک کسب و کاری برای خود داشته باشید و پول زیادی از این راه کسب کنید ولی از چگونگی شروع و ادامه آن ناتوان هستید

    ۱۰-و یا بخواهید در هر زمینه‌ای که فکر می‌کنید شخصیت خود را متعالی‌تر سازید و رشد و توسعه‌ی فردی گام مؤثری برای پیشبرد اهداف خود بردارید.

    در تمام موارد بالا تیم آموزشی و مشاوره‌ای تصمیمان کمک مؤثری به شما خواهد کرد.

    چرا مشاوره رایگان می‌دهیم؟

    ۱-اولاً با آشنایی با مجموعه می‌تواند تصمیم بگیرد که آیا آکادمی شیک اندیش می‌تواند کمکی به او کند یا خیر

    ۲-بسیاری از مراجعین می‌توانند بدون صرف هزینه‌ای به پاسخ پرسش‌های خود دست یابند

    ۳-مراجعین می‌توانند با ارائه مقالات و منابعی که مشاوران مجموعه به آن‌ها معرفی می‌کنند به هدف خود دست یابند.

    ۴-مراجع می‌تواند با یادگیری تکنیک‌های کاربردی و عملی و همچنین دست‌یابی به یک تصویر واضح از شرایط موجود گام مؤثری برای حل مشکلاتش بردارد.

    مزیت ارسال پیام رایگان به تیم شیک اندیش

    ۱-صرفه جویی در زمان:برای مشاوره حضوری شما باید به مرکز مشاوره مراجعه کنید و ممکن است مجبور باشید از محل کارتان مرخصی بگیرید و زمانی از ساعت کاریتان را برای ملاقات با مشاور اختصاص دهید و یک جلسه مشاوره یک ساعته می تواند به چندین ساعت بیشتر تر تبدیل شود، اگر ترافیک، مسیر طولانی برای رفت و آمد نزد مشاور و… را در نظر بگیرید.

    ۲-محدودیت جغرافیایی ندارد:شما در هر نقطه ای از دنیا که باشید می توانید فقط با ارسال پیام به تلگرام یا واتساپ مشاوران شیک اندیش از خدمات مشاوره آنلاین آن ها  بهره مند شوید.

    ۳-ناشناس باقی می مانید:اگر شما فردی خجالتی هستید و یا اگر مشکل شما به گونه ای است که نمی توانید مستقیما آن را با کسی در میان بگذارید مشاوره اینترنتی بهترین انتخاب است.

    ۴-محدیدیت زمانی ندارد: شما می توانید در تمامی لحظات، شبانه روز و هفته  از طریق تلگرام یا واتساپ مشاوره آنلاین رایگان داشته باشید

    ۵-نسب به موضوعی که در آن دچار مسئله شده‌اید دید واقع‌بینانه‌تری پیدا می‌کنید و متوجه می‌شوید تیم شیک اندیش تا چه اندازه می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

    ۶-کارشناسان شیک اندیش به‌صورت رایگان شمارا با منابع و مقالاتی که به حل مسئله شما کمک می‌کنند آشنا خواهد کرد.

    ۷-ارسال پرسش از طرف شما هیچ ضرری ندارد چراکه اگر احساس کنید تکنیک‌های ما برای شما ثمربخش نیست می‌توانید فکر دیگری برای حل مشکل خود کنید.

    چگونه به‌صورت آنلاین با مشاوران مجموعه ارتباط رایگان از طریق تلگرام یا واتساپ داشته باشید؟

    روش‌های مشاوره به چه صورت است؟ چگونه مشکل خود را برای مشاور ارسال کنیم؟ چگونه بفهمم مشاور به مشکل من پاسخ داده است و آن را نیز مشاهده کنم؟ آیا می‌توانم با مشاور گفتگوی آنلاین (چت) کنم؟ برای مشاهده پاسخ این سوال‌ها ادامه متن را با دقت مطالعه کنید:
    (توجه کنید که مشاوره شما کاملاً خصوصی بوده و به جز شما هیچکس متن مشاوره  ، پرسش ها و گفت گوی شما با مشاور را مشاهده نخواهد کرد و همچنین مشخصات شما که در سایت وارد کرده‌اید از قبیل نام، ایمیل، تلفن، به هیچ وجه توسط دیگران قابل مشاهده نخواهد بود و کاملا محفوظ است)

    برای مشاوره رایگان و ثبت نام در دوره های آموزشی و اینکه کدام دوره مناسب شماست می‌توانید از طریق منوی مشاوره  در تلگرام یا واتس آپ پیام دهید

    جهت صحبت با مشاور و یا ارسال پرسش و درخواست راهنمایی باید در صفحه تلگرام یا واتساپ شیک اندیش مشکل خود را تایپ کرده و سپس ارسال کنید. پس از آن مشاور با دقت مشکل شما را بررسی کرده و به شما پاسخ خواهد داد که این پاسخ دادن ممکن بین یک تا ۲۴ ساعت طول بکشد.

    لطفا قبل از درخواست مشکل خود به نکات زیر توجه کنید:
    • مشاوره تلگرام و واتساپ به صورت رایگان و ویژه عموم مردم است .
    • لطفا پیام خود را به فارسی تایپ کنید.
    • لطفا جزئیات و اطلاعاتی که فکر می‌کنید برای مشاور مفید باشد را نیز ذکر کنید.
    • سعی کنید به حوصله و دقت مشکل خود را تایپ کنید تا مشاور بهتر بتواند شما را یاری کند چند دقیقه بیشتر وقت گذاشتن برای طرح مشکلتان و پرسیدن سوال  به مشاوره شما کمک زیادی خواهد کرد.
    • پاسخ دادن به سوالات شما ممکن است چند ساعت طول بکشد لطفا شکیبا باشید.

    چطور در دوره‌های آموزشی شیک اندیش ثبت‌نام کنم؟

    پس از ارسال پیام به کارشناسان شیک اندیش و در صورت ثبت‌نام در دوره بلافاصله دوره شما آغاز می‌شود و زمان بندی آموزش‌های تخصصی و انفرادی و مشاوره پشتیبانی برای شما تعیین می‌شود.

    برای ثبت‌نام در دوره و یا اطمینان از اینکه کدام دوره مناسب شماست به شماره زیر در تلگرام یا واتساپ پیام ارسال کنید:

    تضمین فضای شخصی:

    مهم‌ترین تعهد ما حفظ اسرار و فضایی خصوصی شماست در نظر داشته باشید که به‌جز اعضای تیم تصمیمان هیچ فرد دیگری دسترسی به اطلاعات و پیام‌های شما نخواهد داشت.

    وب سایت شیک اندیش ویژه شما مردم عزیز ایران است است. هدف یاری شما عزیزان برای داشتن یک زندگی شاد تر و یک شخصیت فوق العاده و برای داشتن یک زندگی زناشویی عالی می باشد. پس در طرح مشکلات و انجام مشاوره بدون نگرانی مشکلات خود را در فضای امن وب سایت و واتساپ و تلگرام مطرح کنید. پرسشی یا هر گفتگویی که انجام می دهید  به دلیل ساختار امنیتی بسیار قوی ای که وجود دارد ،به هیچ وجه توسط دیگران قابل مشاهده نیست و فقط خود شما میتوانید آنها را مشاهده کنید.

    با صبوری و توکل به خداوند هر مشکل و راهنمایی که نیاز داشته باشید در زمینه های خانواده ، شغلی ، اعتماد به نفس ، شکست های عشقی و …  به همت خودتان و یاری مشاوران با تجربه در این وب سایت قابل حل خواهد بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا