۷ نشانه فرد کنترل گر و شخصیت این افراد که باید بدانید

فرد کنترل گر
  • ۷ نشانه فرد کنترل گر که باید بدانید:

    در این مقاله درباره نشانه‌های یک فرد کنترل گر و شخصیت این افراد صحبت می‌کنیم که باید در ارتباط با افراد دیگر در نظر داشته باشید

    ۱-شمارا به‌طور مکرر از رفتن به مهمانی و یا رفتن نزد دوستانتان منع می‌کند:

    فرد کنترل گر همیشه مراقب رفت‌وآمد شماست و اگر بخواهید نزد دوستانتان بروید تا جای ممکن مانع می‌شود و یا بعد از آمدن از مهمانی مدام از شما سؤال می‌پرسد.

    ۲-همیشه این شما هستید که باید عذرخواهی کنید:

    فرد کنترل گر مانند افراد خودشیفته از عذرخواهی بیزار است و شخصیت او به‌گونه‌ای است که حتی اگر مقصر باشد سعی می‌کند شمارا مقصر جلوه دهد تا مجبور به عذرخواهی شوید و مطابق میل او رفتار کنید

    ۳-مجبور می‌شوید به علت عکس‌العمل‌های نامناسب او خیلی از مسائل را به او نگویید:

    فرد کنترل گر همیشه موضع دفاعی می‌گیرد این فرد از تغییر بیزار است و به‌هیچ‌وجه انتقادپذیر نیست و نسبت به رویدادهای بیرونی بسیار هیجانی عکس‌العمل نشان می‌دهد به همین خاطر شما مجبور می‌شوید به علت پرهیز از جروبحث بسیاری از ناراحتی‌ها و مسائل روز را با او درمیان نگذارید.

    ۴-همیشه حق را به خود می‌دهد و شما مقصر هستید:

    فرد کنترل گر همیشه فکر می‌کند آن‌طور که خودش رفتار می‌کند یا فکر می‌کند درست است و اگر در مسئله‌ای با او به مشکل بربخورید او هیچ‌گاه اشتباه خود را نمی‌پذیرد و سعی می‌کند با مقصر جلوه دادن شما از پذیرش مسئولیت خودداری کند.

    ۵-همیشه تعداد اشتباهات شمارا می‌شمارد و مدام به شما گوشزد می‌کند:

     توجه یک فرد کنترل گر همیشه به نقاط ضعف شماست. او اشتباهات شمارا بسیار بزرگ جلوه می‌دهد و سعی می‌کند با نصیحت‌های پی‌درپی شمارا به انجام کاری که مطابق میل اوست مجبور کند. گفتن مداوم اشتباهات شما باعث می‌شود اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس شما کاهش پیدا کند ودچاراحساس خودکم‌بینی شوید.

    ۶-به‌طور مداوم می‌خواهد موبایل و وسایل شخصی شمارا چک کند:

    افراد کنترل گر موبایل شما و همچنین اتاق و وسایل شخصی شمارا چک می‌کند تا آن‌طور که مدنظر اوست باشد. اگر در گوشی شما و یا در اتاق شخصی شما چیزی ببیند که باب میلش نباشد به‌شدت با شما برخورد می‌کند. درواقع آزادی شما هنگامی‌که با یک فرد کنترل گر هستید به‌شدت محدود می‌شود.

    ۷-مدام به شما تهمت خیانت وعدم وفاداری می‌زند:

    فرد کنترل کننده بسیار شکاک نیز هست و هرگونه رفتار شمارا ممکن است دلیلی بر خیانت شما بداند. این فرد به‌خوبی می‌داند که شما از اینکه در کنار او هستید رضایت ندارید و می‌داند که فرد دوست‌داشتنی نیست بنابراین احساس می‌کند شما به رابطه با او وفادار نخواهید ماند.

    آیا شما تا به حال با یک فرد کنترل کننده در ارتباط بوده اید؟

    شما همچنین می‌توانید مقاله راهکار قطعی مقابله با بی توجهی مرد را مطالعه کنید.

    برای شرکت در دوره های آموزشی مشاوره ای و استفاده از تکنیک های اختصاصی از طریق لینک زیر اقدام کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    3 نظرات

    پیمایش به بالا