راهکار قطعی مقابله با بی توجهی مرد

بی توجهی مرد
  • راهکار قطعی مقابله با بی ‌توجهی مرد

    بی توجهی مردان به مسایل حسی و روابط عاطفی، موضوعی است که بسیاری از زنان با آن مواجه شده‌اند. این رفتار می‌تواند ناامیدی، افسردگی و تحمل شکست در رابطه با زنان را به دنبال داشته باشد. بنابراین، ارائه راهکارهای مناسب برای مقابله با بی توجهی مردان می‌تواند به زنان کمک کند تا از این مشکلات کمتر رنج ببرند.

    یکی از راهکارهای اصلی مقابله با بی توجهی مرد، ارتباط برقرار کردن با او است. پیدا کردن زمان مناسب برای صحبت کردن با مرد، به او اطلاع دادن از نگرانی‌ها و احساسات خود و گفتن به وی که چگونه این رفتار به شما احساس می‌کناند، می‌تواند به شما کمک کند تا با مرد ارتباط برقرار کنید و او را به این مسئله توجه دهید.

    دیگر راهکارها شامل آموزش مردان هستند. نشان دادن به مرد که چگونه یک رابطه باید باشد و چگونه به زن خود علاقه مند شوند، می‌تواند به آنها کمک کند که بهتر بفهمند چگونه باید با زن خود رفتار کنند. مردان باید بدانند که نباید بی توجهی به نیازها و احساسات زنان داشته باشند و باید از روابط عاطفی خود مراقبت کنند.

    به علاوه، زنان باید به خوداحترامی خود بیشتر اهمیت دهند. اگر زنان بیشتر به نیازها و خواسته‌های خود توجه کنند و به خود احترام بیشتری بگذارند، مردان بهتر می‌فهمند که نباید بی توجهی به نیازهای زنان داشته باشند.

    در نهایت، یکی از راهکارهای مهم مقابله با بی توجهی مرد، ترک رابطه است. اگر مرد بی توجه به نیازها و احساسات زنان باشد، زنان باید به خود اجازه دهند تا از این رابطه خارج شوند و به دنبال یک رابطه بهتر بگردند.

    بنابراین، برای مقابله با بی توجهی مرد، ارتباط برقرار کردن با او، آموزش مردان، به خوداحترامی بیشتر زنان و ترک رابطه، راهکارهایی هستند که می‌توانند به زنان در این مسئله کمک کنند. با این حال، باید توجه داشت که هر رابطه باید به دو طرفه باشد و هر دو طرف باید به نیازها و احساسات همدیگر توجه کنند.

    در این مقاله به بررسی علت‌ها و راهکارهای مقابله با بی توجهی مرد به زن می‌پردازیم

    ممکن است مردی که به او علاقه داشته باشید چه در مرحله قرار گذاشتن و چه در مرحله رابطه عاطفی، بدون هیچ دلیلی بی‌خیال شما می‌شود و علاقه و توجه اش را نسبت به شما از دست می‌دهد. علت این بی توجهی مرد چیست؟

    در اینجا اولین اشتباه بزرگ در ذهن شما شکل خواهد گرفت و احتمالاً خودتان هم متوجه آن شده‌اید. چون باعث می‌شود از آن به بعد هر ۵ دقیقه یا ۵ ثانیه گوشی‌تان را چک کنید؛ و وسواس گونه مدام به این مسئله فکر کنید که چه اشتباهی ممکن است انجام داده باشید.

    و یا اینکه او چقدر گستاخ است که برخلاف ادعایش که بارها اشاره به دوست داشتن شما می‌کرد حالا این کار را با شما انجام داده است.

    این کار او باعث می‌شود تا مدتی نسبت به همه‌ی مردها بدبین شوید و یا کارهای دیگری انجام دهید که باعث سرخوردگی و ناامیدی شما می‌شود؛ و مدام با این بی ‌توجهی مرد زندگی‌تان احساس ناتوانی کنید.

    مثلاً ممکن است موقعی که او آنلاین بوده و برای دوستش کامنت گذاشته اما هنوز جواب پیام شمارا نداده است احساس خیلی بدی به شما دست دهد. در مقابل بی توجهی مرد شما چه واکنشی نشان می دهید؟

    راهکار مقابله بابی توجهی مرد چیست؟

    وقتی مردی که واقعاً به او علاقه‌مند هستید یک‌دفعه مغز توانایی تصمیم درست و کنترل شرایط را از دست می‌دهد. این بی‌ توجهی مرد باعث می‌شود مغز شروع به ترشح هورمون‌های کورتیزول کند و بدن را نسبت به یک موقعیت خطرناک در حالت تدافعی قرار دهد.

    ذهن ما همیشه به دنبال لذت است و از رنج فراری است.

    ذهن می‌خواهد برای کسب لذت در رابطه خوبی باشیم وقتی اولین قرار خوب پیش می‌رود دنبال قرار بعدی است و وقتی این هم خوب پیش رفت رابطه‌ای خوب و رضایت‌بخش را انتظار دارد؛ و بعد به دنبال ازدواج است؛ یعنی ذهن می‌خواهد این‌ها را به سرانجام برساند تا احساس امنیت کند.

    پس وقتی با مردی در رابطه‌اید که به شما توجه و محبت نشان می‌دهد این احساس رضایت و لذت ظاهر می‌شود و ذهن احساس امنیت دارد.

    اما وقتی او شمارا رها می‌کند ذهن دوباره احساس ناامنی دارد. چون این احساس لذت متوقف‌شده و مغز از اینکه دوباره به این احساس لذت می‌رسد اطمینان ندارد.

    و این بلاتکلیفی و بی‌اعتمادی در رابطه عاطفی‌تان هست و مغز از این بلاتکلیفی بیزار است.

    عکس‌العمل ذهن در برابر بی‌توجهی مرد:

    ذهن در اینجا شروع به نتیجه‌گیری می‌کند او فریبکار است. من در انتخاب او اشتباه کردم. احتمالاً با شخصی دیگر رابطه‌ای را شروع کرده و…

    و در اینجا مغز راه‌های برگشت به رابطه را بررسی می‌کند.

    ذهن می‌گوید فقط درصورتی‌که او همین‌الان به من پیام دهد من خیالم راحت می‌شود.

    پس تعجبی ندارد که ذهن هر ۵ ثانیه گوشی را چک می‌کند چون این مسئله برای ذهن شما بسیار حیاتی است.

    روشی که برای تسکین خودتان استفاده می‌کنید در ذهن شما مثل یک مسیر عصبی نقش می‌بندد و درواقع این به یک عادت همیشگی تبدیل می‌شود.

    چون مثلاً اگر مردی به شما بی‌ توجهی کند و شمارا رد کند اما شما منتظرش بمانید و او به رابطه برگردد احساس شما بسیار مثبت می‌شود.

    ولی این اصلاً خوب نیست چراکه دفعه بعد که با بی توجهی مرد روبه‌رو شوید ذهنتان بیشتر از قبل عذاب می‌کشد و برای بازگشت به رابطه تقلا می‌کند؛ و ذهنت شما بیشتر از قبل به دنبال نشانه‌های بازگشت او می‌گردد چون ذهن می‌داند با برگشت او به رابطه‌این درد تمام خواهد شد.

    و شمارا تشویق به ادامه این کار می‌کند.

    پس ذهنتان وابسته و ناتوان می‌شود و فکر می‌کند فقط با بازگشت دوباره آن مرد هست که این رنج به اتمام خواهد رسید.

    و این درست نیست. چراکه اگر ما برای اینکه احساس خوبی داشته باشیم دست‌به‌کارهای بد بزنیم و این کار نتیجه دهد آن موقع ذهن ما دفعه بعد که دوباره در همان شرایط قرار داریم دوباره آن کار بد را به‌مراتب بیشتر از دفعه قبل انجام خواهد داد.

    پس این‌یک اشتباه بزرگ در رابطه عاطفی است.

    یکی از دلایلی که ذهن ما به غذاهای بد یا مشروبات الکلی و چیزهای دیگر اعتیاد پیدا می‌کند همین است؛ و در اینجا هم بابی توجهی مرد دست به انجام کارهای اعتیادآور می‌زند؛ و اگر باعث تسکین رنج ما شود مثل یک عادت در ذهن ما نقش می‌بندد

    اگر بزارید ذهنتون وقتی عاشق هستید با بی توجهی مرد، بدون فکر کاری کند باعث نابودی شما می‌شود.

    و در حقیقت این همان مسئله‌ی است که باعث می‌شود بعضی خانم‌ها در روابطشان وابسته شوند و خودشان را گم کنند و بعد از جدایی یا بی توجهی مرد با یک فرد نادرست ارتباط برقرار کنند.

    راه چیست؟ وقتی با بی توجهی مرد روبه‌رو می‌شویم چه‌کار کنیم؟

    اگر مردی که دوستش دارید شمارا رد کرد و با بی توجهی مرد موردعلاقه‌تان روبه‌رو شدید و شما برای خوب شدن حالتان کارهایی بکنید که هیچ ارتباطی با آن مرد ندارد و این کار را به مدت طولانی انجام دهید، ذهنتان شروع به ساختن یک مسیر عصبی جدید می‌کند

     و دفعه بعد بدون فکر همین کار را ادامه می‌دهید.

    به خاطر همین است که بسیاری از زنان وقتی با بی توجهی مرد و رد شدن او مواجه می‌شوند بعد از جدایی فقط در گفتار اشاره می‌کنند که اهمیتی به او نمی‌دهند اما هنگامی‌که پیامی برایشان ارسال می‌شود فکر می‌کنند فرد موردعلاقه‌شان هست و هول می‌شوند.

    پس نکته مهم اینجاست که شما باید تصمیم بگیرید که وقتی دفعه بعد وقتی با بی توجهی مرد روبه‌رو شدید و یا مرد موردعلاقه‌تان رفت عادتی که ذهنتان ناخودآگاه انجام می‌دهد چه باشد.

    به خودتان بگویید مشکلی نیست اهمیت این مرد حتی از کارهای روزمره زندگی‌ام کمتر است؛ یعنی شما باید چیزی را انتخاب کنید که واقعاً حالتان را خوب می‌کند و برای شما خوب است.

    مثلاً می‌توانید ورزش کنید یا به تفریح موردعلاقه بپردازید و به کارهای خوب که ضرری برای شما ندارد ادامه دهید چون ذهن شما به این کارها عادت می‌کند.

    یعنی هر وقت مردی که عاشقش هستید به احساسات شما ضربه زد و بابی توجهی مرد موردعلاقه‌تان مواجه شدید کاری را بکنید که حالتان را بهتر می‌کند به‌جای اینکه ضعف نشان دهید یا منتظر بمانید او دوباره زنگ بزند. یا اینکه بخواهید صبر کنید تا نشان دهد هنوز هم دوستتان دارد. یا اینکه ارزش خود را در این رابطه پایین بیاورید.

     پس به خاطر داشته باشید ذهن ما چیزی که حال ما را خوب می‌کند به خاطر می‌سپارد و دفعه بعد بیشتر می‌خواهد. 

    پس اگر ما کار باقدرتی انجام دهیم دفعه بعد ذهن ما بیشتر از آن کار می‌خواهد و در حقیقت این چیزهای خوب تبدیل به عادت می‌شوند.

    فایده دیگر این راز آن است که این کار باعث جذابیت بیشتر شما می‌شود و باعث می‌شود که زودتر از شر آن مرد بد خلاص شوید.

    پس دفعه بعد که با بی توجهی مرد روبه‌رو شدید و مردی شمارا رها کرد و ذهنان احساس عدم اطمینان کرد و می‌خواهد دنبال نشانه بازگشت از سمت آن بگردد سعی کنید ذهنتان را هدایت کنید.

    مثلاً بگویید که من قرار نیست اون کار را بکنم کاری که الآن برام خوبه و باید انجام بدم اینه که هیچ کاری که در ارتباط با او باشد نکنم.

    چون اولاً ممکن است او شمارا رد نکرده باشد و بی‌ توجهی مرد موردعلاقه‌تان به دلیل این باشد که سرش شلوغ است؛ و در این صورت شما ذهنتان را درگیر نکرده‌اید که این به نفع شما و رابطه‌تان است.

    ولی اگر او شمارا فریب داد و شمارا رها کرد شما با به‌کارگیری این روش راحت‌تر او را نادیده می‌گیرید و ترک می‌کنید. چون شما با انجام کارهایی که هیچ ارتباطی به اون نداره حالتان را خوب کرده‌اید.

    و به این شکل با بی توجهی مرد موردعلاقه‌تان دچار آسیب‌های بیشتری نشدید.

    برای اینکه تکنیک‌های بیشتری برای تسلط بر ذهن و احساس تون درزمانی که در رابطه هستید یاد بگیرید می‌توانید در دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای تخصصی ما شرکت کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا