سه شاه کلید برای جلب توجه مردان که هرگز نمی دانستید

جلب توجه
  • سه شاه کلید برای جلب توجه مردان

    با توجه به اینکه جذب توجه مردان برای بسیاری از زنان مهم است، این مقاله به بررسی اصول جذب توجه مردان می‌پردازد. در ادامه، به بررسی روش‌های مختلفی که می‌توان برای جذب توجه مردان به کار برد، می‌پردازیم.

    ۱- ظاهر: ظاهر جذاب و خوش‌تیپ ارتباط مستقیمی با جذب توجه مردان دارد. بنابراین، پوشیدن لباس‌های جذاب، آرایش خوب و مرتب و داشتن موهای زیبا می‌تواند به شما در جذب توجه مردان کمک کند.

    ۲- لبخند: لبخند زدن و نشان دادن احساسات مثبت، مانند شادی و خوشحالی، به مردان اعتماد به نفس و جذب توجه می‌دهد.

    ۳- ارتباط برقرار کردن: برقراری ارتباط و صحبت کردن با مردان می‌تواند به شما در جذب توجه آن‌ها کمک کند. با این حال، باید به یاد داشت که این ارتباط باید محترمانه و با احترام باشد.

    ۴- علاقه‌مندی: علاقه‌مندی به موضوعات و علاقه‌های مردان نیز می‌تواند به شما در جذب توجه آن‌ها کمک کند. با پرسیدن سوالات در مورد علاقه‌ها و موضوعات آن‌ها، می‌توانید به آن‌ها نشان دهید که شما به دنبال برقراری ارتباط و ایجاد رابطه هستید.

    ۵- برجسته کردن قابلیت‌ها: برجسته کردن قابلیت‌ها و مهارت‌های خود می‌تواند به شما در جذب توجه مردان کمک کند. با نشان دادن مهارت‌های خود و نمایش قدرت خود، می‌توانید به مردان نشان دهید که شما یک زن قوی و مستقل هستید.

    ۶- مهارت در رابطه‌های اجتماعی: مهارت در برقراری رابطه با افراد مختلف و همچنین داشتن شخصیتی دوست‌داشتنی می‌تواند به شما در جذب توجه مردان کمک کند. با داشتن رفتار محترمانه و با احترام و نشان دادن احساسات مثبت خود، می‌توانید به مردان نشان دهید که شما یک شخصیت قابل اعتماد و دوست‌داشتنی هستید.

    در نهایت، بهترین راه برای جذب توجه مردان، باقی ماندن خودتان است. با داشتن شخصیتی قوی و مطمئن، می‌توانید به طور مستقیم توجه مردان را جلب کنید. به خودتان اعتماد کنید و در همه موقعیت‌ها به خودتان و احساسات خودتان وفادار باشید.

     

    برای پیدا کردن نیمه گمشده، ما توجه کسی که از او خوشمان آمده جلب می‌کنیم؛ و نیاز به جلب توجه او داریم چون هیچ‌کس تا وقتی به ما توجه نکند عاشقمان نمی‌شود. باوجود همه این‌ها راه‌های درست و غلطی برای جلب توجه کسی که دوستش داریم وجود دارد.

    بعضی از مردها سعی می‌کنند با موزیک حین رانندگی یا صداهای بلند که از ماشینشان می‌آید توجه خانم‌ها را جلب کنند، به امید اینکه بالأخره یک خانم جذب آن‌ها شود.

    بعضی از خانم‌ها سعی می‌کنند با پوشیدن لباس‌های تحریک‌کننده و جذابیت فیزیکی، توجه یک مرد را جلب کنند.

    وقتی بحث جذابیت پیش می‌آید انسان‌ها واقعاً عجیب رفتار می‌کنند.

    خانم‌های زیادی هستند که به روش‌های مختلف سعی می‌کنند جذاب باشند، ممکن است بخواهند نشان دهند که چقدر باهوش‌اند، یا چقدر آشپزی خوبی دارند و یا چقدر خانم باشخصیتی هستند.

    مردها هم همه این کارها را به شیوه‌های متفاوت برای اینکه جذاب‌تر به نظر برسند انجام می‌دهند.

    این کارها ممکن است باعث جلب توجه شود اما سؤال مهم اینجاست که آیا نتیجه مطلوبی می‌دهد یا خیر.

    به خاطر داشته باشید که تلاش برای جلب توجه کسی ما را در موقعیت ضعیف‌تری قرار می‌دهد اما اتفاقی است که گاهی پیش می‌آید. بعضی از روش‌های جلب توجه ما را منفور و بد جلوه می‌دهد. به‌طوری‌که ممکن است آن فرد بگوید اصلاً مایل نیستم این شخص را بشناسم. پس این‌یکی از دلایلی است که هرگز نباید برای جلب توجه او بجنگید و یا زیاد تلاش کنید.

    اما روش‌های خوبی هم وجود دارد که اول جلب توجه می‌کنید اما بعد بابی اعتنایی علاقه ایجاد می‌کنید و این چیزی هست که دنبال آن هستیم.

    ۳ راه خیلی مهم برای این راه وجود دارد:

    هدف اصلی این است که با رفتار و طرز برخوردتان توجه او را جلب کنید و نه با جذابیت فیزیکی ویا حتی هوشتان بلکه با طرز برخوردتان.

    بعضی از خانم‌ها به‌اشتباه تصور می‌کنند مردها وقتی عاشق می‌شوند بیشترین توجه را به‌ظاهر یک خانم دارند؛ و برای همین است که این خانم‌ها از ظاهرشان استفاده می‌کنند. اگرچه ظاهر نقش خیلی مهمی ایفا می‌کند اما فقط برای جذب اولیه کافی است.

    درحالی‌که این رفتار خانم‌هاست که باعث می‌شود یک مرد بخواهد و تصمیم بگیرد که با آن زن در یک رابطه رمانتیک باقی بماند.

    ۱-بی‌تفاوت و خویشتن‌دار باشید:

    خویشتن‌داری یعنی شما باید بتوانید از همه‌چیزهای خوب زندگی لذت ببرید اما نباید زیاد به آن‌ها وابسته شوید. به‌طوری‌که اصلاً بابت از دست دادن آن‌ها نمی‌ترسید و حتی آماده‌اید اگر چیزی تغییر کرد از دستش بدهید.

    مثلاً ممکن است آن فرد در رابطه با شما خوب رفتار نکند، اینجا بی‌تفاوتی مهم است. چون ما انس آن‌ها وقتی بابت از دست دادن چیزی یا کسی نمی‌ترسیم در قوی‌ترین حالت هستیم؛ و وقتی به نتیجه چیزی دل‌بسته نیستیم، آن‌وقت می‌توانیم از لحظات زندگی لذت ببریم و خودمان باشیم.

    یعنی وقتی در رابطه هستید از توجه اش، حضورش و لحظاتی که کنارش هستید کاملاً لذت می‌برید، درحالی‌که واقعاً نیازی به او ندارید و برای داشتنش زیاد تلاش نمی‌کنید.

    وقتی او بفهمد که از اینکه او را از دست بدهید نمی‌ترسید، نه‌تنها بیشتر توجه اش را جلب می‌کنید بلکه احترام بیشتری هم‌کسب می‌کنید.

    ۲- دومین راه برای جلب و نگه‌داشتن توجه او مخصوصاً در اوایل رابطه، وقتی تازه در حال قرار گذاشتن هستید، بردهای کوچک است:

    ذهن مردها به شکلی است که دوست دارند همیشه برنده باشند، مخصوصاً در اوایل رابطه اجازه دهید احساس کنند که دارند برای به دست آوردن شما تلاش می‌کنند، در این صورت احساس قدرت می‌کنند.

    این خیلی مهم است چون باعث می‌شود بیشتر مراقب باشد و بیشتر به شما توجه کند، پرانرژی‌تر باشد و برای به دست آوردن شما بیشتر تلاش کند.

    در اوایل رابطه ادای کسی که سخت به دست می‌آید را درنیاورید بلکه واقعاً سرسخت باشید تا اجازه دهید بهای چیزهای مهم را بپردازد.

    مردهای خوب دوست دارند برای به دست آوردن چیزهای خوب تلاش کنند.

    مثلاً دقت کرده‌اید که یک میمون خوب دنبال موزی که از درخت روی زمین افتاده است و به دست آوردنش آسان‌تر است نمی‌رود، فقط میمون‌های تنبل به دنبال این موزها می‌روند. یک میمون خوب به دنبال موزهایی می‌رود که باید به خاطر آن از درخت بالا برود، چون حسی که با به دست آوردن آن موز پیدا می‌کند خیلی بهتر است.

    پس میمون موز را به دلیل گرسنگی می‌خواهد اما پاداش لذت تلاش رسیدن به آن راهم می‌خواهد.

    مردها به خاطر سیستم تستوسترون و دوپامین دوست دارند برای به دست آوردن تلاش کنند. پس حتی اگر از مردی خوشتان می‌آید این حس را از او نگیرید.

    مردها به چیزهایی که اشتیاق دارند توجه می‌کنند و آن‌ها به چیزی اشتیاق دارند که سخت برای آن تلاش کنند، چون وقتی بالأخره موفق شوند حس خیلی خوبی پیدا می‌کنند.

    ۳- وقتی لازم است او را سر جایش بنشانید:

    این‌یک راه فوق‌العاده برای جلب توجه و احترام اش است. یک مرد نرمال خودش خوب می‌داند که کجا باید حد خودش را بداند. وقتی او در رابطه مرزی را می‌شکند باید سر جایش نشانده شود و اعتمادبه‌نفسی که موقع انجام این کاردارید، بیشتر جذبش می‌کند.

    چون اینجا می‌فهمد که خودتان هستید و دارد با خود واقعی شما که بابت از دست دادنش نمی‌ترسید روبه‌رو می‌شود. علاوه بر این با شما بهتر رفتار می‌کند.

    این ۳ مورد سه روشی هست که شما با رفتارتان می‌توانید برای جلب توجه کسی اقدام کنید و نه با ظاهر یا هوشتان.

    همین‌طورمی تواندی از مقاله عاشق کردن یک پسر مغرور نیز استفاده کنید

    درصورتی‌که احساس می‌کنید نیاز دارید در دوره آموزشی مشاوره‌ای مهارت‌های بعد از ازدواج شرکت کنید از طریق لینک زیر اقدام به مطالعه و ثبت‌نام کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا