پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر

  • پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر
    چکیده مطلب

    جامع ترین دوره ارتباط با خانم ها برای اولین بار در ایران توسط مجموعه شیک اندیش من ارائه میشود.

    بالاخره پکیج آموزشی و فوق حرفه ای جنتلمن آنلاین با بررسی موضوعاتی همانند راه و روش های مخ زدن دختر، جذب همسر زن ، جذب دختر ، جذب دوست دختر ، قوانین حاکم بر جذب نمودن دختران و… منتشر شد تا شما آقایان بتوانید با استفاده از این پکیج به تمامی سوالات خود پاسخ دهید، برای بررسی بهتر و دقیق تر مطالبی که در این دوره آموزشی قرار گرفته است لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

     

    دوره مشاوره ای جنتلمن آنلاین

    چگونه در فضای مجازی با خانم ها دوست شویم؟

    چطور بدون اینکه جواب رد بشنوید شماره موبایل دختران را بگیرید

     

    مایل هستید بدانید مردان جذاب چطور یک مکالمه متنی موفق را شروع می کنند؟

    میخواهید پیام هایی بفرستید که هیچوقت بدون پاسخ نماند؟

    این سوال برای شما هم پیش آمده که وقتی طرف مقابل غریبه است چه متنی باید برای او بفرستید؟

    آیا بلد هستید چگونه یخ رابطه را فقط با چت کردن آب کنید؟

    تا به حال به این فکر کرده اید که چطور بدون این که جواب رد بشنوید شماره موبایل یک دختر را بگیرید؟

    آیا میدانید آسان ترین روش برای رابطه با جنس مخالف از طریق فضای مجازی است؟

    آیا میدانستید استفاده از اموجی ها در زمان چت کردن درصد موفقیت شما را تا ۳ برابر افزایش میدهد؟


     

    ۱- بررسی استراتژی های صحیح در مخ زدن دختر و بررسی روش های آن

    اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید با دختر مورد علاقه خود وارد رابطه شوید باید بدانید که برای با او بودن نیازی به ثروت بالا، قیافه ای در حد برد پیت و یا داشتن ماشین مدل بالا نیست! بلکه هر فردی با هر نوع پتانسیلی می تواند به اصطلاح مخ دختر مورد علاقه خود را بزند و با او باشد!

    اما چطور این اتفاق می افتد؟ قطعا شما به عنوان یک مرد دوست دارید بدانید چگونه می توان نظر دختری را که عاشق و شیفته او هستیم را جلب کنیم؟ نگران نباشید در دوره جنتلمن آنلاین به این موضوعات پرداخته ایم تا به صورت کامل این خلاء را برای شما عزیزان پر کنیم، با ما همراه باشید تا بدانید در این کتاب قصد داریم در موضوع مخ زدن دختر و بررسی روش های آن به چه مواردی بپردازیم.

    1. مخ زدن دختر از نظر روانشناسی و راه های آن
    2. بهترین جملات برای مخ زدن چیستند؟
    3. اولین جمله برای مخ زدن
    4. بهترین جملات برای مخ زدن در تلگرام
    5. جملات زیبا واسه مخ زدن
    6. بهترین جملات برای مخ زدن در خیابان
    7. مخ زدن دهه هشتادیا به چه صورته؟
    8. متن برای مخ زدن دختر
    9. و…

     

    ۲- قانون جذب زنان ( قانون جذب دختر مورد علاقه و دلخواه) چه می گوید؟

    آیا تا به حال واژه قانون جذب دختران و یا زنان را شنیده اید؟ شاید تصور کنید این قانون یک قانون خیالی و من در آوردی باشد! اما اینطور نیست ما در وبسایت تکاملِ من به هیچ عنوان شعار نمی دهید بلکه در پکیج های آموزشی خود به صورت مفصل به بررسی این موارد می پردازیم و با استفاده از شیوه های عملی به صورت دقیق مفاهیم قانون جذب را برایتان شرح می دهیم، اما در این قسمت قرار است به چه مشخصه هایی بپردازیم؟

    1. قانون جذب زنان به چه معناست؟
    2. تکنیک‌های قانون جذب برای رسیدن به دختر ایده‌آل؟
    3. جذب دختر مورد علاقه از راه دور به چه صورت است؟
    4. جملاتی برای جذب زنان و میزان تاثیرپذیری آن ها
    5. نکات کاربردی برای جذب زنان
    6. دعای جذب دختر
    7. کتاب روانشناسی جذب خانمها
    8. چه رفتارهایی باعث جذب زنان می شود
    9. و…

     

    ۳- جذب دوست دختر ، جذب همسر زن و راه و روش های اصولی و مشخص آن

    قوانین علمی و روانشناسی بارها و بارها و آن هم به صورت مکرر اثبات نموده اند که شما به عنوان یک مرد چنانچه بتوانید از چیز هایی که در سطح روانشناسی باعث جذب و شیفته شدن دختر موردعلاقه خود شوید، می تواند یک عامل مهم برای جذب آن ها باشند. فرقی نمی کند که شما برای بار اول است که در حال ایجاد یک رابطه دوستانه و عاطفی هستید و یا برای یک مدت طولانی یک رابطه را به همراه خود می کشید! شما برای آن که بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید باید دوره جنتلمن آنلاین رو مشاهده کنید! اما در این دوره در خصوص جذب دوست دختر و یا جدب دختر موردعلاقه به چه نکلتی توجه می شود؟

    1. جذب دختر مورد علاقه از راه دور
    2. جملاتی برای جذب زنان
    3. قانون جذب زنان
    4. کتاب روانشناسی جذب خانمها
    5. نکات کاربردی برای جذب زنان
    6. چگونه دختری رو جذب خودمون کنیم
    7. دعای جذب دختر وجود دارد؟
    8. راه های جذب همسر زن
    9. چه رفتارهایی باعث جذب زنان می شود
    10. ترفندهای مردان برای جذب زنان
    11. و…

    دوره مشاوره ای جنتلمن آنلاین چیست؟

     

    آیا باعث می شوید دختران دچار کوری موقت شوند؟

    این حالت زمانی رخ می دهد که آن ها به پیام های بی معنی شما نگاه کرده و با خودشان فکر کنند، “من نمی توانم خودم را با این مرد تصور کنم.”

    مردانی که استعدادی در ارسال پیام ندارند هیچ گاه دیده نمی شوند

    به همین دلیل این کتاب نوشته شده است تا اجازه ندهیم شما هم جزو این دسته از مردان باشید

    پیام هایتان شخصیت شما را آشکار می کنند.اگر به دختری که با او آشنایی ندارید پیام دهید این سوالات بی درنگ به ذهن او هجوم می آورند:

    آیا من را دوست دارد یا تنها می خواهد با همدیگر دوست باشیم؟

    آیا دوست دارم با او قرار بگذارم ؟و با او رابطه ی جنسی داشته باشم؟ هدف او چیست؟

    آیا آدم شوخ و جالبی است یا خسته کننده است؟

    آیا می خواهد من را بازی دهد؟

    آیا آمادگی بودن در یک رابطه را دارد؟

    آیا کسی است که من دوست داشته باشم با او قرار بگذارم؟

    آیا او یک مزاحم است؟

    البته او شما را ابتدا امتحان نمی کند، بلکه پیام ها ی شما را می سنجد. آیا پیام های شما او را می خندانند یا زخم معده اش را تشدید می کنند؟

    شما بی وقفه در حال سنجیده شدن بر اساس محتوای پیام هایتان هستید (همانطور که شما پیام های او را می سنجید). در حقیقت، پیام ها ویژگی های شخصیتی شما را توصیف می کنند تا زمانی که با همدیگر تلفنی صحبت کنید یا به طور حضوری همدیگر را ملاقات کنید.

    این حقیقت باعث می شود “تولید” پیام ها بار سنگینی بر دوشتان باشد. او در آن لحظه نمی تواند شما را ببیند، صدایتان را بشنود، عطر تان را استشمام کند یا حضورتان را احساس کند، پس پیام هایتان معادل دیجیتالی نگاه کردن به صورت و بدن شما و تجربه ی شخصیتتان هستند.

     

    تمام جذابیت شما بر اساس متن و روش ارسال پیام های شما سنجیده می شود

    اگر می خواهید دختر مورعلاقه یا هردختری که انتخابش کردید مشتاق دریافت پیام های شما باشد، اگر می خواهید وقتی از او خواستید که با شما بیرون بیاید موافقت کند، پس باید از بهترین و جذاب ترین تکنیک برای پیام هایتان انتخاب کنید.

    شوخ طبع باشید و بدون این که سلطه طلب به نظر برسید نشان دهید که می توانید کنترل امور را به دست بگیرید. شما باید جاذبه ای احساسی و جنسی میان خودتان به جود بیاورید بدون این که بی ادبی کنید یا زیاد از حد در دسترس باشید.

    میخواهیم نشانتان دهیم که این کار را چطور باید انجام دهید،چطور سر صحبت را باز کنید، کنترل آن را به دست بگیرید و شماره موبایل او را دریافت کنید! و کاری کنید که دختر ها بلافاصله پاسخ شما را بدهند.

    میخواهیم نشانتان دهیم که چه کاری انجام دهید و چه کاری انجام ندهید، چطور جاذبه را به وجود بیاورید و آن را نگه دارید، چطور باید پاسخ های شوخ طبعانه بدهید، چطور سطح تعهد را در رابطه تان بالا ببرید و اینکه چطور باید زنان را سرگرم کنید و آن ها را به چالش بکشید.

    فراموش نکنید که زنان نسبت به مردان توانایی بسیار بالاتری در برقراری ارتباط دارند. اگر می خواهید با پیام هایتان راهی به درون قلبشان پیدا کنید باید سطح مهارت هایتان را در این بازی بالا ببرید زیرا آن ها احتمالا می توانند با تمام افراد دور و بر شما یک مکالمه ی پیامی داشته باشند.

    خوشبختانه، رسیدن به سطح قابل رقابت با آن ها در بازی چندان مشکل نیست. شما تنها باید با اکوسیستم دوستیابی آنلاین  آشنایی پیدا کنید، اینکه چه چیزی هایی اثر مثبت دارد، چه چیزی اثر منفی و اینکه چطور باید انجامش دهید.

    ما به شما آموزش میدهیم تا در دوستیابی آنلاین موفق شوید

     

    بعضی از سوال هایی که غالبا از کارشناسان مجموعه ما پرسیده می شوند این ها هستند: ” چطور باید یک گفتگو را شروع کنم؟” “به یک دختر چه باید بگویم؟” “آیا باید جملاتی از قبل آماده داشته باشم؟”

    یکی از مشکلات اصلی هنگام آغاز گفتگو با یک زن این است که در ابتدا همه چیز عالی به نظر می رسد(فرض بر اینکه پاسخ پیام اول شما را میدهد) اما ناگهان علاقه ی او از بین می رود. تا جایی که پیام های او کمتر و کوتاه تر می شوند و شما احساس می کنید که این وضعیت یک فاجعه ی کامل است و حاضرید هر چه دارید بدهید تنها برای این که بدانید او به چه فکر می کند.

    این اتفاق برای اکثر مردان رخ می دهد وقتی که نمی دانیم هنگام شروع یک گفتگو یا زمانی که سکوتی ناراحت کننده برقرار می شود چه حرفی باید بزنیم. حقیقت این است که این مسئله به آن سختی که بسیاری از افراد فکر می کنند نیست و با این حال هنوز مردان زیادی وجود دارند که وارد گفتگو های خسته کننده می شوند و دختر های مورد علاقه شان را از دست می دهند!

    چرا این طور است؟

    زیرا آن ها همان کار های خسته کننده و قابل پیش بینی و ملال آوری را انجام می دهند که  ۱۰۰ مرد قبلی هم انجام داده بودند و این که این روش ها کارآمد نیستند.

    تصور کنید که دختری از پسری که نمی شناسد پیامی دریافت میکند و پسر شروع به پرسیدن سوالاتی می کند که او همیشه میشنود:

    سلام, خوب هستید؟

    سلام، میتونم چند دقیقه وقت شما رو بگیرم؟

    اصل میدی لطفا!

    “خب، اهل کجا هستی؟”، “شغلت چیست؟”، “رشته ی تحصیلیت چیست؟”، “چرا آن دانشگاه را انتخاب کردی؟” “کجا دوست داری زندگی کنی؟”، “برای تعطیلات دوست داری کجا بروی؟” بعضی از مرد ها حتی در مورد وضعیت آب و هوا صحبت می کنند!

    بدترین چیز این است که این باور وجود دارد که راهکار این مشکل جملاتی از پیش تعیین شده شده هستند.

    مردانی به ما پیام میدهند و میگویند : “اگر من یک جمله ی عالی برای شروع گفتگو ها می دانستم باقی گفتگو به راحتی جربان پیدا می کرد.”

    بسیاری از مردها به دنبال این جمله ی عالی می گردند، و این جمله ی فوق العاده که شاه کلید همه ی قلب هاست می تواند فورا دختر ها را به آن ها علاقه مند کرده و به آن ها جذب کند

    متاسفیم، چنین چیزی وجود ندارد!

     

    پیام های غیر جذاب  مانند، “هی چه خبر؟” و “اوضاع چطوره؟” هیچ تغییری در احساسات یک زن به وجود نمی آورند، و زن ها بخش عظیمی از تصمیماتشان را، به خصوص در مسائل مربوط به قرار گذاشتن و مرد ها، بر اساس احساساتشان می گیرند.

    زنان بر اساس احساساتشان عمل می کنند و شما باید هنگام پیام دادن به آن ها این را به خاطر داشته باشید. پس زمانی که بتوانید احساساتی مانند شادی، کنجکاوی و علاقه را در آن ها به وجود بیاورید، در حالی که از احساسات منفی مانند تکراری بودن، خسته کننده بودن و آزار دادن آن ها دوری کنید، آن ها نه تنها پاسخ پیام های شما را می دهند و شما را به طور حضوری ملاقات می کنند، بلکه مدت ها قبل از این که با شما ملاقات کنند پیش خودشان در مورد شما خیال پردازی می کنند.

    ارسال پیام برای شما به ابزاری قدرتمند تبدیل خواهد شد که می توانید با آن خودتان را از جمع دیگر مرد های خسته کننده ای که دختران را با پیام های بی محتوایشان بمباران می کنند جدا کنید و باعث شوید که دختر مورد نظر دائما به شما فکر کند، به شما اشتیاق داشته باشد و خواستار بودن با شما باشد. این چیزی است که می خواهید، درست است؟

    کتاب جنتلمن آنلاین به شما می آموزد که دقیقا چطور می توانید از طریق پیام در یک زن احساسات مثبت به وجود بیاورید، باعث شوید که هرگاه پیام های شما روی صفحه ی گوش اش ظاهر می شوند احساس هیجان زدگی پیدا کند، کاری کنید که در سریع ترین فرصت شماره او را دریافت کنید تا به ملاقات شما بیاید.

    دوره جنتلمن آنلاین یک کتاب قابل فهم و یک راهنمای قدم به قدم است که میان بری برای دست یابی به چیزی که به دنبالش هستید به شما نشان می دهد. این کتاب به شما اجازه می دهد به راحتی و به سرعت به هدف های دوستیابی خود برسید

    چیز های زیادی در مورد روش کار آمد دوستیابی آنلاین باید بدانید. این کتاب از موارد پایه شروع می کندتا موارد تخصصی. سپس به شما می آموزد زمانی که از مرحله ی اولیه پیدا کردن و جذب کردن یک شریک احتمالی گذر کردید، هنر کشیدن او به سمت خودتان را خواهید آموخت. همینطور یاد خواهید گرفت با چت کردن کاری کنید که شریکتان شما را بیشتر بخواهد.  و این که در اولین پیامتان چه حرفی بزنید،  آموزش جامع داده شده است.

    در این کتاب شما همه ی نکاتی که برای جذب کردن زنان از طریق پیام ها(تلگرام – اینستاگرام – اس ام اس – واتس آپ و هرگونه پیام رسان) را می آموزید. شما نه تنها روش هایی موثر برای برانگیختن احساسات قوی، بالا بردن سطح جاذبه و تحریک کردن او با پیام هایتان را خواهید آموخت، بلکه راهنمایی گام به گام برای به دست آوردن یک قرار ملاقات با استفاده از اسراری در پیام هایی به ظاهر ساده اما قدرتمنند و موثر دریافت خواهید کرد.

     

     مزایا و نتایج این دوره چیست؟

     

    تبدیل میشوید به جنتلمن جذاب که میتواند با هر دختری صحبت خود را شروع کند

    به دختران پیام هایی میفرستید که بدون پاسخ نمی ماند

    اعتماد به نفس شما افزایش پیدا میکند چون دارای مهارت خاصی هستید!

    از یک پسر خسته کننده تبدیل میشوید به یک جنتلمن جذاب که دختران میپسندند

    دریافت شماره موبایل خانم ها برای شما مثل آب خوردن می شود

    با دختر مورد علاقه خود یک ارتباط عمیق به وجود می آورید و او را عاشق خودتان میکنید.

    جذابیت آنلاین خود را افزایش میدهید و تبدیل میکنید به قرار ملاقات حضوری

    تبدیل می شوید به مرد جذاب و دوست داشتنی که دختر مورد علاقه تان  نمیتواند به درخواست دوستی شما نه بگوید

    جذابیت خود را حتی از پشت تلفن و فقط با کلمات نشان میدهید و نه با ثروت

    استاد متداول ترین روش دوستی در ایران می شوید و از دیگر مردان خودتان را متمایز میکنید

    از این به بعد هیچ دختری دیر به شما پاسخ نمیدهد و شما حرف کم نمی آورید چون کل ارتباط در دستان شماست

     

    همه ی این ها می توانند از طریق پیام ها اتفاق بیفتند، شما تنها باید روش های صحیح را بیاموزید، به همین دلیل است که ما اینجا هستنم تا به شما آموزش دهیم

     محتوا کتاب به شرح زیر است:

     

    فهرست دوره

    فصل اول: ساخت پروفایل جذاب در فضای مجازی

    فصل دوم: اولین پیام را چطور شروع کنیم؟

    فصل سوم: دریافت شماره موبایل

    فصل چهارم: چت کردن جذاب ایجاد علاقه در طرف مقابل

    فصل پنجم: تبدیل چت و فضای مجازی به تماس تلفنی و قرار ملاقات

    فصل ششم: اگر قرار ملاقات به خوبی پیش رفت یا پیش نرفت چه کار باید کرد؟

    تعداد صفحه: ۹۱

     

     ریز محتوا آنچه از دورهمی آموزید :

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر چطور یک بیو یا توزیحات پروفایل جذب کننده بنویسید

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر چگونه اکانت اینستاگرام جذاب داشته باشیم

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر چه نوع عکس هایی برای دختران جذاب است

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر چطور عکس های پروفایل هوشمندانه داشته باشیم

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر چطور خود را از مردهای خسته کننده جدا کنید

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر به غیر از سلام با چه کلمه ای شروع کنیم؟

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر تکنیک پیام های گام به گام

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر تکنیک مبادله برای جلب اعتماد بیشتر دختران

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر تعدادی ایده آماده برای شروع گفتگو با خانم ها

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر گرفتن شماره تلفن کار ساده ای است!

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر یک جنتلمن چگونه دایرکت می دهد؟

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر چه زمانی بعد از فالو کردن باید پیام بدهم؟

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر چطور بدون اینکه جواب رد بشنویم شماره موبایل دختران را بگیریم

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر ۱۰ راهکار یک جنتلمن برای درخواست شماره تلفن دختر مورد علاقه

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر چطور آیدی تلگرام او را دریافت کنید

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر در پیام اول چه چیزی بنویسید

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر آموزش بامزه و شیطنت آمیز صحبت کردن

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر آموزش روش پدال تا مدال برای دریافت شماره

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر آموزش روشی که بدون اینکه درخواستی کنید شماره اش را به شما بدهد

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر تکنیک اثبات اجتماعی برای افزایش جذابیت یک جنتلمن

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر چطور کاری کنید تا او شماره شما را بپرسد

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر اشتباهات وحشتناکی که همه چیز را خراب میکند

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر شماره موبایل دریافت شد حالا چه کار کنیم؟

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر یازده قانون برای پیام دادن به دختران دمدمی مزاج و مغرور

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر آموزش ارسال پیام های کوتاه اما مهیج

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر ایجاد علاقه و جذابیت جنسی در بین خودتان

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر چطور میزان علاقه و کشش را به تعادل برسانید

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر چطوریک جنتلمن غیر پیش بینی و جذاب باشید

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر نقش طول و زمان بندی پیام ها در جذابیت جنتلمن آنلاین

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر قبل از ارسال اولین پیام چقدر باید منتظر بمانید

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر تکنیک تقلید حرکات برای افزایش علاقه

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر هنر درست تعریف کردن از خانم ها که باعث ارزشمندی شما شود

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر چرا نباید در چت کردن پیشنهاد دوستی بدهیم؟

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر چطور قرار ملاقات آخر لحظه ای بگذاریم که نه نگوید

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر کی و چگونه قرار ملاقات بگذاریم؟

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر چه زمانی تماس تلفنی برقرار کنیم؟

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر در تماس اول درباره چه چیزی صحبت کنیم؟

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر چطور از سکوت مکالمه جلوگیری کنیم؟

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر مراحل بعد از قرار گذاشتن چیست؟

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر اگر قرار خوب بود و اگر خوب نبود چه باید کرد؟

     

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر مزیت این دوره چیست؟

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر محتوا این دوره مطابق با فرهنگ کشور مان ایران و به دور از فرهنگ ترجمه است.

    پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر پشتیبانی آنلاین برای رفع هرگونه ابهام در خدمت شما عزیزان است.

     

    مبلغ سرمایه گذاری شما

    مبلغی که برای این کتاب ارزشمند تعیین شده است فقط و فقط هفته ای ۲۹۰ هزارتومان است یعنی کمتر از قیمت یک پیتزا که در دو ساعت هضم می شود.

    مطمئنم تایید می کنید که ارزش معنوی دوره جنتلمن آنلاین خیلی بیشتر از مبلغی است که میخواهید بپردازید چون با یک برسی ساده به این نتیجه خواهید رسید که شما فقط هزینه نمیکنید شما سود میکنید سودی که چندین برابر ۲۹۰هزاار تومان ارزشمند است چون می تواند زندگی شما را تغییر دهد

    چقدر به این دوره مطمئن هستیم؟

     

    برای اینکه شما هیچ بهانه ای برای خرید این کتاب آموزشی نداشته باشید، یک امکان ویژه ی برایتان درنظر گرفته‌ایم. شما از زمان ثبت نام، ۶۰ روز فرصت دارید مطالب را بیاموزید و اجرا کنید. اگر به هر دلیلی احساس کردید مطالب مفید و کاربردی نیست یا خوشتان نیامد، می توانید درخواست بازگشت وجه دهید و ما کل مبلغ پرداختی شما را تمام و کمال باز می گردانیم.

    نیازی نیست برای دریافت پول خود برای ما دلیل بیاورید فقط کافیست از راه های ارتباطی بگویید درخواست بازگشت وجه را دارم و ما بدون هیچ کم و کاستی  بی قید و شرط مبلغ را برای شما واریز خواهیم کرد.

    پس هیچ چیزی برای از دست دادن وجود ندارد. شما یا از کتاب لذت می برید و استفاده می کنید و یا از آن انصراف می دهید و کل مبلغ پرداختی خود را باز پس می گیرید. البته ما به مفید و کاربردی بودن مطالب این کتاب جنتلمن آنلاین ایمان داریم. امیدواریم شما هم کاملا راضی و خشنود باشید …

    نکته:۱- بعد از پرداخت وجه به صورت خودکار از بانک به سایت برگشت داده می شوید و میتوانید محصول را دانلود کنید

    ۲- دوره دارای گارانتی بازگشت وجه است پس با خیال راحت آموزش ببینید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا