نقش زیبایی اندام مردانه در همسریابی

  •  

    نقش زیبایی اندام مردانه در همسریابی

    نقش زیبایی اندام در همسریابی

     

    سعی کنید اندام مناسب داشته باشید

     

    داشتن فیزیک مناسب بسیار عامل مهمی در همسریابی است.  البته منظور ما داشتن هیکلی شبیه قهرمانهای ورزشی نیست، بلکه یک حالت نرمال که نشان دهد حداقل اضافه وزن ندارید و روی فرم هستید و اهل ورزش می باشید.

     

    خوشبختانه داشتن اندامی  مناسب دست خود مردان است. (به غیر از موارد استثتایی)

     

    هرگز از یاد نبرید که داشتن عضلات مناسب و متعادل بسیار تاثیر بیشتری در جذب خانمها دارد تا اینکه بخواهید با انواع دارو و هورمون خود را بیش از حد گنده نشان دهید!! که نه تنها جذابیت خاصی ندارد، بلکه فقط جلب توجه بیشتری دارد که با جذب توجه کاملا متفاوت است. اینگونه اندامهای عجیب و غریب و تصنعی فقط سلیقه تعداد اندکی از خانمها را جلب خواهد کرد، که حاضر می شوند به اینگونه از افراد بعنوان گزینه ازدواج فکر کنند و در همسریابی تاثیر خواهد داشت.

     

    بسیاری از تحقیقات ثابت کرده که خانمها بطور ناخودآگاه از مرد عضلانی(متعادل) بسیار خوششان می آید که نسبت دور کمر آنها به شانه کمتر است و دوست دارند همسر خود را از این نوع مردان انتخاب کنند.

     

    علت این امر ریشه در عوامل روانشناختی دارد که معمولا اگر نسبت شانه ها بزرگتر از دور کمر باشد یعنی ۶۰ درصد شانه و ۴۰ درصد دور کمر، نشان از سلامتی جسمی مردان دارد. که سلامت مردان خود نوعی جذابیت را در پی دارد. این سلامت نشان از قدرت باروری بیشتر است که خانمها بطور ناخودآگاه در مغز خود دوست دارند همسری داشته باشند که توانایی باروری بیشتری دارد. این باورها میلیونها سال بطول انجامیده تا در ذهن ناخودآگاه یک زن شکل بگیرد و بدون اینکه متوجه شود غزیزی رفتار می کند و در همسریابی آنها را در نظر خواهد داشت.

    نقش زیبایی اندام مردانه در همسریابی

    در ضمن داشتن تناسب اندام ، قدرت مرد را بیشتر نشان می دهد. خانمها دوست دارند در همسریابی مردی را انتخاب کنند که احساس امنیت بیشتری را در کنار او تجربه کنند.

     

    پس اگر به فکر ظاهر جذاب هستید، با شکم بیرون زده و یا بیش از حد لاغر کار شما سخت می شود. البته بارها گفته ایم که ظاهر ۲۰ درصد قضیه است ولی به هر حال عواملی را که با دست خود می توانید تغییر دهید، حتما بهبود بخشید تا در همسریابی شانس شما از رقبایتان بیشتر شود. اینکه شما کنترلی روی خوردن و رژیم غذایی خود ندارید، کاملا دست خود شماست. در واقع داشتن کنترل و رژیم غذایی مناسب ۲ عامل مهم جذابیت را برای شما در پی دارد. اول اینکه روی رفتار خود کنترل دارید که خودش یکی از نشانه های جذابیت مردان است. و دوم اینکه اندامی مناسب در درازمدت خواهید داشت که بازهم در جذابیت شما نقش بازی می کند.

     

    نکته جالب این است که هیکل شما فارغ از چهره تان چقدر می تواند در جذابیت شما تاثیرداشته باشد.

     

    داشتن تناسب اندام مزایای زیادی دارد.

     

    در عصر ماشینی چاقی یک معضل همه گیر شده و شما در بین افراد چاق بیشتر به چشم میایید و همه از شما بخاطر داشتن اندام مناسب، تعریف خواهند کرد.

    در همسریابی، خانمها شما را به سایر رقبایتان ترجیح می دهند.

    وقتی لباس می پوشید، جلوۀ بهتری دارد و به اصطلاح روی تن شما می نشیند. دیگر مجبور نیستید از خجالت شکم خود را به زور بپوشانید تا دکمه های در حال انفجار مخفی شوند.

    به فکر اضافه وزن و چربی دور شکم باشید

     

    مخصوصا افراد بیش از حد چاق حواسشان باشد که چاقی، قابل کنترل و درمان است فقط باید اراده برای تغییر هیکل خود را داشته باشید. خوش اندامی یک افسانه نیست، فقط به برنامه ریزی و کمی اراده بستگی دارد.

     

    افراد بیش از حد لاغر هم باید به فکر درمان باشند.

     

    در مجموع نکته ای که نباید از یاد ببرید این است که عواملی را که در دستان شماست، باید تغییر دهید.

     

    به فکر داشتن هیکلی بسیار بزرگ و عضلانی و ترسناک نباشید، بلکه هیکل ورزشی معمولی بسیار می تواند جذاب باشد. همین که نشان دهید اهل ورزش هستید کافی است.

     

    اگر هم منتظر معجزه هستید و با قرصهای لاغری که غالبا بی نتیجه است به فکر زیبایی اندام باشید، باید بگویم که سالهای بسیاری از عمر خود را تلف می کنید و در کنار عوارض اینگونه مواد شیمیایی، روز به روز به چربیهای بدن شما اضافه می شود که هر سال که بگذرد کار شما برای آب کردن چربیهای زاید سخت تر می شود!!

     

    پس شما هستید و یک تصمیم اساسی که از همین امروز شروع کنید. می توانید با دوست خود برنامه ریزی کنید تا در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کنید. زیرا به قول معروف داشتن یک “پا ” و شریک برای انجام بعضی کارها ضروری بنظر می رسد.  اگر حوصله باشگاه ندارید روی تردمیل یا نرمشهای درون خانه برنامه ریزی کنید. اگر اینها هزینه دارد روزی ۱۵ دقیقه پیاده روی خالص انجام دهید.

     

    خلاصه هیچ بهانه ای برای داشتن اندامی روی فرم و مناسب وجود ندارد.

     

    فقط باید و باید از همین الان به فکر باشید. چرا که با همین تعلل ها، سالها شما را در جمود قرار داده است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا