طرز فکر مردی که شما را دوست دارد چگونه است؟

طرز فکر مردان عاشق
  • طرز فکر مردی که شما را دوست دارد چگونه است؟

    در این مقاله در مورد اینکه وقتی مردی، زنی را دوست دارد به چه چیز فکر می‌کند صحبت می‌کنیم و به مواردی اشاره خواهیم کرد که برخلاف انتظارتان است.

    چون مردها و زن‌ها به‌طور متفاوتی عشق می‌ورزند، احساس عشق آن‌ها متفاوت است و وقتی عاشق می‌شوند اعمال و افکارشان متفاوت است. این موضع بارها توسط محققان اثبات‌شده است.

    کارهایی که به خاطر عشق از یک مرد سر می‌زند بسیار متفاوت از کارهایی است که به خاطر عشق از یک خانم سر می‌زند؛ و ازآنجایی‌که این دوتا باهم یکی نیستند، برای یک خانم آسان است که فکر کند آن مرد دوستش ندارد درحالی‌که واقعاً دوستش دارد و برعکس است.

    چون اگر شما به‌عنوان یک خانم بر این باور باشید که او شما را دوست ندارد، آن‌وقت رفتارتان تغییر می‌کند، ممکن است از او دوری‌کنید یا آویزانش شوید.

    و در عوض او هم ممکن است رفتارش را تغییر دهد آن‌وقت شما می‌گویید ببین حق با من بود او دوستم ندارد…درحالی‌که شما اشتباه می‌کردید.

     متخصصین اعصاب کشف کرده‌اند که مغز خانم‌ها و آقایان بسیار متفاوت است و کاملاً به شیوه‌های متفاوتی ساخته‌شده‌اند. 

    چیزی گه تحقیقات آن‌ها نشان داد و بسیار جالب است این است که مغز مردها ازنظر آناتومی طوری طراحی‌شده است که تا زمانی که احساساتشان به اوج برسد خاموش می‌ماند. مثلاً وقتی مردی می‌فهمد که احساسات قوی دارد، وقتی مردی می‌بیند یک کبوتر روی کاپوت ماشینش خرابکاری کرده، وقتی کنترل تلویزیون گم می‌شود… این‌ها برای بیشتر مردها دلهره‌آور است و ممکن است به خاطرش دچار هیجان‌های زیادی شوند و مغزشان همان‌طور که در تحقیقات ثابت‌شده قفل شود.

    وقتی مردی عاشق می‌شود و زنی را زیاد دوست دارد آن‌وقت احساسات و هیجانش بالا می‌رود پس در موردش حرف نمی‌زند. چون یک مرد درباره احساسی که از عشقش به شما دارد صحبت نمی‌کند.

    اولین چیزی که وقتی یک مرد عاشق شما می‌شود از شما می‌خواهد این است که می‌خواهد برایتان مهم باشد. پس دنبال پیدا کردن اعتبار پیش شما می‌گردد اما با روشی متفاوت‌تر از شما.

    مثلاً برای یک زن دانستن اینکه آن مرد به او فکر می‌کند نشانه مهمی از دوست داشتن است، مثلاً اگر برایش یک کادو بخرد تا نشان دهد به یاد او بوده است.

    یا پیامی به شما می‌دهد که نشان می‌دهد دوستتان دارد، این‌ها باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشید.

    جالب اینجاست که ممکن است هیچ‌کدام از این‌ها برای بیشتر مردها مهم نباشد چون چیزهای دیگر برایشان مهم‌تر است.

    وقتی به‌عنوان یک زن مردی را دوست دارید، ممکنه فکر کنید دوستتان دارد؟ رابطه به کجا می‌رود؟ از طرفی او به‌عنوان یک مرد افکار متفاوتی دارد.

    او فکر می‌کند آیا من در نظر او یک قهرمانم؟ یا اینکه بعضی از مردان خودشان را با بقیه مقایسه می‌کنند مثلاً می‌گویند آیا من در نظرش در چیزی بهتر از بقیه هستم؟ مثلاً ممکن است در ذهنش درباره روابط قبلی شما فکر کند که آیا او بهتر است یا نفرات قبلی.

    وقتی مردی دوستتان دارد می‌خواهد برایتان مهم باشد چون این به او انگیزه می‌دهد و به بالا رفتن غرور و عزت‌نفسش کمک می‌کند؛ اما مشکل اینجاست که شما نمی‌توانید همان اول به او خیلی بها بدهید.

    وقتی مردی شما را دوست دارد شما را مثل یک زن باارزش می‌داند، در غیر این صورت دوستتان ندارد؛ اما همه این فکرها به خاطر چالشی است که در ابتدا برای به دست آوردن شما دچارش شد پس متوجه شدید که ارزش گذاشتن برای خودتان چقدر اهمیت دارد.

    وقتی مردی دوستتان دارد، در ذهنش ترس از دست دادن شما را دارد، ممکن است عجیب باشد اما لازم است کمی بترسد و این چیزی است که چالش ایجاد می‌کند.

    ازآنجایی‌که مردان اغلب درباره چیزهایی که آن‌ها را به هیجان می‌آورد صحبت نمی‌کنند باید به کارهایش دقت کنید نه به حرف‌هایش، چون مغز او به این شکل طراحی‌شده است.

    وقتی چیزی در ذهن او هیجان و احساس بالا ایجاد می‌کند او شروع به عمل می‌کند و حرف نمی‌زند پس همیشه این قانون طلایی در ذهنتان باشد؛ که اعمال مهم‌تر از کلمات است.

    اگر احساس می‌کنید برای شروع یا بهبود رابطه عاطفی‌تان نیاز به استفاده از تکنیک‌های اختصاصی و پشتیبانی تخصصی آکادمی شیک اندیش دارید

    از لینک زیر ثبت نام کنید:

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا