هنر خوب حرف زدن در همسریابی (چگونه با دختران خوب حرف بزنیم)

هنر خوب حرف زدن در همسریابی
  • هنر خوب حرف زدن در همسریابی

    چگونه با دختران خوب حرف بزنیم

    حرف زدن با دختران مهارت لازم را می طلبد. خوب حرف زدن در  همسریابی نقش حیاطی را دارد. دختران عاشق مردانی هستند که در حرف زدن مهارت دارند. البته خوب حرف زدن، مخ زدن یا چیدن یکسری کلمات رنگارنگ در کنار هم نیست، یعنی هدف این سایت دوست یابی و شیطنت های کودکانه نیست. بلکه توانایی شما در هدایت صحبت به سمتی است که مخاطب از هم صحبتی با شما لذت ببرد و شانس شما در همسریابی دوچندان شود. دختران به شدت جذب مردانی می شوند که که می دانند چطور صحبت کنند و صحبت از چه مسائلی را به میان آورده و داستان سرایی کنند.

    شما باید در عین آرامش خود، هیجان داستان را به طرف مقابل انتقال دهید و طوری او را درگیر ماجرای خود کنید که طرف مقابل غرق در داستان شما شود. توانایی صحبت فقط در کلام خلاصه نمی شود. زیرا لحن، تُن صدا، سرعت صحبت کردن و زبان بدن شما همه و همه تأثیرگذار است. شما باید توانایی داستان سرایی، هیجان دادن به موضوع، ایجاد حس کنجکاوی و … برای همین است دختران عاشق رمان خواندن هستند. آنها از اینکه در ماجرایی خیالی غرق شوند به شدت لذت می برند. یاد بگیرید تا طرف مقابل وقتی با شما صحبت می کند احساس خستگی نکند. نکته مهم اینست که در حین حرف زدن سعی کنید خوش اخلاق و شوخ طبع باشید و از منفی بافی و غُر زدن بی نهایت پرهیز کنید. افراد منفی باف و ناامید جز اینکه انرژی طرف مقابل را بگیرند و حس ناامیدی را به او القا کنند، کار دیگری نمی توانند  انجام دهند.

    در زمان همسریابی هیچ کس دوست ندارد با افراد شکست خورده و ناامید هم صحبت شود. مردم امروزه خودشان غرق در مشکلات شخصی هستند و دیگر حوصله شما و مشکلاتتان را ندارند. در عوض سعی کنید با حس سرزندگی و مثبت اندیشی، امید را در اطرافیان خود زنده نگه دارید. زنها به شدت به مردانی جذب می شوند که بتوانند راجع به موضوعات مورد علاقه و مربوطه به خانمها صحبت کند (نه اینکه موضوعات مورد علاقه خودتان). دیر یا زود متوجه خواهید شد که باید برای علایق و سلایق طرف مقابل ارزش قائل شوید و برای آنها وقت بگذارید. باید از موضوعاتی حرف بزنید که آنها عاشق شنیدن آن هستند.مثلا سیاست، ورزش (تیم ورزشی مورد علاقه شما)، عقاید مذهبی بحث برانگیز و …  از موارد خسته کننده و غیرضروری برای دختران به حساب می آید. ولی در مورد مُد روز، بازیگران سینمایی و شایعات درباره آنها و … صحبت کنید(البته تخریب آنها منظور نیست).

    به منظور کسب اطلاعات مربوط به شرایط روز و مسائل زنان باید چند مجله خانوادگی را که معمولا زنان دوست دارند که به هنر، آشپزی (برای زنان سن بالاتر)، طالع بینی، سینما، مسائل اجتماعی و احساسی، مسائل برانگیزاننده کنجکاوی، و کلی مسائل اسرار آمیز دیگر می پردازد، مطالعه کنید. در این نوع مجلات ایده های خوبی برای صحبت خواهید یافت.  در  مورد شغل و کار، سن صحبت نکنید که خیلی خسته کننده و تکراری است. نکته مهم این است که خیلی بی پروا در مورد مسائل جنسی حرفی به میان نیاورید(مخصوصا در جلسات اول). گفتگوی جنسی بسیار لازم است اما مهارت لازم را می خواهد و باید طرف مقابل را سنجید تا فکر نکند شما نگاه شهوت آلود به او دارید و یا اینکه آنقدر مثبت باشید که هیچ جاذبه ای نداشته باشید. مطمئن باشید اگر دقت کافی داشته باشید موضوعات فراوانی برای صحبت می یابید. مثلا یکی از راهکارهای مفید نظرخواهی در مورد فلان مقاله یا فلان رفتار بازیگر است.

    با این کار او را وادار به صحبت می کنید. بهتر است از سؤالهایی که جواب بله یا خیر دارد بپرهیزید چون اینگونه سؤالات جوابهای کوتاه دارد و طرف مقابل را درگیر صحبت نمی کند. مثلا «فلان استاد اخلاقش خوبه؟» یک سؤال و یک جواب دارد ولی «فلان استاد اخلاقش چه جوریه؟» سؤالی است که نیاز به توضیح دارد. در گفتگو سعی کنید شنونده خوبی باشید. یکسره حرف زدن باعث جذابیت شما نمی شود. خانمها از حرف زدن خوششان می آید و اگر شما به آنها فرصت صحبت دهید و آنها را وادار به صحبت کنید بعد از لحظاتی احساس خوبی نسبت به شما پیدا می کنند. یکی از مهمترین فاکتورها هنگام حرف زدن اینست که آرام و مسلط صحبت کنید. متأسفانه خیلی از پسرها به خاطر هیجان ناخواسته ای که در مقابل جنس مخالف دارند تند تند و با سرعت زیاد و اضطراب گونه صحبت می کنند که نه تنها از جذابیت آنها کم می کند بلکه باعث می شود حرفشان را هم طرف مقابل متوجه نشود. در واقع آرام صحبت کردن اضطراب شما را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

    سؤالی که بسیاری در این سایت پرسیده اند اینست که بعد از دقایقی طرفین حرفی برای گفتن ندارند. این مشکل دلایل متعددی دارد که می توان به هم نشینی بیش از حد شما با طرف مقابل یا تلفنهای مکرر و بی مورد پسران اشاره کرد. اگر شما روزی سه بار SMS، دو بار تلفنی و هفته ای سه بار آن هم دو ساعت با هم هستید مسلما وقتی همدیگر را می بینید حرفی برای گفتن نمی ماند. شما باید با زیرکی تمام روابط را کمتر کرده تا برای هم تازگی داشته باشید. با این روش هم دلتان برای هم بیشتر تنگ می شود و هم در هنگام دیدار اشتیاق بیشتر و حرفهای بیشتری برای همدیگر دارید و برای هم خسته کننده و تکراری نمی شود و طوری رفتار کرده اید که انگار سرتان گرم است و برای خود کار و زندگی دارید و محتاج بیش از اندازه نیستید.

    یادتان نرود که در همسریابی باید مورد موضوعات مورد علاقه خانمها تحقیق کرده و راجع به آن صحبت کنید و سرعت مکالمه خود را نیز کنترل کنید. در این صورت فرد مورد نظر شما مثل پروانه مجذوب شمع وجودی شما خواهدشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا