شجاعت انتقاد از دختران در همسریابی

شجاعت انتقاد از دختران در همسریابی
  • شجاعت انتقاد از دختران در همسریابی

    شجاعت داشته باشید که با حالت طنز انتقاد کنید

     

    اکثر مردها وقتی با یک خانم زیبا در ارتباط هستند و او را گزینه خوبی برای ازدواج می پندارند، در مسیر همسریابی دچار خودسانسوری و ترس از گفتن حرفهای دلشان دارند. این موضوع وقتی بدتر می شود که طرف مقابل یک مقدار جذاب و یا زیبا باشد.

     

    متاسفانه خیلی از دختر ها از این بی عرضگی مردان به نفع خودشان سوء استفاده می کنند و سوار رابطه می شوند.

    شجاعت انتقاد از دختران در همسریابی

    روش انتقاد از دختران

     

    در روش انتقاد از خانمها باید بگویم اگر دختری واقعا از حد خودش بیشتر لوس بازی و مثل بچه پرروها رفتار می کند باید خیلی راحت و با حالت شوخی، به طرف مقابل نقاط ضعفش را حالی کنید و اگر دیدید فایده ای ندارد، رابطه را با قدرت کات کنید. این فرد پس فردا در زندگی زناشویی هم مثل سوهان روح شما خواهد بود. پس روی این فرد حساب باز نکنید.

     

    این شجاعت شما باعث می شود تا طرف مقابل هم از اعتماد به نفس شما لذت ببرد و هم حواسش باشد که رابطه دوطرفه است و هر وقت شما اراده کنید می توانید رابطه را کات کنید.

     

    اگر بگوییم بیش از ۸۰ درصد مردان از ترس اینکه مبادا رابطه خراب شود و یا اینکه طرف مقابل را از دست بدهند، جرات نمی کنند حتی یک انتقاد کوچک به زبان بیاورند زیاد به بیراهه نرفته ایم. که البته همین ترس باعث از بین رفتن جذابیت مرد می شود.

     

    اجازه ندهید شخصیت شما را به گند بکشد در حالی که شما مثل چاپلوسها هنوز آویزان رابطه باشید. درست مثل دیگر اعضای خانواده و یا دوستان، خیلی راحت و طبیعی رفتار و در صورت لزوم انتقاد و لوس بازی های او را به رویش بیاورید تا حساب کار دستش بیاید.

     

    این روش باعث می شود فکر نکند هر وقت هر کاری بخواهد می تواند انجام دهد و شما هم سرتان  پایین است!!!

     

    البته منظور از انتقاد کردن این نیست که دائم دنبال نقطه ضعف بگردید و مثل پدربزرگها نصیحتش کنید!! بلکه انتقاد باید نرم همراه با شوخی باشد که ضرب و تلخی آن کاسته شود و در عین حال به مخاطب بفهماند برای رابطه نباید از حریم خود تجاوز کند.

     

    در ضمن شرایط انتقاد را هم باید بدانید. بعضی اوقات نباید خیلی مستقیم حرف زد(مثلا دختران در هنگام پریود اندکی عصبی تر هستند). با در نظر گرفتن شرایط کار برای شما راحتتر می شود و اثر کلام و انتقاد سازنده بالا می رود.

     

    این نکته را از یاد نبرید که هنگام انتقاد کردن از دختران به هیچ عنوان او را مسخره نکنید. بدتر از آن این است که عضوی از بدن یا چهره ی او را مسخره کنید(مثلا عجب دماغ ضایعی داری و…) که این کار بدترین نوع انسانیت در رفتار است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا