تاثیر مثبت روی دختران در برخورد اول قبل از خواستگاری

حرکت به سوی یک دختر بدون استرس
  • حرکت به سوی یک دختر بدون استرس

     

    (تاثیر مثبت روی دختران در برخورد اول قبل از خواستگاری)

    امروزه، برخورد اول بین دختران و پسران به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل در روابط عاطفی و عشقی شناخته شده است. در این برخورد اول، افراد با هم آشنا شده و روابط شان برای پیشرفت به سمت رابطه عاطفی و روابط عشقی ارتقا می‌یابد. بنابراین، برخورد اول به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل در شکل‌گیری روابط انسانی به حساب می‌آید. در این مقاله، تاثیر مثبت برخورد اول در دختران قبل از خواستگاری بررسی خواهد شد.

    یکی از تاثیرات مثبت برخورد اول در دختران، افزایش اعتماد به نفس و ارتقاء خودشناسی است. برخورد اول می‌تواند به دختران کمک کند تا بیشتر با شخصیت خود آشنا شوند و به خودشان اعتماد بیشتری پیدا کنند. این موضوع در برابر خواستگاران نیز مفید واقع می‌شود، زیرا دختران با خودشان ارتباط بیشتری دارند و می‌توانند بهتر از خواستگاران مناسب برای خود انتخاب کنند.

    تاثیر دیگر برخورد اول در دختران، افزایش احساس رضایت و خوشبختی است. برخورد اول می‌تواند دختران را با شخصی آشنا کند که می‌تواند به آنان احساس خوشبختی و رضایت بیشتری بدهد. همچنین، این برخورد می‌تواند در روابط بعدی دختران با خواستگاران نیز تاثیر مثبت داشته باشد، زیرا افراد با هم آشنا شده‌اند و می‌توانند با هم درک بهتری داشته باشند.

    تاثیر دیگر برخورد اول در دختران، افزایش احترام به خود و دیگران است. برخورد اول می‌تواند به دختران کمک کند تا به شخصیت خود احترام بیشتری بگذارند و این احترام به خود، باعث می‌شود که دیگران نیز به آنان احترام بیشتری بگذارند. این احترام به دیگران، در روابط بعدی با خواستگاران نیز تاثیر مثبت دارد، زیرا افراد قبل از خواستگاری به شخصیت خود احترام بیشتری بگذارند و در نتیجه، خواستگاران نیز به آنان احترام بیشتری بگذارند.

    در نتیجه، می‌توان نتیجه گرفت که برخورد اول برای دختران قبل از خواستگاری بسیار مهم است و تاثیرات مثبت زیادی بر روی آنان دارد. این تاثیرات شامل افزایش اعتماد به نفس، ارتقاء خودشناسی، افزایش احساس رضایت و خوشبختی، افزایش احترام به خود و دیگران و بهبود روابط بعدی با خواستگاران است. بنابراین، دختران باید به برخورد اول خود با افراد توجه کنند و سعی کنند از این مرحله به بهترین نحو استفاده کنند.

    طبیعی رفتار کنید و بی ترس! این کار شانس شما برای خواستگاری و جواب بله گرفتن را چند برابر می کند.

    در نگاه اول برای بسیاری از مردان ساده به نظر می رسد ، اما در عمل خیلی از پسرها برای مواجهه با این کار دچار مشکل میشوند. معمولا این افراد از ترس پذیرفته نشدن حتی یک  قدم هم پیش نمیروند و همانجا در جای خود خشک می شوند. ترس از اینکه چه بگویند و یا چطور طرف را جذب رفتار خود کنند، اینکار را برای آنها، تبدیل به افسانه ایی دست نیافتنی کرده است. این همان لحظه ایست که پشیمان می شوند و به قول خودمان بی خیال ارتباط. با خود می گویند این گزینه به درد من برای ازدواج نمی خورد باید برم سراغ دیگری!! بسیاری از افراد با تجربه  بر این عقیده هستند که واقعا اهمیت ندارد در یک همچنین شرایطی که ترس و اضطراب بر شما غلبه کرده، چه چیزی بگویید، فقط با اعتماد به نفس باشید و بگویید. نوع گفتن است که بسیار اهمیت دارد.

     

    وقتی شما به سمت یک دختر نزدیک میشوید و به سمت او میروید، اگر تاثیر مثبت آنی روی او بگذارید، کارتان در ادامه بسیار راحت است. اما اگر حس خوبی در او نسبت به شما ایجاد نشود، با جوابهای کوتاه و خشک که نشان از بی علاقگی اوست، ممکن است شما را رد کند و نپذیرد. که در سیستم همسریابی اگر درست رفتار کنید بعید به نظر می رسد که برخورد بدی با شما داشته باشد.

    تاثیر مثبت روی دختران در برخورد اول قبل از خواستگاری تاثیر مثبت روی دختران در برخورد اول قبل از خواستگاری

     

    حالا باید فهمید آیا ما تاثیر اولیه خوبی گذاشته ایم یا خیر؟

    اول باید با یک زبان بدن مطمئن و سرشار از اعتماد به نفس قدم بردارید.(حتی در مراحل مقدماتی که کمتر تجربه دارید می توانید اندکی فیلم بازی کنید) پنج تا نفس عمیق، سر بالا، شانه ها به طرف عقب و بدون تکبر با آرامش قدم بردارید. البته سعی نکنید مثل رباط باشید. اگر نوشیدنی یا چیزی دستتان بود، دستها را در کنار بدن خود قرار دهید و نه در جلوی شکم یا سینه.(یعنی گاردتان باز است و خوش نیت هستید) طوری قدم بردارید که انگار شما صاحب آن محل هستید و  مثل یک فروشنده، میخواهید سوالاتی از خریدار بپرسید. اگر شما با این رویه و طرز رفتار که سرشار از اطمینان است به یک خانم نزدیک شوید، احتمال رد شدن از سوی او به شدت کاهش می یابد.

    به هیچ عنوان نگاه هیز و جنسی به طرف مقابل نداشته باشید.

    نهایتا حتی اگر از شما خوشش نیامد (به هر دلیلی)، مکالمه را با شما ادامه میدهد و ریسک تحقیر و ضایع شدن  خیلی کم است.

    مسئله مهم دیگر که شما حتما باید آنرا در نظر داشته باشید اینست که هیچ وقت از پذیرفته نشدن نترسید، چرا که خیلی چیز مهمی نیست.چون یک دختر شما را به خاطر خودتان و یا خانواده تان و یا هر چیز دیگر، رد نکرده است چون او اصلا شما را هنوز کامل نمی شناسد. شاید او فقط از روش برقراری ارتباط، که شما از خود نشان داده اید خوشش نیامده است.(البته دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد مثل:شاید نامزد داشته باشد یا درگیر رابطه عشقی دیگری باشد یا در آن لحظه کلا حالش خوب نبوده و روی مود نباشد و هزاران دلایل دیگر) پس همه چیز را به خود ربط ندهید.

     

    بهترین کار اینست که وقتی یاد گرفتید به فکر عمل به آنها باشید. در عمل است که اشتباهات خود را درمیاورید و آنها را تجزیه و تحلیل کرده تا در موقعیتهای بعدی موفق تر باشید.

    تمرین: برای اینکه ترستان از نزدیک شدن به خانمها و ایجاد یک گفتگوی ساده و معمولی بریزد، تنها یک راه وجود دارد و آن اینست که در عمل اینکار را تمرین کنید.

     

    برای شروع باید در طول شبانه روز به سمت خانمهای غریبه رفته و با آنها صحبت کنید. البته نیت شما نباید آزار رساندن و متلک پرانی باشد. این فقط یک تمرین است تا خجالت شما برای درخواست ازدواج از کسیکه دوستش دارید بریزد. با خود عهد کنید روزی سه بار اینکار را انجام دهید که میشود هفته ایی ۲۱ بار !!! قاعدتاً در هفته دوم تواناییهای شما فرق کرده و احساس راحت تری خواهید داشت و ترس شما کم شده است. بعد از یک ماه حدود ۹۰ مورد تمرین داشته اید که شاید این عدد در طول عمر یک نفر اتفاق نیفتاده باشد. لازم نیست از افراد بسیار زیبا که شما را تحت تاثیر قرار میدهند شروع کنید ! با چهره های معمولی و موضوعات عادی شروع کنید. موضوع میتواند به قدری ساده باشد که از پس آن بر بیایید. مثل ” میبخشید خانم ساعت چنده؟” شاید مسخره بنظر آید ولی با همین تمرینهای کوچک، روز به روز به اعتماد به نفس شما اضافه میشود و ترس شما از ایجاد رابطه از بین میرود. کم و کم بر خجالت و ترسهای اجتماعی خود غلبه می کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا