چطور سر صحبت را با یک خانم خجالتی را آغاز کنیم؟(۱۰ قدم برای شروع مناسب)

دختر خجالتی
  • چطور سر صحبت را با یک خانم خجالتی را آغاز کنیم؟

    آغاز صحبت با یک خانم خجالتی ممکن است برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد. اما با توجه به تکنیک‌هایی که در ادامه این مقاله آورده می‌شود، می‌توانید با یک خانم خجالتی به راحتی صحبت کنید.

    ۱. از اولین لحظات، با لبخندی مهربان و صمیمی، خود را معرفی کنید و نام خود را بگویید. این کار باعث می‌شود که خانم خجالتی با شما ارتباط برقرار کند و شما را بیشتر بشناسد.

    ۲. سعی کنید با یک سوال ساده و جالب شروع به صحبت کنید. این سوال باید مرتبط با موضوعی باشد که شما می‌خواهید درباره آن صحبت کنید. سوالاتی مانند “آیا فرصتی داشتید تا امروز به اینجا بیایید؟” یا “آیا از این جا خوشتان می‌آید؟” می‌تواند یک شروع خوب برای صحبت باشد.

    ۳. به خانم خجالتی فرصت دهید تا صحبت کند. ممکن است او در ابتدا خیلی صمیمی نباشد، اما با فراهم کردن فرصت برای صحبت، او می‌تواند احساس راحتی کند و شروع به صحبت کردن کند.

    ۴. سعی کنید با او درباره موضوعاتی صحبت کنید که باعث شود او احساس راحتی کند. ممکن است او از موضوعاتی مانند علم، فناوری، یا هنر و ادبیات علاقه مند باشد. با موضوعاتی که او در آن‌ها علاقه مند است صحبت کنید و از این راه او را به صحبت کردن ترغیب کنید.

    ۵. در انتها، به او بگویید که خوشحال شدید که با او صحبت کردید و از او تشکر کنید. این کار باعث می‌شود که او احساس شناخته شدن کند و شما را به عنوان یک فرد مهربان و صمیمی بشناسد.

    در نهایت، برای آغاز صحبت با یک خانم خجالتی، باید از تکنیک‌هایی استفاده کنید که باعث شود او احساس راحتی کند و شما را به عنوان یک فرد صمیمی و دوستانه بشناسد. با این روش‌ها، می‌توانید با یک خانم خجالتی به راحتی صحبت کنید و از این راه با او رابطه دوستانه برقرار کنید.

    (۱۰ قدم برای شروع مناسب)

    شاید شما در دانشگاه و محل کار یا هر جای دیگری از یک دختر حجالتی یا زن خجالتی خوشتان آمده و می خواهید با او بیشتر آشنا شوید، تا نهایتاً از او برای ازدواج خواستگاری کنید. مسلما یک دختر خجالتی همان اول نمی تواند موضوع ازدواج را هضم کند و نیاز به زمان دارد. شما باید خوب بتوانید مقدمه چینی کنید تا یخهای او برای مسایل جدی تر آب شود.

    شروع صحبت با افراد خجالتی مهارت خاص خود را می طلبد تا در مراحل آشنایی و همسریابی دچار مشکل نشوید. در زیر به ۱۰ نکته مفید و کاربردی خواهیم پرداخت.

    ۱-  سعی کنید با اعتماد به نفس با او صحبت کنید. اما غرور در کلام و لحنتان نباشد. این کار به او اجازه می دهد با شما راحت باشد و این به نفع شماست.

    ۲-    او را بخندانید و اجازه بدهید از صحبت کردن با شما لذت ببرد. در ابتدا زیاد سعی نکنید که او حرف بزند.

    ۳-  مشتاقانه به حرف های او گوش دهید و در تمام مدت به او توجه کنید. اگر یک خانم خجالتی حس کند که شما به اندازه ی کافی به حرف های او توجه نمی کنید، دچار اضطراب و خجالت بیشتر می شود. برای حفظ رابطه باید به شدت مراقب رفتار خود باشید.

    ۴-  سعی کنید همیشه لبخند بزنید و پذیرای او باشید تا به تدریج با شما احساس راحتی کند. اگر بدون مقدمه و سابقه به افراد خجالتی نزدیک شوید شما را طرد خواهند کرد.

    ۵-  یک نکته ی جالب در ظاهر یا برخورد او پیدا کنید و از آن تعریف کنید. با این کار به او اعتماد به نفس می دهید چرا که زنان مخصوصا دختر خجالتی عاشق این هستند که از آن ها تعریف شود. با تکرار این رفتار او متوجه می شود که شما به او علاقه مند هستید.

    ۶-  به آرامی و محتاطانه از او تعریف کنید تا کم کم با شما احساس راحتی کند. نباید از جاذبه های فیزیکی و اندام او (مخصوصا در روزهای ابتدایی آشنایی) صحبت کنید چرا که این عمل، بسیار مخرب است.

    ۷-    از او درباره ی علایق شخصی اش سؤال کنید و با اشتیاق به او گوش دهید. برای موارد بیشتر به مقلات آموزشی همسریابی (چگونه با یک دختر یا زن خجالتی ارتباط برقرار کنیم؟) مراجعه کنید.

    ۸-  سعی کنید بین خودتان و او نقطه ی مشترکی بیابید و بر آن تمرکز کنید. شما می توانید مدت ها در مورد این نقطه ی مشترک صحبت کنید.

    ۹-  به او مجال کافی برای صحبت کردن بدهید. اگر شما متکلم وحده باشید ممکن است او حس کند که شما سلطه جو هستید. شنونده ی خوبی باشید تا او در کنار شما احساس راحتی داشته باشد.

    ۱۰-پس از جلب اعتماد و توجه او، می توانید ملاقات ها را افزایش دهید و به فعالیت های دو نفره بپردازید مزیت این فعالیت ها این است که از فشار و اضطراب او در طول رابطه کاسته خواهد شد

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا