با این ۸ تکنیک به سادگی احترام دیگران را بدست بساورید

  • با این ۸ تکنیک به سادگی احترام دیگران را بدست بساورید

    احترام به دیگران از ارزش‌های اساسی زندگی است که می‌تواند روابط شما با دیگران را تقویت کند و شما را به یک فرد بزرگوار و با اعتماد به نفس تبدیل کند. با این حال، بسیاری از ما ممکن است با مشکلاتی در ارتباط با دیگران مواجه شویم، از جمله احترام ندادن به دیگران. اما با استفاده از ۸ تکنیک زیر، می‌توانید به سادگی احترام دیگران را بدست بیاورید.

    ۱. گوش دادن به دیگران: یکی از بهترین راه‌های اظهار احترام به دیگران، گوش دادن به آنها بدون در نظر گرفتن اندازه گیری زمان است. به دیگران این امکان را بدهید که حرف بزنند و به آنها توجه کامل داشته باشید.

    ۲. بیان تشکر: بیان تشکر به دیگران برای هر کار خوبی که برای شما انجام می‌دهند، یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید به آنها احترام بگذارید.

    ۳. احترام به حریم شخصی: هیچ کس نمی‌پذیرد که حریم شخصی خود را نادیده گرفته شود. احترام به حریم شخصی دیگران، یکی از راه‌هایی است که می‌توانید به آنها نشان دهید که از آنها احترام می‌گذارید.

    ۴. عدم قطع ارتباط: ارتباط به دیگران یکی از راه‌هایی است که می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و به آنها احترام بگذارید. عدم قطع ارتباط و نشان دادن توجه به آنچه که دیگران به شما می‌گویند، یکی از راه‌هایی است که می‌توانید به آنها احترام بگذارید.

    ۵. مدیریت خشم: خشم یکی از عواملی است که ممکن است باعث شود افراد به دیگران احترام نداشته باشند. مدیریت خشم، یکی از راه‌هایی است که می‌توانید برای نشان دادن احترام به دیگران انجام دهید.

    ۶. شناسایی نیاز‌های دیگران: برای نشان دادن احترام به دیگران، می‌توانید نیازهای آنها را شناسایی کنید. برای مثال، اگر شخصی دیگری در برابر یک مشکل واقع شده است، می‌توانید به او کمک کنید و به نیازهای آنها پاسخ دهید.

    ۷. احترام به نظرات دیگران: هر کسی دیدگاه و نظر خود را دارد و احترام به نظرات دیگران، یکی از راه‌هایی است که می‌توانید به آنها احترام بگذارید.

    ۸. اطلاعات دادن: اطلاعات دادن به دیگران، یکی از راه‌هایی است که می‌توانید به آنها احترام بگذارید. با این کار، به آنها نشان می‌دهید که به آنها احترام می‌گذارید و به اندازه کافی از آنها اطلاع دارید.

    به طور کلی، احترام به دیگران، یکی از ارزش‌های مهم زندگی است که می‌تواند به شما کمک کند تا روابط خود را با دیگران بهبود بخشید. با استفاده از ۸ تکنیک فوق، می‌توانید به سادگی احترام دیگران را بدست بیاورید و به یک فرد بزرگوار تبدیل شوید.


    برای جلب احترام و اعتماد دیگران روش های بسیار سریع و کارامدی وجود دارد در این مقاله به بررسی ۸ تکنیک آن می پردازیم

    شما در این مقاله میخوانید :

    چرا باید از آخرین اخبار ورزشی و موسیقی و صنعت تان آگاه باشید؟
    اعتماد به نفس چطور باعث میشود احترام کسب کنید؟ تواضع چطور؟
    چطور یک سخنرانی میخکوب کننده ای انجام دهید؟
    چطور با چشمانتان درون فرد مقابل را بخوانید؟

     

    هرکاری که بخواهید در کسب و کار یا زندگی انجام دهید؛ به مردمی نیاز دارید که به شما احترام بگذارند.

    اما زمانی که مثلا شما نسبت به موقعیتی که دارید جوان هستید، تازه وارد صنعتی شدید، یا به عنوان یک خانم در یک صنعت یا محیط مردانه وارد شدید اگر بتوانید کاری کنید که دیگران به صحبت ها و ایده های شما گوش بدهند …کار بزرگی کردید.

    کتاب ها و مقالات و مطالب آموزشی زیادی در این باره وجود دارد که چطور کاری کنید توسط دیگران جدی گرفته شوید؟ چطور قابل احترام باشید و … شما میتوانید از امروز به مدت ۶ ماه شروع کنید تمام کتاب ها را خواندن و حفظ کردن

    اما ما برای شما چکیده و اصول اصلی کسب احترام و جدی گرفته شدن حرفتان توسط دیگران را اماده کرده ایم. این ۸ اصل گلچین تمام کتاب ها و مقالات و مطالب است پس آنها را به دقت بخوانید و اجرا کنید

    شما در این مقاله میخوانید :

    چرا مردم دوست دارند راجع به خودشان حرف بزنند و چرا اینکار باعث میشود احترام کسب کنید؟
    چطور در برخورد اول میتوانید کار را تمام کنید؟
    چطور با یک زبان بدن و تن صدای خوب میتوانید تاثیر و نفوذی بر طرف مقابل بگذارید که به تمام صحبت هایتان گوش دهد؟
    چطور میتوانید برای هر ارائه ای به صورت کامل آماده شوید تا فرد محترمی به نظر بیایید؟
    و …

    ۱. اجازه دهید مردم راجع به خودشان صحبت کنند :

    مردم ۶۰% زمان مکالمه شان صرف صحبت به صورت اول شخص میکنند.

    اگر با دقت به صحبت های دیگران گوش دهید به این نکته پی خواهید برد چند دفعه از کلمه “من” استفاده میکنند تا “تو”. مردم عاشق خودشان هستند تا شما؛ آنها اولین نفر به خودشان توجه میکنند و بعد اگر فرصتی باقی ماند به شما میرسند

    حتی شما هم همینطور هستید… در عکس دسته جمعی اولین نفری که دنبالش میگردید چه کسی هست؟ خودتان

    در دانشگاه هاروارد تحقیقی انجام شد تا نشان دهد صحبت کردن راجع خود چه تاثیری بر روی ترشح های مغز میگذارد؛ این تحقیق نکته باور نکردنی را اثبات کرد. هنگام صحبت راجع خود، مغز همان ماده ای را ترشح میکند که مغز هنگام مصرف مواد مخدر ، یک استراحت خوب و خوردن یک غذای دلپذیر توسط فرد ترشح میکند.

    تحقیقات نشان داد که افراد وقتی با شخص دیگری آشنا میشوند و از خودشان شروع به صحبت کردن میکنند علاقه بیشتری به فرد مقابل نشان میدهند. این عمل یک شاه کلید به تمام معنا است.

    هنگامی که میخواهید کسی به شما احترام بگذارد و جدی گرفته شوید، اولین کاری که باید بکنید این است : اجازه دهید طرف مقابل راجع به خودش صحبت کند، سوال بپرسید، ازشان بخواهید خاطراتی تعریف کنند و به صورت مشتاقانه گوش دهید

    ۲. در همان برخورد اول با طرف مقابل باید کار را تمام کنید :

    این بیانیه درست نیست و در بسیاری از موارد ممکن است باعث ایجاد تنش و ناخوشایندی شود. در برخی مواقع، پایان دادن به یک بحث در برخورد اول ممکن است به نظر زودرس و ناقص بیاید. به جای اینکه به طرف مقابل بگویید “بحث را خاتمه دهیم”، بهتر است به او بگویید که “می‌خواهم درباره‌ی این موضوع بیشتر بدانم و با شما در مورد آن بحث کنم”، و سپس تلاش کنید برای یافتن راهکاری که به هر دو طرف اجازه می‌دهد به نتیجه‌ی مطلوب برسند. تلاش برای پایان دادن به بحث در برخورد اول ممکن است باعث شود که مسئله تازه‌ای در آینده به وجود آید و موجب ایجاد تنش و نارضایتی شود. بهتر است مسئله را با دقت و برنامه‌ریزی حل کرد.

    در خیابان یا در اداره، هر ملاقاتی که دارید از همان شروع کار قدرتی عمل کنید.

    یک سلام با تن صدای قوی، یک قامت راست و کشیده، سر صاف، دست دادن جانانه و یک لبخند کشنده.

    اگر لبخند خاص ندارید بهتر است امروز تمرین کنید تا یک لبخند خاص بدست آورید. روبروی آینه بایستید و انواع و اقسام لبخند ها را تمرین کنید. شما باید چند نمونه لخند برای جا های مختلف داشته باشید.

    در بدو آشنایی با فردی برای بار اول هیچوقت در همان ابتدا لبخند نزنید ! این کاری است که هنرمندها و فوق ستاره ها و افراد با نافوذ انجام میدهند. ارزش لبخندتان را بالا ببرید و در طول آشنایی و صحبت فقط یک یا دو بار یک لبخند کشنده نصیب طرف مقابل کنید.

    شما اگر زیاد لبخند بزنید، یک عمل عادی میشود و جذابیت خودش را از دست میدهد. پس برای کسب احترام یکی از راه های دیگر شروع قدرتمند در همان برخورد اول است. نباید هیچ نشانه ضعفی به طرف مقابل القا کنید؛ یک زبان بدن قوی، تن صدای قدرتمند و یک لبخند کشنده در میانه صحبت هایتان.

    ۳. زبان بدن قدرتمند : حجم بگیرید ، مستقیم و کشیده بایستید :

    تمامی قدرت شما در گفتار و بیان نهفته نیست. در واقع، زبان بدن شما نیز می‌تواند نشان دهنده‌ی قدرت و اعتماد به نفس شما باشد. بنابراین، حجم بگیرید و مستقیم بایستید. هنگام صحبت کردن، قدرتمند صحبت کنید و نترسید که صدایتان بلند شود. همچنین، حرکات بدنی و حرکات دستانتان نیز باید رویایی و قدرتمند باشند. با کشیدن و کشش دادن دست‌هایتان، اعتماد به نفس خود را نشان دهید. در کل، زبان بدن شما باید نشان دهنده‌ی شخصیت قوی و قدرتمندتان باشد.

    با تغییر حالت بدنتان , شما میتوانید احساسی که در دیگران و خودتان ایجاد میکنید را تغییر دهید. تحقیقات نشان داده اگر شانه هایتان را راحت به سمت عقب کمی حل دهید و آرنج هایتان را از بدنتان دور تر ببرید سیستم هورمونی بدنتان شروع به کار میکند و در شما احساس اعتماد به نفس و انعطاف پذیری ایجاد میکند.

    این روش برای نشستن هم جواب میدهد.
    شما اگر روی لپ تاپتان خم شده اید احتمالا در اینترنت و شبکه های اجتماعی نوشته هایتان با اعتماد به نفس کمتری خواهد بود. اما اگر روی میز بزرگی و با حالت بدنی حجم گرفته و قدرتمند پشت لپ تاپ بنشینید و نوشته ای بنویسید و از دیگران بخواهید راجع به اعتماد به نفس شما نظر دهند قطعا ۱۰ از ۱۰ خواهد بود !

    ۴. بیشتر از حدی که فکر میکنید آمادگی قبلی داشته باشید :

     

    جهل یکی از غیر قابل احترام ترین رفتار هاست… اگر بدترین نباشد.

    اگر میخواهید ایده یا نظرتان را دیگران گوش دهند؛ باید آمادگی قبلی و اطلاعات بالایی داشته باشید. نباید در جزییات کم بیاورید. دیگران کافی است ببینند شما در قسمتی از جزییات ضعف دارید و دیگر کار تمام است.

    هرچقدر هم ایده و نظرتان مثبت و کارساز باشد دیگران آنرا نادیده میگیرند؛ بله، به خاطر همان جزییاتی که راجع بهش فکر نکردید.

    پس اگر قرار است در جایی سخنرانی کنید؛ ایده ای را ارائه دهید یا حتی وارد صنعتی شوید : همیشه بدانید که چه پیغامی را میخواهید با صحبت هایتان ارائه کنید؟ به چه کسی میخواهید ارائه کنید؟ و چه جزییاتی از شما خواهند خواست؟

    این تمرین نه تنها باعث بهبود کیفیت ارائه تان میشود بلکه اعتماد به نفسی در شما ایجاد میکند که با قدرت بیشتری ارائه را مدیریت میکنید.

     

    هرکاری که بخواهید در کسب و کار یا زندگی انجام دهید؛ به مردمی نیاز دارید که به شما احترام بگذارند.

    اما زمانی که شما نسبت به موقعیتی که دارید جوان هستید، تازه وارد صنعتی شدید، یا به عنوان یک خانم در یک صنعت یا محیط مردانه وارد شدید اگر بتوانید کاری کنید که دیگران به صحبت ها و ایده های شما گوش بدهند …کار بزرگی کردید.

    کتاب ها و مقالات و مطالب آموزشی زیادی در این باره وجود دارد که چطور کاری کنید توسط دیگران جدی گرفته شوید؟ چطور قابل احترام باشید و … شما میتوانید از امروز به مدت ۶ ماه شروع کنید تمام کتاب ها را خواندن و حفظ کردن اما ما برای شما چکیده و اصول اصلی کسب احترام و جدی گرفته شدن حرفتان توسط دیگران را اماده کرده ایم. این ۸ اصل گلچین تمام کتاب ها و مقالات و مطالب است پس آنها را به دقت بخوانید و اجرا کنید


    و …

     

    ۵. اجازه ندهید اشتباهات سخنوری تان باعث تخریب عزت نفس تان شود :

    اگر در انتهای آخرین جمله صحبت تان صدایتان را بالا ببرید؛ به این معنی است که جمله سوالی پرسیدید و این در انتهای سخنرانی به نظر جالب نمی آید زیرا در ذهن مخاطب صدای فردی که از گفته هایش زیاد مطمئن نبود را تداعی میکند. (برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چطور یک صدای تاثیر گذار داشته باشید این مقاله را بخوانید)

    پس هیچوقت لحن صحبتتان را طوری طراحی نکنید تا نتیجه گیری را به فرد شنونده واگذار کنید؛ اگر میخواهید طرف مقابل را با سوال به فکر وادارید در میان صحبتتان این کار را انجام دهید و در انتهای صحبتتان با لحنی قاطع و محکم خودتان طوری نتیجه بگیرید که جای شکی در ذهن شنونده نماند…

    ۶. تواضع و اعتماد به نفس – هردو را باهم نیاز دارید :

    احترام نیازمند نسبت های برابر تواضع و اعتماد به نفس است؛ شما نیاز به اعتماد به نفس قابل قبولی دارید تا دیگران را مجبور کنید به شما احترام بگذارند. اما نباید اعتماد به نفس شما به حدی باشد که باعث شود احساس کنید از دیگران برترید.

    تواضع یکی از راه های بدست آوردن احترام است؛ در حالی که اعتماد به نفس راه بچنگ آوردن آن است(!)

    از هر دو نیاز به استفاده خواهید داشت؛ اما به نسبت مساوی.

    ۷. بدونید اطرافتان چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است :

    اولین نفری باشید که از تغییرات صنعت تان آگاه میشوید؛ از اتفاقاتی که در حیطه کاریتان روی داده. هر روز رویداد ها و اخبار کسب و کارتان را بخوانید و پی گیر باشید.

    همیشه باید یک گام از دیگران جلوتر باشید از نظر بروز بودن تا منبع معتبر خبر باشید.

    یکی از بهترین کارها این است که بروز باشید با اخبار صنعت خودتان / ورزش محبوب افراد در صنعتتان / صنعت موسیقی مورد علاقه افراد در صنعتتان

    این یعنی شما یک بار اطلاعاتی خوبی خواهید داشت تا با هر فردی در صنعتتان بتوانید هم صحبت باشید. و هم صحبت بودن یعنی اعتماد و اعتماد ناخواسته احترامی برای شخص اعتماد شده بهمراه دارد.

    پس سعی کنید بروز باشید و با اخباری که در صعنعت های مربوطه میگذرد؛ با افراد درون حیطه کاریتان در حول این مباحث بحث و گفتگو کنید؛ نظر دهید و اجازه دهید بدانند که بار اطلاعاتی بالایی از محیط اطرافتان دارید.

    ۸. با شخصی که در حال صحبت هستید؛ چشمانش را با چشمانتان قفل کنید :

    این تکنیک قوی ترین تکنیک از این ۸ تکنیک است.

    شما باید بتوانید در حال صحبت کردن با هرکسی درست به چشمانشان نگاه کنید و این قدم اول است.

    قدم دوم آن است که بتوانید نگاهتان را بر روی نگاهش قفل کنید؛ طوری که اجازه ندهید جای دیگری نگاه کنید.

    شما با این کار ناخودآگاه چند چیز به طرف مقابل ابراز میکنید : ۱) من در حال نگاه کردن در چشمانت هستم و دارم درونت را میبینم (و این کار باعث میشود طرف مقابل نتواند احساس تمسخر و یا طعنه نسبت به شما داشته باشد) و ۲) من آنقدر مهم هستم که تو در طول صحبتم به من نگاه میکنی (و باعث میشود طرف مقابل ناخودآگاه احساس کند با فرد مهمی در حال صحبت است زیرا در طول صحبت او نمیتواند جای دیگری را ببینید)

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا