دعای بازگشت معشوق تضمینی✔️(معجزه بازگشت معشوق با دعاهای سریع الاجابه)☎️

دعای بازگشت معشوق
  • ⭐ انواع روش های بازگشت معشوق⭐

     

    در این مقاله که جامع ترین مقاله برای بررسی انواع روش های بازگشت معشوق است به طور کامل روش ها و همچنین دعا وطلسم های رایج را بررسی می کنیم.

    دعا برای بازگشت معشوق امری پسندیده است اما بسیاری از پسران و دختران برای اینکه معشوق خود را برگردانند مدام از این دعانویس به دعانویس دیگر یا فالگیر دیگر می روند بدون اینکه خود تلاشی به طور صحیح برای بازگشت معشوق خود انجام دهند.

    دعای بازگشت معشوق یکی از مهمترین دعاها در فرهنگ و ادبیات ایرانی است که به منظور بازگشت عشق و معشوق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دعا در بیشتر شعرهای عاشقانه و ادبیات فارسی نیز به کار گرفته می‌شود. معمولا در این دعا، عاشق به خداوند مسئلت می‌کند تا عشق و معشوق خود را به او بازگرداند. این دعا معمولا در مواقعی استفاده می‌شود که عاشق به دلایل مختلفی مانند جدایی، دوری و یا مشکلات دیگر از معشوق خود فاصله گرفته باشد و به دنبال بازگشت عشق و معشوق خود می‌باشد.

    کافی است سری به سایت های اینترنتی بزنید تا متوجه این قضیه شوید افرادی که به دنبال واژه هایی با عنوان: دعای جلب معشوق از راه دور،رسیدن به معشوق با معجزه واقعی دعا، دعای سریع الاجابه برای رسیدن به معشوق، دعا برای بازگشت سریع معشوق
    رسیدن به معشوق با دعای مجرب و قرآنی، دعای برگشت معشوق با اسم مادر، دعای بازگشت معشوق از راه دور، دعای بازگشت معشوق سوزاندنی، دعای بازگشت معشوق آیت الله بهجت،دعای بازگشت معشوق در یک روز، طلسم بازگشت معشوق فوری، طلسم برگشت معشوق طلسم بازگشت معشوق در سه روز،دعا برای برگشتن شخصی که رفته،دعا برای برگشت پسر مورد علاقه،دعا برای برگشتن معشوق قهر کرده،دعا برای اشتی با معشوق از راه دور و…. و هزاران مورد دیگر است که شاید در نگاه اول جالب باشد

    دعای بازگشت معشوق یکی از دعاهای مهم و پرطرفدار در قرآن کریم است که به خاطر تاثیرات مثبت و قدرتمندی که دارد، بسیاری از افراد در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. این دعا برای بازگشت عشق و معشوق به زندگی فرد است و در هر موقعیتی که فرد به دنبال بازگشت عشق و معشوق خود است، می‌تواند استفاده شود.

    دعای بازگشت معشوق در قرآن کریم به شکل زیر آمده است:

    “رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا”

    این دعا به معنای “ای خدا، به ما از ازدواجی‌هایمان و فرزندانمان قرار دادی که چشمانمان را خوش بخواباند و ما را رهبری کننده برای رفیقان صالح قرار بده” است.

    در این دعا، فرد به خداوند التماس می‌کند تا بتواند معشوق خود را به زندگی خود بازگرداند. این دعا برای تحقق آرزوهای مهم فردی مانند بازگشت معشوق، خودسازی و بهبود روابط، کمک می‌کند.

    دعای بازگشت معشوق نیز مانند سایر دعاهای قرآنی، برای تحقق آن باید با ایمان و صداقت قلب خوانده شود. همچنین، برای تحقق دعای بازگشت معشوق، فرد باید به خود و رفتار خود نیز توجه کند و سعی کند تا بهبودی در روابط خود ایجاد کند.

    در نهایت، با توجه به قدرت و تاثیرات مثبت دعای بازگشت معشوق، استفاده از آن می‌تواند برای بهبود روابط و تحقق آرزوهای فردی بسیار مفید و موثر باشد.

    ✔️ایا دعای بازگشت معشوق اثر دارد ؟

    اگر این سوال را از بسیاری از دعانویس ها بپرسید می گویند صد در صد اثر دارد و اگر از این دعا ها استفاده کرده باشید و نتیجه نگرفته باشید می گویند شاید به صلاح تو نبوده یا شاید طلسم کرده اند یا حتما نیتت خراب بوده است.

    تیم تحقیقاتی ما برای بررسی اینگونه افراد که با استفاده از مشکل مردم به دنبال سودجویی هستند به طور ناشناس از یکی از این رمال ها تحقیق کرد و متوجه شد همسر این فرد مدت ها فرد او را رها کرده است وقتی از او سوال کردیم تو که این همه دعا و طلسم برای بازگشت معشوق داری چرا خودت به این وضع گرفتاری؟ پاسخ جالبی داد گفت این دعاها بر روی سایر افراد که خریدارند تاثیر دارد نه من!!!!

    البته این به معنی این نیست که ما تاثیر دعا و توکل برای رسیدن به معشوق را به طور کلی نادیده بگیریم بلکه می خواهیم بگوییم دعا و طسم جای تلاش صحیح فرد برای ازگشت معشوق را نمی گیرد.

    دعا برای بازگشت معشوق  یعنی خدایا من همه کاری که باید برای رسیدن به معشوق خود انجام میدادم و همه راه هایی که باید می رفتم و همه وظایفم را انجام دادم حالا نوبت توست که اگر اقدامی مانده که برای بازگشت معشوق خود باید انجام دهم تو آن را به دل من بیندازی.

    برای گرفتن نوبت تحلیل رابطه و تخصصی ترین آموزش بازگشت به رابطه می توانید از طریق واتساپ نوبت بگیرید

    ✔️مشاوره تخصصی در زمینه بازگشت معشوق:

    اکنون سوالی که شاید برای شما ایجاد شده باشد این است که در کنار دعا آیا روش علمی برای بازگشت معشوق وجود دارد؟ پاسخ مثبت است .تیم شیک اندیش با تجربه مشاوره به بیش از صدهانفر از افرادی که درجهت بازگشت معشوق تلاش کرده اند به فرمول منحصر به فردی دست پیدا کرده است:

    اولین گام در فرمول ۳ مرحله ای بازگشت معشوق، مرحله ی ریکاوری هست. چرا ریکاوری؟ چون بسیار مهمه که دوباره خودت رو پیدا کنی و اون احساسات تنهایی، ناراحتی، طرد شدگی و … رو که در زمان کات شدن رابطه حس کردی، درمان کنی. می دونم که در این مرحله فکر کردن به ریکاوری کار سختیه، اما یادت باشه که این مرحله بسیار مهمه چون اصلا نمیخوای از روی احساسات لحظه ای، به سراغ معشوق قبلیت بری و حرفی بزنی یا کاری انجام بدی که باعث دورتر کردن اون فرد از تو بشه. چگونه باید این ریکاوری رو انجام بدی؟ برای شروع، باید ۳۰ روز هیچ ارتباطی با پارتنرت نداشته باشی. چرا؟ چون این مورد، کاری هست که بهت کمک میکنه خودت رو پیدا کنی و احساسات و حس و حالت رو دوباره ترمیم کنی.

    در عین حال، لازمه هر چیزی که تو رو یاد پارتنرت میندازه رو فعلا از دسترس خودت دورش کنی. عکس های دو نفره، یادداشت های عاشقانه، هدیه هایی که به هم دادین و … رو در یه جعبه قرار بده و جعبه رو جایی قرار بده که فعلا در معرض دیدت مباشه. کار بعدی اینه که خودت رو مشغول انجام کاری کنی! واسه ی خودت یک هدف مشخص کن، یک سرگرمی جدید رو شروع کن، با دوستات بیشتر در ارتباط باش، روی درس یا کارت تمرکز کن و … .

    بعد از مرحله ی ریکاوری، به مرحله ی تلاش برای برقراری رابطه میرسیم. این مرحله از دو بخش تشکیل شده: در بخش اول، لازمه کاری بکنی که عشق سابقت، دوباره دلش واست تنگ بشه. و بهترین روشی که می تونه به این نتیجه ختم بشه اینه که ۳۰ روز هیچ ارتباطی با پارتنرت نداشته باشی… بهش فکر کن! وقتی که شما دو نفر با هم توی رابطه بودین، خیلی با هم صحبت می کردین و در ارتباط بودین و حالا که پارتنرت میبینه دیگه نیستی، دلش واست تنگ میشه. دلیل اینکه این تکنیک انقدر قدرتمنده، همینه!

    در گام بعدی، به سومین بخش فرمول میرسیم که شروع رابطه ی مجدد هستش. برای این کار نباید بدون آمادگی و زمینه سازی قبلی، درست مثل گذشته به معشوقت پیام بدی، باید واسش آماده باشی. پیامی که به پارتنرت میدی باید فان و مثبت باشه… سعی کن پیامی که ارسال میکنی کوتاه باشه… از هر بحث منفی ای دوری کن، الان اصلا زمان مناسبی برای جر و بحث نیست… یادت که نرفته؟ تو داری تلاش میکنی که پارتنرت رو دوباره برگردونی، پس کاری نکن که ازت فراری بشه و ازت دورتر بشه… هدف این مرحله اینه که دوباره تصویر مثبتی از تو در ذهن پارتنرت شکل بگیره. که بهش نشون بدی تو به همون شخصیت جذاب گذشته ی خودت برگشتی… همون شخصیتی که پارتنرت در نگاه اول، عاشقش شده بود. کار بعدی که لازمه انجام بدی، ترتیب دادن یک قرار ملاقات حضوری هستش. مثلا یک کافی شاپ رفتن یا هر قرار ملاقات کوتاه و ساده. هدف این بخش اینه که دوباره کاری کنی پارتنرت عاشقت بشه. برای مشاوره تخصصی و اطلاعات بیشتر حتما به واتساپ شیک اندیش پیام دهید .

    اما در اینجا به اختصار  دعا ها و طلسم هایی که دعانویس ها پول گزافی برای دادن آن ها به شما میگیرند را بررسی می کنیم تا دیگر لازم نباشد هزینه ای به رمال و دعانویس و فالگیر پرداخت کنید

    ✔️دعای بازگشت معشوق فوری

    قبل از هرچیز این را در نظر داشته باشید که استفاده از دعا به خودی خود تاثیر ندارد بلکه استفاده همراه روش های علمی و تلاش های خود فرد هست که باعث می شود راه برای بازگشت معشوق هموار شود

    ✔️چگونه درد جدایی را تسکین دهیم و معشوق را برگردانیم؟

    شرکت در امور خیریه و همنشینی با دوستان و همچنین سرگرم شدن به علایق زندگی از جمله عواملی است که می تواند درد جدایی را تسکین دهد و استفاده از دعا می تواند در کاهش هیجان های ناشی از فقدان معشوق به ما کمک کند اما راه حل نهایی استفاده از تکنیک ها و آموزش های تخصصی و علمی است. مشاورین شیک اندیش به طور رایگان مشکل هر فردی را ریشه یابی می کنند و سپس توضیح می دهند که چگونه می توان برای بازگشت معشوق به طور صحیح برنامه ریزی کرد پس از طریق واتساپ به رایگان با مشاورین مجموعه در ارتباط باشید

    ✔️بهترین زمان برای دعا برای برگشت معشوق چه زمانی است؟

    در بسیاری از کتاب های مخصوص دعا زمان هایی هست که برای اجابت دعا پیشنهاد شده است

    دعا در ثلث آخر شب.

    بین اذان و اقامه .

    دعا در سجده پس ازخواندن نمازهای واجب و مستحبی .

    زمان بارندگی، به خصوص اگر نابهنگام باشد.

    استجابت دعا در شب قدر را نمی توان فراموش کرد که هزار ماه است.

    دعای روز عرفات

    ✔️بازگشت معشوق از راه دور

    بازگشت معشوق از راه دور، یکی از شادی های بزرگ زندگی است. تصور کنید که فردی که برای شما مهم و خاص است، به دلایلی برای مدتی از شما دور بوده است و حالا بازگشته است. این احساس به شما امید و انرژی می دهد که با معشوق خود به همان شور و شعف ادامه دهید. بازگشت معشوق از راه دور همواره به عنوان یک سرمایه با ارزش در زندگی شما محسوب می شود و باعث می شود که رابطه شما با او همیشه تازه و پویا باشد.

    اللهمّ حبّب فیّ فلان بعد حبّک وحبّ رسولک الکریم، واهدیه لی، وملّکنی زمام أمره، واجعله من قسمتی ومن نصیبی، وزوّجنا فی الحلال على سنّتک وسنّه رسولک الکریم“.

    دعای برگشتن معشوق از راه دور یکی از دعاهای محبوب است. در این دعا، عاشقان و معشوقان، از خداوند خواستار بازگشت معشوق خود به کنارشان هستند.

    ✔️سوره های قرآنی برای بازگشت معشوق

    برخی از روایات به سوره هایی اشاره می کنند که در بازگشت معشوق تاثیر دارند:

    • سوره طه: بعد از نماز شب در ثلث آخر شب خوانده می شود و بیش از یک بار تکرار می شود.
    • سوره شرح: قبل از دعا خوانده شود تا معشوق برگردد و بعد از نماز صبح نیز خوانده شود.
    • سوره یس: بهتر است هر روز یک بار بخواند، مخصوصاً بین طلوع فجر و طلوع آفتاب، سپس دعایی بخواند تا معشوق برگردد
    • سوره مائده: یکی از سوره های قرآنی است که در آن به فضیلت پیوند قلوب عزیزان اشاره شده است
    • سوره کوثر: به شرطی که هنگام خواندن آن نیت قلبی وجود داشته باشد.
    • سوره حمد: برخی خواندن آن را به مدت یک هفته در روز ۲۵ بار توصیه می کنند.
    • سوره اخلاص: گفته شد روزی ۱۰ مرتبه خوانده می شد 
    • سوره ضحی برای بازگشت معشوق: یکی از سوره هایی است که برای برگشت معشوق توصیه شده است 
    • سوره جن برای بازگشت معشوق
    دعای بازگشت معشوق-شیک اندیش
    دعای بازگشت معشوق-شیک اندیش

    ✔️چله دعا برای بازگشت معشوق:

    ✅۳۵۰ مرتبه در روز یا جواد الائمه ادرکنی تا چهل روز که جمعا ۱۴۰۰۰ یا جواد الائمه ادرکنی میشه

    ✅۱۴۰۰۰ مرتبه صلوات هدیه به امام جواد

    ✅ ۷۰ مرتبه سوره انفطار به وقت باران

    ✅۱۲۰۰۰۰ مرتبه صلوات

    ✅۱۰۰۱ذکر یاودود

     

    شرایط استجابت دعای بازگشت معشوق

    مانند سایر دعاها، قبل از خواندن دعا باید چند شرط رعایت شود تا بازگشت معشوق فوری انجام شود

    • اول اینکه فرد نسبت به اجابت دعایش توسطط خداوند یقین داشته باشد.
    • دعا باید صرفاً برای رضای خداوند متعال همراه با نیت خالص باشد.
    • دعای بازگشت معشوق در جهت خیر به معشوق استفاده شود نه اینکه قصد داشته باشیم معشوق برگردد و ضرری به او برسانیم صرف
    • .صرف دعا کافی نیست و فرد با خود نیز با استفاده از مشاوره و شیوه های صحیح برای بازگشت معشوق تلاش کند

    ✔️دعای بازگشت معشوق بین ۱ الی ۳ روز:

    در این دعا که برای بازگشت فوری معشوق نوشته شده است باید جای کلمه فلان اسم شخص مقابل را قرار دهید و دعا را بخوانید>

    اللهمّ حبّب فیّ فلان ابن فلان، وفلانه بعد حبّک وحبّ رسولک الکریم، واهدیه لی، وملّکنی زمام أمره، واجعله من قسمتی ومن نصیبی، وزوّجنا فی الحلال على سنّتک وسنّه رسولک الکریم

     

    ✔️بازگشت معشوق با سوره ضحی

    سوره ضحی یکی از سوره‌های قرآن کریم است که در آن به برکت بازگشت معشوق اشاره شده است. این سوره در آغاز به برکت حق برای خلقش اشاره دارد و سپس به بازگشت معشوق، به معنای عودت خداوند به بندگان خود، اشاره می‌کند. در این سوره، خداوند به بندگان خود یادآوری می‌کند که او همیشه در کنارشان بوده است و به آنان رحمت می‌کند. این سوره را می‌توان به عنوان یک پیام امیدبخش به تمامی مسلمانان جهان دانست که به آنان نشان می‌دهد که اگر به خداوند اعتقاد داشته باشند، او به زودی به آنان رحمت خواهد کرد.

    ✔️نماز کن فیکون برای بازگشت معشوق:

    برای خواندن این نماز ۴ رکعتی ابتدا وضو بگیرید و در رکعت اول بعد از اینکه سوره حمد را خواندید باید ۱۰۰ مرتبه بگویید وَ اُفَوِّضُ اَمْری اِلَی اللّهِ  و در رکعت دوم هم بعد ازاینکه سوره حمد را خواندید ۱۰۰ مرتبه بگوییدنَصْرَ مِنَ اللّهِ وَ فَتْحٌ قَریبُ  و در رکعت سوم هم بعد از خواندن سوره حمد عبارت اَلا اِلَی اللّهِ تُصیرُ  را صد مرتبه تکرار کنید و در رکعت چهارم نیز ابتدا سوره حمد را بخوانید و سپس صد مرتبه عبارت اِنّا فَتَحْنا لَکَ فَتْحاً مُبیِنا  را تکرار کنید و بلافاصله بعد از تمام شدن نماز ۱۰۰ مرتبه بگوییداَسْتَغْفِرُ اللّهَ رَبّی وَ اَتُوبُ الیه و سپس به سجده بروید و از خداوند طلب حاجت کنید.

     

    ✔️دعای بازگشت معشوق با ختم آیه الکرسی :(آیت الکرسی چه دعایی بخونم عشقم بهم زنگ بزنه)

    آیه الکرسی که از دعاهای بسیار مجرب می باشد و برای بسیاری از امور به کار می رود اگر قصد بازگشت معشوق را با استفاده از این دعا دارید باید هفت روز بعد طلوع آفتاب این دعا را به طور کامل بخوانید و سپس از خداوند طلب حاجت کنید

    ✔️ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق :

    این ذکر که برای برگرداندن معشوق سفارش شده باید به مدت هفت روز بعد از نمازهای واجب بلافاصله بعد از نماز گفته شود.

    بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم. قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ. اللَّهُ الصَّمَدُ. لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ. وَلَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ

    ✔️دعای بازگشت معشوق آیت الله بهجت:

    دعای رسیدن به معشوق از آیت الله بهجت

    دعای رسیدن به معشوق از آیت الله بهجت: این دعا در واقع برای آنانی است که در جستجوی عشق و معشوق هستند و به دنبال یافتن آن هستند.

    بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
    عَبَسَ وَتَوَلَّى ﴿١﴾ أَنْ جَاءَهُ الأعْمَى ﴿٢﴾ وَمَا یُدْرِیکَ لَعَلَّهُ یَزَّکَّى ﴿٣﴾ أَوْ یَذَّکَّرُ فَتَنْفَعَهُ الذِّکْرَى ﴿۴﴾ أَمَّا مَنِ اسْتَغْنَى ﴿۵﴾ فَأَنْتَ لَهُ تَصَدَّى ﴿۶﴾

    ✔️دعای برگشت معشوق با اسم مادر:

    در این دعا، از خداوند متعال خواسته می‌شود که با برگشت معشوق، دل شخص عاشق را آرام کند و او را از درد و غم عشقی نجات دهد. همچنین، اسم مادر به عنوان یکی از نمادهای محبت و زندگی برای شخص دعاکننده بکار می‌رود

    بوسیله دعای بازگشت معشوق با اسم مادر هم که زیر آمده می توانید برای بازگشت معشوق کمک بگیرید

    اللهم سخر لی زوجی وسخرنی له وبارکه فینی وبارک لی فیه. اللهم کما سخرت الریح لسلیمان وکما سخرت البحر لموسى وکما سخرت جبریل لسیدنا محمد سخر لی زوجی تسخیر العبد لسیده.

    ✔️ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق:

    ذکر یا ودود که در زیر آمده برای بازگشت معشوق سفارش شده که مداومت در خواندن آن تاثیر دارد و باید با نیت قلبی باشد

    اللهم یا ودود یا ودود، یا ذا العرش المجید، یا فعالًا لما یرید، یا من ملأ نوره أرجاء عرشه، اللهم اجعل حبی فی قلب فلان بن فلان أو فی قلب فلانه بنت فلان یا رب العالمین، اللهم اجعل هذا الحب مبارکًا من عند، ویسر لنا فی ختام هذا الحب الزواج على سنه نبیک، والحمد لله رب العالمین

    ✔️دعای فلفل سیاه برای بازگشت معشوق:

    دعای بازگشت معشوق در یک روز با فلفل

    در بسیاری از فرهنگ‌ها و ادیان، دعا و نیایش به خداوند برای بازگشت معشوق یکی از روش‌هایی است که برای رسیدن به آرامش روحی و روابط بهتر با دیگران به کار گرفته می‌شود. یکی از روش‌های جالب و خاص دعا برای بازگشت معشوق، دعای با فلفل است که در برخی مناطق جنوبی ایران رایج است. در این روش، چندین تن از افراد با تکیه بر فلفل، به صورت جمعی دعای خاصی را برای بازگشت معشوق می‌خوانند که به نظر بسیار شاداب و زیباست. این روش به عنوان یکی از روش‌های خاص و متفاوت دعا و نیایش در فرهنگ ایرانی شناخته شده است.

    شما از دعای فلفل سیاه نیز می توانید کمک بگیرید به این صورت که ۲۷ عدد فلفل سیاه تهیه کنید و بر روی هر یک از این دانه ها آیه ۲۷ سوره انفال را بخوانید و بسوزانید به طوریکه باید این دوره ۲۷ روزه کامل شود. آیه۲۷ سوره انفال در زیر آمده است

    ✔️دعا برای برگشتن معشوق قهر کرده

    دعا و زیارت از جمله روش‌هایی است که برای برگشتن معشوق قهر کرده به کار می‌رود. این روش‌ها در بسیاری از ادیان و مذاهب وجود دارند و در ایران نیز به ویژه در فرهنگ ما دارای اهمیت بسیاری هستند. این دعا‌ها به صورتی فراگیر و خاص برای هر موقعیت و زمانی معرفی شده اند و به نظر می‌رسد برای برگشتن معشوق قهر کرده نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از جمله دعاهایی که برای برگشتن معشوق قهر کرده معرفی شده‌اند می‌توان به دعای آیه ۱۴۰ سوره بقره و یا دعای شفای سوره شمس اشاره کرد.

     

    ✔️باطل کردن طلسم بازگشت معشوق:

    آیه ۱۰۰ سوره نساء را نوشته و ازگردن تان آویزان کنیدتا اگر دچار طلسم بازگشت معشوق شده اید رها شوید . آیه این است

    ?ومَن یُهَاجِرْ فِی سَبِیلِ اللّهِ یَجِدْ فِی الأَرْضِ مُرَاغَماً کَثِیراً وَسَعَهً وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِراً إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ وَکَانَ اللّهُ غَفُوراً رَّحِیماً?: ?.

    ✔️دعای برگشت پسر مورد علاقه:

    اللهم اقضِ حاجتی، وآنس وحدتی، وفرج کربتی، واجعل لی رفیقاً صالحاً کی نسبحک کثیراً ونذکرک کثیراً فأنت بی بصیراً، یا مجیب المضطر إذا دعاک. احلل عقدتی، آمن روعتی، یا إلهی من لی ألجأ إلیه إذا لم ألجأ إلى الرکن الشدید الذی إذا دعی أجاب. هب لی من لدنک زوجاً صالحاً، اجعل بیننا الموده والرحمه والسکن فأنت على کل شیء قدیر.

    ✔️دعای بازگشت معشوق پس از جدایی

    یا من قلت للشیء کن فیکون، ربنا آتنا فی الدنیا حسنه وفی الآخره حسنه وقنا عذاب النار. یا مفرّجاً عن المهمومین، یا راحم الشّیخ الکبیر، یا رازق الطّفل الصغیر، یا من لا یحتاج إلى التّفسیر. بسم الله الرحمن الرحیم الله أکبر الله أکبر الله أکبر استفتحت دعائی بسم الله العزیز الحی القیوم.

    ✔️قوی ترین دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

    خشم، نزاع و اختلاف ممکن است عامل جدایی از معشوق باشد، پس این خشم را می توان با دعاهای زیر برطرف کرد:

    یا حیّاً قبل کلّ حیّ، ویا حیّاً بعد کلّ حیّ، ویا حیّاً حین لا حیّ. یا محیی الموتى وممیت الأحیاء، یا حیّ لا إلـه إلّا أنت. ثم اللهم سخر لی زوجی وسخرنی له وبارکه فینی وبارک لی فیه.

    ✔️دعای بازگشت معشوق از راه دور

    برای معشوقی که  دسترسی به او ندارید و برای بازگشت مقاومت می کند می توان از دعای زیر استفاده کرد
    اللهم کما سخرت الریح لسلیمان وکما سخرت البحر لموسى وکما سخرت جبریل لسیدنا محمد سخر لی زوجی تسخیر العبد لسیده اللهم.

    ✔️دعا برای احضار آنی معشوق

    در اینجا بهترین دعاهایی است که برخی ترجیح می دهند احضار آنی معشوق انجام دهند:

    • أو اللهم إنی استودعتک حبیبی فاجعل فی طریقه نورا من نورک.
    • یا من قلت للشیء کن فیکون، ربنا آتنا فی الدنیا حسنه وفی الآخره حسنه وقنا عذاب النار.
    • یا مفرّجاً عن المهمومین، یا راحم الشّیخ الکبیر، یا رازق الطّفل الصغیر، یا من لا یحتاج إلى التّفسیر.
    • بسم الله الرحمن الرحیم الله أکبر الله أکبر الله أکبر استفتحت دعائی بسم الله العزیز الحی القیوم.

    ✔️دعای بازگشت همسر

    دعای بازگشت همسر یکی از دعاهای مهم و معروف در میان مسلمانان است که برای بازگشت همسر به خانه و اصلاح روابط زوجی و خانوادگی به کار می‌رود. این دعا با توجه به اهمیت ویژه همسر در زندگی مسلمانان، از جمله دعاهایی است که بسیار مورد توجه و علاقه زوجین قرار دارد. این دعا برای حل مشکلات خانوادگی و حفظ ائتلاف و همبستگی بین زوجین بسیار مؤثر است و می‌تواند باعث بازگشت همسر به خانه و تجدید روابط زوجی شود. در این دعا از خداوند متعال خواسته می‌شود که با عنایت و رحمت خود به زوجین کمک کند تا باز هم با هم به خانه و زندگی شاد و سرشار از محبت بازگردند.

    ✔️دعای بازگشت شخص خاص

    از این دعا هم می توانید برای مقصود خود کمک بگیرید

    • ١-“اللهم رد لی کل غائب وکل حبیب فأنت على کل شیء قدیر ربی إن هذا الشخص لا أستطیع العیش بدونه فرده لی سالما غانما ولا تجعل فی قلبی هم ولا غمًا فی غیبه فاجمعنی به فی أقرب وقت و قربه لی فإنه قطعه من روحی فی أوصیک به وقطعه من قلبی فقربه لی واحفظه لی فانی استودعک إیاه وخفف عنی فراقه یا أرحم الراحمین “.

    ✔️دعای فوق العاده قوی برای برگشت معشوق:

    اللهم یا ملین الحدید اللهم قرب الی کل خیر بعید اللهم انی أسألک بأنی اشهد ان لا اله الا انت الاحد الصمد الدی لم یلد ولم یولد ولم یکن له کفؤا احد  اقضی حاجتی انس وحدتی  وجعل لی رفیقا صالحا  اللهم ارزقنی بزوج صالح  اللهم سخر لی زوجی وسخرنی له.وهد یعد افضل دعاء ارجاع الحبیب بعد الفراق واقوی دعاء جلب الحبیب وحرق قلبه علی الاطلاق

    دعای بازگشت معشوق
    دعای بازگشت معشوق

    ✔️دعای بعد از نماز مغرب برای آوردن معشوق

    هل هناک دعاء بعد صلاه المغرب لجلب الحبیب وهل هناک دعاء ارجاع الحبیب بعد الفراق  وکیفه جلب الحبیب بالدعاء بعد صلاه المغرب هی: اللهم صلی علی سیدنا محمدواله وصحبه وسلم

    ✔️دعای مرجانه برای بازگشت معشوق

    گفته شده است اگر خواهان بازگشت مرد به رابطه هستید در شب جمعه و اگر خواهان بازگشت مرد به رابطه هستید در روز جمعه این دعا را بخوانید این دعا از جمله دعاهای سفارش شده برای بازگشت معشوق است که متن آن را در زیر برایتان می آوریم:

    💠دعای سوسن و مرجانه💠

    دعای مرجانه یکی از دعاهای معروف و قدیمی در فرهنگ ایرانی است. این دعا برای بازگشت معشوق به زندگی و ایجاد یک رابطه مجدد با او به کار می‌رود. با خواندن این دعا، امیدواریم که معشوق ما به زودی به زندگیمان بازگردد و این دفعه رابطه‌ی با او بهتر از قبل شکل بگیرد. دعای مرجانه به عنوان یکی از دعاهای پرطاقت و موثر در فراهم آوردن شرایط مطلوب برای بازگشت معشوق شناخته شده است و در بسیاری از موارد موفقیت آمیز بوده است.

    ✔️ذکر بازگشت معشوق

    ‎✨ ذکر: یٰارٰاجِعْ ✨

    روزی ۷۰ مرتبه برای رجوع و برگشتن❤️

    فرقی نداره با تسبیح یا ذکر شمار بگید تعدادش درست باشه کافیه?

    ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق

    ✔️قوی ترین کد اعداد بازگشت معشوق سوزاندنی?

    ••۲۲۱۶۵۳۴۵••

    ❤️نحوه استفاده❤️??
    “کد رو روی یک برگه خالی بنویسید
    زیرش هم اسم و فامیل شخص بنویسید(کسی که میخواید برگرده به سمتتون)
    بسوزونیدش و خاکستر رو بریزید توی سینک و روش آب بگیرید تا بره داخل چاه”
    ❤️‍?کلا ۲دفعه انجام بدید(۲روز پشت سر هم)

    بازگشت معشوق با برگ بو♧☘️❤️

    روی برگ بو با خودکار یا ماژیک قرمز بنویسید:

    بازگشت …… به ……
    برگ بو رو با شمع سفید بسوزونید و خاکسترش رو توی سینک بریزید.

    ✔️طلسم بازگشت معشوق:(طلسم بازگشت معشوق در یک روز)

     

    طلسم بازگشت معشوق، یکی از طلسم‌های قدیمی و خاص است که به منظور بازگرداندن معشوق یا عشق به زندگی افراد به کار گرفته می‌شود. این طلسم برای اولین بار در قرون وسطی توسط جادوگران و مردم عامل فرانسه به کار گرفته شد و باعث شد تا مردم بیشتر اعتقاد به قدرت جادویی و طلسم‌ها پیدا کنند.

    این طلسم به منظور بازگرداندن معشوق یا عشق به زندگی افراد، به شکل مختلفی اجرا می‌شود. یکی از روش‌های اجرای طلسم بازگشت معشوق، زدودن نقشه‌ای با استفاده از قلم و پودر به روشی خاص است. در این روش، نقشه‌ای که با قلم و پودر رسم شده است را روی نقطه ایستاده‌ی زمین قرار می‌دهند و با استفاده از طلسم و تلفیق آن با دعا، به امید بازگشت معشوق یا عشق به زندگی افراد اجرا می‌شود.

    طلسم بازگشت معشوق، برای افرادی که به دنبال بازگشت معشوق خود هستند، یکی از راه‌های خاصی است که می‌توانند به آن روی بیاورند. اما اعتقاد به اینکه طلسم‌ها و جادویی‌ها بر روی دنیای مادی تاثیر مثبت دارند، بسیار باور افراد را به چالش می‌کشاند. به هر حال، طلسم بازگشت معشوق یکی از طلسم‌های قدرتمندی است که در برخی موارد می‌تواند نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد.

    طلسم بیقراری معشوق و بازگشت به رابطه

    طلسم بیقراری یا عشق بیقراری یکی از معروف‌ترین طلسم‌های عاشقانه است که برای بازگشت به رابطه با معشوق استفاده می‌شود. این طلسم به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و موثرترین طلسم‌های عاشقانه شناخته می‌شود و بسیاری از افراد از آن برای حل مشکلات عاطفی خود استفاده می‌کنند. با اجرای این طلسم، شخصی که به تازگی به عشق خود دست پیدا کرده است، می‌تواند رابطه خود را با معشوق خود تثبیت کند و بازگشت به رابطه خود را ایجاد کند.

    ✔️شمع تراپی برای بازگشت معشوق

    شمع تراپی؛ راهی برای بازگشت معشوق گمشده

    شمع تراپی یکی از روش‌های متداول در جادوگری و توانایی بازگرداندن معشوق است. این روش به طور کلی برای جلب عشق و علاقه و همچنین رفع روابط نامطلوب و بدبختی بین زن و شوهر استفاده می‌شود. شمع تراپی، به عنوان یکی از روش‌های کارآمد برای بازگرداندن معشوق، به صورت سنتی و مشهور در بسیاری از کشورها استفاده می‌شود. با استفاده از این روش، افراد می‌توانند روابط خود را با معشوق اصلاح کرده و به خواسته خود دست یابند.

    شمع تراپی یکی از روش‌های مورد استفاده در جادوگری و فال‌گیری است. این روش با استفاده از شمع و یک سری نوشته‌های خاص، به منظور بهبود وضعیت رابطه یا بازگشت معشوق به کار می‌رود.

    برای اجرای شمع تراپی، ابتدا باید یک شمع را انتخاب کرده و آن را در یک شمعدان قرار داد. سپس با استفاده از قلم و کاغذ، باید یک متن خاص را برای هر کدام از شمع‌ها بنویسید. این متن می‌تواند به شیوه‌ی شخصی شما باشد و باید به گونه‌ای باشد که معشوق شما را به سمت خود جذب کند.

    بعد از نوشتن متن‌ها، باید شمع‌ها را به ترتیب در کنار هم قرار داده و آنها را به ترتیب روشن کنید.

    شمع تراپی یا شمع بازگرداننده عشق، یکی از روش‌های سنتی درمانی است که در آن از شمع‌های خاصی برای بازگشت معشوق استفاده می‌شود. این روش در بسیاری از کشورها، به ویژه در آسیای شرقی، مورد استفاده قرار می‌گیرد و توانایی آن برای بازگرداندن عشق، به شدت تحسین شده است.

    شمع تراپی در واقع بر اساس اعتقاد به قدرت انرژی‌های مثبت و منفی در جهان ایجاد شده است. بر اساس این تئوری، هر فردی دارای انرژی‌هایی است که با جهان اطرافش در ارتباط است. اگر این انرژی‌ها بیشتر از حد لازم از بین بروند، فرد را در معرض بیماری‌های روحی و جسمی قرار می‌دهند. با استفاده از شمع تراپی، این انرژی‌ها بهبود پیدا کرده و بازگشت عشق میسر خواهد شد.

    برای انجام شمع تراپی، شمعی با نام‌های مختلف وجود دارد که به منظور شفافیت و اعتماد به نفس بیشتر بهتر است از شمع‌های با نام‌های مشهور و معتبر استفاده شود. این شمع‌ها معمولاً از مواد طبیعی تهیه شده‌اند و برای تقویت انرژی مثبت و کاهش انرژی منفی در فرد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    اولین مرحله در شمع تراپی، پاکسازی انرژی منفی است. این کار با استفاده از شمع‌هایی با رایحه‌های مختلف و با استفاده از تکنیک‌های خاص انجام می‌شود. پس از این مرحله، شمعی برای تقویت انرژی مثبت در فرد استفاده می‌شود. این شمع به مدت حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روشن می‌ماند.

    بعد از اینکه شمع خاموش شد، فرد باید به طور آرام و آرام از محل جلسه برود. در این مرحله، انرژی مثبت به فرد منتقل می‌شود و احتمال بازگشت عشق بسیار بالاست.

    در کل، شمع تراپی یک روش سنتی و مؤثر برای بازگرداندن عشق و تقویت انرژی مثبت در فرد است. با این حال، به دلیل عدم وجود شواهد علمی کافی، بهتر است این روش را تنها به عنوان یک روش مکمل درمانی در نظر گرفت و در صورت نیاز، به همراه درمان‌های دیگر اجرا شود.

    • جلب و احضار معشوق
    • دعایی برای بازگشت معشوق
    • دعای بازگشت معشوق
    • دعای برگشت معشوق از راه دور – علوم ماورا
    • دعا برای برگشتن معشوق قهر کرده
    • کتاب دعای بازگشت معشوق
    • دعای بازگشت معشوق سوزاندنی
    • دعای بازگشت معشوق در یک روز با فلفل
    • بهترین دعا برای بازگشت معشوق
    • نماز نیمه شب برای بازگشت معشوق
    • طلسم بازگشت معشوق فوری
    • دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

    • سرکتاب برگشتن معشوق

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۶ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    10 نظرات

    • آواتار سمیه
      من خانمی ۲۸ساله هستم،یک ازدواج ناموفق داشتم و در حدود ۱۰سال است که طلاق گرفتم.حدود ۸ماه قبل با مردی آشنا شدم که به شدت بهش دل بستم.۷ماه پیش به آمریکا سفر کرد و قرار شد دوماه بعد برگرده.اما بعد از گذشت ۷ماه نه تنها برنگشت بلکه از تماس و پیام هم دیگر خبری نشد.در مورد دعای برگشت معشوق با اسم مادر شنیدم ولی می خواستم ازتون راهنمایی بگیرم که الان چیکار باید بکنم؟
    • آواتار اسماعیل
      من مدت ها دنبال کتاب دعا بازگشت معشوق بودم ولی متوجه شدم تا وقتی عزم و اراده ای برای تغییر نداشته باشیم و به دنبال اصلاح اشتباهاتمان نباشیم هیچ چیز تغییر نمی کند .ولی وقتی خودمون اراده کنیم قطعا خدا هم راه های جدیدی برای ما باز می کند. ممنون از مطلب خوبتون
    • آواتار امیرسام
      سلام واقعا از مطالب زیباتون ممنونم ....شما پرسیدین که آیا کسی بهتون خیانت کرد می‌بخشید من دقیقا بخشیدم خیانت کسی که ده ساله با همدیگه ایم نتونستم دیگه اعتماد قبلی و داشته باشم ولی باورش کردم و بخشیدمش اما اون بازم آروم آروم و اینبار خیلی زیرکانه به خیانتاش ادامه داد فقط روششو عوض کرد .....خانم روشن من عاشق اون آدمم همین الآنم دوسش دارم سه روزه که خودم دیگه تموم کردم این رابطه رو اون آقا حتی روز آخر با بدترین فحاشی و محکوم کردن من و توهین به من و تو بدترین حال من منو گذاشت رد تماس و یک ساعت بعد باز از رد تماس برداشت اما من دیگه خودم تصمیم گرفتم تمومش کنم ...من الان حالم نه بده نه خوب ولی نمی‌دونم چیکار کنم همش نشستم یا تو گوشیم هستم یا فکر میکنم به اینکه من ایرادی داشتم بهم خیانت شد بعد وقتی پرسیدم و بهش گفتم چرا تازه با کلی فوش و توهین و حتی تهمت روبه رو شدم ناراحتم چرا این چرا ها دیونم کرده .....نمی‌دونم چیکار کنم دلم نمی‌خواد برم بیرون ی هو ببینمش من از خودم خجالت میکشم حس بدی دارم ...میشه راهنماییم کنید
    • آواتار نرگس
      یه ماه از رفتن بی دلیلش گذشته شایدم با دلیل بود دیگ دوستم نداشت ،با یه شماره دیگ پیام بدم بگم دلم بش تنگ شده ؟ چند روزه هی عکس پروفایلش عوض می‌کنه تو اینستاگرام حالش خوبه ولی مال من نیست
    • آواتار هانیه
      برای ما مجدد کات شد شروع رابطه با خیانت بود که من بیخبر بودم طرفم درگیر آسیب طلاق بود من با کلی نقش بازی کردن نفر سوم رابطه رو حذف کردم و خودم رو تو چشمش کردم و البته خودمم از رابطه رفتم تا اینکه با پیگیری‌های شدید خودش به برگشتنم بعد ۱ سال فرصت دادم اما آنقدر بدبین بودم بهش گیر میدادم اخرم خودم رفتم پارتی مختلط و اونم رفت با اینکه دلم نمیخواد برگردم اما دلتنگیم روز به روز بیشتر میشه ‌‌‌‌....اونم میگف حس می‌کنم منو دیگ نمیخوای و کاش از اول خوب شروع می‌کردیم..
    • آواتار Yalda
      از وقتی که ازش جدا شدم یه ادم دیوانی شدم اسلن نمی دانم چه کنم هر کی هر چیه می گه می گم چشم 💔👨دل تنگشم دیوانشم ولی نیست و نمی تون برگرد یا من👱برگردم میشه یکم کمکم کنید😢😢خست شدم از درویش و از نبودنش 😧😧👨 .....
    • آواتار عرفانه
      سلام .‌من بااون شخص همسایه اییم . میخوام کلا فراموشش کنم بیرون نمیرم تو جاهای که اون هست نمیرم اما بعد یکماه میبینی یهو چش توچش میشیم و برمیگردم سر خونه اول . خیلی سختمه نمیتونم کنارش بزارم . هی واتساب پاک میکنم ۵دقیقه بعد نصب میکنم که نکنه پیام بده درصورتیکه که بلاکم کرده . چطوری بپذیرم این رابطه تمام شده چکار کنم برا پذیرش اخه با حرف که پذیرش انجام نمیشه عملی چکار کنم ؟
    پیمایش به بالا