چطور می توان دوست دختر یا دوست پسر سابق را از جدایی پشیمان کرد ؟

چطور می توان دوست دختر یا دوست پسر سابق را از جدایی پشیمان کرد
  • چطور می توان دوست دختر یا دوست پسر سابق را از جدایی پشیمان کرد ؟

    جدایی از دوست دختر یا دوست پسر سابق یک تجربه ناراحت کننده و دردناک است. با این حال، بسیاری از افراد پس از جدایی از رابطه خود، پشیمانی و درد را تجربه می کنند. در ادامه، راهکارهایی برای کمک به شما در این روند پیشنهاد می شود تا بتوانید از جدایی پشیمانی کنید و به زندگی خود ادامه دهید.

    ۱. پذیرش وضعیت:
    اولین قدم برای پشیمانی از جدایی، پذیرش وضعیت فعلی شماست. شما باید به خود بپرسید که چرا این اتفاق افتاد و چطور می توانید از آن یاد بگیرید. به جای فکر کردن درباره چیزهایی که در گذشته اتفاق افتادند، بهتر است که آینده را در نظر بگیرید و روی اهداف خود تمرکز کنید.

    ۲. ارتباط با دوستان:
    بعد از جدایی، احتمالاً احساس تنهایی کنید. بهترین راه برای پشیمانی از جدایی، برقراری ارتباط با دوستان و خانواده است. با صحبت کردن با دوستان، می توانید احساس تنهایی کمتری داشته باشید و از آن آرامش بیشتری بدست آورید.

    ۳. تمرین ورزش:
    ورزش کردن یک روش خوب برای کاهش استرس و اضطراب پس از جدایی است. با ورزش کردن، می توانید بهتر از احساس خستگی و دلسردی خود رهایی پیدا کنید. همچنین ورزش کردن به شما کمک می کند تا بهتر از خودتان مراقبت کنید و برای آینده بهتری از دید سلامتی آماده شوید.

    ۴. خودمراقبتی:
    اگر می خواهید پشیمانی از جدایی کنید، باید به خودتان مراقبت کنید و به خودتان توجه بیشتری بدهید. این شامل خواب کافی، تغذیه سالم، وقت گذاشتن برای خودتان و انجام فعالیت هایی است که به شما لذت می بخشد.

    ۵. به دنبال روابط جدید بگردید:
    در پایان، برای پشیمانی از جدایی، می توانید به دنبال روابط جدید بگردید. با برقراری رابطه با دیگران، می توانید از جدایی پیشین خود فرار کنید و به جای آن، رابطه جدیدی را شکل دهید.

    در نهایت، پشیمانی از جدایی یک فرایند طولانی است که نیاز به صبر و تلاش دارد. با پذیرش وضعیت، برقراری ارتباط با دوستان، تمرین ورزش، خودمراقبتی و به دنبال روابط جدید بگردید، می توانید به زندگی خود ادامه دهید و از گذشته پشیمان نباشید.

    چرا دوست پسر سابقم اول باهام حرف میزد ولی بعد شروع به نادیده گرفتن من کرد ؟

    ممکن است علت این باشد که ابزار درست ارتباط را به کار نبرده اید. مثلا اگر طرف زیاد اهل اس ام اس و پیام دادن نباشد و مکالمه تلفنی را ترجیح می دهد، پیام دادن نمی تواند زیاد موثر باشد مگر اینکه موضوعی که راجع بهش پیام داده اید برایش خیلی جذاب باشد. معمولا خانمها از موضوعاتی صحبت می کنند که جذابیت چندانی برای آقایان ندارد. پس باید موضوع مورد علاقه ی آنها را با توجه به شناختی که از قبل درباره شان داریم وسط بکشیم. مثلا پیامی با این محتوا می تواند مفید باشد :” دیشب خوابتو دیدم”. این پیام می تواند فکر او را مشغول کند و تصور کند که این خواب سکسی بوده و خودش را با طرف مقابل در آن مجسم می کند.

    چطور می توان دوست دختر یا دوست پسر سابق را از جدایی پشیمان کرد ؟

    بازگشت عشق با پشیمان کردن طرف مقابل

    1. ایجاد ترسِ از دست دادن در طرف مقابل

    بعضی اوقات تا عشق سابقمان را در رابطه با فردی دیگر نبینیم و مزایای قرار گرفتن در این رابطه برایمان یاداوری نشود متوجه آنچه از دست دادیم نمی شویم. آنجاست که طرف متوجه می شود هنوز عشق سابق خود را فراموش نکرده است. و می فهمد که چقدر دلتنگ آن فرد است. اگر می خواهید عشق سابق تان از نبودن شما در زندگی خود پشیمان شود باید به نحوی او را در چنین موقعیتی قرار دهید.

    1. روی بهترین خصوصیات و نکات مثبت رابطه ی خود با عشق سابق تمرکز کنید. اگر می خواهید از رابطه ای که در گذشته با طرف داشته اید حرف بزنید روی خاطرات خوب و ویژگی های مثبت رابطه مانور دهید و از یادآوری دعوایی که موجب به این جدایی شده خودداری کنید.

    ۳ عشق سابق را از نظر احساسی به دوران طلایی رابطه بازگردانید

    بدین منظور باید بر روی رمانتیک ترین ابعاد و بخش های ارتباط تان تاکید کنید. باید راهی برای احساساتی کردن طرف مقابل پیدا کنید و یکی از بهترین روش ها برای این کار خاطره بازی از طریق ارسال پیامک است. به جای سلام واحوالپرسی و سوالات تکراری، یکی از خاطرات خوبی که با هم داشتید را به او ِیادآوری کنید. مخصوصا از خاطراتی حرف بزنید که بار احساسی آنها بیشتر باشد. این پیام باید انقدر هیجان انگیز باشد که او را از دریافت پیام هیجان زده کند و وارد مکالمه با شما شود. چون هیچ کس بابت از دست دادن یک آدم خسته کننده پشیمان نمی شود. پشیمانی وقتی ایجاد می شود که فرد نتواند بدون عشق خود و خاطراتی که با او داشته زندگی کند.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا