پول خرج کردن برای دختران، کجا و چه وقت؟

  • پول خرج کردن برای دختران، کجا و چه وقت؟

    پول خرج کردن برای دختران و روش صحیح پول خرج کردن

    هزینه کردن پول به طور خاص برای دختران و زنان، یکی از موضوعاتی است که امروزه بسیاری از افراد به آن توجه می کنند. هر چند پول خرج کردن می تواند به عنوان یکی از شیوه های لذت بخش برای گذراندن زمان و تفریح باشد، اما در صورتی که به طور ناشایستی باشد، ممکن است این عمل باعث شود که برای شما پیامدهای بدی به دنبال داشته باشد. در این مقاله به بررسی روش صحیح پول خرج کردن برای دختران پرداخته شده است.

    ۱. برنامه ریزی مالی

    قبل از هر چیز، باید برنامه ریزی مالی خود را تعیین کنید و مشخص کنید که چقدر پول می توانید هر ماه صرف خرید و تفریح کنید. به عنوان مثال، می توانید یک بودجه ماهیانه تعیین کنید که شامل هزینه های ضروری مانند اجاره خانه، صورتحساب های خدماتی، بیمه، خوراکی، حمل و نقل و … باشد. برای این کار می توانید از برنامه های مالی مانند “مای بودجه” استفاده کنید.

    ۲. خرید ضروری

    بعد از تعیین بودجه ماهیانه، باید خریدهای ضروری خود را انجام دهید. به عنوان مثال، شامل لباس هایی که برای کار و مدرسه باید داشته باشید، ساعت، کفش و … باشد. در این بخش، دست به خرید های ضروری می زنید و به هیچ عنوان نباید از بودجه ماهیانه خود برای خریدهای غیرضروری استفاده کنید.

    ۳. تفریح و خریدهای لوکس

    حالا که خریدهای ضروری خود را انجام داده اید، می توانید به تفریح و خریدهای لوکس بپردازید. در این بخش می توانید به خرید لوازم آرایشی، پوشاک غیرضروری، کیف و کفش و … بپردازید.

    ۴. پول نقد

    هرگز پول نقد خود را به دست نیاورید و با خود ببرید. به جای آن، از کارت های بانکی و کارت های اعتباری استفاده کنید. این روش به شما کمک می کند تا برای خریدهای لوکس خود بدون نگرانی پول نقد برگردانید.

    ۵. هوشمندانه خرید کنید

    به هیچ وجه خریدهای خود را به صورت ناشایستی انجام ندهید. به جای آن، قبل از خرید، مطالعه کافی را انجام دهید و بین گزینه های مختلف الکترونیکی، مقایسه کنید.

    ۶. مدیریت برنامه ریزی خود

    برای مدیریت برنامه ریزی خود، باید خود را به چالش بکشید تا هر ماه بودجه ماهیانه خود را رعایت کنید. برای این کار می توانید از برنامه های مدیریت بودجه مانند “مای بودجه” استفاده کنید و به راحتی می توانید از هزینه های خود آگاهی پیدا کنید.

    در نهایت، پول خرج کردن برای دختران و زنان می تواند یکی از شیوه های لذت بخش برای گذراندن زمان و تفریح باشد. با رعایت روش های صحیح پول خرج کردن، می توانید از هزینه های خود لذت ببرید و در عین حال پول خود را مدیریت کنید.

    خیلی از دوستان سوالاتی می پرسند با موضوعیت نحوه پول خرج کردن و پرداختن مخارج در ابتدای آشنایی که منجر به همسریابی می شود. اینکه شما هنوز مطمئن نشده اید که آیا فرد مورد نظر گزینه خوبی برای ازدواج است یا خیر، باید حساب شده خرج کنید.

    خیلی عقاید عجیب و غلطی وجود داره که همه جا باید مرد دست کند در جیبش!! البته شاید در خیلی جاها لازم باشد شما خرج کنید ولی این به معنی این نیست که منابع مالی خود را خرج یک نفر بکنید که هنوز هیچ چیزی از آینده رابطه معلوم نیست!!

    دو تا قانون مهم در زمینه پول خرج کردن و مدیریت پول خود در رابطه با دختران باید بدانید:

    ۱-      از پول بعنوان وسیله ای برای تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل و جذابیت بیشتر استفاده نکنید.

    ۲-      اجازه ندهید پول خرج کردن نتیجه معکوس برای شما در رابطه ایجاد کند.

    درمورد اول کاملا واضح است که وقتی شما سعی می کنید با پول خود قدرت نمایی کنید به این معنی است که خودتان هیچ ارزشی ندارید و فقط این پول است که به شما ارزش داده است. بسیاری از ثروتمندان این مشکل را دارند. با خیلی از افراد پولدار که صحبت کرده ام درد دلشان اینست که افراد دور و برشان فقط بخاطر پول با آنها معاشرت می کنند. مخصوصا خانمها!! خب در دراز مدت باعث می شود که شما احساس سرخوردگی کنید و به هیچ عنوان از رابطه لذت نبرید.

    در واقع پول خرج کردن شما باید طوری باشد که نشان از تسلط در رابطه باشد و نه اینکه شما نقش کارت بانکی را بازی کنید که هر وقت دختر مقابل شما پول لازم داشت، شما بپرید وسط و مثل یک خدمتگذار حاضر شوید. خرید هدایای گرانقیمت و ولخرجی های بی حساب و کتاب به شدت از جذابیت شما می کاهد.

    پول خرج کردن شما باید نشان دهد شما فرد با عرضه ای هستید و می توانید در آینده یک زندگی را اداره کنید و همچنین می توانید مراقب او باشید و در مدیریت پول خود هوشمند هستید.

    اگر در برخی شرایط پیشنهادی از سر ادب به شما داد که می خواهد پول چیزی را پرداخت کند و یا میزی را حساب کند، خیلی منطقی بپذیرید و به او اجازه دهید در مناسبتهای مختلف اجتماعی و ارتباطی، احساس کند با شما شریک شده است. البته در اولین قرارها بهتر است شما دست به جیب شوید. می توانید برای شوخی وانمود کنید که پول ندارید ولی در عمل پول او را شما باید حساب کنید.

    حتی اگر خواست چیزی برای شما بخرد به راحتی با این مسئله کنار بیایید. خیلی از دختران احساس بهتری در دنگی شدن مخارج دارند.

    شما می توانید با یک رفتار مسلط هزینه چیزی را حساب کنید و بگویید: “عیب نداره هفته دیگر منو ببر همونجایی که قبلا برام تعریف کردی، ناهار یا شام مهمون تو.”

    این روش هم اعتماد به نفس شما را نشان می دهد و هم مدیریت هوشمندانه منابع مالی شما را و نشان می دهد شما روش صحیح پول خرج کردن را می دانید.

    وقتی دختری می بیند که شما چقدر راحت با این مسایل کنار می آیید به شدت مجذوب این تسلط و آرامش رفتاری شما می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا