کارهایی که بعد از جدایی (کات کردن) نباید انجام داد

کارهایی که بعد از جدایی (کات کردن) نباید انجام داد
  • کارهایی که بعد از جدایی (کات کردن) نباید انجام داد

    جدایی یکی از سخت‌ترین تجربه‌های زندگی است که ممکن است هر فردی با آن مواجه شود. این تجربه ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد، از جمله عدم توافق در روابط، خیانت، عدم توانایی در حل مشکلات و غیره. در هر صورت، پس از جدایی، افراد ممکن است در شرایطی قرار بگیرند که در آنها تصمیم‌های غلطی اتخاذ کنند که ممکن است آینده آنها را تحت تاثیر قرار دهد. در اینجا به بررسی کارهایی که بعد از جدایی نباید انجام داد، پرداخته شده است.

    ۱. ارتباط با شخص دیگری برای انتقام گرفتن: بسیاری از افراد پس از جدایی، دچار خشم و ناراحتی شدیدی می‌شوند و ممکن است به دنبال انتقام گرفتن باشند. اما این اقدام می‌تواند برای شما و برای شخص دیگری که از آن جدا شده‌اید، مشکلاتی ایجاد کند. به جای اینکه به دنبال انتقام گرفتن باشید، بهتر است که سعی کنید به شکلی حرفه‌ایانه از این موضوع عبور کنید و به سمت آینده نگاه کنید.

    ۲. ارتباط با شخص دیگری برای دوباره شروع رابطه: بعضی از افراد پس از جدایی، ممکن است به دنبال شروع مجدد رابطه با شخص دیگری باشند. اما در بسیاری از موارد، این اقدام ممکن است باعث ایجاد مشکلات بیشتری شود و ممکن است باعث بروز روابط نامناسب دیگری باشد.

    ۳. اهمیت ندادن به تغییرات: پس از جدایی، شما ممکن است احساس کنید که همه چیز به هم ریخته است و شما با مشکلاتی روبرو شده‌اید. اما بهترین راه حل در این موقعیت، پذیرش تغییرات است. شما باید آماده باشید که تغییراتی در زندگی خود داشته باشید تا بتوانید به سمت آینده حرکت کنید.

    ۴. نادیده گرفتن افراد مهم در زندگی: پس از جدایی، ممکن است شما دچار افسردگی شوید و از ارتباط با دوستان و خانواده خود دوری کنید. اما این اقدام می‌تواند باعث بروز مشکلات بیشتری شود. بهتر است که از حمایت دوستان و خانواده خود استفاده کنید تا بتوانید بهترین تصمیم‌ها را بگیرید.

    ۵. تحمل سکوت: پس از جدایی، ممکن است شما دچار افسردگی شوید و تمایل داشته باشید به تنهایی بمانید. اما این اقدام می‌تواند باعث بروز مشکلات بیشتری شود. بهتر است که با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید و به آنها اعتماد کنید. به این ترتیب، مشکلات شما را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید و بهترین راه‌حل‌ها را برای آنها پیدا کنید.

    در نهایت، پس از جدایی، شما باید بهترین تصمیم‌ها را بگیرید تا به سمت آینده حرکت کنید. بهترین راه‌حل در این موقعیت، پذیرش تغییرات است و از حمایت دوستان و خانواده خود استفاده کنید. به این ترتیب، می‌توانید از بروز مشکلات جلوگیری کنید و به سمت آینده بهتری حرکت کنید.

    جدایی همیشه دردناکه فرقی نمیکنه که قابل پیش بینی باشه یا نهدر هر صورت بعد جدایی قوانین و نانوشته هایی وجود داره که باید بهشون توجه و عمل کرد:

    اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید در بازگشت عشق خود موفق عمل کنید

    ۱-طوری رفتارنکن که انگار حالت خوبه

    تو آسیب دیدی و ناراحت شدی، قلبت شکسته هیچ دلیلی نداره که نقش بازی کنی پس این ماسک رو از صورتت بردار که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و تو آدم خوبه داستان هستی همیشه حتی وقتی که دلت شکسته و تحقیر شدیپس گریه کن، داد بزن، لزومی نداره که حتمن این کارو جلوی دیگران انجام بدی میتونی وقتی تنهایی یا تو اتاقتی یا حتی تو حموم خودتو خالی کنیو بذاری اشکات پایین بیاد.

    ۲-سعی نکن که دوستش بمونی

    حداقل چند ماه بعد جدایی به این فکر میکنی که کجاست با کیه، چی کار میکنه حتی فکر اینکه الان دوس دختر جدیدیش کیه تورو ناراحت میکنه، بنابراین ممکنه که دوستییتو هر چند ساده باهاش ادامه بدی یا سعی کنی باهاش دوست معمولی باشی تا از زندگیش باخبر باشیاشتباهه محضه، هر نوع ادامه و رابطه با اون بجز کات کردن فقط و فقط به خودت آسیب میزنه.

    ۳-نخواه که انتقام بگیری

    حتی اگه بهت بدی کرده به ناحق، انتقام همیشه تلخه، و این تلخی نباید تو زندگیت بمونه، سخته ولی فقط به جلو و آیندت نگاه کناینو بدون اگه به ناحق دلت رو شکسته باشه یه روزی پاشو میخوره.

    ۴-دیگه باهاش نخواب

    شاید فکر کنی خب چه اشکالی داره بد هم نیست، ولی روابط مثل مواد مخدر میموننتنها چیزی که بهت کمک میکنه ترک اعتیاده.

    ۵-توی فیسبوک یا اینیستاگرام چکش نکن

    باید از اینجا شروع کنی که پستی درباره ی کات کردنت نذاریبذار بفهمه بدون اون هم زنده ای و زندگی میکنیهمینطور از چک کردن پستای دوست پسر سابقت خوداری کن، چه مطلبی در این باره نوشته باشه چه نهدر هر حال تو حالت بد میشه.

    ۶-تاتوی جدید

    نه اصلن فکر جالبی نیستوقتی الان از نظر روحی انقدر بی ثباتی، قبل از اینکه روی بدنت یه همچین تغییر بزرگی بدی، حداقل یک ماه صبر کن تا آروم تر بشیخودتو با دوستات مشغول کن.

    ۷-تسلیم نشو

    بله حتما یه نفر جدید رو پیدا میکنی، نه تو زشتی نه اون فرد، آخرین کسی هست که تو زندگیت داشتی، خودت رو دوست داشته باش و در اولویت ببینبزودی دوباره احساس خوشبختی خواهی کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    4 نظرات

    پیمایش به بالا