همسریابی اینترنتی و چند هشدار به دختران

همسریابی اینترنتی
  • همسریابی اینترنتی

    همسریابی اینترنتی یا همچنین به عنوان ازدواج آنلاین شناخته می‌شود، روشی جدید برای یافتن همسر است. این روش به کمک اینترنت و پلتفرم‌های آنلاین امکان پیدا کردن شخصی با ویژگی‌ها و سلیقه‌های خود را فراهم می‌کند.

    با رشد تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت، همسریابی اینترنتی یکی از روش‌های محبوب شده است که به کمک آن می‌توان همسر مناسب خود را پیدا کرد. اما در عین حال، همسریابی اینترنتی نیز با مسائل و چالش‌هایی روبرو است.

    یکی از چالش‌های مهم همسریابی اینترنتی، عدم امکان ملاقات فیزیکی با شخص مورد نظر است. برخی از افراد ممکن است در پروفایل خود اطلاعات نادرست یا تغییر کننده‌ای بنویسند و این باعث شود که در ملاقات حضوری، تفاوت‌های بسیاری بین دو شخص به وجود بیاید.

    همچنین، برخی از پلتفرم‌های همسریابی اینترنتی ممکن است از اطلاعات شخصی کاربران خود نگهداری نکنند و این مشکل باعث می‌شود که اطلاعات شخصی کاربران در دسترس قرار بگیرد.

    در این روش همچنین بسیاری از اطلاعات شخصی کاربران مانند تاریخ تولد و شماره تلفن به عنوان اطلاعات اجباری در پروفایل نوشته می‌شود که ممکن است باعث افزایش ریسک سوء استفاده از اطلاعات شخصی کاربران شود.

    اما با وجود این چالش‌ها، همسریابی اینترنتی همچنان یکی از روش‌های محبوب برای یافتن همسر مناسب است. این روش به کمک الگوریتم‌های پیشرفته، می‌تواند به شما شخصی را با ویژگی‌های دقیقی که به دنبال آن هستید، معرفی کند. همچنین با توجه به اینکه بسیاری از پلتفرم‌های همسریابی اینترنتی امکان ملاقات حضوری را نیز فراهم می‌کنند، می‌توانید قبل از تصمیم‌گیری درباره اینکه با شخصی ازدواج کنید یا خیر، با او ملاقات حضوری داشته باشید.

    در نهایت، همسریابی اینترنتی یک روش موثر و مدرن برای یافتن همسر است. با این حال، بهتر است همیشه اطلاعات شخصی خود را محفوظ نگه دارید و قبل از تصمیم‌گیری درباره اینکه با کسی ازدواج کنید یا خیر، ملاقات حضوری با او داشته باشید.

    و چند هشدار به دختران

    همسریابی اینترنتی کابوس دختران ساده لوح .

     

    مراقب کلاهبرداران عاطفی در اینترنت باشید.

    بسیاری از خانمها در فیس بوک و انواع شبکه های اجتماعی(مثل وی چت-وایبر-تانگو-واتز اپ و…) وقت خود را به پای کسانی خرج می کنند که واقعا ارزش هیچگونه سرمایه گذاری عاطفی ندارند!!

     

    خانمی تعریف می کرد که در فیس بوک با فردی آشنا شده بود از فلان شهرستان و تا آنجا مجبور شده بود برود، چرا که فکر می کرد با فرد رویاهای خود آشنا شده است. آن مرد گفته بود که بخاطر کارش نمی تواند مرخصی بگیرد و دختر ساده لوح که از فرط اشتیاق بی صبرانه منتظر دیدار بوده، خود شخصا تا میعادگاه عشق رفته است!!

     

    او می گفت جلسه رویایی آنها به پانزده دقیقه هم نکشید که سریعا همه چیز تمام شد و تمام کاخ رویای ذهنی من در چشم به هم زدنی فروریخت و من ساده لوح با کوله باری از خشم و نفرت رهسپار خانه شدم.!!

     

    همسریابی اینترنتی

     

     این افراد کم نیستند که همه روزه بر تعداد آنها افزوده می شود و به امید سایتهای همسریابی و یا همسریابی اینترنتی هر روز در دام این مصیبت عظما گرفتار می شوند.

     

    البته نمی خواهم بگویم همه روابط در اینترنت اشتباه است و یا همسریابی اینترنتی راه به جایی نمی برد.  خیلی موارد هم بوده اند که دو طرف پس از مدتی آشنایی کارشان به یک ازدواج موفق ختم شده است. ولی صحبت ما با دختران ساده لوحی است که به راحتی سرنوشت خود را به دست شیادان اینترنتی تباه می کنند. پس گوشت را  خوب تیز کن و هشیار باش که اگر خواستی همسر رویاهای خود را در اینترنت و یا سایتهای همسریابی اینترنتی پیدا کنی موارد زیر را حتما در نظر داشته باش.

     

    در اینجا ۵ راهکار جالب برای شناسایی فرد مقابل برای شما مطرح می کنیم که در همسریابی اینترنتی و یا دوست یابی اینترنتی کاملا کاربرد دارد.

     

      ۱-   حداقل ۵ عکس به بالا

     

      این یعنی اگر طرف مقابل فقط دو تا عکس در پروفایلش دارد و نه بیشتر، باید کمی دقت بیشتری داشته باشید. از او بخواهید توسط ایمیل یا هر چیزی به شما از خودشان با حالتها و یا مناسبتهای بیشتر عکس ارسال کنند. فکر نکنید این کار ضربه ای به شخصیت شما وارد می کند. این کار کمک می کند شما تصمیم بهتری بگیرید. خیل از آقایان در سایتهای همسریابی اینترنتی  بهانه در میاوردند که : “ای بابا چقدر مشکوکی- تو گوشیم یا لپ تاپم عکس دیگه ای ندارم- قیافم بد نیست – نترس هیولا نیستم و… ” کلا گول این حرفها را نخورید. معمولا افرادی که می ترسند عکس بیشتری نشان دهند، اونی نیستند که تو عکس میگن!! معمولا عکسهای بیش از حد حرفه ای یک مقداری مشکوک و یا متعلق به شخص دیگری می باشد.

     

     

     ۲-   عکس های ارسالی را چک کنید.

     

    در واقع برخی عکسها را از زوایای مختلف بررسی کنید و حتی زوم و بزرگ نمایی کنید و با دقت همه عکسها را چک کنید تا ببینید دستکاری شده و یا غیر طبیعی نباشد. دختر خانمی می گفت برای اینکار از قابلیت گوگل ایمیج (google Image)  برای سرچ کردن عکسهای مشابه استفاده می کند تا ببیند آیا فرد، عکس خودش را گذاشته یا عکس افراد دیگری را جای خودش جا می زند. این روش قدری زیرکانه و موثر است. بسیاری از مردان حرفه ای برای اینکه لو نروند از عکسهای افراد معروف استفاده نمی کنند، بلکه به سایر پروفایلهای فیس بوک رفته و عکس یک مرد مثلا مصری یا عراقی یا یک ایرانی دیگر را بجای خود می گذارند تا طبیعی تر بنظر برسند.

     

    عکسهایی هم که طرف مقابل در یک منظره طبیعی از ۱۰۰ کیلومتری انداخته که اصلا چهره اش قابل تشخیص نیست، هیچ ارزشی ندارد.

     

     ۳-   با سوالات خود نشان دهید فرد با تجربه ای هستید.

     

    مثلا بپرسید: چقدر میشه روی قرار ملاقات و همسریابی اینترنتی حساب باز کرد؟

     

    احتمالا طرف مقابل هم حرفهای برای گفتن داردو می توانید بحث واقعی بودن عکسها و صداقت طرف مقابل را محک بزنید.

     

    یا بپرسید این عکسها را کجا گرفته؟ و…

     

    سوالاتی از این دست کمک می کند که طرف مقابل احساس کند شما آدم خام و بی تجربه ای در اینترنت نیستید و در سایتهای همسریابی اینترنتی و امثالهم دختر ساده لوحی نیستید.

     

    ۴-   از مردانی که عکسهای عریان می گذارند اجتناب کنید.

     

    اگر به فکر یک رابطه معنی دار و بلند مدت  (و ان شاءالله ازدواج) با یک مرد با کلاس و با فرهنگ هستید، از اینگونه افراد که پستهای بیش از اندازه با موضوعات جنسی و یا بدون لباس با فیگورهای بدنسازی می گذازند به شدت اجتناب کنید.

     

    در مردان هم همینگونه است. دختری که بیش از اندازه با عکسهای تحریک آمیز باشد شانس کمتری برای دوستی با معنی و بلند مدت را دارد. خانمها و آقایانی که اینگونه عکسها در پروفایلشون هست، می خواهند بگویند که من فقط جذابیت جنسی دارم و نه چیزی بیشتر!!

     

     ۵-  هیچ تضمینی وجود ندارد!!

     

    خیلی از مواقع بسیاری از کارها را در همسریابی اینترنتی رعایت می کنید ولی در جلسه ملاقات حضوری باز هم می بینید که با آن چیزی که می خواستید ۱۸۰ درجه فرق دارد. البته در ملاقات حضوری طوری وانمود نکنید که خیلی جا خورده اید. بلکه این جلسه را یک جلسه تمرینی قلمداد کنید. خیلی مودبانه جلسه را به پایان برسانید و اگر بعدها با شما دوباره تماس گرفت، می توانید به راحتی طوری رفتار کنید که  نشان دهنده صداقت و ادب شما باشد و با اعتماد به نفس تمام بگویید شما به درد هم نمی خورید و معیارهای شما مناسب همدیگر نیست. این ادب و متانت شما در همه جا برای شما معجزه خواهد کرد، مخصوصا در همسریابی اینترنتی که اکثر افراد رفتار صادقانه ندارند.

    همسریابی اینترنتی
    همسریابی اینترنتی

     

    , همسریابی اینترنتی, , همسریابی آنلاین, همسریابی اینترنتی ایران,  دختر ساده لوح  , دختر ساده دل,  کلاهبرداری اینترنتی ,

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا