زن جذاب و زن دوست داشتنی در دسترس نیست!

زن جذاب و زن دوست داشتنی در دسترس نیست
  • زن جذاب و زن دوست داشتنی در دسترس نیست!

    زن جذاب و دختر دوست داشتنی در دسترس نیست. البته منظور ما از زن دوست داشتنی به رابطه قبل از ازدواج (آستانه ازدواج) مربوط می شود. والا زن دوست داشتنی باید در کنار همسر خود باشد. چون در دسترس بودن باعث می شود احتمال وصال و ازدواج کمتر شود. شما باید کاری کنید که هرچه سریعتر مرد به رابطه متعهدانه وسوسه شود.

    آیا شما زیاد در دسترس هستید؟

    بعنوان یک دختر جذاب باید یک سری قوانین را برای خودتون وضع کنید.

    خانمی که زیاد تو دسترسه چه تبعاتی براش داره؟

    خب خیلی از آقایون برا من ایمیل زدن گفتن خواهشا برای خانوما این مسایل رو مطرح نکنم !! ولی چون قصد ما کمک به هر دو جنسه که تو رابطشون موفق تر باشن و جذابیتشون بیشتر بشه، مجبورم یه کم مسایل رو برای شما خانومای عزیز تشریح کنم.

    وقتی یه خانمی بیش از اندازه در دسترسه و هر وقت درخواستی ازش داشته باشی پا به رکاب آماده حضوره، باعث میشه از ارزش وجودیش کم بشه! یعنی از جذابیت دختر کم بشه !!

    شاید تعجب کنید و تو ذهنتون این باشه که آدم اگر کمک کننده و مهربون باشه (که جزو ذات دخترا و خانومای ماست) اینجوری فرد مقابل نرم تر و رفتار بهتری داره!!.

    ولی باید بگم که متاسفانه بیش از حد در دسترس بودن و کمک کردن از ارزش و قیمت شما کم میکنه.

    دقت کردید چرا الماس و زغال این همه اختلاف قیمت دارن؟ عنصر زغال و الماس کربنه. ولی چون زغال به وفور یافت میشه ارزونتر ولی الماس به شدت کمیابه. در واقع ما انسانها ذهنمون طوری برنامه ریزی شده که برای چیزهای کم یاب ارزش بیشتری قایل هستیم.

    از این مثال باید اینطور نتیجه بگیرید که هر چه کم تر حضور داشته باشید و دسترسی به شما سخت تر باشه، ارزش ذهنی مخاطب نسبت به شما بالاتر میره. البته قرار نیست تاقچه بالا بزارید و مثل افراد خیلی مغرور رفتار کنید، بلکه باید یه برنامه تعادلی بین حضور و عدم حضور شما پیش فرد مقابل بر قرار بشه. اینجور نباشه که هر وقت طرف مقابل خواست بتونه به شما دسترسی داشته باشه.

    مخصوصا این در دسترس بودن در هنگام روابط جنسی خیلی می تواند به آینده رابطه صدمه برند. خود شما بارها دیده اید که پس از اولین رابطه جنسی، طرف مقابل انگیزه زیادی برای ادامه رابطه عمیق تر و سالم تر ندارد. او به خصوصی ترین حریم شما رسیده است. دیگر چیزی برایش جذابیت ندارد که برای آن تلاش کند. مگر اینکه اینقدر شخصیت قویی داشته باشید که او بخاطر بودن در کنار شما همه تلاش خود را بکار گیرد.

    البته بیشتر روی صحبت ما برای شروع رابطه هست. مسلما فردی که ازدواج کرده و صاحب فرزند هم هست نمی تونه از این روش استفاده داشته باشه. که البته این روش برای افراد متاهل یک زیرکی و مدل دیگه است.

    برای نامزدها هم این روش بسیار می تونه کار ساز باشه و مرد رو تشنه ی ملاقات کنه. این روش شما رو تبدیل به یک زن دوست داشتنی و یک زن جذاب می کنه شک نکنید.

    در رابطه دو نفره هر دو باید برای بهتر شدن رابطه فعالیت کنن. بدترین کار اینه که شما دائم بخواهید برید بیرون، اونو به کار خاصی دعوت کنید، ویا خیلی رفتارهای دیگه که نشون بده شما محتاج ملاقات با او هستید. اگر اینطوری باشید شک نکنید که رابطه رو از دست می دهید و جذابیت زنانه شما کم کم از بین میره.

    در طبیعت زن باید مظهر ناز و مرد جلوه نیاز باشد. این رفتار نیاز به یک زیرکی و ظرافت زنانه دارد که باید لم کار دستتون بیاد که از حدش به در نکنید.

    این رفتار که نشون بدید شما خیلی فرد وابسته و محتاجی نیستید، اعتماد به نفس شما  رو در برابر فرد مقابل به شدت بالا می بره و جذابیت زنانه شما رو دوچندان می کنه.

    یکی دیگر از مواردی که باید دقت داشته باشید اینست که به هیچ عنوان با کسی که دائم قرار ملاقات را کنسل می کند قرا مجدد نگذارید مگر اینکه این رفتار را اصلاح کنه. مثلا می خواهید برای تفریح به سینما بروید و وقتی را تنطیم کرده اید. او در دقیقه نود قرار را کنسل می کند و این رفتار در چند مناسبت مختلف تکرار میشود.

    شما نباید فردی باشید که دائم اینگونه رفتار را قبول کنید( حتی اگر توجیه او کاملا منطقی باشد) این تسلیم شدن شما در واقع ارزش ذهنی شما را کم میکند و طرف مقابل به خودش اجازه می دهد هر وقت کاری برایش پیش آمد اولین برنامه ای که می شود کنسل کرد ملاقات با شماست(یعنی در ذهن او شما اولویت آنچنانی ندارید)

    اگر از شما در خواست بیرون رفتن می کنه و شما سرتان شلوغ است، بهتر است وقت دیگری را پیشنهاد کنید و لزوما توجیه و معذرت خواهی برای اینکه کار دارید، نباید در گفته های شما باشه.

    در واقع وقتی شما مرزها و فاصله صحیح خودتون رو با طرف مقابل حفظ می کنید، طرف مقابل بیشتر دوست داره از زندگی شما سر دربیاره و به ایجاد رابطه جدی تر با شما تشنه تر می شه.

    یعنی دسترسی کم تر و برنامه ریزی شده از سوی شما باعث جذابیت بیشتر شما می شود و از شما یک زن دوست داشتنی می سازد که هر مردی حاضره تلاش کنه تا قلب شما رو تسخیر کنه.

    البته می دونم شاید فکر کنید این کار براتون سخته چون دوست دارید احساسات عشقی خود را با یک نفر در میان بگذارید و با هم خوش بگذرانید، ولی یادتان باشد موفقیت در هر کاری پیروی از خواسته های دل نیست. همانطور که برای داشتن اندام مناسب رژیم مناسب و پرهیز از برخی غذاهای خوش مزه لازم است و باعث زیبایی ظاهری شما می شود، پرهیز از برخی کارها و رژیم احساسی برای زیبایی درونی و شخصیتی شما لازم است.

    در قسمت نظرات حتما تجربیات خودتون رو با ما در میان گذارید.

     

    زنان دوست داشتنی ,زن دوست داشتنی, زن جذاب, زنان جذاب, دختر جذاب, دختر دوست داشتنی, مخ زدن پسرا ,روش مخ زدن پسرا ,در دسترس بودن دخترا, دختران جذاب, مرز روابط زن و مرد, حد روابط زن و مرد ,مرز روابط دختر و پسر

    زنان دوست داشتنی  زن جذاب, زنان جذاب, دختر جذاب, دختر دوست داشتنی ,حد روابط زن و مرد

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا