۸ نشانه عشق دروغین و راه تشخیص عشق واقعی و دروغین

fake love
  • ۸ نشانه عشق دروغین و راه تشخیص عشق واقعی و دروغین

    عشق یکی از مهمترین و شاید پیچیده‌ترین احساسات انسانی است. هر کسی در زندگی خود با عشق مواجه می‌شود، اما متأسفانه بسیاری از افراد به دنبال عشق دروغین هستند. نشانه‌های عشق دروغین و واقعی خیلی شبیه به یکدیگر هستند، اما با داشتن دانش مورد نیاز می‌توانید بین آنها تفاوت قائل شوید و از عشق واقعی خود لذت ببرید.

    در ادامه با بررسی نشانه‌های عشق دروغین و راه تشخیص آنها، با ما همراه باشید.

    نشانه‌های عشق دروغین:

    ۱. سرعت عمل
    اگر شخصی با شما تنها به دنبال رابطه‌ای فراری است، در ابتدا بسیار سریع عمل خواهد کرد و تلاش می‌کند تا شما را به خود ببندد. اما با گذر زمان، این شخص فعالیت‌های خود را کاهش می‌دهد و در نهایت از شما دور می‌شود.

    ۲. بی‌اعتمادی
    شخصی که دروغین است، معمولاً از اعتماد به نفس کمی برخوردار است و به شما اطمینان نمی‌دهد. او همیشه از شما می‌ترسد و تلاش می‌کند تا شما را نگه دارد. در عین حال، شخصی که عاشق شماست، به شما اعتماد کامل دارد و برای شما حساس است.

    ۳. تنها به دنبال چیزی فراری است
    شخصی که دروغین است، معمولاً فقط به دنبال رابطه‌ای فراری است و از شما فقط به عنوان یک شخص فراری استفاده می‌کند. اما شخصی که عاشق شماست، به دنبال رابطه‌ای پایدار و کامل است.

    ۴. علاقه به نمایش
    شخصی که دروغین است، معمولاً به نمایش بیش از حد علاقه خود به شما علاقه مند است. او از عکس‌های شما در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند و از شما در جمع دوستان خود بیش از حد تعریف می‌کند. این نشانه مهمی از عشق دروغین است.

    راه تشخیص عشق واقعی:

    ۱. احترام به شما
    شخصی که عاشق شماست، همیشه به شما احترام می‌گذارد و به نظرات شما اهمیت می‌دهد. او همیشه پایبند به تعهدات خود است و به شما احترام می‌گذارد.

    ۲. ارتباط معنادار
    شخصی که عاشق شماست، تلاش می‌کند تا ارتباط معناداری با شما برقرار کند. او تلاش می‌کند تا درک کاملی از شما داشته باشد و به همین دلیل از شما پرسش‌هایی می‌کند تا بهتر شما را بشناسد.

    ۳. تعهد
    شخصی که عاشق شماست، به تعهدات خود پایبند است. او همیشه به وعده‌های خود عمل می‌کند و به شما اعتماد کامل دارد.

    ۴. پشتیبانی
    شخصی که عاشق شماست، همیشه پشتیبان شماست. او در برابر مشکلات شما کمک می‌کند و به شما انرژی می‌دهد تا بتوانید با موفقیت برخورد کنید.

    در نهایت، باید گفت که عشق دروغین معمولاً نشانه‌هایی از عدم اعتماد، بی‌اعتمادی و ترس دارد. اما عشق واقعی به احترام، ارتباط معنادار، تعهد و پشتیبانی برمی‌گردد. با توجه به این نشانه‌ها، می‌توانید بین عشق دروغین و واقعی تفاوت قائل شوید و رابطه‌ای با ارزش برای خود داشته باشید.

    [jwp-video n=”۱″]

    در این مقاله ۸ نشانه که نشان می‌دهد عشق کسی واقعی نیست را به شما می‌گوییم تا با دانستن نشانه های عشق دروغین از رابطه‌ عاطفی نادرست نجات پیدا کنید.

     

    [iconpress id=”local_126″ title=”diamond” style=”color:#525252; font-size:32px;” ]۱-او شمارا تغییر می‌دهد ولی نه در جهت مثبت:

    یکی از نشانه های عشق دروغین این است که شریک عاطفی‌تان شمارا هر طور مایل است وادار به تغییر می‌کند.

    از زمانی که با شریک عاطفی‌تان شروع به‌قرار گذاشتن می‌کنید تنها چیزی که از دوستان نزدیکتان می‌شنوید این است که می‌گویند تغییر کردی و کمتر شاد و خوشحالی یا اینکه می‌گویند اعتمادبه‌نفس و شوخ‌طبعی سابق را نداری.

    شریک عاطفی‌تان شمارا مجبورمی‌کند ویژگی‌های شخصیتی‌تان را تغییر دهید فقط به این خاطر که او را راضی نگه‌دارید.

    وقتی احساس می‌کنید در کنار او نمی‌توانید خود واقعی‌تان باشید این‌یک علامت هشدار است. یادتان باشد عشق واقعی باعث نمی‌شود خود واقعی‌تان را فراموش کنید.

    [iconpress id=”local_126″ title=”diamond” style=”color:#525252; font-size:32px;” ]۲-شمارا کنترل می‌کند:

    اگر شریک عاطفی‌تان سعی در کنترل شما دارد بدانید با یکی از نشانه های عشق دروغین طرف هستید.

    آیا شریک عاطفی‌تان تعیین می‌کند که با چه کسی بیرون بروید یا نروید؟ چه لباسی بپوشید یا نپوشید؟ آیا همیشه او تعیین می‌کند که کجا بروید و چه بخورید و چه‌کار کنید؟

    در یک رابطه عاطفی سالم شما و شریک عاطفی‌تان یکدیگر را کنترل نمی‌کنید، عشق واقعی اجازه می‌دهد شخصیت واقعی‌تان بروز کند یعنی برعکس عشق دروغین.

    [iconpress id=”local_126″ title=”diamond” style=”color:#525252; font-size:32px;” ]۳-به شما اعتماد ندارد:

    از دیگر نشانه های عشق دروغین عدم اعتماد او به شماست.

    آیا شریک عاطفی‌تان به شما بی‌اعتماد است و همیشه به شما شک دارد؟ آیا به حریم شخصی شما احترام نمی‌گذارد و همیشه پیام‌ها گوشی موبایل شمارا برای اینکه خیالش راحت شود می‌خواند؟

    نشانه دیگر عشق دروغین حسادت نامعقول است. شریک عاطفی‌تان به شما اعتماد ندارد و باور ندارد که به او وفادار هستید. دوست ندارد زمان زیادی از او دورباشید، همیشه باید بداند کجا هستید و چه‌کار می‌کنید.

     

    [iconpress id=”local_126″ title=”diamond” style=”color:#525252; font-size:32px;” ]۴-شمارا در اولویت قرار نمی‌دهد:

    اگر برای او در اولویت نیستید یکی دیگر از نشانه های عشق دروغین در رابطه شما وجود دارد.

    مهم نیست که چقدر سعی کنید او را درک کنید باید بدانید بسیاری از رفتارهای او مثل کنسل کردن قرارهای ملاقاتش با شما نشان می‌دهد شریک عاطفی‌تان شمارا در اولویت زندگی‌اش قرار نداده است.

    چون مهم نیست چقدر سرش شلوغ باشد، اگر واقعاً دوستتان داشته باشد و بخواهد با شما باشد به‌جای این بهانه‌ها همه تلاشش را می‌کند که وقتی برای شما پیدا کند.

    [iconpress id=”local_126″ title=”diamond” style=”color:#525252; font-size:32px;” ]۵-ازنظر عاطفی سرد و غیر صمیمی است:

    آیا شریک عاطفی‌تان سرد و بی‌عاطفه و بی‌اعتناست؟ به نظر می‌رسد هیچ تلاشی برای نزدیکی عاطفی نمی‌کند؟

    اگر شما و شریک عاطفی‌تان نتوانید ازنظر عاطفی باهم ارتباط برقرار کنید، این نشان می‌دهد واقعاً دوستتان ندارد.

    شریک عاطفی‌تان با شما درد دل نمی‌کند یا احساساتش را به شما نمی‌گوید، در غم و شادی‌هایتان شریک نمی‌شود. انگار بین شما یک دیوار سنگی است و هیچ راه ارتباطی نیست.

    [iconpress id=”local_126″ title=”diamond” style=”color:#525252; font-size:32px;” ]۶-بی‌علاقه به نظر می‌رسد:

    به نظر می‌رسد شریک عاطفی‌تان به شما وزندگی‌تان توجهی ندارد و درباره خواسته‌ها و علایق و اهدافتان از شما سؤال نمی‌کند. هیچ علاقه‌ای به افکار و احساسات شما ندارد و هیچ تلاشی برای شناخت بهتر شما نمی‌کند.

    هر وقت درباره دوستان و خانواده‌تان حرف می‌زنید حوصله او سر می‌رود و هیچ برنامه‌ای برای دیدنشان ندارد.

    عشق دروغین بسیار بد و پر از بی‌تفاوتی است، درحالی‌که کسی که واقعاً شمارا دوست داشته باشد بسیار مشتاق است که شمارا بیشتر بشناسد.

    [iconpress id=”local_126″ title=”diamond” style=”color:#525252; font-size:32px;” ]۷-نسبت به شما گذشت ندارد و با شما کنار نمی‌آید:

    یکی از نشانه های مهم عشق دروغین این است که نمی‌تواند با شما کنار بیایید و می‌خواهد شما مطابق نظر او پیش بروید و از خواسته خود کوتاه نمی‌آید.

    آیا بیشتر برنامه‌تان را مطابق با او تنظیم می‌کنید؟ بیشتر سعی می‌کنید کارهایی که او دوست دارد را انجام دهید تا کارهایی که خودتان دوست دارید؟

    آیا دائم دستورات او را انجام می‌دهید و وقت و انرژی‌تان را برای خوشحالی او فدا می‌کنید؟

    اگر عشق واقعی باشد در همه‌چیز باهم به توافق می‌رسید، نه اینکه همه‌ی مسئولیت‌های رابطه را روی دوش شما بگذارد. این نشان می‌دهد او خودخواه است و فقط به فکر خودش است

    [iconpress id=”local_126″ title=”diamond” style=”color:#525252; font-size:32px;” ]۸-به‌راحتی از شما دست می‌کشد:

    مهم‌ترین نشانه عشق دروغین این است که شریک عاطفی شما خیلی زود و راحت می‌گوید همه‌چیزتمام شده است.

    دعوا در رابطه عاطفی طبیعی است، اما اگر با هر دعوایی شریک عاطفی‌تان می‌گوید همه‌چیزتمام است، یعنی دوستتان ندارد و علاقه‌ای به مذاکره و دادن شانس دوباره و پیدا کردن راه‌حل ندارد. برای او مهم نیست رابطه خوب پیش برود یا خراب شود و ترجیح می‌دهد به‌راحتی بی‌خیال شما شود.

    برای اینکه احساس خوشبختی کنید لازم نیست رابطه عاطفی عالی باشد اما خیلی مهم است که شما و شریک عاطفی‌تان احساس یکسانی نسبت به هم داشته باشید.

    صداقت، اعتماد، احترام و صمیمیت بین دونفردر رابطه ضروری است، در غیر این صورت وقتتان را هدر می‌دهید.

    دانستن نشانه های عشق دروغین قبل از این‌که خیلی دیر شود خیلی به نجات شما از دل‌شکستگی کمک می‌کند.

    اگر احساس می‌کنید برای شروع یا بهبود رابطه عاطفی‌تان نیاز به استفاده از تکنیک‌های اختصاصی و پشتیبانی تخصصی آکادمی شیک اندیش دارید

    از لینک زیر ثبت نام کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    2 نظرات

    پیمایش به بالا