پیشنهاد ازدواج در خیابان جای مناسبی است؟!

پیشنهاد ازدواج در خیابان جای مناسبی است؟!
  • پیشنهاد ازدواج در خیابان جای مناسبی است؟!

    آیا پیشنهاد ازدواج  در خیابان جای مناسبی است؟!

     

    خیلی از آقایان در مشاوره ها از ما می پرسند که در خیابان به دختری برخورد کرده اند و در همان نگاه اول یک دل نه صد دل عاشق او گشته اند و انگار فرد آرزوهای خود را یافته، ولی جرات هیچ حرکتی را نداشته اند و موقعیت بطور کامل از بین رفته است!!

     

    البته این نوع عشقهای زود گذر بیشتر حالت شور و هوسهای آنی است تا عشق خالص. معمولا این نوع رابطه ها سرانجام نیکویی ندارد و به دلیل شناخت بسیار کم نسبت به یکدیگر، دشواریهای خاص خود را دارد.

     

    بهتر است قبل از هر گونه رابطه ی  عمیق، افراد شناخت بهتری از هم پیدا کنند. ازدواج نه تنها یک امر مقدس و بلکه بسیار حساس و سرنوشت ساز است. برخی حتا برای خرید یک دستگاه Mp3 بیشتر از ازدواج وقت می گذارند! ازدواج و آشنایی اولیه با یک خانم باید به پختگی لازم برسد و بعد تصمیم گیری انجام شود. به هیچ عنوان آن شور و حرارت اولیه که در شما ایجاد می شود، معیار مناسبی برای تشخیص درست نیست.

     

     

    حال سوال خیلی از دوستان این است که کلا جرات هیچ اقدامی ندارند چه برسد به آشنایی بیشتر!! در این مواقع باید بدانیم که اکثر افرادی هم که جرات می کنند، به دلیل اینکه نمی دانند چطور آغاز کنند و یا رفتار مناسبی داشته باشند، در اکثر موارد نتیجه نمی گیرند و جواب رد می شنوند.

     

    مخصوصا اگر طرف مقابل یک خانم فوق جذاب و زیبا باشد!!

     

    وقتی شما در روز روشن کسی را متوقف می کنید خب طبیعتا طرف مقابل مشغول فعالیتهای روزانه است و در یک مهمانی شبانه به سر نمی برد و احتمالا روی مود ارتباط نیست. در ضمن احتمال اینکه شما را با افراد مزاحم خیابانی اشتباه بگیرد، بسیار بالاست.(برای همین تاکید ما به اجتناب از این روش برای خواستگاری است)

     

    هرچه طرف مقابل زیبا تر باشد احتمال اینکه سرش شلوغ باشد بیشتر است. احتمالا قرار مهمی دارد یا به یک مهمانی خاصی دعوت شده و یا کلا ذهنش درگیر موضوع مهمی است.

     

    اگر با یک روش قوی اقدام نکنید به احتمال زیاد اصلا متوجه حضور شما نمی شود و یا مثل این دست فروشها و یا گداهای خیابانی دیده خواهید شد. که اغلب دست رد به سینه آنها خواهد خورد.

     

    اغلب اوقات متوجه نمی شود شما چه گفته اید، چه برسد به اینکه بخواهد به شما پاسخ دهد.

     

    حتی اگر او را متوقف کنید شاید هنوز نتوانسته باشید ذهن او را کاملا به سمت خود متوجه کنید و بدتر اینکه او را ترسانده باشید.

     

    برای همین اکثر اوقات مردان فکر می کنند جواب رد شنیده اند در صورتیکه از هر ۱۰ مورد ۸ مورد پیام شما به درستی درک نشده است که بخواهد رد و یا مورد قبول قرار گیرد و اصلا متوجه شما نشده است.

     

    مطمئن باشید او روی شما قضاوتی نکرده است. فقط شما نتوانسته اید توجه او را به خود جذب کنید.

     

    برای رفع این مشکل باید مطمئن شوید پیام شما به خوبی توسط مخاطب درک شده و متوجه حظور شما شده است.

     

    برای اینکار می توانید از پیشنهادات زیر استفاده کنید:

     

    متعهد شوید که طرف مقابل را کاملا متوقف کنید و بعد حرف خود را بزنید. یعنی باید این را در ذهن داشته باشید که روی هوا حرف زدن در حالی که طرف مقابل مشغول ادامه دادن راه خود است تقریبا بی فایده است. وقتی او را متوقف می کنید، انرژی شما برای عرضه خودتان بیشتر می شود و راحت تر می توانید توجه او را به خود جذب کنید. مشکل خیلی از مردان این است که بسیار ضعیف حرکت می کنند. وقتی خیلی سعی کنید خود را بچه مثبت نشان دهید مشکل شما دوبرابر می شود. نکته حیاتی در این است که به هیچ عنوان بطور فیزیکی کسی را متوقف نکنید. چرا که مثلا با دست خود کیف کسی یا شانه کسی را بگیرید، بسیار آزاردهنده و کمال بی احترامی است. شاید هم شما را با دزدان و کیف قاپان خیابانی اشتباه بگیرند.

    تماس چشمی درستی برقرار کنید. یک تماس چشمی قوی طوری است که طرف متوجه شما بشود. البته تماس چشمی ذل زدن و هیز بازی نیست. چراکه نگاه های شهوت آلود اصلا مناسب شخصیت یک مرد با اعتماد به نفس نیست. در ضمن شئونات فرهنگی کشور را باید بپذیرید.

    از جلو به او نزدیک شوید و سعی کنید که متوجه حضور شما شود. حرکت از پشت معمولا حس خوبی ندارد و ممکن است طرف مقابل را بترساند. و و قتی متوجه حضور شما شد حرفهای خود را به زبان بیاورید و نه قبل از آن.

    رفتار مودبانه و سراسر احترام داشته باشید و به هیچ عنوان از متلک های غیر اخلاقی برای شروع صحبت استفاده نکنید. سعی نکنید مثل پسرهای جلفی باشید که در خیابان به هر دختری تیکه می اندازد!! باید حرف شما از بقیه کاملا متمایز باشد و حس کنجکاوی او را نسبت یه شما بر انگیزاند. از کلماتی که می دانید باعث رد شدن شما می شود بپرهیزید. مثلا عباراتی مثل: “می بخشید یک دقیقه وقت دارید؟” مطمئنا ارزش بالایی ندارد و به سرعت از شما رد می شوند.

     

     

    نکته مهم در این است که به هیچ عنوان بی احترامی، متلک و یا رفتار توهین آمیز از شما سرنزند چرا که شما همانطور که توقع دارید با ناموس شما درست برخورد شود، باید با ناموس دیگران بطور مناسب و با نیت خیر برخورد کنید.

     

    البته تجربه نشان داده است اینگونه ازتباطات خیابانی نتایج جالبی را برای شما در زمینه ازدواج و روابط سالم به همراه نخواهد داشت و تاثیر آن بسیار کم است. مخصوصا با توجه به ملاحضات فرهنگی، دختران به اینگونه درخواستها خوش بین نیستند. بهتر است برای ازدواج از گزینه های مناسب تر و دم دست تر اقدام کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا