دلایل دور شدن یک مرد در رابطه

دلایل دور شدن یک مرد در رابطه
  • دلایل دور شدن یک مرد در رابطه

    دور شدن یک مرد در رابطه، ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد و همواره نشانه‌ای از این نیست که او علاقه‌ای به شما ندارد. در این مقاله، به بررسی دلایل مختلف دور شدن یک مرد در رابطه می‌پردازیم.

    ۱. عدم رضایت از رابطه

    یکی از دلایل اصلی دور شدن مردان از رابطه، عدم رضایت از رابطه است. این ممکن است به دلیل عدم تطابق در نظرات و ارزش‌ها باشد. مثلاً اگر شما و او دیدگاه‌های مختلفی در مورد مسائل مهمی مانند ازدواج، فضای مشترک و استفاده از وقت خارج از خانه داشته باشید، ممکن است این تضاد باعث شود که یکی از شما بیشتر از دیگری احساس عدم رضایت کنید.

    ۲. عدم توانایی در برقراری ارتباط عاطفی

    بسیاری از مردان نمی‌توانند در رابطه‌ها به عنوان شریکی عاطفی عمل کنند و به دلایل مختلفی مانند جنسیت، تربیت و تجربه‌های گذشته، ممکن است نتوانند به شما احساس ارتباط و عشق کنند. این مشکل می‌تواند باعث ناامیدی و دور شدن از رابطه شود.

    ۳. فاصله زیاد

    فاصله زیاد می‌تواند به دلیل تحریم‌های کرونایی، کار، تحصیل و یا هر دلیل دیگری باعث دوری مرد از شما شود. زمانی که مردان به دلیل فاصله زیاد از شما دور شوند، ممکن است احساس بی‌ارتباطی و فراموشی شما را داشته باشند.

    ۴. افسردگی و اضطراب

    افسردگی و اضطراب می‌تواند باعث دور شدن مرد از رابطه شود. ممکن است برخی از مردان با احساسات خود نمی‌توانند به درستی برخورد کنند و به دلایلی مانند ترس از رد شدن، از دست دادن شما و یا فشارهای دیگر، به رابطه خود پایان دهند.

    ۵. عدم احترام به مرد

    عدم احترام به مرد می‌تواند باعث دور شدن او از رابطه شود. برخی از زنان به دلایل مختلف مانند نارضایتی، عدم توجه به نیازهای مرد یا خشونت، به شکلی در برابر مردان برخورد می‌کنند که ممکن است باعث احساس ناامیدی و ناپذیرش شود.

    ۶. عدم توافق در مورد آینده

    عدم توافق در مورد آینده می‌تواند باعث دور شدن مرد از رابطه شود. اگر شما و او دیدگاه‌های مختلفی در مورد مسائل مهمی مانند ازدواج، فضای مشترک و استفاده از وقت خارج از خانه داشته باشید، ممکن است این تضاد باعث شود که یکی از شما بیشتر از دیگری احساس عدم رضایت کنید.

    در نهایت، دور شدن مرد از رابطه ممکن است به دلیل دلایل مختلفی باشد و نباید همیشه به عدم علاقه‌اش نسبت داده شود. بهتر است به صحبت کردن با او و درک دلایل او تمرکز کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خودتان بگیرید.

    مهم ترین مورد ترس هست
    ترس از دست آزادی برای یک مرد نسبتا ترس بزرگیه ، مخصوصا اگر شما به نحوی برخورد کرده باشید که این آزادی قرار هست از مرد گرفته بشه . آزادی به معنای ارتباط با بقیه خانم ها نیست ، آزادی به معنایی که در تمام پست ها در موردش صحبت کردم ، این آزادی شامل عدم احساس ناامنی شما هم میشه .همچنین ترس از نزدیکی زیاد به احساساتش و یا شریک کردن یک خانم در زندگیش . بهتره به شما خانم ها یادآوری کنم اولا همه مردان اینطور نیستن و شدت و ضعف داره و دوما نباید کسی رو به خاطر این ترس ها مقصر بدونید . این یک ویژگی طبیعی بین مردان هست و واکنششون به این ترس این نیست که در موردش با شما صحبت کنن ، واکنششون فاصله گرفتن هست . حالا این فاصله باعث میشه خانم ها بترسن و همه چیز رو بدتر کنن در حالی راهش هم این نیست که تلاش کنید متقاعدش کنید باید با هم صحبت کنید .تنها باید اجازه بدید خودش با این دوران کنار بیاد .

    شرایط خاصی که در زندگیش پیش اومده
    مساله شغلی ، خانوادگی و .. .یا هزاران مورد دیگه که ممکنه در زندگیش اتفاق افتاده باشه و حتی نخواد با شما در میون بذاره

    بزرگترین ترس شما :

    ممکنه علاقه اش رو به شما از دست داده باشه

    وقتی مردان علاقشون رو در رابطه از دست میدن ناخودآگاه ارتباط رو کمتر میکنن و دور تر میشن.

    واکنش شما باید چی باشه ؟

    وقتی کسی از ما فاصله میگیره واکنش ما اینه که بهش نزدیک بشیم تا اون فضا و فاصله رو پر کنیم ، چون زمانی که ما در رابطه ای هستیم که علاقه شدیدی وجود داره این فاصله رو نمی تونیم تحمل کنیم اما چیزی که من شدیدا به شما توصیه میکنم اینه که تلاش نکنید این فاصله رو پر کنید و اجازه بدید اون مرد مدتی در خلوت خودش باشه ( حتی اگر این مدت به چند هفته برسه ) و اگر اون مرد به نتیجه برسه که واقعا میخواد شما رو داشته باشه به سمت شما برمیگرده تا اون فاصله رو پر کنه . کاری که شما باید انجام بدید اینه که انرژی و وقتتون رو به کار دیگری اختصاص بدید تا ذهنتون کمتر درگیر این مساله باشه و متوجه می شید هر زمان که اجازه می دید این فاصله حفظ بشه مرد تمایل پیدا می کنه که دوباره به سمت شما برگرده و اگر این اتفاق نیفتاد زمان این رسیده که باهاش در مورد رابطه صحبت کنید

    بازگشت به عشق

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا