افزایش لذت جنسی در نزدیکی زن و مرد

افزایش لذت جنسی در نزديكي زن و مرد
  • افزایش لذت جنسی در نزدیکی زن و مرد

    لذت جنسی یکی از نیازهای اساسی انسان است و برای داشتن رابطه جنسی سالم، این لذت باید به صورت متقابل و برابر در هر دو طرف باشد. اما گاهی اوقات به دلایل مختلف این اتفاق نمی‌افتد و یکی از طرفین احساس رضایت و لذت کافی را نمی‌برد. در این مقاله به بررسی راه‌های افزایش لذت جنسی در نزدیکی زن و مرد پرداخته می‌شود.

    ۱. صحبت کردن با همدیگر:
    صحبت کردن با همدیگر در مورد نیازها و ترجیحات جنسی می‌تواند به دو نفر کمک کند تا بهترین شکل ممکن رابطه جنسی را داشته باشند. این صحبت در مورد نیازهای جنسی می‌تواند به دو نفر کمک کند تا بدانند چه چیزهایی باعث لذت آنها می‌شود و باید چگونه برای دستیابی به آنها تلاش کنند.

    ۲. تجربه کردن با هم:
    تجربه کردن با هم به معنای این است که دو نفر تلاش کنند تا با هم نوآوری کنند و راه‌های جدیدی برای افزایش لذت جنسی پیدا کنند. این می‌تواند شامل این باشد که دو نفر به دنبال راه‌های جدید برای استفاده از اسباب‌بازی‌های جنسی باشند یا به دنبال راه‌های جدید برای ایجاد محیط مناسب برای رابطه جنسی باشند.

    ۳. تلاش برای افزایش رابطه عاطفی:
    رابطه عاطفی قویتر، رابطه جنسی بهتری را به دنبال دارد. تلاش برای افزایش عشق و محبت به یکدیگر می‌تواند به دو نفر کمک کند تا بهترین شکل ممکن رابطه جنسی را داشته باشند. این می‌تواند شامل این باشد که دو نفر به دنبال راه‌های جدید برای ایجاد روابط عاطفی موثر باشند و به دنبال راه‌های جدید برای افزایش عشق و محبت به همدیگر باشند.

    ۴. تمرین و تلاش برای بهبود سلامت جسمانی:
    تمرین و تلاش برای بهبود سلامت جسمانی می‌تواند به دو نفر کمک کند تا بهترین شکل ممکن رابطه جنسی را داشته باشند. این می‌تواند شامل تمرینات ورزشی، تغذیه سالم و مراقبت از جسم باشد. به طور کلی، هر چه سلامت جسمی بهتر باشد، رابطه جنسی بهتری بین دو نفر ایجاد می‌شود.

    ۵. تجربه کردن با هم در تمام ابعاد زندگی:
    تجربه کردن با هم در تمام ابعاد زندگی می‌تواند به دو نفر کمک کند تا بهترین شکل ممکن رابطه جنسی را داشته باشند. این می‌تواند شامل این باشد که دو نفر به دنبال راه‌های جدید برای تجربه کردن با هم در فعالیت‌های مختلف باشند، مانند سفر کردن، رقصیدن، یا حتی تماشای فیلم با هم.

    در نهایت، برای داشتن رابطه جنسی سالم و لذت بخش برای هر دو طرف، مهم است که دو نفر با هم صادقانه صحبت کنند، به یکدیگر عشق و محبت نشان دهند، برای بهبود سلامت جسمانی تلاش کنند و در تمام ابعاد زندگی با هم تجربه کنند.

    گرچه نزدیکی زن و مرد در خلوت صورت می گیرد و معمولاً به صراحت در مورد آن صحبت نمی شود اما رابطه جنسی امری است که بین هر زن و شوهر رخ می دهد. اگر این رابطه به طور صحیح برقرار شود یکی از اساسی ترین و مهم ترین عامل حسن تفاهم زوج است. متاسفانه در فرهنگ ما نزدیکی زن و مرد حکم تابو را دارد. کمتر اتفاق می افتد که زن و شوهر در رابطه جنسی با یکدیگر صحبت کنند و خواسته ها و انتظاراتشان از یکدیگر را بیان کنند.

    در رابطه جنسی صحیح یکی از مهمترین اصول دوطرفه بودن رابطه است. یعنی هم مرد باید به خواسته ها و انتظارات زن توجه کند و هم زن به خواسته ها و انتظارات مرد. با توجه به تفاوتهای زن و مرد و عدم شناخت زن و شوهر برای اینکه نزدیکی زن و مرد دو طرفه و صحیح باشد باید زوجین در مورد خواسته ها و نیازهای جنسی خود با هم سخن بگویند و هیچ ترسی از این موضوع نداشته باشند و طرف مقابل نیز باید به راحتی پذیرای حرف های همسرش باشد و نیازهای جنسی خویش را بیان کند.

     

    نزدیکی زن و مرد

    یکی از مشکلات اصلی در زندگی زناشویی عدم صحبت در مورد نزدیکی زن و مرد است. یعنی مرد یا زن نمی تواند این مساله را با همسر خود مطرح کند. گاهی زوج در کنار هم زندگی می کنند و با هم مشکلی از نظر عاطفی هم ندارند و به هم خیانت هم نمی کنند اما از روابط جنسی خود رضایت کافی ندارند بنابراین خود این مسئله ریشه بسیاری از اختلافات زن و شوهر می شود. یکی از مهمترین دلایل این عدم رضایت نبود لذت دو طرفه در نزدیکی زن و مرد است به این علت که هیچگاه در رابطه زناشویی در مورد نیازهای جنسی خویش با هم سخن نمی گویند.

    اگر نزدیکی زن و مرد طبیعی ترین رابطه زوج است به چه دلیل درباره اش صحبت نکنیم؟ به چه دلیل قبل از ازدواج در مورد نزدیکی زن و مرد مطالعه نکنیم و آگاهی کافی نداشته باشیم؟ وقتی دو طرف اطلاعات ناقصی دارند یا گاهی حتی نمی دانند در عمل به یکی از عمیق ترین و نیازهای روحی و جسمی آدمی ناپخته ترین پاسخ ها را می دهند. آیا کم شنیده ایم زنی به دلیل رفتار خشنی که هنگام زفاف از مرد دیده برای همه عمر به ترس یا نفرت از این رابطه دچار شده است و به اصطلاح سردمزاج گردیده است؟ آیا دختران ما نباید قبل از ازدواج کما بیش در مرد رابطه جنسی اطلاعاتی داشته باشند؟ آیا پسران نباید بدانند چگونه با شریک جنسی آسیب پذیرشان رفتار کنند؟ آیا کم زن و شوهرهایی وجود دارند که نمی دانند چگونه یکدیگر را ارضا کنند؟

     

    هنگامی که از نزدیکی زن و مرد می پرسیم هر دو شرمگین سرشان را پایین می اندازند و زیر لب می گویند: «ای بد نیست» و وقتی توضیح بیشتری می خواهم از پاسخ کامل طفره می روند به خصوص خانم ها که اصلاً حاضر نیستند در این مورد صحبت کنند.

    گاهی زن و یا مرد از رابطه جنسی ناراضی است اما به دلیل خجالت یا غرور بیجا با همسرش صحبت نمی کند و انتظار دارد همسرش مطابق آنچه در ذهن دارد با او رابطه برقرار کند و وقتی این اتفاق نمی افتد مشکلات و اختلافات بین آنها شروع می شود. در یک زندگی زناشویی خوب باید بدون نگرانی از اینکه «اگر من این حرف را بزنم فقط خودم را کوچک کردم یا با این حرفها ممکن است همسرم از من ناراحت شود» در مورد نیاز جنسی سخن گفت و این فرصت را به همسر خود هم بدهید تا در مورد نیازها و انتظاراتش حرف بزند. یعنی هم باید خود سخن گفت و هم باید شرایطی را فراهم کرد که همسر بدون دغدغه بتواند در مورد نیاز جنسی خود حرف بزند. در اینصورت است که می توان یک رابطه جنسی لذت بخش را تجربه کرد.

    بنابراین زن و شوهر باید در مورد رابطه جنسی با یکدیگر گفتگو کنند خواسته ها و انتظارات خود را بیان کنند و در مورد زمان و مکان رابطه جنسی به توافق برسند. اگر همسرش نظافت را رعایت نمی کند از او بخواهد که به بهداشت تن در رابطه جنسی­شان اهمیت دهد و به این ترتیب کیفیت رابطه زناشویی خود را بالا ببرند و لذت خود را دو چندان کنند.

     

    در این جا توصیه من به عنوان یک مشاور خانواده به شما این است که در مورد رابطه جنسی به عنوان راهی جهت آموختن هرچه بیشتر درباره خواسته های یکدیگر با همسرتان صحبت کنید، تا این که صمیمیت جنسی بیشتری در میان خودتان به وجود آورید. چنان چه معاشقه و تحریک نقطه خاصی از بدنتان را بیشتر می پسندید، حتماً به همسرتان بگویید. غالباً این طور به نظر می رسد که مردها تمام و کمال و با تمام وجود به معاشقه تن نمی دهند و گاهی آن را نیمه کاره رها می کنند چرا که به عمل جنسی تمایل بیشتری دارند. پس خواسته هایتان را با همسرتان در میان بگذارید و تلاش کنید نیازهای همسرتان را نیز درک کنید و سعی در برآورده کردن آنها داشته باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا