۵ عادت آزاردهنده که علت تنهایی شماست

عادت هایی که علت تنهایی شماست
  • ۵ عادت آزاردهنده که علت تنهایی شماست

    ۵ عادت آزاردهنده که علت تنهایی شماست

    این اشتباهات معمولی باعث می شود زنان سر به کوه و بیابان بگذارند.

    نمی دانید چرا هنوز تنها هستید؟ شاید فرد جذابی باشید اما اگر یکی از این اشتباهات مهلک را مرتکب شوید  که معمولا به خاطر تنهایی طولانی مدت است  زنان را، قبل از اینکه حتی شما را بشناسند، از خود فراری داده اید. این مطلب را بخوانید تا بفهمید چرا برای او جذاب و گیرا نیستید، و در عوض چگونه او را سر ذوق آورید.

    زیاد صحبت می کنید

    وقتی در کنار بانویی زیبا هستید، بازی شروع شده است و زمان عرضه خود است. بنابراین شروع به سخنرانی می کنید و از قصه دور و دراز زندگیتان، از شغل باابهتتان و از شوخی های مضحک با دوستانتان می گویید.

    دکتر کریستی ارتمن، متخصص رفتار و مولف کتاب «بازی را عوض کنیدراهنمای مردان برای موفقیت در رابطه با زنان»، می گوید:

    مهم نیست که داستان هایتان چقدر جالب است، این تاکتیک معمولا نتیجه ای عکس خواهد داشت. مهم ترین شکایتی که زنان در قرار اولشان دارند این است که مردان بسیار زیاد حرف می زنند. این کار شما را خود شیفته جلوه می دهد و طرف مقابل هیچ تمایلی برای ارتباط با شما نخواهد داشت.

    راه حل: به جای اینکه مثل ناخدا خود را از بقیه جدا کنید، او را تشویق کنید تا از خودش بگوید. دکتر تری اورباک، متخصص روابط و نویسنده کتاب «عشق را دوباره پیدا کنید: ۶ قدم تا رابطه ای جدید و بانشاط» بیان می کند: زنان دوست دارند که از ایشان سوال پرسیده شود.

    یکی از روش های مناسب برای به حرف آوردن زنان این است که از آنها درباره شغل، علایق و حیوانات خانگی شان بپرسید. برای شناخت او باید بفهمید که به چه چیزهایی علاقه دارد. هارتمن می گوید:

    شاید در ابتدا پاسخی کلی بدهد اما هر چه که پیش بروید، او مشتاقتر خواهد شد.

    درباره گذشته ها کنکاش می کنید

    شاید احساس می کنید باید به او بگویید که چرا رابطه قبلی تان موفق نبوده است یا اینکه از گذشته هایتان شکایت می کنید:

    اه، دوست قبلی ام اصلا سلیقه موسیقیایی خوبی نداشت! خوشحالم که تو مانند او مرا دراین باره اذیت نمی کنی.

    اشتباه بزرگی می کنید. فکر می کنید که صادق و بالغ هستید اما تنها چیزی که او می بیند اعلان خطر است. هارتمن می گوید:

    صحبت کردن درباره یار قدیمی مانند این است که هنوز برایتان اهمیت دارد. طرف مقابلتان تصور می کند که قرار است با یار قدیمی شما رقابت کند.

    راه حل: هارتمن بیان می کند: فرض بر این می گذاریم که مدت کوتاهی از رابطه طولانی مدتی که داشته اید گذشته است اما از اشاره به خانمی که اخیرا با او بوده اید اجتناب کنید. اگر طرف مقابل درباره او پرسید، مختصری از ماجرا را برایش بگویید، زیرا او جزئیات را نمی خواهد. اگر بگویید مناسب یکدیگر نبودید کافیست. تا سومین قرارتان صبر کنید و اگر دوباره این قضیه مطرح شد، آنگاه درباره گذشته عاطفی خود کمی بیشتر بگویید.

    نمایش مورد علاقه او را مسخره می کنید

    اندکی بذله گویی درباره تصورتان از اینکه برنده امسال امی، چه جایزه ای می گیرد به نفع شما خواهد بود اما آگاه باشید که انتخاب های او را شدیدا نقد نکنید. مطمئنا از تماشای سریال فرار از زندان به هیجان می آیید اما اگر سریال مورد علاقه او، سریال بازی تاج و تخت باشد و شما بگویید که آن سریالی احمقانه درباره اژدهاها است، بدون شک باید تنها به خانه بروید.

    بعضی افراد سراغ چیزهایی می روند که برای او مهم است، خواه طالع بینی باشد خواه تیلور سوئیفت. هارتمن می گوید

    اگر از چیزی که مورد علاقه اوست ایراد بگیرید، انگار از خود او ایراد گرفته اید. حتی اگر از روی شوخی این کار را بکنید، او اینگونه تصور می کند که شما او را تحقیر کرده اید.

    راه حل: پس چگونه با اختلاف سلیقه کنار می آیید؟ پذیرش مودبانه اینکه شما طرفدار چیزی نیستید قابل قبول است، اما صبر کنید تا زمانی که رابطه ای پرتفاهم ایجاد و او را زیرکانه تحریک کنید.

    خیلی زود صمیمی می شوید

    هرکسی مسائل خود را دارد. شاید با پدرتان رابطه پیچیده ای دارید و یا کودکی سختی داشته اید. شاید فکر می کنید روراست بودن نشانه نجابت شماست  یا شاید او باعث شده است احساس راحتی کنید  اما هنوز نیازی نیست که او درباره گذشته و تجاربتان چیزی بداند.

    هارتمن اظهار می کند:

    وقتی تازه می خواهید یکدیگر را بشناسید، هنوز رابطه شما چارچوبی برای حفظ این چیزها ندارد. اگر تیره ترین و عمیق ترین مشکلاتتان را خیلی زود به او بگویید، ممکن است او را بترسانید. او باخود می اندیشد که این پسر مشکل دارد.

    راه حل: هارتمن ادعا می کند که مناسب ترین زمان برای درمیان گذاشتن چیزهای شخصی قرار سوم است. این امر به او اجازه می دهد تا قبل از اینکه با گذشته پر از مشکل شما آشنا شود، ابتدا خود شما را بشناسد. اگر چیزی وجود دارد که او باید بداند تا رابطه تان پیش تر برود  برای مثل شما بیماریهای خاصی دارید یا در حال ترک الکل هستید سعی کنید در قرارهای سوم تا ششم راجع به آن صحبت کنید.

    خودستایی می کنید

    این برای شما فرصتی است که او بفهمد چقدر جذاب هستید، پس مطمئن می شوید که درباره تعطیلات اخر هفته در رامسر، دفتر کار و علامت تجاری جدیدتان جزئیات اندکی برای او به جای گذاشته اید. چگونه می تواند دربرابر آنها مقاومت کند؟

    راشل دی آلتو، متخصص ارتباطات و نویسنده کتاب «جسورانه دلبری کنید»، بیان می کند:

    خودنمایی درباره موفقیت های مادی تان، یقینا مانعی بر سر راه زنی است که تنها به دنبال پول شماست. اما برای زنان دیگر، این کار به مثابه آن است که شما انسانی نادان و سطحی نگر هستید. زنان خطاکار از این امر سوءاستفاده و دیگران از آن فرار می کنند.

    راه حل: به جای فخر فروشی، درباره اهدافتان و اینکه چگونه برای رسیدن به آنها می کوشید حرف بزنید. این کار به او نشان می دهد که شما با همت، ژرف نگر و بااراده هستید. دی آلتو می گوید رابطه تان را معنی دار کنید نه مادی گرا“.

    1. چگونه یک ازدواج موفق را تجربه کنیم؟
    2. مشاوره ارتباط دوستی(چگونه یک روابط دوستی عالی داشته باشیم)
    3. روز ولنتاین یا روز عشق یا روز پسندار مذگان
    4. استراتژی عشق با ان ال پی
    5. برگشت به رابطه در ۶ مرحله کاملا علمی(بهبود رابطه و بازگرداندن عشق از دست رفته)
    6. طرحواره یا تله رهاشدگی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا