جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » آکادمی کسب و کار » ۵ دلیل که چرا بازاریابی در کسب و کار مهم است؟!

۵ دلیل که چرا بازاریابی در کسب و کار مهم است؟!

ما معتقدیم که بازاریابی یکی از مهمترین عامل هایی استی که هر کسب و کاری می تواند داشته باشد. در اینجا ما ۵ مورد از مهم ترین دلایل این موضوع را ارائه کرده ایم.

۱. تمام بازاریابی درباره ی مشتری است

جدا از تیم پشتیبانی مشتری، وظیفه ی اولیه ی واحد بازاریابی این است که بفهمد مشتریان چه کسانی هستند و به چه چیزی پاسخ می دهند. بازاریابی تنها واحدی است که برای  جمع آوری داده، امتحان متدهای گروهی و ارزیابی آن امتحانات تربیت می شود. این موضوع اهمیت بازاریابی در کسب و کار و تصمیمات برند را بیشتر تایید می کند.

۲. بازاریابی محصولات شما را می فروشد

کسب و کار به درآمد کل و سود اهمیت می دهد و  برای افزایش درآمد، شما نیاز به فروش محصولات دارید. موثرترین استراتژی فروش، استراتژی همراه با استفاده از بازاریابی است. بازاریابی مرکزی است برای افزایش پیشنهادات ارزش کسب و کار و تولید محصولاتی که نرخ تغییر بالایی را به ارمغان خواهد آورد.

۳. بازاریابی کمک می کند شما مشتریان فعلی خود را نگه دارید

به دست آوردن مشتریان جدید، شش الی هفت برابر هزینه بر تر از نگهداری مشتریان فعلی می باشد. برای افزایش بقای مشتری، واحد بازاریابی باید تمایلات و فعالیت در رسانه های اجتماعی را اندازه گیری کند. در این راستا، تیم شما می تواند بر یافتن راهکارهای خلاقانه کار کند تا مشتریان وفادار را با پیشنهادات و تخفیفات ترغیب کند.

حتما بخوانید
چگونه برای افزایش حقوق در یک پیشنهاد شغلی مذاکره کنیم؟

 

۴. بازاریابی برند شما را پابرجا نگاه می دارد

واحد بازاریابی شما می تواند به مدیریت برند شما کمک کند. این موضوع بدین معناست که ارتباطات کسب و کار شما( مانند اخبار منتشر شده و محتوای وبلاگ) به منزله ی خود برند هستند و باید منطبق با ارزش های شما باشد.

۵. بازاریابی ما را به رشد قابل دسترس دلگرم و تشویق می کند

اگر بر روی مشتری متمرکز باشیم، هر امکان پیشرفتی که توسط تیم بازاریابی پیشنهاد می شود، قطعا قابل دستیابی است. این موضوع به خاطر روشی است که بازاریابی اطلاعات را اندازه گیری کرده و مسیر را در زمان لازم تغییر می دهد.

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “۵ دلیل که چرا بازاریابی در کسب و کار مهم است؟!” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

پیمایش به بالا