۷۱ ایده کسب و کار آنلاین (جامع ترین مقاله ایده های کسب و کار آنلاین که تاکنون نوشته شده)

ایده های کسب و کار آنلاین 
  • آنچه در این مقاله می‌خوانید نمایش

    ایده های کسب و کار آنلاین

    اخیراً با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت، کسب و کارهای آنلاین به یکی از مهمترین و پرسودترین فعالیت‌های اقتصادی تبدیل شده‌اند. بنابراین، آیده‌های کسب و کار آنلاین بسیار ارزشمند و پربار هستند. در ادامه به برخی از این ایده‌ها اشاره می‌کنیم:

    ۱- فروشگاه آنلاین: امروزه بسیاری از کسب و کارها به دنبال فروشگاه آنلاین هستند. این فروشگاه‌ها به شما امکان می‌دهند تا محصولات خود را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه دهید.

    ۲- خدمات آنلاین: اگر شما به عنوان یک کارآفرین خلاق و ماهر در ارائه خدمات هستید، می‌توانید خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه دهید. برخی از خدمات آنلاین شامل طراحی وب‌سایت، بازاریابی دیجیتال، مشاوره تجاری، طراحی گرافیکی و …

    ۳- اپلیکیشن موبایل: با توجه به افزایش استفاده از تلفن همراه، ساخت اپلیکیشن‌های موبایل دارای قابلیت بالایی برای کسب و کارهاست. اپلیکیشن‌های موبایل می‌توانند به شما کمک کنند تا تعامل بهتری با مشتریان خود داشته باشید و سود بیشتری را به دست بیاورید.

    ۴- بازاریابی تجارت الکترونیک: با توجه به افزایش تجارت الکترونیک، بازاریابان می‌توانند به شما کمک کنند تا محصولات خود را به مشتریان ارائه دهید. این بازاریابی شامل تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، محتوای دیجیتال و …

    ۵- خدمات فنی: اگر شما یک فنی‌کار ماهر و با تجربه هستید، می‌توانید خدمات فنی خود را به صورت آنلاین ارائه دهید. برخی از خدمات فنی شامل نصب و راه‌اندازی سیستم‌های کامپیوتری، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری و …

    با توجه به موارد فوق، می‌توان گفت که ایده‌های کسب و کار آنلاین بسیار گسترده و پربار هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا با یک کسب و کار موفق در دنیای آنلاین آشنا شوید.

    گر شما به دنبال ایده‌های کسب و کار آنلاین هستید، به جای خوبی آمدید. این ۷۱ ایده‌ تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید تا بتوانید به‌صورت آنلاین کسب درآمد کنید در اختیار شما می‌گذارد.

    من مثال‌های زیادی از مردمی را آورده‌ام که در کسب‌ و کارهای آنلاین که نیاز به دفتر کاری خاص ندارند بسیار موفق عمل کرده‌اند. راه‌اندازی یک کسب و کار سودآور، دیگر رؤیا نیست. هر روز افراد بیشتر و بیشتری کسب و کاری را شروع می‌کنند و ایده‌هایشان را به کسب و کاری سودآور تبدیل می‌کنند.

    پس بیایید شروع کنیم.

    ۱- ایجاد وبلاگ‌

    برخلاف آنچه که ممکن است به ذهنتان برسد، وبلاگ‌نویسی هنوزهم یکی از بهترین ایده‌‌های کسب و کار آنلاین است. به این دلیل که خیلی از کسب وکارها وبلاگ دارند.ایجاد وبلاگ می‌تواند به شما کمک کند تا به طرق مختلف درآمد کسب کنید، در حیطه‌ی کاری خود به کارشناسی خبره تبدیل شوید. شما می‌توانید با وبلاگی که خوب طراحی شده باشد از طریق تبلیغات، بازاریابی پورسانتی، یا فروش کالا ، کسب و کار ایجاد کنید.

    ۲- خدمات دستیار مجازی یا منشی دورکار

    وقتی پای ایده‌های کسب و کار اینترنتی در میان است، خدمات دستیار مجازی آنلاین، کاری قابل ارتقاء و همیشه مورد نیاز است. کسب و کارها همیشه در کارهای اجرایی مانند وارد کردن داده‌ها، مدیریت ایمیل‌ها، تعیین قرار ملاقات‌ها نیاز به کمک دارند. بجای استخدام متصدیان درون سازمانی و دستیار اجرایی، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند خدمات دستیار مجازی به کار بگیرند. برای شروع ، شما می‌توانید از طریق Upwork یا Fiverr کار و فعالیت مستقل انجام دهید. یا می‌توانید دست به کار شوید و سرویس مبتنی بر مشتری مانند Travinia Barber of Priority بسازید.

     

    ۳- رزومه نویسی

    به مردم برای یافتن فرصت‌های شغلی، و آماده‌کردن مصاحبه‌ها کمک برسانید. اگر بر یک حوزه‌ی شغلی یا صنعتی خاص که در آنها تجربه‌ی استخدام کردن یا استخدام شدن دارید تمرکز کنید.

    ۴- فروشگاه آنلاین

    صنعتگران، سازندگان، و مخترعان می‌توانند با ایجاد فروشگاه آنلاین درآمد داشته باشند. خوشبختانه، گزینه‌هایی وجود دارد که راه‌اندازی آن را آسان می‌کند.

    ۵- خدمات اشتراک ماهانه (یا آبونمان) داشته باشید

    کسب و کار آنلاینی که به ایجاد بسته‌های اشتراک ماهانه توجه دارد، در موقعیتهای خاص می‌تواند پرسود باشد. با بازیگران بزرگی مانند فیلیمو و نماوا ، این مدل کسب و کار پتانسیل آشکاری دارد.

    ۶- کپی رایتینگ (تولید محتوای تبلیغاتی) و محتوا نویسی

    نویسندگان می‌توانند کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنند که شامل خدمات نوشتن تبلیغات و محتوا است. شما می‌توانید کاری مستقل داشته باشید و از طریق پلتفرم  آپ‌ورک و فیور، کاری را با شبکه‌سازی و یافتن مشتریانی بالقوه برای خود در این زمینه پیدا کنید. میشل برون (Michael Brown) با محتوا نویسی شروع کرد. او در ایده‌ دادن برای مقاله نویسی چنان موفق بود که باید چندین نویسنده را استخدام می‌کرد تا به او کمک کنند. این شروع پلتفرم و آژانس محتوای آنلاین به نام nDash بود.

    ۷- نشر و انتشارات

    برای درآمدزا کردن وبلاگ‌، پادکست، یا کانالتان در فضای مجازی، فروش کتاب‌هایتان در آمازون شیوه‌ی بسیارخوبی است. اینکه خود کتابی را با استفاده از  Kindle Direct Publishing منتشر کنید ،هرگز کار آسانتری نبوده‌است. شما همچنین می‌توانید با راه‌اندازی شرکت انتشارات آنلاین مانند آنجلا لوریا (Angela Lauria) مؤسس Author Incubator به دیگر نویسندگان کمک کنید تا کتاب‌های خود را چاپ کنند.

    وقتی که پای نشر و انتشارات به میان می‌آید، به آنچه که خوب می‌دانید اتکا کنید و تلاش کنید که در زمینه‌ی کاری خود کارشناسی خبره باشید.

    ۸- ویرایش و غلط‌گیری

    در میان تمام ایده‌های کسب و کار که در این فهرست آمده است. ویرایش و غلط‌گیری راه بسیار خوبی برای شروع است. با توجه به اینکه حجم زیادی از محتوا هر روز به چاپ می‌رسد، تقاضا در این زمینه بسیار زیاد است.

    شما می‌توانید در چندین روش این کار را تبدیل به کسب و کاری کامل کنید:

    • از پلتفرمی مانند آپ‌ورک یا فیور استفاده کنید تا مشتری پیدا کنید.
    • با شرکت تولید محتوا یا بازاریابی شریک شوید.
    • وب‌سایتی راه‌اندازی کنید و اعلام کنید که خدمات ماهانه ارائه می‌دهید.

     


     

    ۹- حسابداری و ثبت حساب‌های مالی آنلاین

    اگر حسابدار هستید، شما قهرمانی واقعی هستید. به خصوص در طول فصل مالیات. اگر پلتفرم‌هایی مانند People per Hour را بررسی کنید، خواهید دید که چقدر مشتری وجود دارد. شما حتی نیاز به نرم‌افزاری پیشرفته ندارید. اپلیکیشن Quickbooks  در بیشتر موارد مناسب است، بنابراین می‌تواند هزینه‌ی استارت‌آپ شما را به مقدار قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد. بسته به صلاحیت و تجارت‌تان، این ایده‌های کوچک کسب و کار آنلاین را در نظر بگیرید:

    • خدماتی که به تبدیل کسب‌وکارهای کوچک به نرم‌افزار حسابداری ابری مانند زیرو (Xero) کمک می‌کند.
    • خدمات ماهانه‌ی ثبت حساب‌های مالی
    • خدمات آماده‌سازی اظهارنامه‌ی مالیاتی برای اشخاص حقیقی
    • ارائه مشاوره‌ی مالیاتی برای شخص یا شرکت

    ۱۰- پشتیبانی مشتری

    اگر شما در ارتباط با مردم، تماس‌های پشتیبانی مشتری، یا ایجاد مشارکت اجتماعی آنلاین مهارت دارید، این ایده‌ی کسب و کار آنلاین برای شما مناسب است. با ارائه‌ی خدمات پشتیبانی مشتری از طریق پلتفرم‌هایی مانند Modsquad، درحالیکه کنترل ساعات کارتان دست شماست و می‌توانید درهرجایی که هستید کارتان را انجام دهید، می‌توانید درآمد هم داشته باشید.

    ۱۱- تدریس زبان

    می گویند ، هرچه زبان‌های بیشتری صحبت کنید، به اشخاص بیشتری تبدیل خواهیدشد. این جمله حتی امروزه نیز به‌کار می‌آید، که دلیلی است برای اینکه شما با تدریس از طریق پلتفرم‌هایی مانند DaDaABC می‌توانید کسب وکار کوچک آنلاین تشکیل دهید.

    با استفاده از اسکایپ، می‌توانید به‌طور خصوصی به اشخاصی که می‌خواهند انگلیسی (یا هر زبان دیگری که با آن آشنا هستید) را بیاموزند آموزش دهید. شما حتی می‌توانید با آموزش زبان از طریق دوره‌های آنلاین درآمد غیرفعال داشته باشید، مانند Go Natural English

    ۱۲- ترجمه‌ی آنلاین

    اگر شما با بیش از یک زبان آشنا هستید، ترجمه‌ می‌تواند کاری پر سود باشد. شما می‌توانید به شرکت‌ها کمک کنید که محتوای خود را به زبان دیگر ترجمه کنند و به مشتریان بیشتری دست‌یابند، یا برای یک شخص ترجمه کنید. اولین کار شما می‌تواند از سایتهایی باشد که کار مستقل انجام می‌دهند، اما به محض اینکه شما چند مشتری دائمی داشتید، مراجعات آنها می‌تواند کسب و کار شما را گسترش دهد.

    ۱۳- تعذیه و تناسب اندام

    مردم بیشتر و بیشتری به سوی غذا و سبک زندگی سالم رو آورده‌اند، و به این دلیل صنعت تغذیه و تناسب اندام بسیار وسیع است و قابلیت تبدیل شدن به کسب و کار آنلاین قابل اعتماد را دارد.

    در اینجا چندین روش را ذکر می‌کنیم که از طریق آنها می‌توانید به مردم کمک کنید، زندگی سالمی داشته باشند و هم می‌توانید به صورت آنلاین درآمد داشته باشید.

    • برنامه‌ی غذایی سفارشی بفروشید (رژیم غذایی به سبک عصر حجر، کاهش وزن، مبتنی بر سبزیجات)
    • کالای دیجیتال تولیدکنید و بفروشید، مانند برنامه‌ی ورزشی، کتاب الکترونیکی، و دوره‌های آنلاین.
    • خدمات آموزش خصوصی ورزش
    • مشاوره‌ی سلامت

    ۱۴- کسب و کار آنلاینی مطابق با دانش خود ایجاد کنید

    اگر می‌خواهید کسب وکاری آنلاین از خانه راه‌اندازی کنید، و مهارتی دارید که مورد نیاز مردم است، چرا کلاس‌های آموزشی برگزار نکنید؟

    اگر از جنبه‌ی تکنیکی فروش دوره‌‌های آنلاین می‌ترسید، نگران نباشید. خدمات آنلاین وجود دارد که آن را آسان می‌کند. برای مثال، فردانش و ….. شما را قادر می‌سازد تا فقط در یک پلتفرم کلاس‌های آنلاین را ایجاد کنید، بارگذاری کنید، و بفروشید.

    شما چکاری را به خوبی انجام می‌دهید؟ هر چیزی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده مانند پختن نان، تا اطلاعات مهم و اساسی مانند بهره‌وری، و مهارت‌های حرفه‌ای مانند بازاریابی می‌توانند دوره‌های آنلاین موفقی باشند.

     


    ۱۵- کانالی را در یوتیوب راه‌اندازی کنید

    اگر می‌خواهید حتی در زمانی که تمام‌وقت کار می‌کنید مخاطب جذب کنید، راه‌اندازی کانال یوتیوب بهترین کسب و کار آنلاین به نظر می‌رسد. به طور حتم، اگر مردم ویدئوهای شما را تماشا کنند، شما می‌توانید از تبلیغات در کانالتان درآمد داشته‌باشید. اما شما همچنین می‌توانید از کانالتان به عنوان سکوی پرتاب برای یک کسب و کار آنلاین تمام عیار استفاده کنید. همانطور که مخاطبان شما رشد می‌کنند، می‌توانید از طریق بازاریابی پورسانتی، حمایت مالی، کالاهای معروف، یا فروش دوره‌های آموزشی و کتاب ها درآمد کسب کنید.

    ۱۶- پادکست بسازید

    دقیقاً مانند وبلاگ یا کانال یوتیوب، یک پادکست می‌تواند بهترین راه باشد برای اینکه بتوانید با مخطب ارتباط برقرارکنید. تمام چیزی که به آن نیاز دارید کمی تلاش و چند موضوع جالب برای صحبت کردن درمورد آن است. شما می‌توانید با حمایت مالی از کالایی درآمد داشته‌باشید، یا کسب و کاری را حول محور کالاها و خدماتی که مخاطبان شما به آنها نیاز دارند راه‌اندازی کنید.

    ۱۷- مشاوره

    کمک به دیگران برای موفقیت‌شان ایده‌ی راه‌اندازی کسب و کار خوبی است- به عبارت دیگر، مشاوره به عنوان کارشناس در زمینه‌ی کاری شما.

    برای شروع، شما می توانید بابت خدماتی مانند تماس‌های مشاوره‌ی درخواستی درآمد داشته باشید، تا در ادامه مشتریان دراز مدت و درآ‌مد ثابت از این ‌کار کسب کنید.

    ۱۸- سایتی عضو پذیر راه‌اندازی کنید

    مردم همیشه به دنبال منابع تازه هستند و تمایل دارند تا برای دسترسی به مطالب ممتاز پول پرداخت کنند. اگر شما تولید محتوا را دوست دارید و می‌دانید چگونه به اشتراک بگذارید، بهترین  مدل کسب و کار می‌تواند راه‌اندازی سایت عضو پذیر باشد. سایت شما می‌تواند مجموعه‌ای از محتوای با ارزش باشد تا مخاطب برای استفاده از آن پول پرداخت کند.

    ۱۹- عرضه‌ی مستقیم کالا از تولید‌کننده به مصرف‌کننده (دراپ شیپینگ) به صورت آنلاین

    عرضه‌ی مستقیم کالا از تولید‌کننده به مصرف‌کننده یا همان دراپ شیپینگ نوعی سبک و روش در تامین کالاست که در آن شما با کالای فیزیکی سر و کار ندارید.  از تولید، انبارکردن، بسته‌بندی، یا ارسال خبری نیست. برای راه‌اندازی این کسب و کار، با تولیدکنندگان، یا عمده‌فروشان در حیطه‌ی کاری‌تان شریک شوید. از طریق فروشگاه‌آنلاین‌تان، کالا را می‌فروشید، و سفارش را به تولید‌کننده می‌دهید تا این فرآیند تکمیل شود. تمام کاری که باید انجام دهید راه‌اندازی فروشگاه آنلاین و جذب مشتری است.

    ۲۰- بازاریابی پورسانتی

    بازاریابی پورسانتی کسب و کار آنلاین ساده‌ای است. صاحبان کسب وکار می‌خواهند کالایشان تبلیغ شود، و شما آن را به شرط گرفتن مبلغی انجام می دهید. اگر وبلاگ، پادکست، یا کانال مجازی‌تان مخاطبانی دارد،  بازاریابی پورسانتی راهبردی آسان برای کسب درآمد است. فقط به یاد داشته باشید که کالاهایی را تبلیغ کنید که به آن اطمینان دارید. برنامه‌ی بازاریابی پورسانتی آمازون یکی از بزرگترین طرح‌های بازاریابی‌های پورسانتی برای کالاهای فیزیکی است و ShareASale یکی از بزرگترین طرح‌های بازاریابی پورسانتی برای کالاهای دیجیتال است.

    ۲۱- Amazon FBA

    در میان کسب و کارهای خوب، اف‌بی‌اِی آمازون، به شما اجازه می‌دهد تا کالاهای سفارشی‌شده را بفروشیم بدون اینکه در انبارکردن و ارسال مسئولیتی داشته باشیم. FBA مخفف (Fulfilled by Amazon) به معنی تکمیل فرآیند توسط آمازون است، چراکه آمازون مسئولیت آن را به عهده گرفته است. اما، برخلاف عرضه‌ی مستقیم کالا از تولید‌کننده به مصرف‌کننده، شما باید از پیش در فهرست موجودی کالا سرمایه‌گذاری کنید. تولیدکنندگان کالا را سفارشی و با برچسب برند خصوصی شما بسته‌بندی می‌کنند. این کالا سپس به انبار آمازون فرستاده می‌شود تا فرآیند سفارش را طی‌کند.

    ۲۲- طراحی

    اگر شما آدم خلاقی هستید، چه کاری بهتر از فروش کار هنری خود با چسباندن آنها روی کالاهایی مانند تی‌شرت و ساک دستی ؟

    اگر می‌خواهید کاری ساده باشد و فقط به طراحی بپردازید، گزینه‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید از Merch By Amazon، Teespring، یا Society6  استفاده کنید. آنها کار چاپ طرح شما و فرآیند سفارش را انجام خواهند داد، و هنگامی که کسی یکی از طراحی‌های شما را سفارش دهد مزد شما پرداخت می‌شود.

    ۲۳- خدمات خود را تبدیل به کالا کنید و آنلاین بفروشید.

    خدماتی که تبدیل به کالا شده است راهی ‌برای کسب درآمد ثابت ماهانه است. (سرویسی با ارزش افزوده و سیستماتیک ، که تمام کار را برای مشتری انجام می‌دهد، و به صورت محصولی بسته بندی می شود و با دامنه و قیمت مشخص ارائه میشود.)

    نکته‌ای حرفه‌ای: تقاضای زیادی برای لیدمگنت سودمند وجود دارد. لیدمگنت مزیتی است که بازاریابان در ازای آدرس ایمیل یا سایر اطلاعات تماس به خریداران بالقوه پیشنهاد می‌دهند. لیدمگنت معمولاً قطعه‌ای از محتوای قابل بارگیری دیجیتالی، مانند لیست چک PDF رایگان، گزارش ، کتاب الکترونیکی، لیست سفید، فیلم و غیره را ارائه می دهند. این کار فرصتی بزرگ برای کسی است که کمی انگیزه و اشتیاق داشته باشد و با ایجاد لیدمگنت ، کسب و کار خود را در  زمینه‌ی  ارائه‌ی خدمات به صورت کالا راه‌اندازی کند.

    این مدل کسب و کار آنلاین قابل ارتقاء است، چراکه می‌توانید با رشد کسب و کارتان مقداری از حجم کاریتان را کرایه دهید. این ایده برای خیلی از خدمات مناسب است، از جمله:

    • طراحی گرافیک
    • پشتیبانی وردپرس
    • نوشتن محتوا
    • سئو (SEO )
    • مشاوره و آموزش

    ۲۴- کسب و کار مرتبط با سئو

     

    سئو (SEO) عامل حیاتی بازاریابی به‌شمار می‌رود، بنابراین اگر شما دانشی در این زمینه دارید، کسب و کار آنلاین خود را با ارائه‌ی خدمات سئو شروع کنید.

     


    ۲۵- مدیریت تبلیغات به صورت آنلاین

    بسیاری از کسب وکارها می‌خواهند تا فعالیت‌های تبلیغاتی در گوگل و فیسبوک داشته‌باشند، اما نمی‌دانند که چگونه این کار را انجام دهند. اگر شما در تبلیغات مهارت دارید و می‌دانید که چگونه در مزایده‌ها شرکت کنید و از هزینه به ازای عمل (Cash Per Action) سر در می‌آورید، ایده‌ی کسب و کاری در اختیار دارید که بسیار کاربردی است. برای جذب اولین مشتری، با کسب و کارهای محلی شروع کنید که می‌خواهند بازاریابی آنلاین را امتحان کنند. همچنین شما می‌توانید از کارشناسان بازاریابی که با کمپین تبلیغاتشان به مالکان کسب و کار کمک کرده‌اند اطلاعات کسب کنید.

    ۲۶- مدیریت شبکه‌های اجتماعی

     

    بازاریابی بدون شبکه‌اجتماعی وجود ندارد. اگر شما در ایجاد محتوا و مشارکت با مخاطبان در رسانه‌ی اجتماعی مهارت دارید، اید‌ه‌ی خوبی در راه‌اندازی کسب و کاری آنلاین در اختیار دارید. بازاریابی از طریق شبکه‌اجتماعی کسب وکاری عالی و رو به پیشرفت است. با رشد کسب وکارتان، می‌توانید از CoSchedule استفاده کنید تا بتوانید چندین حساب را در شبکه‌های اجتماعی که برای چندین مشتری و کمپین استفاده کنید مدیریت کنید. ابزاری مانند Combin می‌تواند به شما کمک کند تا مخطبان اینستاگرامی مشتریانتان را افزایش دهید.

     


     

    ۲۷- خدمات بازاریابی دیجیتال

    بازاریابی دیجیتال عبارتی است که هرچیزی درباره‌ی حضور در فضای مجازی و فروش به صورت آنلاین را در بر می‌گیرد. بازاریابی دیجیتال می‌تواند شامل راه‌اندازی وب‌سایت، بازاریابی با ایمیل، سئو، و تولید محتوای تبلیغاتی هم باشد. به طور حتم،  بازاریابی دیجیتالی بسیار مورد نیاز است. اگر شما در حال حاضر نیز این کارها را برای مدیرتان انجام می‌دهید، می‌توانید  برای خود کسب و کاری آنلاین در این حوزه داشته باشید.

    ۲۸- عکاسی آرشیوی

    عکاسی آرشیوی در تمام اینترنت و در چاپ به عنوان راهی مقرون به صرفه استفاده می‌شود تا ناشران بتوانند تصاویر با کیفیت بالا بیابند. اگر شما به عکاسی علاقه دارید، ممکن است این کار ایده‌ای عالی برای شما محسوب شود. چندین خدمات عکاسی آرشیوی وجود دارد که می‌توانید آنها را امتحان کنید. برای مثال شما می‌‌توانید کارتان را به Adobe Stock بدهید و به ازای هر فروش کمیسیون دریافت کنید. البته باید کامپیوتر خود را برای عکاسی کردن ترک کنید. اما این کسب و کار میتواند در هرجایی از جهان با زمانبندی خودتان انجام شود.

    ۲۹- آهنگسازی

    اگر شما آهنگساز هستید و به شما گفته‌شده است: «هی، فکر می‌کنم این آهنگ را در رادیو شنیدم، چرا آن را جدی نمی‌گیری و کسب و کاری راه‌اندازی نمی‌کنی». آهنگسازی برای فیلم و تلویزیون می‌تواند کسب وکار آنلاین بسیار عالی برای موسیقیدانان باشد، و معرفی موسیقی‌تان به دنیای بیرون می‌تواند آساتنر هم باشد. به عنوان نمونه، TuneCore به آهنگسازان کمک می‌کند تا امتیاز آهنگ خود را بفروشند تا در تبلیغات، فیلم‌ها و تلویزیون استفاده شود. TuneCore همچنین به آهنگسازان کمک می‌کند تا آهنگ خود را بدون ثبت سند قرارداد منتشر و توزیع کنند و آنها مسئولیت بهره‌ی مالکانه‌ی جمع‌آوری و توزیع را به عهده می گیرند. این به این معنی است هربار کسی یکی از آهنگ‌های شما را ازطریق پلتفرم‌هایی مانند Spotify  و Apple Music در کامپیوتر خود دانلود و پخش کرد یا آن را خرید، به شما پول پرداخت می‌شود.

    ۳۰- تولید ویدئو به صورت آنلاین

    ویدئوها ‌مشارکت در بازاریابی را افزایش می‌دهد، بنابراین تقاضای زیادی برای این جنبه‌ از تولید محتوا وجود دارد. تولید ویدئو به صورت آنلاین اگر با مدیریت شبکه‌های اجتماعی ترکیب شود بسیار خوب می‌شود.

    ۳۱- ویرایش صدا و تدوین پس از تولید

    اگر با نرم‌افزارهای ویرایش آشنا هستید، آن را تبدیل به درآمد کنید و کسب و کار آنلاینی راه‌اندازی کنید که به آهنگسازان یا طراحان ویدئو کمک می‌کند تا کاری درخور توجه ارائه دهند. شما مشاغل مربوط به ویرایش پادکست، صداگذاری برای ویدئو، میکس و مسترینگ موسیقی، را در سایت‌های مربوط به مشاغل مستقل پیدا خواهیدکرد. اولین شغل شما به شما کمک می‌کند که سابقه‌ی کاری خود را زیاد کنید و مشتریان دائم برای خود دست و پا کنید.

    ۳۲- طراحی گرافیک

    اگر شما فردی جزئی‌نگر هستید، طراحی گرافیکی همیشه‌ مورد نیاز است. شما می‌توانید کسب و کار خود در زمینه‌ی طراحی گرافیک را در پلتفرم‌هایی مانند آپ‌ورک و فیور با مردم در هرساعت، با به نمایش‌گذاشتن نمونه‌ کاری خوب شروع کنید. اولین کاری که لازم است انجام دهید این است که کار خود را به چند مشتری بالقوه نشان دهید. اینستاگرام جای خوبی برای این کار است. چرا چند جمله انگیزشی یا تصاویری که به آسانی قابل اشتراک‌گذاری باشد را همین آخر هفته در اینستاگرام خود نگذارید تا اولین مشتری را به  سمت خود جذب کنید.

    ۳۳- وب‌سایت‌ها را بخرید، ارتقاءدهید و بفروشید

    اگر می‌خواهید در ایده‌های کسب و کار آنلاین که سودآور هستند سرمایه‌گذاری‌کنید، چرا یکی از آنها را نخرید؟ شما می‌توانید آن را توسعه دهید و زمانی که ارزش آن را افزایش دادید، آن را بفروشید.

    ۳۴- دامنه خرید و فروش کنید

    مشابه خرید و فروش وب‌سایت، شما می‌توانید با خرید و فروش دامنه برای خود کسب وکاری راه‌اندازی کنید. این کار تجارت ساده‌ای است: دامنه‌ای را با قیمت کمتری خریداری کنید، و به کسی که علاقه‌مند است بفروشید تا از این طریق به سود برسید.

    ۳۵- تجارت ارز رمزنگاری‌شده

    دلیل اینکه ارز رمزنگاری‌شده در سالهای اخیر بسیار محبوب شده است، پول هنگفتی است که می‌توان از این طریق به دست آورد. اگر شما اهل ریسک هستید و سرمایه‌ی اولیه‌ای در اختیار دارید، تجارت ارز رمزنگاری‌شده را امتحان کنید. از آنجاییکه این نوع ارز بازاری بی‌ثبات دارد، تا هنگامی که می‌توانید ریسک‌ها را کنترل کنید، با معامله‌ی روزانه درآمد کسب کنید.

    ۳۶- استخراج ارز رمزنگاری‌شده

    راه‌اندازی کسب و کاری در زمینه‌ی استخراج ارز رمزنگاری‌شده یا فقط راه‌اندازی ریگ‌های استخراج می‌تواند بسیار پرسود باشد. اگر شما تفاوت استخراج پایه‌ای‌تان را با استخراج ابری ارز رمزگذاری‌شده می‌شناسید، این ایده‌ی کسب وکار برای شما عالی به نظر می‌رسد.

     

    ۳۷- اپلیکیشن بسازید

    اگر شما طراح اپلیکیشن هستید، جای دوری نروید. تقریباً بازاری نامحدود برای اپلیکیشن‌های جدید موبایل وجود دارد.

    چندین راه برای راه‌اندازی کسب وکار آنلاین طراحی اپلیکیشن وجود دارد:

    • ایده‌های خود درباره‌ی اپلیکیشن را کامل و بازاریابی کنید.
    • با کسانی که در بازاریابی و خلق ایده‌های مختلف مهارت دارند شراکت کنید.
    • با صاحبان دیگر کسب و کارها قرارداد ببندید و برایشان اپلیکیشن بسازید.

    ۳۸ وبسایت بسازید

    وبسایت خوب و طراح آن آینده‌ی بسیار خوبی دارند. اگر با ساخت وبسایت وسفارشی‌کردن براساس نیازهای مشتری آشنا هستید، و برای این کسب و کار آمادگی لازم را دارید. می‌توانید با وب‌سایت جذاب، خدمات خود را بازاریابی کنید.

    ۳۹- پلاگین وردپرس ایجاد کنید

    در فکر این هستید که چه کسب و کاری را شروع کنید ،به پلاگین‌های وردپرس نیز نگاهی بیاندازید. آنها برای وبسایت‌هایی که با ورد‌پرس ایجاد می‌شوند، بسیار ضروری هستند، بنابراین اگر با ایجاد آنها آشنا هستید، این ایده‌ی کسب و کار برای شما عالی به نظر می‌رسد. ساخت پلاگین وردپرس مدل کسب و کاری است که تحت هر شرایطی،  کارایی خود را حفظ می‌کند، چراکه این نرم‌افزار می‌تواند به هر تعداد کاربر ورد پرس امتیاز رسمی برای استفاده اعطا کند. اگر شما ایده‌ای دارید که استفاده از وردپرس را آسانتر می‌کند، یا قابلیتی را به آن اضافه می‌کند، دست به کار شوید و به آن جامه‌ی عمل بپوشانید یا با یک طراح و توسعه‌دهنده شریک شوید.

    ۴۰- برای وردپرس تم بسازید

    وردپرس از تمهایی برای طراحی وبسایت استفاده می‌کند. هر سایت وردپرس نیاز به تم دارد، و وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا است، بنابراین شما می‌توانید پتانسیل چنین کسب و کار آنلاینی را مشاهده کنید. اگر شما توسعه‌دهنده هستید، می‌توانید با ساختن تم‌های سفارشی درآمد غیرفعال داشته‌باشید. برای مثال ژاکت یا RTL-THEME مارکت پلیس هایی هستند که می توانید برای فروش قالب یا پلاگین های تولید شده توسط خود، از آن استفاده کنید.

    ۴۱- حفظ و به روز رسانی سیستم

    علاوه بر توسعه، نگهداری سیستم نیز عاملی بزرگ در راه‌اندازی کسب و کار آنلاین است. بیشتر مردم نمی‌دانند که چگونه پشتیبانی‌ها، ایمنی، مشکلات سرور، یا به روز رسانی‌های ضروری وب‌سایتشان را مدیریت کنند. برای آنهایی که تجربه‌ی نگهداری وبسایت را دارند، این ایده‌ی کسب وکار به عنوان کسب و کاری آنلاین ،منطقی به نظر می‌رسد. این خدمات، به عنوان خدمات عرضه شده به شکل کالا برای کسب درآمد ماهانه‌ عملکرد خوبی دارد.

    ۴۲- نرم‌افزار بسازید و به عنوان خدمات بفروشید

    این کار برخلاف هزینه‌ی مجوز که فقط یک بار پرداخت می‌شود، درآمد ثابت ماهانه را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر بازار به ایده‌ی نرم‌افزار شما نیاز دارد، دست به کار شوید و آن را عملی کنید، یا با توسعه‌دهنده‌ای که می‌تواند این کار را انجام دهد شریک شوید. از مدل اشتراک، یا آبونمان، استفاده کنید تا آن را به کسب و کار آنلاین قابل ارتقاء تبدیل کنید.

    ۴۳- وام‌دهی نفر به نفر

    بازار بزرگی برای وام‌دهی نفر به نفر وجود دارد، اما این کار به سرمایه‌ی اولیه و قدرت تحمل ریسک نیز دارد. برای مثال Lending Club بازاری است که وام‌گیران را به سرمایه‌گذارانی متصل می‌کند که امیدوارند سودی مقرون به صرفه از این طریق به دست‌آورند. اگر به دنبال ایده‌های سرمایه‌گذاری مختلف برای کسب و کار آنلاین خود هستید، این راه می‌تواند راه خوبی برای کسب درآمد براساس سود باشد.

     

    ۴۴- سرمایه گذاری جمعی در املاک و مستغلات

    اگر می‌خواهید در جایی سرمایه‌گذاری کنید املاک و مستغلات فرصتی جذاب برای این کار است. اما داشتن آژانس املاک کسب وکاری نیست که بتوان در آن کاملاً آزادانه عمل کرد. سرمایه گذاری جمعی در املاک و مستغلات شما را قادر می‌سازد تا بدون مسئولیت داشتن ملک یا زمین به صورت مستقیم، از طریق پلتفرم‌های آنلاین در حیطه‌ی املاک و مستغلات سرمایه‌گذارید.

    ۴۵- تست نرم‌افزار

    هر نرم‌افزار، وب‌سایت، یا محصولات مرتبط با تکنولوژی باید برای داشتن خطا و باگ‌های احتمالی تست شوند. اینجاست که کسب و کاری در این زمینه برای شما چراغ می‌زند: نرم‌افزار دیگران را امتحان کن، باگ پیدا کن، و درباره‌ی قابلیت استفاده‌، سهولت، و سازگاری آن گزارش تهیه کن و پول بگیر.

    پلتفرم‌های تست جمعی  وجود دارند که در آن می توانید تقاضا دهید که به عنوان تست‌کننده کار کنید، از جمله uTest و Testbirds. همچنین می‌توانید خود پلتفرم یا سرویسی را برای انجام کنترل کیفیت و تست‌ نرم‌افزار راه‌اندازی کنید.

    ۴۶- پشتیبانی مجازی

    از آنجایی که خدمات پشتیبانی مشتری می‌تواند از طریق چت یا ایمیل انجام شود، تیم‌های پشتیبانی مشتری کاملاً مجازی هستند. اگر کار شما در زمینه‌ی پشتیبانی یا خدمات مشتری مشغول به کار هستید، چرا آن را به صورت کسب و کاری مستقل در نیاورید؟ این کار بسیار منعطف و قابل ارتقاء است. شما می‌توانید با افزایش مشتری تیم کاری خود را بزرگ کنید.

    ۴۷- خدمات اتوماسیون

    بسیاری از شرکت‌ها می‌خواهند فرآیندهای کاری خود را به صورت خودکار درآورند، اما نمی‌دانند چگونه این کار را انجام دهند. برای مثال، اگر شما می‌دانید که چگونه نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری مانند HubSpot را یکپارچه کنید، می‌توانید به کسب و کارهای کوچک کمک کنید تا ارتباط‌شان با مشتری را به شکل آنلاین درآورند. این مدل کسب وکار نیز به عنوان مدل خدمات ارائه شده به شکل کالا عالی به نظر می‌رسد. شما می‌توانید بسته‌هایی با قیمت ثابت تعیین کنید تا کسب و کارهای کوچک را در قسمت حسابداری، فروش، و سیستم‌های مدیریت ارتباط‌ به پلتفرم‌های مبتنی بر ابر تبدیل کنند.

    ۴۸- ساخت وب‌سایت‌های خاص‌پسند

    وبسایت‌های خاص‌پسند وبسایت‌هایی هستند که موضوعی خاص را هدف گرفته‌اند. این کار راهی بسیارخوب برای کسب درآمد است، زیرا ترافیکی که جذب می‌کنند بسیار هدفمند است. مثل فروش کالاهای اطلاعاتی (یک محصول اطلاعاتی) که در آن داده ها و اطلاعات در یک قالب خاص برای آموزش ، یا راهنمایی مصرف کننده برای رسیدن به یک هدف از پیش تعریف شده تولید شده‌است. قالب آن می‌توان به صورت متنی ، صوتی ، ویدئویی یا ترکیبی از همه‌ی آنها باشد. تجارت الکترونیک، یا با بازاریابی پورسانتی صاحب درآمد شوید. به محض اینکه سایت‌های خاص‌پسندتان منجر به ترافیک بالای ماهانه شدند،  شما می‌توانید ساخت و فروش وب‌سایت‌های خاص‌پسند را کسب و کار اصلی خود قرار دهید.

    ۴۹- نسخه‌برداری

    نسخه‌برداری راهی ساده برای شروع یک کار از راه دور یا به عبارتی دور کاری است. شغل‌های بسیاری در این زمینه در سایت‌های مرتبط با مشاغل مستقل وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا در این زمینه تجارب بسیاری کسب کنید. تمام چیزی که می‌خواهید کامپیوتر و مهارت تسلط به زبان انگلیسی است. با افزایش تبدیل ویدئو به محتوای متنی، شما مشتریان بسیاری را خواهید داشت. در نهایت شما می‌توانید این کسب و کار را با با استخدام افراد دیگر ارتقاء دهید، بنابراین می‌توانید روی به دست‌آوردن مشتری‌ تمرکز کنید.

    ۵۰- جذب مخاطب هدفمند

    بدون وجود مشتری بالقوه که به محصول یا خدمات ما علاقه مند شده است فروشی صورت نمی‌گیرد.  جذب مشتری برای هر کسب و کاری ضروری است. هر راهبرد سودمند و جذب مخاطب هدفمند می‌تواند تبدیل به کسب و کاری آنلاین شود. اگر شما در درست کردن تبلیغات در لینکدین، فیسبوک، یا گوگل موفق هستید، می‌توانید به راحتی مشتریانی بیابید تا با آنها کار کنید.

    ۵۱- فروش مستقیم

    فروش مستقیم هنری گمشده است، هنری که می‌تواند برای شرکت‌ها درآمد هنگفتی را به ارمغان آورد. خیلی از شرکت‌ها دیگر تیم فروش درون سازمانی استخدام نمی‌کنند. در عوض، آنها مشتریان را با متصدیان فروش مبتنی بر کمیسیون ارتباط می‌دهند تا معامله را آنها انجام دهند.

    اگر شما در فروش مهارت دارید، می‌توانید در زمینه‌ی فروش مستقیم کسب وکاری آنلاین ایجاد کنید. همچنین از مهارتتان در کار مشاوره در این حیطه استفاده کنید، مانند مارکوس شریدان (Marcus Sheridan) مؤسس The Sales Lion

    ۵۲- تبلیغات

    خلاقیت در تبلیغات همیشه مورد نیاز بازار بوده‌است- هرکسی دوست دارد که تبلیغات شرکتش دست به دست شود و توجه زیادی را به خود جلب کند. با ذهنی خلاق و مهارت در بازاریابی، می‌توانید شرکت دیجیتال سودآوری ایجاد کنید. اگر مهارت شما در زمینه‌ی فناوری دیجیتال، پرینت، پادکست، یا ویدئو باشد، شرکت دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد که از هرجای دیگری کار کنید.

    ۵۳- تصویرسازی

    کسب درآمد به صورت آنلاین برای هنرمندان در حال حاضر آسانتر از هر زمان دیگری است. تبلیغات‌سازان، محتوا‌سازان و ناشران گوناگون در اینترنت به دنبال کارهای هنری اصیل هستند. برای شروع شما می‌توانید به دنبال کار مبتنی بر کمیسیون، در سایت‌های مرتبط با مشاغل مستقل (فریلنسر) باشید. همانطور که سابقه‌ی کاری شما افزایش می‌یابد، می‌توانید با به نمایش‌گذاشتن کارتان در وبسایت خودتان، کسب و کاری حرفه‌ای راه‌اندازی کنید.

    ۵۴- استخدام آنلاین

    اگر شما در منابع انسانی تخصص دارید، استخدام آنلاین می‌توانید ایده‌ی کسب و کار خوبی برای شما باشد. کمک به شرکت‌ها در یافتن کارمندان حرفه‌ای، خدمتی با ارزش است. در حیطه‌ی کاری که در گذشته به آن مشغول بودید تخصص پیدا کنید تا از حداکثر ظرفیت شبکه‌تان استفاده کنید. شاید مانند پِری اوستدام (Perry Oostdam) درباره‌ی اینکه چگونه فرآیند استخدام در زمینه‌ی کاری شما می‌تواند بهبود پیدا کند اگر ایده‌هایی داشته باشید. او پلتفرم Recruitee  را راه اندازی کرد تا به کسب و کارها کمک کند تا در زمینه‌ی استخدام افراد جدید همکاری کنند.

     

    ۵۵- تحقیقات آنلاین

    محتوایی که در اینترنت دیده‌ می‌شود مرهون تحقیقات کارشناسی است که آن را با موفقیت به پایان رسانده‌است. بعضی‌ها درباره‌ی کمبود محتوا در اینترنت ناراضی هستند، اما شخصی با نگرش کارآفرینی آن را به عنوان فرصت کسب و کار خواهد دید- درجایی که مشکلات فراوانی وجود دارد، فرصت‌هایی برای ایده‌های کسب و کار آنلاین نیز وجود دارد. بسته به علاقه و دانش شما، چندین کسب و کار آنلاین وجود دارد که ارزش در نظر گرفتن دارند:

    • بازار پژوهی، در زمینه‌ی کاری خود.
    • تحقیقات کارگاه خصوصی
    • تحقیقات آموزشی برای نویسندگان و ناشران
    • تحقیقات برای سازندگان محتوای دیجیتال

    ۵۶- آژانس مسافرتی

    اگر شما از دسته از آدم‌هایی هستید که الگوریتمای هوشمندش از الگوریتم‌های هوشمند صاحبان Skyscanner بهتر کار می‌کند، آژانس مسافرتی آنلاین راه‌ بیاندازید. اگر در شناسایی موقعیت‌های بکر تخصص دارید، این کار برای شما مناسب است. به این طریق شما می‌توانید به منطقه‌ای خاص تسلط پیدا کنید، یا در نوعی خاص از سفر مهارت و تجربه پیدا کنید. برای مثال، Boutique Japan در طراحی برنامه‌های‌سفر سفارشی‌شده برای آنهایی که به دنبال سفری منحصر به فرد هستند تخصص دارد.

    ۵۷- مشاوره‌ی سرمایه گذاری جمعی

    سرمایه گذاری جمعی روشی شناخته‌شده در پروژه‌های مالی است. اما، با ایده‌های بسیاری که در پلتفرم‌هایی مانند Indiegogo  و Kickstarter برای جلب توجه با هم رقابت می‌کنند، احتمال موفقیت تا حدودی پایین است. استارت‌آپ‌ها برای اینکه بدانند چگونه سرمایه‌گذاری جمعی موفقی داشته‌باشند به مشورت و راهنمایی نیاز دارند. اینجا است که شما وارد می‌شوید.

    اگر شما در گذشته در پروژه‌های سرمایه گذاری جمعی شرکت داشتید، می‌‌توانید دانش خود را در زمینه‌ی کسب و کار مشاوره بکار بگیرید. در حقیقت، Indiegogo   فهرستی از مشاوران متبحر دارد، بنابراین شما می‌توانید مطمئن باشید که تقاضا برای این سرویس وجود دارد.

    ۵۸- مربی‌گری زندگی

    گاهی ما نیاز به کمک بیشتری داریم. در این مواقع به چه کسی مراجعه کنیم؟ مربیان زندگی.

    اگر می‌توانید در زمینه‌ی شادی و خوشبختی، رضایت شغلی، ارتباطات شخصی، و موفقیت‌های مالی به دیگران کمک کنید، همیشه افراد بسیاری هستند که به کمک شما نیاز دارند. با استفاده از مربی‌گری زندگی به عنوان مدل کسب و کار آنلاین، می‌توانید کار خود را فراتر از جایی که در آن زندگی می‌کنید گسترش دهید. بجای اینکه فقط با مشتریان محلی کار کنید، می‌توانید این کار را از هرجایی انجام دهید، به مردم بیشتری کمک کنید، و پتانسیل درآمد خود را افزایش دهید.

    ۵۹- مربی‌گری کسب وکار

    مشابه مربی‌گری زندگی، مربی‌گری کسب وکار به معنی کمک به صاحبان کسب و کار در دستیابی به رشد و موفقیت است. این کار می‌تواند بسیار سودآور باشد. درحقیقت، شمار کارآفرینانی که در حال حاضر با مربیان کسب وکار تمام وقت کار می‌کنند و من با آنها مصاحبه‌کرده‌ام، از دستم در رفته‌است. اگر شما در گذشته در حیطه‌ی تخصصی خود به موفقیت‌هایی نائل شدید، کار به عنوان مربی‌گری کسب وکار فرصتی بسیار خوب است.

    ۶۰- مربی‌گری

    همه‌ی ما می‌خواهیم که عشق واقعی را تجربه‌کنیم، که گاهی به معنای کار هم می‌شود. مردمی که سرشان بسیار شلوغ است، یا نمی‌دانند از کجا شروع کنند، برای کمک، به مربیان قرارگذاشتن مراجعه می‌کنند. مربیان به مردم کمک می‌کنند تا بهترین خود باشند، همسر مناسب خود را بیابند، و چالش‌های قرارگذاشتن را پشت سر بگذارند. شما می‌توانید با عنوان مربی‌گری به صورت آنلاین به چند صورت درآمد کسب کنید:

    • خدمات مربی‌گری
    • پروفایل‌های سودمندی را برای سایت‌های قرارگذاشتن بسازید.
    • ایجاد وبلاگ‌
    • نوشتن کتاب
    • گذاشتن دوره‌های آموزشی آنلاین

    ۶۱- کسب درآمد از طریق بازی

    آیا می‌توانید از طریق بازی کردن با بازی‌های ویدئویی می توانید درآمد کسب کنید؟ اگر شما بازیگر سطح بالایی باشید و می‌توانید زمانی را به بازاریابی کسب وکار خود اختصاص دهید، بله این کار عملی است. برای اینکه بدانید چگونه بازیگران حرفه‌ای می‌توانند از طریق نمایش یا پخش آنلاین، ویدئوهای آموزشی، یا فروش اقلام درآمد کسب کنند، این مقاله در Gamefly منبعی خوب است.

    ۶۲- مشاوره درباره‌ی سرمایه‌گذاری

    با در دسترس بودن ابزار سرمایه‌گذاری آنلاین مانند Wealthsimple، مدیریت امور مالی شخصی در حال تغییر است. مردم هنوز هم برای چگونگی پس‌انداز برای بازنشستگی‌ و تصمیمات بزرگ مالی نیاز به کمک دارند. اما مشاوران مالی برای راه‌اندازی کسب و کار برنامه‌ریزی مالی ، نیاز به کار کردن برای شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ ندارند. افراد باصلاحیت به عنوان مشاوران مالی مستقل به ازای دریافت مبلغی می‌توانند رهنمودهای مورد نیاز را در اختیار مردم قرار دهند و بیشر اوقات از راه دور کار کنند. دایانا دایر (Diana Dyer) شرکت Triumph Capital را راه‌اندازی کرد تا به نسل هزاره یا نسل وای (متولدین ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰) در برنامه‌ریزی مالی و نیازهای سرمایه‌گذاری‌شان کمک کند.

    ۶۳- صداگذاری به عنوان کسب و کار آنلاین

    هر ویدئو و فیلم‌ تبلیغاتی نیاز به صداگذاری دارد. بین شرکت‌های تولید مستقل، آژانس‌های تبلیغاتی، و افرادی که با یوتیوب کار می‌کنند، شما می‌توانید انواع بسیار مشاغل مرتبط با صداپیشگی را در سایت‌های مستقل پیدا کنید. اگر شما صدای شاخصی دارید، کسب و کاری آنلاین راه بیاندازید و خدمات صداگذاری خود را ارائه دهید. شما نیاز به استودیوی ضبط مجهز ندارید با میکروفونی مناسب و مهارت اولیه‌ی ویرایش صدا، می‌توانید صدای خود را با کیفیت بالا ضبط کنید.

    ۶۴- طراحی داخلی مجازی

    طراحی داخلی با استفاده از ابزار شبیه‌سازی و عکس می‌تواند کسب و کاری کاملاً مجازی باشد. در کنار کسب درآمد از طریق طراحی داخلی، فرصت شراکت با پیمانکاران، فروشگاه‌های لوازم خانگی و دکور منزل نیز فراهم می‌شود. Havenly نمونه‌ای از پلتفرم طراحی داخلی است تا بتوانید از راه دور کار کنید، و برای مشتریان به صورت سفارشی طراحی کنید.

    ۶۵- فروشگاه جواهرفروشی آنلاین باز کنید.

    • راه‌های مختلفی وجود دارد تا شما وارد کار جواهرسازی آنلاین شوید:
    • طراحی‌ها و محصولات خود را به وسیله‌ی سایت تجارت الکترونیک بفروشید.
    • از Etsy برای فروش جواهرات دست‌سازتان استفاده کنید.
    • جواهرات را از سازندگان عمده دریافت کنید و به صورت مدل عرضه‌ی مستقیم کالا از تولید‌کننده به مصرف‌کننده یا همان دراپ‌شیپینگ که پیشتر به آن اشاره شد به دست مشتری برسانید.
    • در دیجیکالا فروشگاهی دست و پا کنید و با استفاده از FBA جواهرات سفارشی‌شده را بفروشید.

    ۶۶- هنرهای دستی‌تان را به صورت آنلاین بفروشید.

    با افزایش فروشگاه‌های آنلاین، شما می‌توانید هر کالای فیزیکی را که تصور می‌کنید ، بفروشید.

    محصولات طبیعی مراقبت از پوست، اسباب‌بازی‌های ساخت دست، مد- چه چیزی را دوست دارید بسازید؟

    ۶۷- کلاس یوگا

    • یوگا، پیلاتس، و دیگری فعالیت‌های تندرستی زمینه‌ی بزرگی را برای کسب و کار فراهم کرده‌اند. اگر شما در این رشته کلاس برگزار می‌کنید، می‌توانید به صورت آنلاین تدریس کنید. راه‌های کوچکی وجود دارد تا فعالیت خود در زمینه‌ی یوگا را افزایش دهید:
    • کانالی را در آپارات و اینستاگرام راه‌اندازی کنید.
    • کلاس‌های خود را به عنوان دوره‌های آنلاین بفروشید.
    • وبلاگی را طراحی کنید و با بازاریابی پورسانتی کسب درآمد کنید.
    • در Skillshare کلاس برگزار کنید و آموزش دهید.

    ۶۸- موسیقی آموزش دهید

    کسانی که نواختن موسیقی را دوست دارند اما زمانی برای کلاس رفتن ندارند ترجیح می‌دهند که به صورت آنلاین آموزش ببینند.
    برای معلمان موسیقی این خبر خوبی است، چراکه شما را قادر می‌سازد که فراتر از جایی که زندگی می‌کنید، شاگردانی را جذب کنید و کار خود را ارتقا دهید. شما می‌توانید به صورت آنلاین دوره‌های آموزشی بفروشید و یا جلسات خصوصی نفر به نفر داشته باشید آن هم به صورتی که کاملاً از هم دور هستید.

    ۶۹- برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد‌ها و مجالس

    از آنجایی که اینگونه برنامه‌‌ها شامل تحقیقات و تماس‌های تلفنی فراوان است، و کسب و کاری است که شما می‌توانید در هرجایی آن را راه‌‌اندازی کنید. بسته به تجربه و علاقه‌ی شما، می‌توانید برای برگزاری مجالس عروسی، مهمانی‌های خصوصی، مجالس کاری، و حتی دورهمی‌های غیررسمی که یک شرکت برای کارمندانش برگزار می‌کند مشاوره دهید. فقط همه‌چیز را سازماندهی کنید و بعد بقیه را به آنها بسپارید تا اوقات خوبی داشته باشند.

    ۷۰- متن سخنرانی بنویسید.

    یک متن سخنرانی خوب کاری هنری محسوب می‌شود، و افراد بسیاری در این زمینه نیاز به کمک دارند. نویسندگانی که برای نوشتن خطابه‌ای اثربخش استعداد دارند، می‌توانند کسب و کاری آنلاین برای نوشتن متن سخنرانی راه‌اندازی کنند. نوشتن متن سخنرانی فقط برای سیاست نیست- مردم برای انواع گوناگون مراسم‌های شخصی و غیر رسمی و مجالس و رویدادهای رسمی به نویسندگان متون سخنرانی نیاز دارند. به یک سایت مرتبط با مشاغل مستقل نگاهی بیاندازید تا ببینید چه مشاغلی در این زمینه مورد نیاز است. شما می‌توانید این کار را به نوشتن متون سخنرانی‌های مطبوعاتی و دیگر نوشته‌های تبلیغاتی گسترش دهید و کسب و کار آنلاین در حال رشد داشته باشید.

    ۷۱- ویرایش تصویر

    اولین شراکت شما ممکن است با اشخاص تأثیرگذار یا اینفلوئنسرها باشد، اما بسیاری از کسب و کارها و سازندگان تبلیغات به ویرایش تصویر نیاز دارند. حتی می‌توانید با عکسان پورتره یا عکاسان مجالس شریک شوید- آنها به صورت حضوری عکس را می‌گیرند و شما ویرایش و بسته‌بندی را به عهده‌ می‌گیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا