ناپلئون هیل کیست؟+بیوگرافی کامل

ناپلئون هیل کیست؟
  • ناپلئون هیل کیست؟

    ناپلئون هیل یکی از بزرگترین فرماندهان نظامی تاریخ جهان بود. او در اوایل قرن نوزدهم در کشور فرانسه به دنیا آمد و با توانایی های نظامی و سیاسی خود، توانست به عنوان امپراتور فرانسه حکومت کند. ناپلئون هیل که به عنوان برنده جنگ های بسیاری شناخته می شود، به دلیل استراتژی های نظامی خود، توانست بسیاری از قاره های اروپایی را تحت تأثیر خود قرار دهد و با گسترش سرزمین های فرانسه، قدرت و روزآمدی کشور خود را افزایش دهد. در پایان زندگی، ناپلئون هیل از قدرت خود دست کشید و به جزیره سنت هلنا تبعید شد، جایی که در پایان همینجا درگذشت.

    با گذشت حدود ۵۰ سال از فوت ناپلئون هیل (Napoleon Hill) او و سخنانش هنوز از یادها نرفته است. ناپلئون هیل در بین اولین افرادی بود که خواشتار فاش قوانینی بود؛ که به مردم کمک میکرد تا زندگی بهتری داشته باشند. او کتاب ها و سخنرانی های زیادی را برای تغییر باورهای غلط مردم آنجام داده است.

    کتاب هایی مانند کتاب بی اندیشید و ثروت مند شوید و دوره ۱۷ اصل موفقیت ناپلئون هیل که هنوز مورد استفاده قرار میگیرد. ناپلئون نویسندگی را در سنین کوچک آغاز کرد. در ادامه قصد داریم زندگینامه پدر نویسندگان موفقیت یعنی ناپلئون هیل را به طور کامل برایتان شرح دهیم.

    تولد ناپلئون هیل

    ناپلئون هیل در ۲۶ اکتبر سال ۱۸۸۳ در روستای پوند واقع در ویرجینای آمریکا متولد شد. پدر وی آهنگر بود و خانواده وی وضع مالی مناسب داشتند. ناپلئون هیل در ده سالگی مادرش را به دلیل بیماری معده از دست داد. وی از همان کودکی علاقه زیاد و هوش بسیار بالایی در خبرنگاری داشت. این علاقه باعث شد در ۱۳ سالگی یک خبرنگار با لقب خبرنگار کوهستان شود.

    به همین دلیل او از نظر روحی صدمه بسیاری دید و بعد از مدتی افسردگی بسیار سرکش و شیطان شد.  پدر ناپلئون هیل دو سال بعد از فوت همسرش ازدواج کرد و ناپلئون هیل را رها کرد. ناپلئون هیل در سن سیزده سالگی به دلیل علاقه بسیار زیادی که به شغل خبرنگاری داشت. شروع به نوشتن مقاله برای روزنامه های محلی کرد. و با درآمدی که از این کار داشت هزینه های تحصیلش را میداد.

    او وارد دانشگاه حقوق شد ولی نتوانست از پس هزینه های تحصیلش بر بیاید به همین دلیل از دانشگاه حقوق به بیرون آمد و به علاقه قدیمی خود یعنی خبرنگاری پرداخت از مقالات و نوشته های او استقبال زیادی میشد به همین دلیل او به سرعت توانست در یک مجله خوب مشغول به کار شود.

    ملاقات ناپلئون هیل با اندرو کارنگی

    ناپلئون هیل زمانی که در مجله بزرگی کار میکرد. توسط سر دبیر مجله باب تیلور که علاقه زیادی به مقالات و نوشته های ناپلئون هیل داشت. به مصاحبه با افراد ثروتمند مامور شد. در سال ۱۹۰۸ ناپلئون هیل برای مصاحبه با اندرو کارنگی که یکی از میلیاردران آمریکایی بود و در صنعت فولاد آمریکا حرف اول را میزد ملاقات کرد.

    اندرو کارنگی که به علاقه و استعداد بسیار بالا و همچنین قدرت قلم ناپلئون هیل پی برده بود. به او پیشنهاد همکاری ۲۰ ساله برای کشف راز ثروت و موفقیت زندگی ثروتمندان کرد. اندرو کارنگی اعتقاد داشت که موفقیت ساده تر از آنچه که مردم فکر میکنند به دست می آید. همچنین اندرو کارنگی بر این باور بود که موفقیت دارای فرمول ساده ای است.

    که با بدست آوردن آن دیگر نیاز به شکست ها و سختی های زیادی نیست. ناپلئون هیل با آغوشی باز از این پیشنهاد اندرو کارنگی استقبال کرد. البته اندرو کارنگی قرار نبود پولی به ناپلئون هیل بدهد اندرو کارنگی فقط قرار بود که با استفاده از نفوذ خود ترتیب مصاحبه ناپلئون هیل و افراد بزرگ و ثروتمند را بدهد.

    ناپلئون هیل در این ۲۰ سال با حدود ۵۷۰ نفر از افراد بزرگ و مشهور آن زمان که در زندگی خود موفقیت های زیادی داشتند مصاحبه کرد. که در میان آنان اسامی راکفلر، الکساندر گراهام بل، توماس ادیسون به چشم میخورد. او از سال ۱۹۳۳ تا ۱۹۳۶ مشاور اندرو کارنگی و همچنین ریئس جمهور فرانکلین بود. پس سال ها تحقیق ناپلئون هیل به عنوان سر دبیر مجله قوانین موفقیت ناپلئون هیل انتخاب شد.

    محصولات پر طرفدار ناپلئون هیل

    ناپلئون هیل جزو اولین کسانی بود که فکر نوشتن پیرامون قوانین موفقیت و زندگی مدرن در سرش افتاد. اما وی اطلاعات کافی نداشت به همین دلیل ناپلئون هیل سالها در حال تحقیق کردن در تفاوت طرز تفکر مردم عادی یا فقیر با مردم ثروتمند پرداخت.

    همین تحقیقات موجب شهرت وی شد. با محصولات ناپلئون هیل هر آنچه که برای موفقیت در این اوضاع بد اقتصادی لازم است خواهید آموخت. بسیاری از کتاب های مجبوب که در زمینه موفقیت فردی نوشته شده اند از محصولات ناپلئون هیل به عنوان مرجع یاد میکنند. محصولات هیل با موضوعاتی مانند : قدرت ذهن، افکار مثبت، قانون جذب و ارتعاش، دستیابی به ثروت و اهداف است. در این موارد توضیحات کامل و جامعی می دهد.

    به طور کلی محصولات پرطرفدار از ناپلئون هیل عبارت اند از:

    • دوره ۱۷ اصل موفقیت از ناپلئون هیل
    • کتاب بی اندیشید و ثروتمند شوید
    • کتاب قوانین موفقیت در ۱۶ درس

    زمانی که محصولات ناپلئون هیل را مشاهد میکنید یا میخوانید متوجه خواهید شد. که دلیل برتری افراد نسبت به یکدیگر چیست. با پیروی از توضیحات و همچنین تمرینات این دوره میتوانید فرد جدید و بهتری در زندگی خود باشید. کافیست از خود بپرسید: چرا من نباید یکی از ثروتمندان بزرگ این دنیا باشم؟ دلایل آنکه دیگران ثروتمند شده اند چیست؟

    سخنان ناپلئون هیل زندگی‌های بی‌شماری را تغییر داده‌ است. می‌تواند زندگی شما را نیز تغییر دهد! برخلاف نسخه های سانسور شده و ناقصی که در از دوره های وی در بازار وجود دارد. این نسخه به صورت کامل با دوفرمت تصویری زیر نویس فارسی و صوتی دوبله فارسی در سایت قدرت درون قرار دارد.

    در سخنان ناپلئون هیل طلا وجود دارد!

     

    برخی بر این باورند که در سخنان ناپلئون هیل طلا وجود دارد و نباید به آسانی از کنار این سخنان گذشت. زیرا با اگر به عمق این سخنان پی ببریدم در اعماق این سخنان کلیدی از جنس طلا وجود دارد. که قفل های زیادی از زندگی ما را باز میکند در واقع این کلیدها شاه کلید هستند.

    برخی از این سخنان طلایی ناپلئون هیل میتوانید در این قسمت بخوانید:

    • هر شکست پیش از آنکه در واقعیت رخ بدهد در ذهنمان رخ داده است.
    • اگر قبل از گرفتن ببخشید بیشتر میگیرید.
    • تواناییتان از ذهنتان سرچشمه میگیرد.
    • موفق آن است که به دانسته های خود عمل کند.
    • اگر شما دقیقا بدانید که چه چیزی میخواهید نیمی از راهتان را طی کرده اید.
    • ابتدا با ذهن سپس در واقعیت به خواسته هایتان برسید.
    • اگر میخواهید شاد و خوشحال به نظر برسید باید مانند افراد شاد و خوشحال رفتار کنید.
    • شکست برای افرادی است که بی تفاوت اجازه می‌دهند ذهنیت شکست در آنها نفوذ کند.

    زندگی شخصی ناپلئون هیل

    ناپلئون هیل و فلورنس الیزابت هورنر در سال ۱۹۱۰ ازدواج کردند. حاصل ازدواج آنان فرزندی به نام بلیر بود. تعهد ناپلئون هیل به قانون جذب در زندگی شخصی اش هم بسیار فاحش بود. تفاوت های عظیمی بین زندگی شخصی ناپلئون هیل و مردم عادی باشند. به طور مثال فرزند وی بلیر که دچار مشکل شنوایی و سخن گفتن بود. دکتران از بهبود او قطع امید کردند.

    ناپلئون هیل توانست به فرزندش بیاموزد که چطور با این مشکل مقابله کند. بلیر توانست مشکل شنوایی خود را بهبود ببخشد و دوباره توانایی صحبت کردن و شنیدن خود را بدست آورد. این همان تفاوتی است که ناپلئون هیل با مردم عادی داشت. به نظر شما اگر چنین مشکلی برای مردمان عادی رخ میداد آنان چه میکردند؟

    نتیجه گیری

    ناپلئون هیل چنان معروف و محبوب هست. که برخی از مردم با عنوان هایی مانند کلاهبردار ناپلئون هیل به دنبال کسب توجه و یا درآمد شده اند. ناپلئون هیل توانست برخی از کلمات که در ذهن ما محدودیات ها را برایمان ایجاد کرده است بشکند. تفاوت های او فقط در میزان دارایی و نوع زندگیش نبود. بلکه تفاوت او در نوع فکر کردنش بود و همین امر موجب شده بود که زندگی و داراییش با مردم دیگر فرق های بسیاری داشته باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا