قاتل عشق شما کیست؟

قاتل عشق شما کیست؟
  • قاتل عشق شما کیست؟

     

    رازی که زوج های موفق و خوشبخت به شما نمی گویند

    مردم در مورد اینکه چگونه موفق شدند، چگونه ثروت مند شدند، چگونه یک رابطه عاطفی و ازدواج موفق دارند به شما چیزی نمی گویند، حتی اگر از آنها بپرسید جواب روشن و درستی به شما نمی دهند، اما سیر تا پیاز مشکلات و غم و ناراحتی هایشان را برای شما تعریف می کنند، و در واقع دلیل موفقیت هایشان را مانند یک راز پیش خودشان نگاه می دارند.

    در این آموزش می خواهم نکته ای مهم برای داشتن یک رابطه عاطفی و ازدواج خوب را به شما بگویم، که دیگران به شما نخواهند گفت.

     

    سد های احساسی: قاتل ازدواج و روابط عاطفی شما

    ابتدا خیلی کوتاه راجب سد های احساسی توضیح بدهم، این عبارت را جای دیگری نخواهید شنید و من چند سال پیش آن را ساختم. سد های احساسی به قدری در روابط عاطفی و ازدواج شما تاثیر منفی و مخرب دارند که من لقب قاتل روابط عاطفی را به آن داده ام.

    لقب قاتل روابط عاطفی را داده ام چون به هیچ کس رحم نمی کند، حتی زوج هایی که هر دو طرف انسان های خوب و سالمی هستند و سال ها در کنار هم به خوبی زندگی کرده اند مانند بهاره رهنما عزیز و پیمان قاسم خانی دوست داشتنی، که به تازگی جدا شدند، هیچ کدام از آنها انسان های بدی نبودند، بزرگترین دشمن رابطه شان آشنا نبودن به مدیریت رابطه و رفتار درست بوده است، پس خواهش می کنم اگر در رابطه عاطفی هستید و حتی همه چیزی خوب و عاشقانه است، برای یادگیری وقت بگذارید چون تجربه ثابت کرده این شرایط خوب و زیبا ادامه پیدا نخواهد کرد اگر: مدیریت رابطه عاطفی را بلد نباشید.

    لطفا با دقت کامل این آموزش را مطالعه کنید زیرا بسیار موثر است در زندگی شما و بعد از خواندن آن حقایقی در پیش چشمان تان ظاهر خواهد شد که قبلا از آن آگاه نبودید.

    شروع می کنیم

    احساساتی که در شما وجود دارند نوعی از انرژی هستند، مانند انرژی الکتریسیته یا مانند یک ماده سیال و شکل پذیر و لطیف مانند آب،

    مثال: وقتی از کسی عصبانی و ناراحت می شوید، این احساس خشم و ناراحتی چگونه است؟ مگر نه اینکه آن را در تمام بدنتان و با تک تک سلول هایتان حس می کنید؟ ضربان قلب شما تند تر می شود، گردش خونتان سریع تر می شود، تنفس شما نامنظم می شود، معده اسید بیشتری ترشح می کند، صدایتان تغییر می کند و می لرزد و بسیاری علامت های جسمی و ظاهری دیگر. در واقع این احساس خشم مانند یک موج انرژی در تمام بدن شما پخش می شود.

    چه اتفاقی برای احساسات شما در طول عمرتان می افتد

    خودتان را در تمام زندگی تان تصور کنید و به یاد آورید و فرض کنید که احساسات شما مانند آب است، هر بار که کسی شما را ناراحت و آزرده خاطر کرده و احساساتتان را جریحه دار کرده، ضمیر ناخودآگاه شما برای محافظت از شما و احساساتتان یک محافظ می سازد به نام سد احساسی، کار این سدهای احساسی محافظت از شما یا بهتر بگویم محافظت از احساسات شماست، خب این نکته خوب و مثبتی هست، اما سد های احساسی مانند یک نیزه دو سر عمل می کنند، یعنی هم برای شما مفید هستند و هم مضر، چرا مضر؟ چون احساسات شما که آن را به آب تشبیه کردیم، با گذشت زمان پشت این سد های احساسای جمع می شوند، و فرصت بروز و جاری شدن پیدا نمی کنند، در تمام سال های زندگی تان هر بار که احساسات شما آسیب دیده، ضمیر ناخودآگاه شما یک سد جدید ساخته است.

    احتمالا این مطلب هم برای تو مفید است:  راز ماندگاری یک رابطه عاطفی چیست؟ قسمت اول

    مثال: شما در گذشته یک شکست عشقی را تجربه کرده اید، و بعد از آن تجربه تلخ تصمیم گرفتید که دیگر عاشق نشوید، این تصمیم شما برای عاشق نشدن یک سد احساسی است، ضمیر ناخودآگاه شما این تصمیم را برای محافظت از شما گرفته اما این تصمیم مانند یک سد عمل می کند و باعث سرکوب کردن احساسات و عواطف شما شده و در نهایت پشت این سد ها انباشته می شوند.

    بسیاری از مشکلات در روابط شما به دلیل همین احساسات سرکوب شده است، و همسر یا نامزد شما به خاطر وجود همین سد های احساسی تان نمی تواند به درستی با شما ارتباط برقرار کند و این در حالی ست که شما هم نمی دانید مشکل از کجاست.

    شما سدهای زیادی در طول زندگی تان می سازید

    این سد های احساسی فقط مربوط به احساسات عاشقانه شما نیستند، هر بار که کسی شما را مسخره کرده است تصمیم گرفته اید که کمتر وارد جمع شوید و تنهایی را انتخاب کردید این تصمیم برای تنها ماندن یک سد احساسی است، هر بار که دوستی از شما سواستفاده کرده است تصمیم گرفتید دیگر به کسی اعتماد نکنید این تصمیم شما برای اعتماد نکردن یک سد جدید است، و بسیاری سد های دیگر …

    اما مشکل اصلی زمانی پیش می آید که با کسی آشنا می شوید یا ازدواج می کنید، همسر شما برای آنکه بخواهد با شما به درستی ارتباط برقرار کند و به مرکز احساسات شما یعنی قلبتان برسد باید از تمام سد هایی که شما در تمام زندگی تان ساخته اید عبود کند، و اینکار بدون آگاهی شما دو نفر تقریبا غیر ممکن است، اینکه بدانید باید چکار کنید و مسله را حل کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا