جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۱۰ موضوعی كه نبايد در اولين قرار ملاقات بر زبان آورد

۱۰ موضوعی كه نبايد در اولين قرار ملاقات بر زبان آورد

 

 

 

۱۰ موضوعی كه نبايد در اولين قرار ملاقات نبايد بر زبان آورد

براي همه ما، اولين قرار ملاقات يك تجربه دشوار از ناشي گري و دستپاچگي به هنگام سخن گفتن است. اما نترسيد زيرا ما با شما هستيم تا اولين قرار ملاقات شما را به تجربه ای بی نظیر تبدیل کنیم.

در اينجا به ذكر اين ۱۰ نكته مي پردازيم:

۱- «من تمام شب را وقت دارم»

Ali Campbell، نويسنده كتاب دستي “More Than Just Sex” است. وي مي گويد : ترغیب یک زن به درخواست بیشتر، يك عمل هوشمندانه است. من خودم يكي از طرفداران پر و پا قرص محدودیت زمان هستم. در قرار اول به او بگویید که مثلا باید قبل از ساعت ۱۱ شب خانه باشید تا در را برای هم خانه اتان باز کنید یا اینکه یک قرار کاری مهم در ساعت ۸ دارید. به این ترتیب فشار کاهش میابد چون هر دوی شما میدانید که شب پایان خوشی خواهد داشت.

۲- «یک لحظه صبر کن، دارم به دوستم پیام میفرستم»

حتي گلزار هم، در زماني كه به گوشي اش خيره شده است، نوجواني با يك قيافه گرفته به نظر میرسد.Arthur Cassidyروانشناس رابطه معتقد است: در طول قرار خود تلفنتان را درون جيبتان قرار دهيد. با اين كار طرف به طرف مقابل اطمینان میدهید که این رابطه برایتان مهم است.

۳- «مراقب دکمه سرآستین کت خود باشید»

Liz Taw آرايشگر، در شب عروسی داماد را چنان زیبا کرد که عروس در پوست خود نمیگنجید. هنر وی از داماد یک مرد مبادی آداب و باهوش ساخت. اگر كت و شلوار مي پوشيد از ته ريش و يا موهاي رو به بالا اجتناب كنيد. در مقابل اگر لباس غير رسمي مي پوشيد، موهاي مرتب و ريش تراشيده داشته باشيد. گردن رو به بالا يا پايين نشان دهنده سخت كوشي شما است و لباس های مرتب شما را جذاب تر نشان می دهد.

۴- «من از این روش ها استفاده نمی کنم»

امشب شما بايد روي تمام دنيا تاثير بگذاريد نه يك دختر. پيش خدمت را مجذوب كنيد. به افراد ميز كناري لبخند بزنيد. با هر فردي كه مواجه مي شويد، مودب باشيد. اين حرف را Andy Lopataكارشناس روابط اجتماعی مي گويد: مردم براساس شخصيت شما از طرز برخوردتان چيزي كه مممكن است براي شما بي اهميت باشد، در موردتان قضاوت مي كنند.

۵- «مراقب رفتارتان باشید»

در اولين ديدارتان بايد عملكرد رفتاری كاملا جدي از خودتان بروز دهید. در عین حال بیش از حد خشک و جدی هم نباشید به نجوی که بهترین وجه خود را معرفی کنید. روي رفتارهایی كه در شش ماه اخير بابت آنها مورد انتقاد شديد قرار گرفته ايد، تمرکز کنید و از انها اجتناب کنید. Humfrey Hunter، قرمان قرار ملاقات می گوید : شوحی زیاد زياد يكي از اعمال ناشيانه و غيرمردانه محسوب مي شود. از اين موضوع براي چند ساعت اجتناب كنيد.

۶- «من آنم که رستم بود پهلوان…»

هر دختری حداقل یک بار با مردی قرار گذاشته است که مرتبا از دستاوردهایش صحبت کرده است و این کار وی باعث شده که دختر با خود بگویید ای کاش او همین الان خفه میشد و دیگر ادامه نمی داد! مردان سعی می کنند در اولين قرار ملاقات خود، با ليستي از كارهاي موفقيت آميزشان، روي طرف مقابل خود تاثير بگذارند. Lopata مي گويد: در اولين قرار ملاقات هدفتان اثبات خوبي خودتان نباشد، بلكه راحتي و تحسين وي را در نظر بگيريد. هرگز بيش از آنچه كه مي شنويد، صحبت نكنيد.

۷- «بهم زنگ بزن، شايد ….»

ابهام کار آدم های بي عرضه و ضعیف است. بگوييد بعد از ظهر فوق العاده خوبي داشتيم و مي خواهم دوباره تو را ببينم يا بعد از ظهر خوبي داشتم اما واقعا فكر نمي كنم چیزی بین ما اتفاق بیفتد، مطمئنم با من موافقي. Susan Quilliamكارشناس ارتباطات مي گويد با عبارات شيريني همانند خداحافظ، بهت مسيج مي زنم، خود را براي يك تماس در در آخر هفته خود را آماده كنيد.

۸- «ها ها، با مزه است!»

زنان به مرداني كه براي تحت تاثير قرار دادن آنها تلاش مي كنند، عكس العمل نشان مي دهند. به او لبخند بزنيد اما نه خيلي سريع. توصيه هايLeil Lowndes،  روانشناس و نويسندهHow to Talk to Anyoneمي گويد : شما صادق به نظر مي رسيد، اگر لحظه اي در زماني كه وي جوكي را برايتان تعريف مي كند، مكث كنيد، سپس لبخند كوچكي را روي صورتتان بنشانيد، اين نشانه بصيرت و زیرکی شماست.

۹- «آماده شگفت زده شدن باشيد»

در اولين قرار ملاقات از گردش كردن با اتوبوس روباز يا سفرهاي بين شهري اجتناب كنيد. اين سه نكته را به خاطر داشته باشيد : ساده، كوتاه و تنظيم شده. حس رها شدن، بدترين حس براي يك زن است. و ممکن است بعد از خداحافظی برای او اتفاق بیفتد. يك وعده غذا و تماشاي فيلم كار كليشه اي است، اما به نظر Quilliam، جواب مي دهد.

۱۰- «دير كردي»

در انتظار ماندن وظیفه توست.Hunter مي گويد: رمز موفقیت غلبه بر احساس ناخوشایند انتظار این است که وانمود کنید مهم نیست اگر منتظر بمانید. بنابراين حداقل پنج دقيقه زودتر سر قرار حاضر شوید. در زمان انتظار سر خود را با روزنامه خواندن گرم کنید آنرا به لحظاتي دلپذير تبديل كنيد.  به این ترتیب شبیه کسی به نظر میرسید که از اینکه برای خودش وقت دارد، خوشحال است.

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “۱۰ موضوعی كه نبايد در اولين قرار ملاقات بر زبان آورد” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

پیمایش به بالا