رازهای مردان جذاب

رازهای مردان جذاب
  • رازهای مردان جذاب

    آقایون محترم اگر میخواهید همواره برای همسرتان جذاب باشید نکات زیر را بخوانید:

    ۱- کاری به برنامه تناسب اندامش نداشته باشید!

    سایز لاغری و چاقی خانم ها هیچ ربطی به شما نداره.خانم ها میتوانند غذای سالم بخورند و ورزش کنند یا نهیخچال رو خالی کنند وچیزی باقی نذارن و اصلا ورزش هم نکنن.به خودشون مربوطهاونها میتونن هر قدر که دوست دارن چاق باشن!هیچ چیز وحشتناک تر از این نیست که مردها در امور مربوط به تناسب اندام زنها دخالت کنند!

    ۲- به او نگویید باید با اندامش چه کار کند.

    همانطورکه گفتم بدن او به خودش مربوطه، همانطور که شما آقایون دوست دارید ظاهر باب میل خودتون رو داشته باشید، خانم ها رو از داشتن ظاهر خوشایند خودشون منع نکنیدظاهر هرکس نشان دهنده ی شخصیت و هویت اون شخصه!

    وقتی مردی به زنش در مورد این تغیرات دستوراتی میده به نوعی جلوی ابراز شخصیت همسرش رو میگیرهکه این خیلی وحشتناکهاگر میخواهید همیشه برای خانم ها جذاب باشید لطفا دست از این کار بکشید.

    ۳- نژاد پرست نباشید.

    نژاد پرست نباشید چون خیلی کار زشتیههمین، توضیح بیشتر هم نمیخواد!!!

    ۴-کاری به این امر نداشته باشید که او چقدر زنانه یا مردانه است.

    بعضی از خانم ها اصلن حوصله ی آرایش و پیرایش ندارنترجیح میدن چهره‌ی ساده خودشون رو داشته باشناونها رو برای خودشون دوست داشته باشیداینو بدونید که اونها خیلی شجاعت دارن که بدون آرایش خودشون رو قبول دارن!

    در عوض بعضی خانم ها علاقه ی زیادی به آرایش و رفتارهای دخترونه دارنمثل لباس صورتی پوشیدن یا آواز خوندنپس توصیه ما به شما اینه از این همه شیطنت لذت ببرید و مخالفت نکنید.

    ۵- حامی او باشید.

    هیچ وقت خانم ها رو بیش از حد کنترل نکنید.اونم مثل شما تو بعضی از کارها آزاده، کنترل کردن شما باعث ایجاد حس ناامنی و سرد مزاجی دراونها میشهلطفا مردانگی تون رو با تحت سلطه و کنترل دراوردن همسراتون نشون ندید، راه های بهتری هم وجود داره.

    ۶- زن ستیز نباشید.

    چنین جمله ای تا به حال از دهان هیچ زنی خارج نشده:

    عزیزم من وقتی عاشقت هستم که به من میگویی کارم فقط پخت و پز و رفت و روب است و در اجتماع هیچ جایگاهی ندارم!

    به شخصیت همسراتون احترام بذارید.

    ۷- با کودکان مهربان باشید.

    اگر بچه دوست ندارید هرگز با کسی ازدواج نکنید که عاشق بچه است، از خود گذشتگی مردها دربرابر کودکان بسیار جذاب و دوس داشتنیهمخصوصا وقتی که این بچه ها فرزند خودتون نباشه قابل ستایشه.

    ۸- انتظار آشپزی نداشته باشید.

    این مورد خیلی مهمه، توقع داشتن از همدیگه کار درستی نیستکار کردن برای همدیگه نهایت عشق شما رو نشون میدهتنها وقتی باید از یک خانم انتظار آشپزی داشته باشید که خودش پیشنهاد آشپزی میده و میگه:

    میخوام برات آشپزی کنم!

    علاوه بر اون جای زن تو آشپز خونس هم دیگه قدیمی شدهاگه دلتون یه دعوای حسابی میخواد این جمله رو به کار ببرید.

    ۹- عکس های تکی و غذاهایش رو مسخره نکنید.

    عکس هایی که خودمان از خودمان میگیریم نوعی ابراز احساسات و تلاش برای دیده شدن به اون شکلیه که خودمون دوس داریماین کار جلب توجه نیست!!

    خانم ها با عکاسی از اونچه که دوست دارن و به اشتراک گذاشتن اونها سعی دارن لحظات خوشی رو که سپری کردن رو به نمایش بذارن و به دیگران این اجازه رو بدهند که هویت اونها رو بشناسن و تو لحظات خوششون سهیم بشن آقایون پس لطفا به جای مسخره کردن اونها رو درک و حمایت کنید!

    ۱۰- با دوستانش کنار بیایید.

    دوستان همسرتون به جونش بستسدر ضمن اونها قبل از شما در زندگیش بودنپس اونها رو از هم جدانکنید. این کار باعث میشه مردی شکاک و بی اعتماد به نظر بیاین که به نوعی هم بی احترامیهکه این مساله هم خیلی وحشتناکه!

    ۱۱- پذیرای او باشید و فقط گوش نکنید،پاسخ بدهید.

    همه از اینکه به حرف هاشون به دقت گوش بدهند لذت میبرنتایید کردن و سرتکون دادن و آهان گفتن کافی نیستوارد بحث بشید بشنوید و جواب بدید، حتی زمانی که به اون بحث علاقه ای ندارید این باعث میشه که همسرتون احساس مهم بودن داشته باشه، با این کار شما عزیز دل همسرتون میشید.

    ۱۲- اول فکر کنید بعد صحبت کنید.

    اگه میدونید حرفی که به زبان میارید مشکل ساز میشه هرگز اون رو به زبون نیاریدخانم ها قدردان مردانی هستن که روی حرفاشون خوب فکر میکنن و هر چیزیو به زبون نمیارنمثلا وقتی به همسرتون میگید که تو این لباس چقدر مسخره به نظ میایاون با هر بار پوشیدن لباس یاد حرف شما میفته و احساس بدی پیدا میکنهاگه شما براش مهم باشید حرف های شما هیچ وقت از ذهنش بیرون نمیرهمواظب حرفاتون باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا