۱۵ اشتباه در قرار ملاقات

اشتباه در قرار ملاقات
  • چند ملاقات اول همیشه سرگرم کننده هستند. همه چیز جدید است، جاذبه چشمهایتان را کور کرده است و هیچ فشاری نسبت به حل و فصل و یا کنار آمدن با واقعیت یک رابطه واقعی وجود ندارد.

    اما روزهای اولیه مهمتر از آن‌چیزی است که شما فکر می کنید. به عقیده روان شناس و متخصص روابط دکتر تریسی توماس که می گوید:

    آنچه شما در آغاز رابطه انجام میدهید- باید آن را به عنوان یک رابطه مشاهده کنید، نه فقط یک سری از قرارها.

    به عبارت دیگر، جایی زیادی برای خطا آنچنان که شما انتظار دارید وجود ندارد، حرکاتی که شما در این زمان انجام میدهید می تواند تفاوت بین حرکت از یک رابطه اتفاقی به یک رابطه جدی یا رفتاری برای جدا شدن را معنی کند.

    اگر شما نمی‌توانید او را پس از چند ماه به رابطه علاقه مند نگاه دارید، ممکن است یک یا چند مورد از اشتباهات قرار ملاقات را مرتکب شده باشید.

    ۱- امیدوار باشید که او اولین حرکت را انجام دهد

    در قرن ۲۱، زنان مجاز به درخواست از مردان هستند، درست است؟ درست، جی تی ترن راهنمای دوستیابی می گوید اما این جوازی برای شما نیست که عقب بایستید و انتظار داشته باشید او به سمت شما بیاید. ترن معتقد است:

    دختران هنوز هم می خواهند شکار شوند. امیدوار بودن برای این که یک زن حرکت اول را انجام دهد، نتیجه ای جز شکست را در پی نخواهد داشت. شاید اتفاق بیافتد، ولی احتمالا اتفاق نخواهد افتاد.

    ۲- هزینه نکردن برای دیدارهای اول

    در جامعه روشنفکر امروز،این پرسش که چه کسی هزینه کند پیچیده به نظر می رسد. اما به عقیده توماس این طور نیست،. وی می گوید:

    “بعضی چیزها بیش از حد در نقش های جنسیتی ریشه دوانده اند”. “در چند دیدار اول، شما باید نقش مرد حامی را بازی کنید.”

    پرداخت صورتحساب برای سه دیدار اول به معنای ورشکسته شدن نیست. اگر  توانایی پرداخت سه شام ​​فانتزی را ندارید، او را به یک پیک نیک، موزه، و یا دیدن کتابخانه های عمومی محلی خود ببرید.

    ۳- پرداخت برای همه چیز

    هنگامی که “نقش حمایت مردانه” را آغاز کردید، می توانید پس از مدتی دست به جیب بودنتان را متوقف کنید. توماس می گوید در دیدار چهارم، شما باید مکث کنید و لحظه ای به او فرصت مداخله بدهید.

    شما می خواهید به او نشان دهید که می توانید از او مراقبت کنید، اما اگر برای همه چیز هزینه کنید، رابطه به سمت یک رابطه‌ی والدین گونه سوق داده می شود.

    اگر او بدنبال یک مرد ولخرج نباشد، از اینکه قادر به پرداخت سهم خود باشد قدردانی خواهد کرد.

    ۴- قدرت نمایی با پیشینه خود

    پادشاهی کردن برای او با داستانهایی از چیزهای شگفت انگیز که انجام می دهید و یا انجام داده اید ممکن است مانند یک راه شکست ناپذیر برای تحت تاثیر قرار دادن او به نظر برسد، یا نرسد. توماس می گوید:

    مردان اجتماعی بر این باوراند که ارزش آنها در آنچه انجام می دهند، نهفته است. اما او می خواهد با شما رابطه داشته باشد، نه اینکه شما را استخدام کند. زنان ارتباط با مردانی که دائما در حال عرضه‌ی خود هستند را سخت می دانند.

    به جای صحبت کردن در مورد آنچه انجام می دهید، به او درباره احساس خود نسبت به آن ها بگویید، چگونه زندگی را تجربه کرده اید، چه باعث تک شدن شما می شود، وچه چیز الهام بخش شماست.

    ۵- برنامه نداشتن

    زنان مردان قاطع را دوست دارند و بهترین راه برای اینکه به او نشان دهید که شما قادر به پیشرفت کردن هستید برنامه ریزی خوب دیدارها است. کلمه کلیدی برنامه ریزی است نه فقط دانستن آن. ترن می گوید:

    دیدارهای خوب برنامه ریزی می شوند و همه موقعیت ها فکر شده اند(هیچ چیز به شانس واگذار نمی شود). سعی کنید یک دیدار برنامه ریزی کنید نه اینکه فقط یک رویداد باشد. این به شما این امکان را میدهد که او را بجای تنها در یک فرصت، در موقعیت های متعدد از خوردن و سرگرمی ببینید.

    گفته می شود بهتر است به روز دیدار خود به عنوان یک جدول زمانی ایتالیایی فکر کنید: انعطاف پذیری رومانتیک و نه درست سر وقت.

    ۶- داشتن برنامه های بیش از حد

    آنیتا چلیپالا متخصص روابط می گوید برای شروع به مجذوب کردن او به عنوان نکته مثبت خودتان تا زمانی که منحصر بفرد باشید صبر کنید.

    دعوت از برای شرکت در مراسم عروسی پسر عمویتانکه قرار است چهار ماه دیگر برگزار شود، می تواند او را بترساند. این کار باعث فشار بر روی هر دوی شما می‌شود.

    حرف آخر: وقتتان را با او برنامه ریزی کنید، اما برنامه ای برای آینده خودتان ترسیم نکنید تا زمانی که هر دو برای این گام آماده باشید.

    ۷- نقش بازی کردن

    فکر می کنید می توانید یک دختر را با یک نقشه به خوبی اجرا شده و یک سری هدیه بدست آورید؟ توماس می گوید اشتباه است. حتی اگر در ایتدا بنظر برسد که شما را انتخاب هوهاد کرد،  اگر شما به تحمیل یک عمل ادامه دهید، او برای مدت طولانی منتظر نخواهد ماند. توماس می گوید:

    تظاهر به چیزی که نیستید عامل ترس است. این نشان دهنده نقصی در شماست و نشان می دهد که شما از آنچه که هستید واهمه دارید.

    توماس اشاره می کند که انسان ها توانایی مهم بصری برای حس ترس دارند (غریزه بقا)، بنابراین شما فقط قادر خواهید بود برای حداکثر دو قرار ملاقات جلوی چشمان او را بپوشانید.

    ۸- خراب کردن یک رابطه کاری خوب برای جذب کردن

    قرار ملاقات با یک همکار هرگز یک ایده عالی نیست، اما گاهی اوقات اتفاق می افتد. اما قبل از اینکه شما غرق یک همکار سکسی شوید، نیاز دارید یک قدم به عقب بردارید و آنچه را که واقعا به این جاذبه دامن میزند شناسایی کنید. توماس می گوید:

    مردم در دفتر کار اغلب از بقای پیوند خارج می شوند. مثل گفتن اینکه شما هر دو دارای یک رئیس افتضاح هستید، و یا شرکت شما در حال تغییرات است.

    این نزدیکی را با جاذبه اشتباه اشتباه نگیرید. حرکت شما: خارج از دفتر از او درخواست کنید.

    ۹- بیرون رفتن، بی درنگ

    برخی از زنان حرکات بیش از حد عاشقانه را دوست دارند، بعضی ها دوست ندارند. اگر شما به تازگی شروع به قرار گذاشتن با یک دختر کرده اید، احتمالا نمی دانید که او در کدام طبقه بندی است. ترن می گوید پس در برابر حرکات جانانه او دست نگه دارید.

    اگر شما او را به یک قرار شام فانتزی دعوت کنید و با آغوشی پر از گل رز، شکلات و خرس عروسکی خودنمایی کنید بمانند این که بزرگترین روز ولنتاینی را که تا بحال داشته اید را جشن گرفته اید، فشار بیش از حدی به او وارد خواهید کرد به این علت که شما هنوز با هم رابطه ندارید. شما از او مراقبت می کنید، پس او می خواهد بداند شما چه انتظاری از او برای مراقبت کردن از شما دارید.

    پیش رفتن سریع او را مجبور به یک انتخاب ناراحت کننده خواهد کرد: آیا با دیوانه بازی های متظاهرانه شما ادامه دهد، یا خودش را آزاد کند؟

    ۱۰- صحبت کردن درباره خودتان

    هر کس دوست دارد که در مورد خود صحبت کند. این شامل شما هم می شود. همچنین شامل او هم می شود. توماس می گوید:

    زنان در دفتر من همیشه از این شکایت دارند که مردان زندگی شان هیچ سوالی نمی پرسند، و زمانی هم که می پرسند در واقع علاقه مند به دانستن پاسخ نیستند.

    داستان واقعی: اگر سوالی در مورد خودش از او بپرسید، آماده نامزدی باشید، اما اگر اینکار را نکنید، مثل یک آدم احمق که تنها به خود و برنامه کار خود علاقه مند است به نظر خواهید رسید. و اگر او آنقدر خسته کننده است که پاسخ هایش نمی تواند علاقه شما را جذب کند، شاید زمان بررسی مجدد رابطه اولیه است.

    ۱۱- حاضر نبودن

    ۳۸۴ دوست فیسبوکی شما می توانند صبر کنند. اگر قرار ملاقات دارید: شما هیچ دلمشغولی کاری، پیام کوتاه، چت کردن و یا چک کردن اینستاگرام نباید داشته باشید. توماس می گوید:

    هر کار دیگری که در حال انجام دادنش هستید، از جمله دستگاه های الکترونیکی، همچنین حواسپرتی هایتان را تعطیل کنید و وارد شوید.

    هیچ چیزی مهم تر از ارتباطی که شما با قرارتان دارید وجود ندارد و آن از آماده بودن واقعی ناشی خواهد شد.

    ۱۲- تحلیل بیش از اندازه

    چیپالا می گوید:

    زنان از تحلیل بیش از اندازه بیزارند، اما مردان این کار را زیاد انجام می دهند.

    بیش از حد معانی نسبت دادن به کلمات و حرکات او می تواند آزار دهنده باشد. شما در نهایت معانی منفی به چیزهایی که او می گوید یا انجام میدهد نسبت می دهید. چیپالا پیشنهاد می کند تلاش کنید کارهای او را در ارزش ظاهری بسنجید ( انتظار سه ساعته او برای پاسخ به پیام شما هیچ معنایی جز این ندارد که او سه ساعت منتظر بوده است که به پیام شما پاسخ دهد) و افکار منفی را از خود دور کنید.

    ۱۳- زود تسلیم شدن

    شما از او تقاضا می کنید و او می گوید نه، اعتنا نمی کنید و می‌روید، درست است؟ کارشناس فروش گرنت کاردون، نویسنده کتاب «اگر اولین نیستید، آخرین هستید» می گوید نه دقیقا. کاردون می گوید:

    این همانند تلاش برای رسیدن به یک حساب چند میلیون دلاری است. شما باید خلاق، با اعتماد بنفس، و مثبت اندیش باشید.

    بدنبال یک دختر بودن همانند بدنبال یک مشتری بودن ممکن است مذبوحانه بنظر برسد، اما کاردون مخالف است.

    شما تنها در صورتی مذبوحانه بنظر می رسید اگر چیزی مشابه را بیش از یکبار امتحان کنید. بیست مرتبه با تماس نگیرید و او را به شام دعوت نکنید. هیچ کس مزاجم را دوست ندارد.

    ۱۴- آزادانه عقاید خود را بیان نکردن

    این راه حل شکستن هراس در ابتدای دوستی است: صحبت کردن. توماس می گوید:

    مردان در در ابتدای برقراری رابطه دوستانه، گیر می کنند به این علت که احساسات خود را روشن بیان نمی کنند. آنها نمی خواهند رابطه را با قرار دادن همه چیز روی میز خراب کنند، اما این این پنهان کاریشان زنان را فراری می‌دهد.

    ممکن است وقتی صحبت می کنید در آغوش شما نیاید، اما قطعا برای ابراز عقایدتان، به شما می گذارد.

    ۱۵- صبر کردن برای زن کامل

    او وجود ندارد. چپیلا می گوید:

    هر زن همراه با اشتباهات و مشکلات است. خیلی سریع بی خیال او نشوید. او را از منظر آنچه ارائه می دهد و صفات خوبی که دارد ببینید، – مگر اینکه  بخواهید برای همیشه تنها بمانید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا