احساس واقعی افراد درباره خیانت

احساس واقعی افراد درباره خیانت
  • احساس واقعی افراد درباره خیانت

    خیانت یکی از بدترین اتفاقاتی است که می تواند برای یک شخص رخ دهد. ممکن است با خیانت در روابط عاطفی، دوستی و حتی در محیط کاری روبرو شوید. این اتفاق معمولا باعث ایجاد احساسات ناراحتی، شک و ترس در شخص متضرر می شود. در این مقاله به بررسی احساسات واقعی افراد درباره خیانت پرداخته می شود.

    احساسات ناراحتی

    احساسات ناراحتی یکی از رایج ترین احساساتی است که افراد با خیانت مواجه می شوند. این احساس ناراحتی معمولا باعث می شود که شخص متضرر از خودش شک کند و در تصمیم گیری های زندگیش دچار تردید شود. به علاوه، این احساس ناراحتی ممکن است باعث شود که شخص از اعتماد به نفسش از دست بدهد و در برخی موارد باعث افسردگی و اضطراب شود.

    احساسات شک

    شخصی که با خیانت مواجه شده است، معمولا از خودش شک کرده و این احساس شک باعث می شود که شخص متضرر از خودش مطمئن نباشد. به علاوه، شخص متضرر از خودش می پرسد که اگر یکبار دیگر در رابطه با کسی به اعتماد کند، آیا دوباره تجربه خیانت خواهد کرد؟

    احساسات ترس

    خیانت معمولا باعث ترس و نگرانی در شخص متضرر می شود. این احساس ترس معمولا باعث می شود که شخص از خودش و دیگران متنفر شود و به دلیل خیانت یک شخص تمام دنیایش را از دست داده باشد.

    احساسات خشم

    احساس خشم نیز یکی از احساسات شایعی است که شخص با خیانت مواجه می شود. این احساس معمولا باعث می شود که شخص متضرر برخی از افراد را سرزنش کند و ممکن است به دلیل آنچه که تجربه کرده است، اعتماد به دیگران را از دست دهد.

    به طور خلاصه، خیانت معمولا به احساسات ناراحتی، شک، ترس و خشم در شخص متضرر می انجامد. این احساسات ممکن است باعث شود که شخص از خودش و دیگران متنفر شود و به دلیل خیانت یک شخص تمام دنیایش را از دست داده باشد. برای کمک به شخص متضرر، بهتر است با او در مورد تجربه خودش صحبت کنید و احساساتش را شنیده و درک کنید.

    بیایید درباره برخی افکار پنهانی حرف بزنیم

    بر اساس رتبه ای که مجلات زرد و شبکه های تلویزیونی پر بیننده دارند، به نظر می رسد در حال حاضر خیانت و روابط گسترده بسیار رایج استاما صرف نظر از محبوبیتی که سریال ها دارند، پس از تماشای آنها، احساس واقعی افراد درباره خیانت چیست؟ شبکه USA Network با اجرای تحقیقی سعی بر پیدا کردن جواب این سوال کرد، و نتایج به دست آمده برای آن دسته از افراد احساساتی ناامید اصلا خوشایند نیستبرخی از دیدگاه های حیرت انگیز آن ها را در ادامه است:

    خیانت تا زمانی که دست تان رو نشود خوب است.

    وقتی شرایط برای خیانت فراهم می شود، به نظر می رسد که معیارهای بسیار بیشتری وجود دارد. ۸۲ درصد رای دهندگان بر این عقیده بودند که به هیچ وجه تحمل خیانت در رابطه شان را ندارند؛ درعین حال، ۸۱ درصد می گویند که اگر پیامدی نداشته باشد خیانت می کنند.

    بعضی خیانت ها قابل قبول اند.

    از سوی دیگر، بیش از نیمی از افراد می گویند به نظر خود دلایل توجیه کننده ای برای خیانتکاری خود دارند، مثلا رابطه ای سرشار از بدبختی داشته اند یا اینکه عاشق شخصی مشهور شده اند. (دفعه دیگر که در مراکز خرید هنرپیشه ای را می بینید این قضیه را به یاد داشته باشید). جالب توجه این است که توجیه کننده ترین بهانه ها برای خیانت این بود که می خواهند از آنهایی که به ایشان خیانت کرده اند انتقام بگیرندآیا تا بحال دو نامزد خیانتکار باهم رابطه خوبی داشته اند؟

    فناوری خیانت را آسان تر کرده است.

    در این تحقیق یک مسئله بسیار مشخص بود. ۸۶ درصد رای دهندگان این مسئله را تایید کردند که فناوری، از پیام گرفته تا وایبر، خیانت را آسان تر کرده و تمایل برای چت کردن را بالا برده استو به دلیل اینکه این خیانت ها از فضای مجازی شروع می شود، نمی توان گفت که به خارج از آن کشیده نمی شودتنها ۳۱ درصد تایید کرده اند که فقط در فضای مجازی خیانت کرده اند نه در روابط جسمانی شان.

    رویا پردازی ضرری ندارد.

    پس آن روابطی که به تخت خواب منجر نمی شود چه؟ آیا آنها هم خیانت محسوب می شوند یا تنها رویا پردازی هستند؟ بسیار جالب است؛ در حالیکه ۱۹ درصد مردان و ۱۳٫۵ درصد زنان بر این مسئله مهر تایید زده اند که درباره ان دسته از افرادی که در فضای مجازی با انها ارتباط دارند و در دنیای واقعی اصلا آنها را نمی شناسند رویا پردازی کرده اند. ۴۸ درصد نیز گفته اند از رویاپردازی خود درباره دیگران هیچ احساس گناهی ندارنداما باز هم، دل بستن به کسی دیگر، مقدمه ایست برای یک فاجعه بزرگ.

    تک همسری منطقی نیست.

    اکثر افراد شرکت کننده در این پژوهش با این قضیه موافقند که تک همسری یک توقع اجتماعی است نه یک واقعیت زیستی، اگرچه ۴۵ درصد آنها می گویند داشتن چند همسر و دوست بلند مدت بسیار منطقی تر استو جالب توجه اینجاست که از هر ۵ مرد یک نفر رابطه تک همسری را ترجیح می دهداگرچه ما از عواقب آن کاملا آگاه نیستیم.

    اما اجازه ندهید این آمار شما را ناامید کند – شبکه USA Network این تحقیق را روی ۱۰۰۰ نفر انجام داده استبنا براین شاید همه افراد این عقاید را نداشته باشند.

    1. چگونه یک ازدواج موفق را تجربه کنیم؟
    2. مشاوره ارتباط دوستی(چگونه یک روابط دوستی عالی داشته باشیم)
    3. روز ولنتاین یا روز عشق یا روز پسندار مذگان
    4. استراتژی عشق با ان ال پی
    5. برگشت به رابطه در ۶ مرحله کاملا علمی(بهبود رابطه و بازگرداندن عشق از دست رفته)
    6. طرحواره یا تله رهاشدگی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا