۱۰ موضوعی که نباید در اولین قرار ملاقات بر زبان آورد

۱۰ موضوعی كه نبايد در اولين قرار ملاقات بر زبان آورد
  • ۱۰ موضوعی که نباید در اولین قرار ملاقات بر زبان آورد

     

     

     

    ۱۰ موضوعی که نباید در اولین قرار ملاقات نباید بر زبان آورد

    برای همه ما، اولین قرار ملاقات یک تجربه دشوار از ناشی گری و دستپاچگی به هنگام سخن گفتن است. اما نترسید زیرا ما با شما هستیم تا اولین قرار ملاقات شما را به تجربه ای بی نظیر تبدیل کنیم.

    در اینجا به ذکر این ۱۰ نکته می پردازیم:

    ۱- «من تمام شب را وقت دارم»

    Ali Campbell، نویسنده کتاب دستی “More Than Just Sex” است. وی می گوید : ترغیب یک زن به درخواست بیشتر، یک عمل هوشمندانه است. من خودم یکی از طرفداران پر و پا قرص محدودیت زمان هستم. در قرار اول به او بگویید که مثلا باید قبل از ساعت ۱۱ شب خانه باشید تا در را برای هم خانه اتان باز کنید یا اینکه یک قرار کاری مهم در ساعت ۸ دارید. به این ترتیب فشار کاهش میابد چون هر دوی شما میدانید که شب پایان خوشی خواهد داشت.

    ۲- «یک لحظه صبر کن، دارم به دوستم پیام میفرستم»

    حتی گلزار هم، در زمانی که به گوشی اش خیره شده است، نوجوانی با یک قیافه گرفته به نظر میرسد.Arthur Cassidyروانشناس رابطه معتقد است: در طول قرار خود تلفنتان را درون جیبتان قرار دهید. با این کار طرف به طرف مقابل اطمینان میدهید که این رابطه برایتان مهم است.

    ۳- «مراقب دکمه سرآستین کت خود باشید»

    Liz Taw آرایشگر، در شب عروسی داماد را چنان زیبا کرد که عروس در پوست خود نمیگنجید. هنر وی از داماد یک مرد مبادی آداب و باهوش ساخت. اگر کت و شلوار می پوشید از ته ریش و یا موهای رو به بالا اجتناب کنید. در مقابل اگر لباس غیر رسمی می پوشید، موهای مرتب و ریش تراشیده داشته باشید. گردن رو به بالا یا پایین نشان دهنده سخت کوشی شما است و لباس های مرتب شما را جذاب تر نشان می دهد.

    ۴- «من از این روش ها استفاده نمی کنم»

    امشب شما باید روی تمام دنیا تاثیر بگذارید نه یک دختر. پیش خدمت را مجذوب کنید. به افراد میز کناری لبخند بزنید. با هر فردی که مواجه می شوید، مودب باشید. این حرف را Andy Lopataکارشناس روابط اجتماعی می گوید: مردم براساس شخصیت شما از طرز برخوردتان چیزی که مممکن است برای شما بی اهمیت باشد، در موردتان قضاوت می کنند.

    ۵- «مراقب رفتارتان باشید»

    در اولین دیدارتان باید عملکرد رفتاری کاملا جدی از خودتان بروز دهید. در عین حال بیش از حد خشک و جدی هم نباشید به نجوی که بهترین وجه خود را معرفی کنید. روی رفتارهایی که در شش ماه اخیر بابت آنها مورد انتقاد شدید قرار گرفته اید، تمرکز کنید و از انها اجتناب کنید. Humfrey Hunter، قرمان قرار ملاقات می گوید : شوحی زیاد زیاد یکی از اعمال ناشیانه و غیرمردانه محسوب می شود. از این موضوع برای چند ساعت اجتناب کنید.

    ۶- «من آنم که رستم بود پهلوان…»

    هر دختری حداقل یک بار با مردی قرار گذاشته است که مرتبا از دستاوردهایش صحبت کرده است و این کار وی باعث شده که دختر با خود بگویید ای کاش او همین الان خفه میشد و دیگر ادامه نمی داد! مردان سعی می کنند در اولین قرار ملاقات خود، با لیستی از کارهای موفقیت آمیزشان، روی طرف مقابل خود تاثیر بگذارند. Lopata می گوید: در اولین قرار ملاقات هدفتان اثبات خوبی خودتان نباشد، بلکه راحتی و تحسین وی را در نظر بگیرید. هرگز بیش از آنچه که می شنوید، صحبت نکنید.

    ۷- «بهم زنگ بزن، شاید ….»

    ابهام کار آدم های بی عرضه و ضعیف است. بگویید بعد از ظهر فوق العاده خوبی داشتیم و می خواهم دوباره تو را ببینم یا بعد از ظهر خوبی داشتم اما واقعا فکر نمی کنم چیزی بین ما اتفاق بیفتد، مطمئنم با من موافقی. Susan Quilliamکارشناس ارتباطات می گوید با عبارات شیرینی همانند خداحافظ، بهت مسیج می زنم، خود را برای یک تماس در در آخر هفته خود را آماده کنید.

    ۸- «ها ها، با مزه است!»

    زنان به مردانی که برای تحت تاثیر قرار دادن آنها تلاش می کنند، عکس العمل نشان می دهند. به او لبخند بزنید اما نه خیلی سریع. توصیه هایLeil Lowndes،  روانشناس و نویسندهHow to Talk to Anyoneمی گوید : شما صادق به نظر می رسید، اگر لحظه ای در زمانی که وی جوکی را برایتان تعریف می کند، مکث کنید، سپس لبخند کوچکی را روی صورتتان بنشانید، این نشانه بصیرت و زیرکی شماست.

    ۹- «آماده شگفت زده شدن باشید»

    در اولین قرار ملاقات از گردش کردن با اتوبوس روباز یا سفرهای بین شهری اجتناب کنید. این سه نکته را به خاطر داشته باشید : ساده، کوتاه و تنظیم شده. حس رها شدن، بدترین حس برای یک زن است. و ممکن است بعد از خداحافظی برای او اتفاق بیفتد. یک وعده غذا و تماشای فیلم کار کلیشه ای است، اما به نظر Quilliam، جواب می دهد.

    ۱۰- «دیر کردی»

    در انتظار ماندن وظیفه توست.Hunter می گوید: رمز موفقیت غلبه بر احساس ناخوشایند انتظار این است که وانمود کنید مهم نیست اگر منتظر بمانید. بنابراین حداقل پنج دقیقه زودتر سر قرار حاضر شوید. در زمان انتظار سر خود را با روزنامه خواندن گرم کنید آنرا به لحظاتی دلپذیر تبدیل کنید.  به این ترتیب شبیه کسی به نظر میرسید که از اینکه برای خودش وقت دارد، خوشحال است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا