قرار ملاقات اول برای خانمها و پایان یک رویا !!

اولین قرار ملاقات با پسر
  • قرار ملاقات اول برای خانمها و پایان یک رویا !!

    چرا مردی با شما قرار ملاقات بعدی را تنطیم نمی کند؟!

     

    نکته های قرار ملاقات اول برای خانمها که حتما باید رعایت کنید.

    خیلی از خانومهای زیبا این گله را دارند که با تمام زیبایی و کمالات علمی که دارند، پس از اولین قرار ملاقات دیگر خبری از طرف مقابل نمی شود.

    شاید سرنوشت ازدواج شما در همین قرار ملاقات اول خلاصه شود که نباید از روی آن با بی دقتی گذشت.

     

    خانمی بنام نفیسه تعریف می کرد که من با سن ۲۵ سال و تحصیلات فوق لیسانس عمران و یک قیافه تقریبا زیبا(همه دوستانش تو دانشگاه به این قضیه اعتراف دارند که او دختر خوشگلیه)

     

    یک روز یک مرد جوانی از او خواستگاری می کند و پس از ۱ ساعت نشست دو طرفه در اولین قرار ملاقات دیگر خبری از طرف مقابل  نشد که نشد. جالب اینجاست که نفیسه خانوم از اون آقا به شدت خوشش اومده ولی خب چاره چیه؟!!

     

    تراژدی غمناکیه که شما در یک محیط رقابتی شانس انتخاب شدن را از دست بدید! این که ما تاکید می کنیم زیبایی اصلا کافی نیست بخاطر همین است.

     

    خب یک سری اشتباهات هست که باعث میشود مرد احساس کند شما به دردش نمی خورید. پس مراقب این اشتباهات باشید.

     

    در اولین قرار ملاقات به شدت مواظب نکات زیر باشید.

     

    1. دادن اطلاعات در زمینه سوابق پزشکی!! برخی خانمها در همون اولین قرار ملاقات یا خواستگاری از مشکلات پزشکی خود میگن! !! مثلا: آره من قبلا مشکل افسردگی برام پیش اومده و تا شیش ماه قرص میخوردم.

    قرار ملاقات اول برای خانمها و پایان یک رویا !!

     

    مثلا موقع سفارش غذا: من چربی نمیتونم بخورم کلسترول دارم. ما ارثی همموم خانوادگی چربی بالا داریم!

     

    من عاشق مسافرت با هواپیما هستم ولی بخاطر فوبیای پرواز و … هیچ وقت نتونستم سوار هواپیما بشم.

     

    مادر بزرگم تو سن ۵۶ سالگی بخاطر سرطان از دنیا رفت. عمو هایم هم همینطور بخاطر سرطان زود مردند. سرطان تو خانواده ما ارثیه!!

     

    یا اینکه تو همون قرار اول یه بسته قرص دستتشونه و مصرف میکنند اونم جلوی طرف مقابل. (خیلی از خانمها موقعی که درد پریود دارن معمولا در کیفشون قرصهای تسکین دهنده حمل میکنن ولی چون روشون نمیشه بگن این قرص مسکن و دل دردشونه، میگن بخاطر مثلا سر درد میگرنی و یا آرام بخش اعصاب و…

     

    من پیشنهاد می کنم به هیچ وجه در روزهای اوج دردهای پریودی قرار ملاقات با یک پسر تنطیم نکیند و یا حداقل داروهای خود را به هیچ عنوانی  جلوی طرف مقابل مصرف نکنید.

     

    خب عزیز دل برادر همینجوری داری از سوابق درخشان و کلکسیون مریضی هاتون تعریف میکنید، این حرفها تو ذهن مرد ۱۰ برابر بزرگ میشه و با خودش میگه: این تازه بخش کوچکی از مشکلاتشه احتمالا پس فردا به جزام دچار میشه!! معلوم نیست چه مرضای دیگه ای هم داره که بعدا قراره بگه. احتمالا بچه های ما دچار کوری مادر زادی میشن و…

     

    البته در برخی دختر خانومای مذهبی به دلیل این که احساس گناه میکنن، این امر می تونه شدت بیشتری داشته باشه. اینگونه دخترا فکر می کنن باید همه چیو صادقانه در همون جلسه اول قرار ملاقات بگن تا به اصطلاح حق الناس به گردنشون نباشه. ولی نکته مهم اینه که شما قرار نیست مخفی کاری بکنید، بلکه در همون جلسه اول قرار ملاقات نباید اینها رو مطرح کنید. پس از مدتی که علاقه ایجاد شود مرد به احتمال زیاد با اینگونه موارد کنار خواهد آمد ولی در همون روز اول به شدت وحشت ایجاد میکند!!

     

     

     

    1. به درازا کشوندن قرار ملاقات.

    قرار ملاقات اول برای خانمها و پایان یک رویا !!

    یادتون نره در قرار ملاقات اول یک تایم مشخص بگذارید و جان هر کسی که دوست دارید در همون تایم کارو تموم کنید. اگر احساس می کنید که جلسه خیلی داره به خوبی پیش میره و خوش میگذره باید به خودتون زور بگید و مقاومت کنید. از همون اول بگید که مثلا یک ساعت می تونید باشید و باید جایی بروید. البته دیگه خیلی هم خشک بازی در نیاورید.

     

    وقتی در اوج مکالمه و گفتگو قرار ملاقات تمام شود مثل این می مونه که سریال سر یک جای حساس تموم بشه و فرد مقابل به شدت دوست داره و منتطره جلسه بعدیه!

     

    این که اینقدر قرار ملاقات با یک پسر را کش بدید که خودش برگرده بگه که دیگه دیر شده باید بره و خلاصه از اینجور حرفا،مطمئن باشید یه مقداری از ارزش شما در ذهن مخاطب کم شده است.

     

     

     

    1. در پایان جلسه قرار ملاقات بهتره با یک لبخند ساده کار تمام بشه و بروید سراغ کارتون. این که نیم ساعت بعد یک پیامک تشکر به همراه لبخندک بفرستید خیلی کار جالبی نیست.

     

     

     

     خیلی از دختر خانوما بخاطر رعایت ادب این کار و انجام میدهند به امید قلقلک قلب طرف مقابل، مثلا پیام میدهند که : بابت همه چی ممنون :))) یا خیلی شب خوبی بود.

     

    ممنون که وقت گذاشتی و..

     

    در جلسه اول اینکار ضرورتی ندارد و بهتره طرف  مقابل رو تشنه تر نگه دارید.

     

    این پیامکها برا وقتی خوبه که یک مقداری صمیمی تر شدید.

     

    آقایون برای اینکه کشش بیشتری به شما پیدا کنند نیاز به فضا و زمان دارند.

     

    یادتون نره اولین قرار ملاقات با پسر خیلی می تواند تو سرنوشت شما تاثیر گذار باشد. پس خوب مراقب رفتارهای خود در اولین قرار ملاقات باشید.

     

    قرار ملاقات, قرار ملاقات اول ,اولین قرار ملاقات, در قرار ملاقات چگونه ظاهر شویم, جلسه اول ملاقات حضوری, جلسه اول قرار ملاقات,در قرار ملاقات به مردان چه بگوییم, اشتباهات اولین قرار ملاقات ,قرار ملاقات عاشقانه

    قرار ملاقات,  اشتباهات اولین قرار ملاقات ,قرار ملاقات عاشقانه

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا