کم محلی به پسر موردعلاقه

کم محلی به مردان
  • کم محلی دختر به پسر در رابطه عاشقانه

     


    در این مقاله به بررسی کم محلی به پسر موردعلاقه و علت اینکه فکر می‌کنید باکم محلی کردن به مردها، آن‌ها به سمت ما برمی‌گردند چی هست:

    حتماً دقت کردید که وقتی‌که یک مرد در مورد شما و آینده مشترک با شما مطمئن نیست و دنبال شروع یک رابطه جدی نیست کم محلی می‌کنید و درواقع به او کمتر اهمیت می‌دهید و
    کم محلی به پسر موردعلاقه‌تان را در پیش می‌گیرید یا او را پس می‌زنید او بیشتر به سمت شما می‌آید این مورد وقتی بیشتر نمایان می‌شود که خصوصاً کمی احساسات نیز وجود داشته باشد
    قدرت روانشناسی کم یاب بودن (اینکه در رابطه آویزان و دم‌دستی نباشید)
    این قانون می‌گوید هر چیزی کم یاب می‌شود باارزش‌تر می‌شود و ما بیشتر آن را می‌خواهیم.
    پس اگر کم محلی به پسر موردعلاقه‌تان را در پیش بگیرید آن‌وقت توجه و عشق شما همه این‌ها کم می‌شود و درنتیجه ارزشش بالاتر خواهد رفت.
    و او اگر حداقل کمی این‌ها را دوست داشته باشد حالا بیشتر از آن می‌خواهد.
    برای همین است که بعدازاین که باکسی کات کردید نباید با او در ارتباط باشید چون به این شکل شوک خیلی بزرگ‌تری به او وارد می‌شود.
    اگر هنوز دوستتان داشته باشد حالا بیشتر از قبل دلتنگ شما می‌شود و ممکن است بخواهد برگردد و رابطه را ادامه دهد. یعنی کم محلی کردن اینجا از نظر شما جواب داده است
    حتماً شما هم دقت کردید که وقتی کسی که از آن خوشتان می‌آید یک‌دفعه شمارا پس بزند ذهن شما او را فرد خیلی مهمی می‌بیند به‌طوری‌که مدام به او فکر می‌کنید و دوباره می‌خواهید با اوباشید.
    این‌یک بازی ذهنی و اشتباهی است که مغز ما می‌کند و باعث می‌شود شما دلتنگ او شوید.
    مغز در اینجا احساس خلأ می‌کند و می‌خواهد که او برگردد؛ اما درواقع نمی‌خواهد او برگردد.
    همه‌ی ما وقتی باکسی قرار می‌گذاریم یا رابطه داریم و او به‌تدریج علاقه‌اش را نسبت به ما از دست می‌دهد و شروع به دور شدن از ما می‌کند باید بدانید اگر نرمال رفتار کنید، آویزانش نشوید و کلافه‌اش نکنید و آن مرد شمارا دوست داشته باشد و گزینه مناسبی برای شما باشد در درجه اول اصلانمی رود و این مردی که در چنین شرایطی شمارا ترک می‌کند اصلاً گزینه مناسبی برای شما نیست چون احتمالانمی تواند چیزی که شما در یک رابطه عاطفی انتظار دارید را به شما بدهد.
    برای اینکه مطمئن شوید از کم محلی کردن به او دست‌بردارید و به او توجه و عشق و علاقه نشان دهید بعد ببینید چطور رفتار می‌کند. اگر دوباره از شما دور شد بهتراست برای همیشه دورش را خط بکشید و او را کنار بگذارید.
    اگر کسی مدام علاقه‌اش را به ما از دست می‌دهد و با ما کات می‌کند درواقع سلب صلاحیت می‌شود و به آن اندازه که ما فکر می‌کردیم شخص مهمی در زندگی ما نیست و باید او را رها کنیم.
    پس‌ازاینکه کسی شمارا دلسرد کرد نترسید و ناراحت نشوید این یعنی آن فرد گزینه مناسبی برای شما نیست البته اگر شما خیلی هوشمندانه در رابطه رفتار کرده باشید.

    برای فراگیری تکنیک های اختصاصی همراه پشتیبانی تخصصی از لینک زیر اقدام کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا