در کنار مردان راجع به چه موضوعات جالبی صحبت کنیم؟

در کنار مردان راجع به چه موضوعات جالبی صحبت کنیم؟
  • در کنار مردان راجع به چه موضوعات جالبی صحبت کنیم؟

    صحبت دربارۀ موضوعات جذاب کنار مردی که دوستش دارید:

     

    حرف زدن با مردان ظرافتهای خاص خود را دارد. نکاتی را در زیر بیان می کنیم که هنگام صحبت با مردان به کار شما می آید. این موضوع برای صحبت با همسر آینده و یا برای مقدمه چینی ازدواج بسیار مهم است.

     

    خیلی از مواقع پیش اومده شما از آقایی خوشتون میاد(مثل خواستگار بالقوه) ولی وقتی می خواهید با او صحبت کنید حرف کم میارید و زبونتون بند میره!!

     

    قبلش احساس می کردید یه دنیا حرف دارید ولی به محض اینکه با طرف مقابل شروع به صحبت می کنید همه چی از ذهنتون پاک میشه و یک سکوت آزاردهنده ای بین شما حاکم میشه.

     

    ما امروز می خواهیم راجع یک سری کلیشه براتون بگیم که خیلی می تونه کمک کننده باشه تا در مواقعی که به این مشکل برخورد کردید راحت بتونید مسیر گفتگو رو به سمت جالبی هدایت کنید.

     

    روش اول: سوال درباره چیزهایی که شما حس مشترک یا خاطره مشترک دارید و صحبت درباره آنها.

     

    مثلا شما تو یک محله خاص زندگی می کردید؟ رستوران خاص و خاطره ای از آنجا که فرد مقابل هم خاطره ای از آنجا داشته باشد. مسافرت به یک قسمت خاص (شمال یا جنوب).

     

    خاطرات از دوران مدرسه و شیطنت های سر کلاس یا دانشگاه. روشهای تقلب سر امتحان و…

     

    نکته مهم این است که قبل از صحبت درباره این موارد مطمئن شوید این حس و خاطره بین شما مشترک باشد.

     

    مثلا دختر خانمی از ما پرسیده بود خواستگاری داشته از ایرانیهای مقیم آلمان و برایش از خاطرات دهۀ شصت در ایران صحبت می کرده و خیلی برای طرف مقابل جذابیت خاصی نداشته!! این مورد را در نطر بگیرید که فردی که سالها در ایران نبوده و هیچ ذهنیتی از خاطرات مشترک بچه های دهه شصت ندارد، می تونه یک مکالمه خوب رو به شدت خسته کننده کنه. البته اشاره به خاطرات شخصی مشکلی ندارد ولی برای پیش برد یک گفتگوی جذاب، بهتر است هر دو طرف اشتراک ذهنی مشابهی نسبت به موضوع گفتگو داشته باشند.

     

    در ضمن لازم نیست در مورد خاطرات خود اغراق کنید و خود را قهرمان داستان نشان دهید. بهتر است صداقت را در کلماتتان رعایت کنید.

     

    خیلی از خانومها به اشتباه می خواهند خودشون رو بسیار فرد خاصی جلوه دهند و به فرد مقابل تسلط و برتری خود را به رخ بکشند که ما اصلا این روش رو توصیه نمی کنیم.

     

    بجای بزرگنمایی دستاوردهای خود به متن داستان و هیجان اتفاقات رخ داده، باید بپردازید.

     

    نکته اصلی این است به شما در حین گفتگو احساس مشترک ایجاد شود و نظر او را درباره موضوع اشتراکی جویا شد.

     

    روش دوم: صحبتهای موقعیتی.

     

    یعنی شما از خلاقیت خود بسته به شرایطی که توش قرار دارید صحبت می کنید. مثلا فرد مقابل یک لباس خاص پوشیده و ازش می پرسید: چه لباس جالبی! از کجا خریدین؟ و بعد نسبت به جواب او، مکالمه را ادامه می دهید که آره فلان پاساژ جنسای خیلی خوبی داره و یک داستان یا خاطره از خرید لباس به تعریف می کنید. می توانید با یک خلاقیت و زیرکی او را نیز به گفتگو وادار کنید.

     

    یک روش دیگر اینکه مثلا در یک مهمانی یا رستوران هستید و نظر خودتون رو راجع به اینگونه فضاها می گید. یا نوع غذاها یا فلان رستوران شیکی که قبلا رفته اید و دوباره خاطره های مشترک و…

     

    یا اینکه از او بپرسید تا حالا غذاهای عجیب و غریب خورده ؟

     

    مثلا دختر خانومی گفته بود : من یکبار درباره شیر اسب از نامزدم پر سو جو کردم و حدود نیم ساعت داشتیم با همین موضوع خوش میگذروندیم و کلی می خندیدم. البته اگر فرد مقابل شما یه کم آدم شوخ طبعی باشد از هر کلام شما یک عالمه نکته جالب و خنده دار برا گفتگو آماده می کند.

     

    روش سوم : اتفاقات و مسایل رایج.

     

    مثلا بپرسید که آیا به تکنولوژی و این جور چیزا علاقه دارد و از آخرین اخبار IT  خبر دارد یا خیر. مثلا خیلی از آقایون علاقه زیادی به موبایلهای جدید و مثلا فلان مدل اپل یا سامسونگ دارند. می توانید نطرات خودتون راجع به شبکه های اجتماعی، آخرین گوشیهای موبایل  و یا رقابت  شرکت سامسونگ با اپل و یا خلاصه هر چیزی که میدونید میشه ازش یک گفتگوی جذاب رو پیش برد، استفاده کنید. خبرهای داغ هالیودی یا مثلا فلان خواننده فلان اتفاق براش افتاده و بازیگر محبوب سینمایی شما داره چیکار میکنه و از اخبار روز و مسایل داغ هفته جاری، به شدت میشه برای گفتگوی های جذاب و هیجانی استفاده کرد.

     

    خیلی از مردها از مسایل ورزشی خوششون میاد و می تونید شما ازش نظرش رو درباره فلان تیم بپرسید و بعد نطر خودتون رو بگید.

     

    یکی از  روشهای موثر در مکالمه پرسیدن نظر مخاطب درباره موضوعی خاص است.

     

    البته قرار نیست همه مکالمه را شما هدایت کنید، بلکه بخشی که مربوط به شماست را با آرامش کنترل کنید و بقیه اش را به فرد مقابل واگذار کنید.

     

    همین که آرام و با اعتماد به نفس رفتار کنید کلی روی جذابیت شما تاثیر زیادی داره.

     

    یادتون نره سعی نکنید مثل یک نوار یک ریز صحبت کنید!! اینکار به شدت طرف مقابل رو خسته می کنه. مردا از خانوم پرحرف بیزارند.

     

    در آنسوی قضیه خانمهایی هستند که ساکتند و هیچ حرفی برای گفتن ندارند! اینگونه خانمها هم که بی میلی به صحبت نشان می دهند، در نظر مردان جذابیتی ندارند.

     

    همیشه یک گفتگو موقعی جذاب میشه که طرف مقابل احساس کنه شما شنونده خوبی هستید و یک تعادل خاصی بین میزان شنیدن و حرف زدن شما وجود داره.

     

    یک نکته مهم در گفتگو اینه که وارد بحثهای سیاسی، مذهبی و قومیتی به هیچ عنوان نشوید. مگر اینکه ۱۰۰ درصد مطمئن هستید فرد مقابل با شما هم عقیده است.

     

    خیلی از رابطه ها بخاطر جدل بر سر عقیده ای خاص به تباهی کشیده می شود.

     

    هزاران موضوع جذاب وجود داره که می تونید ساعتها راجع به اون صحبت کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا