۱۰ دلیل که شما جذاب هستید

۱۰ دلیل که شما جذاب هستید
  • ۱۰ دلیل که شما جذاب هستید

    اگر شما همانند اکثر افراد، احتمالاً به دنبال این هستید که بدانید چگونه با روشن شدن جذابیت خود، می‌توانید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید، این مقاله برای شماست. در اینجا به شما ده دلیل مختلف را برای اینکه چرا شما جذاب هستید، بیان می‌کنیم.

    ۱. شما یک فرد منحصر به فرد هستید:
    هیچ کس مانند شما نیست. شما یک فرد منحصر به فرد و خاص هستید و همین جذابیت شما را بیشتر می‌کند.

    ۲. شما صادق و صریح هستید:
    اگر شما یک فرد صادق و صریح هستید، این خصوصیت جذابیت شما را بیشتر می‌کند. برای بقیه، قابل اعتماد بودن و صداقت در دوستی و روابط خیلی مهم هستند.

    ۳. شما خودتان را دوست دارید:
    اگر شما از خودتان خوشتان می‌آید و خودتان را دوست دارید، این اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد و دیگران نیز این را به شما می‌بینند.

    ۴. شما هوشمند هستید:
    اگر شما یک فرد هوشمند و باهوش هستید، این خصوصیت جذابیت شما را بیشتر می‌کند. برای بقیه، افرادی که هوشمند هستند جذاب هستند.

    ۵. شما اهل کار هستید:
    اگر شما اهل کار هستید و به دنبال رسیدن به اهدافتان هستید، این خصوصیت جذابیت شما را بیشتر می‌کند. افرادی که به دنبال رسیدن به اهدافشان هستند، جذاب هستند.

    ۶. شما دوست دارید به دیگران کمک کنید:
    اگر شما دوست دارید به دیگران کمک کنید، این خصوصیت جذابیت شما را بیشتر می‌کند. برای بقیه، افرادی که به دیگران کمک می‌کنند، جذاب هستند.

    ۷. شما خلاق هستید:
    اگر شما یک فرد خلاق و ایده‌پرداز هستید، این خصوصیت جذابیت شما را بیشتر می‌کند. برای بقیه، افرادی که خلاق هستند جذاب هستند.

    ۸. شما با دیگران مهربان هستید:
    اگر شما با دیگران مهربان هستید و به آن‌ها احترام می‌گذارید، این خصوصیت جذابیت شما را بیشتر می‌کند. برای بقیه، افرادی که مهربان هستند جذاب هستند.

    ۹. شما خودتان را بهبود می‌دهید:
    اگر شما خودتان را بهبود می‌دهید و به اکتساب مهارت‌های جدید علاقه دارید، این خصوصیت جذابیت شما را بیشتر می‌کند. برای بقیه، افرادی که به دنبال بهبود خودشان هستند جذاب هستند.

    ۱۰. شما همیشه مثبت فکر می‌کنید:
    اگر شما همیشه مثبت فکر می‌کنید و به نگاه امیدوارانه به آینده نگاه می‌کنید، این خصوصیت جذابیت شما را بیشتر می‌کند. برای بقیه، افرادی که به نگاه امیدوارانه به زندگی نگاه می‌کنند جذاب هستند.

    در نهایت، لازم به ذکر است که همه افراد جذاب هستند و خصوصیات مختلفی دارند که آن‌ها را جذاب می‌کند. اما اگر شما به دنبال افزایش جذابیت خود هستید، به این نکته توجه کنید که همیشه با خودتان رشد کنید و به اکتساب مهارت‌های جدید علاقه داشته باشید.

    پیش از آنکه به خواندن ادامه دهید لطف کوچکی در حق من انجام می‌دهید؟ آینه‌ای بیابید، به خودتان نگاه کنید و به افکار و احساساتتان توجه نمایید. نمی‌خواهم دستتان بیاندازم. اشکالی ندارد. قول می‌دهم وقتی برگردید هنوز در خدمتتان باشم. انجام شد؟ بیایید ادامه دهیم. چه احساسی داشتید؟ مغزتان افکار مثبتی چون «امروز خیلی بامزه به نظر می‌رسم!» داشت یا به خاطر بازوها، ران‌ها، یا قسمت خاصی از بدنتان ناراحت بودید؟ اگر بخواهم حدس بزنم بیشتر شما از قسمتی در بدنتان ناراضی هستید یا به‌طور کل خودتان را سرزنش می‌کنید (و باید به این کار خاتمه دهید.) آیا تاکنون دوستی داشته‌اید که بسیار نحیف بوده اما همیشه از «تپل» بودنش در گذشته‌ها صحبت می‌کرده است؟ او این‌گونه حس می‌کرده زیرا آینه دروغ‌گو است. آنچه شما در انعکاستان می‌بینید ارتباط زیادی با آنچه در ذهنتان تصور می‌کنید دارد و فاصله زیادی با تصور دیگران از شما. بیشتر ما گناه سخت گرفتن به خودمان را یدک می‌کشیم. پس برای تشویق مقداری دوست داشتن خودمان در این مطلب فهرست ۱۰ دلیل برای جذاب بودن شما آورده‌ام:

    ۱٫ شما اهمیت می‌دهید.

    نمی‌توان قیمتی برای اهمیت و ارزش‌گذاری خالص در نظر گرفت. سعی کنید تمام زندگی‌هایی که صرفاً با تفکر درباره آن‌ها و اهمیت دادن تحت تأثیر قرار داده‌اید را در ذهن بیاورید. چیزهای کمی جذاب‌تر از شفقت و غمخواری هستند.

    ۲٫شما شخصیتی قوی دارید.

    مهم نیست زندگی چه چیزی سر راهتان قرار می‌دهد، شما به حرکت رو به جلوتان ادامه می‌دهید. مهم نیست چند بار زمین بخورید، به برخاستن ادامه می‌دهید. مهم نیست چه سختی‌هایی می‌کشید، محکم می‌ایستید. توان شما در ایستادن، صادق بودن با خودتان و ادامه زندگی حکایت از شخصیت والایتان دارد.

    ۳٫ موهای زیبایی دارید.

    بلوند، مشکی، قهوه‌ای و … فرقی ندارد. بلند و مجلل، شیک و مرتب، کوتاه و بامزه همه‌اش خوب است. شاید اصلاً مو نداشته باشید، اشکالی ندارد؛ زیرا این‌گونه سرتان کاملاً نرم و یکنواخت است!

    ۴٫ لبخندتان باعث لبخند من می‌شود.

    چیزی جذاب‌تر از یک لبخند خالص نیست. دندان‌های مروارید گونه‌تان را نشان دهید زیرا شادی مسری است.

    ۵٫ ذهن زیبا

    آیا تاکنون لغت sapiosexual را در لغتنامه دیده‌اید؟ این لغت به معنای کسی است که عاشق هوش یا ذهن طرف مقابل می‌شود. ذهن زیبای شما باعث به وجود آمدن جاذبه در نظر من می‌گردد. عطش سیری‌ناپذیر شما برای کسب دانش فوق‌العاده جذاب می‌نماید.

    ۶٫ شما از دنیا راضی هستید.

    کنجکاوی درباره دنیا و آنچه در آن است ویژگی بسیار جذابی است. پرسش مستمر «چرا؟» به معنای آن است که شما هیچ‌گاه خالی از دانستن، خواندن و صحبت کردن نمی‌گردید.

    ۷٫ خنده، خنده، خنده، خرناس!

    خندیدن یکی از بهترین فعالیت‌های سوزاندن کالری است. سعی کنید خنده‌هایتان را با همه به اشتراک بگذارید زیرا به‌اندازه کافی تاریکی در دنیا وجود دارد. سعی کنید در عوض یک سرچشمه نور باشید.

    ۸٫ احتـــــرام

    بحث درباره مسائلی مانند سیاست و مذهب می‌تواند زاویه دیدمان را وسعت بخشد و به ما در شناختن دیگران کمک کند؛ اما توانایی شما در رفتار و برخورد برابر با دیگران بدون در نظر گرفتن آنچه هستند و تفاوت‌هایشان با شما یک ویژگی جذاب است که نشان می‌دهد شما شایسته احترام هستید.

    ۹٫ شما قدردان هستید.

    حق‌شناسی شما نشان می‌دهد که شما قدردان انسان‌هایی که به شما کمک می‌کنند و نعمات زندگی هستید. اگر ما سپاسگزار آنچه داریم نباشیم، چگونه می‌توانیم فکر کنیم به دست آوردن آنچه نداریم به ما احساس بهتری خواهد داد؟ سپاسگزار بودن شما بسیار جذاب است.

    ۱۰٫ شما هر آنچه هستید، هستید.

    هیچ‌چیز جذاب‌تر از این نیست که انسانی ۱۰۰ درصد در پوستش راحت باشد. عاشق بدنتان باشید. درباره آنچه هستید نیازی به عذرخواهی از هیچ‌کس ندارید. با اعتمادبه‌نفس راه بروید. خودتان را در آغوش بگیرید زیرا شما زیبا هستید. عاشق خودتان باشید زیرا فوق‌العاده هستید. لبخند بزنید زیرا سزاوار لبخند هستید.

    امیدوارم از این فهرست لذت برده باشید. خوشحال می‌شوم اگر نظری درباره چیزی که درباره خودتان دوست دارید بگذارید. این چیز می‌تواند یک ویژگی از بدنتان باشد که دوستش دارید، یک ویژگی شخصیتی باشد که فکر می‌کنید خوب است یا ویژگی خاصی در مورد استقامت شخصیتتان در زندگی که فکر می‌کنید به موفقیتتان کمک می‌کند. بیایید نظرات یکدیگر را بشنویم!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا