دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد
چکیده مطلب

در این دوره مشاوره آنلاین آموزش میدهیم که چطور تبدیل شوید به یک ملکه جذاب و دوست داشتنی که پسر مورد علاقه تان افتخار کند با شما رابطه عاشقانه داشته باشد. در یک کلام نامزد یا مرد مورد علاقه تان را جذب و وابسته خودتان  می کنید (آموزش صفر تا صد رابطه با مردان)

بالاخره پکیج آموزشی و فوق حرفه ای ملکه باش با بررسی موضوعاتی همانند راه و روش های مخ زدن پسر ، جذب همسر مرد ، جذب مردان ، جذب دوست پسر و… منتشر شد تا شما خانم های عزیز بتوانید با استفاده از این پکیج به تمامی سوالات خود پاسخ دهید، برای بررسی بهتر و دقیق تر مطالبی که در این پکیج آموزشی به نام ملکه باش قرار گرفته است لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

 

ملکه باش تا برایت زانو بزند

 از جذب اولیه تا وابستگی مطلق مرد مورد علاقه

الهه جذابیت شوید و مردان را در عشق خود غرق کنید

فرمولاسیون خلع سلاح قلب پسران

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آیا میدانید که میتوانید بدون شکستن غرور خود مرد مورد علاقه خود را تا ۵ برابر بیشتر عاشق خود کنید؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آیا میدانستید که میتوانید کاری کنید تا برای دیدن شما لحظه شماری کند و شما را به عنوان ملکه زندگی اش انتخاب کند؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آیا میدانید که ناخواسته اشتباهاتی انجام میدهید که باعث جدایی رابطه می شوید؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد تا به حال به این فکر کرده اید که چطور بدون جر و بحث کردن برای خواسته های شما سر تعظیم فرود بیاورد؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آیا میدانید که چطور رفتار کنید تا دوست پسرتان در طول روز همیشه به فکر شما باشد؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آیا این سوال برای شما پیش آمده که چطور با یک پسر مغرور برخورد کنید تا عاشق پیشه تر از قبل شود؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آیا میدانستید که با یادگیری روانشناسی مردها میتوانید قلب پسر مورد علاقه خود را تسخیر کنید؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور بدون جراحی بینی و هزینه های نامتعارف جذابیت خود را در رابطه ۳ برابر افزایش دهید؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مردمیخواهید پسر مورد علاقه تان با شما همچون ملکه برخورد کند و از چشمانش عشقش به شما نمایان باشد ؟

 

اگر به دنبال پاسخ بیسار مهمی و کلیدی ای برای موضوعات فوق هستید می توانید در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در این زمینه کسب کنید.


۱-  چطور اقدام به مخ زدن پسر مورد علاقه خودم کنم؟

شاید در محیط خانواده، دوستان و یا دانشگاه از پسری خوشتان می آید که تمامی خصوصیات موردعلاقه شما را دارید اما متاسفانه او به شما نگاهی نمی کند، این موضوع می تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد اما اینکه چطور می توانید دل او را به دست آورید دقیقا از مهم ترین مسائلی است که در این دوره می خواهیم به آن بپردازیم، پس برای آن که بتوانید مخ پسر مورد علاقه خودتان را بزنید باید با ترفند ها و راهکارهای کاملا عملی آشنا باشید که در دوره ملکه باش به خوبی روش های مخ زدن پسر از نظر روانشناسی را مورد بررسی قرار می دهیم و ساده ترین راه را به شما آموزش می دهیم، در حالت کلی در این دوره و در مبحث مخ زدن پسر به بررسی موارد زیر خواهیم پرداخت:

  1. چگونه مخ پسر فامیل رو بزنیم ؟
  2. چگونه مخ پسر مغرور رو بزنیم ؟
  3. چگونه مخ پسری را که دوستش داریم بزنیم ؟
  4. چگونه مخ یک پسر را در فضای مجازی بزنیم ؟
  5. راه های جذب پسر مورد علاقه
  6. راه های جذب پسر مورد علاقه و زدن مخ آن
  7. جذب پسر مورد علاقه از راه دور
  8. روش های دلبری از دوست پسر
  9. بهترین جملات برای مخ زدن
  10. اولین جمله برای مخ زدن
  11. جملات زیبا واسه مخ زدن
  12. متن برای مخ زدن
  13. بهترین جملات برای مخ زدن در خیابان
  14. مخ زدن دهه هشتادیا
  15. مخ زدن دختر از نظر روانشناسی
  16. اموزش مخ زدن با پیامک
  17. و…

 

۲- جذب همسر مرد یا جذب مردان با چه روش هایی امکان پذیر است؟

مخاطب این عنوان عملا خانم هایی هستند که قصد دارند به چشم مردان خود بیشتر به نظر بیایند و می خواهند توجه بیشتری را از سوی همسر خود دریافت کنند اما واقعا چطور می توان این کار را انجام داد؟ آیا جادوی خاصی برای جذب همسر مرد و یا جذب مردان وجود دارد؟ راه و روش های این موضوع را چطور می توانیم بررسی کنیم؟ اصلا نگران نباشید، ما در دوره ملکه باش به تمامی این مسائل می پردازیم و شما را از این نگرانی در می آوریم، ما قرار است در این دوره به چه مباحثی در این زمینه توجه کنیم؟

  1. کلید های جذب شوهر چیست؟
  2. قانون جذب مردان چیست ؟
  3. راههای جذب مردان مغرور به چه صورت است؟
  4. جذب همسر در رابطه زناشویی چگونه است؟
  5. راه های جذب همسر مرد چگونه است؟
  6. راه های عاشق کردن یک مرد چیست؟
  7. و….

 

۳- جذب دوست پسر و همه آن چه که باید در این مورد بدانید!

فرقی نمی کند که مدت ها وارد یک رابطه عاطفی شده اید و یا رابطه تازه ای را شروع کرده اید، به هرحال دوست دارید برای شریک خود همواره خواستنی و قابل قبول باشید، اگر احساس می کنید برای فرد مقابل خود جذابیت های ظاهری را ندارید و یا نمی توانید آن را شیفته خود کنید در نهایت ممکن است چنین سوالاتی به ذهن شما خطور کند:

چطور باید رفتار کنید تا او را برای خودتان نگه دارید و شیفته‌تر و وابسته‌ترش کنید؟ چکار کنید تا او دیوانه وار شما را دوست داشته باشد؟ در یک کلام چطور قلب یک پسر را تسخیر کنید؟

اگر به دنبال پاسخ سوالات فوق هستید، ما در دوره ملکه باش به صورت تخصصی به بررسی این مسائل پرداختیم، اما در این زمینه به موضوعات دیگری هم توجه کرده ایم که در ادامه آن رابرایتان لیست می کنیم.

  1. روش های دلبری از دوست پسر
  2. جذب پسر مورد علاقه از راه دور
  3. راه های جذب پسر مورد علاقه
  4. راز نگه داشتن دوست پسر
  5. دلبری با موبایل از راه دور
  6. چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم؟
  7. قانون جذب پسران
  8. روش های دلبری از پسر
  9. چطوری مخ دوست پسرم را بزنم؟
  10. و…

دوره صفر تا صد رابطه با مردان چیست؟

اکثر دختران مجرد در روابط قبل از ازدواج خودشان متعجب هستند که چرا مردان متعهد نیستند؟ چرا کم کم رابطه به بی علاقگی پسر کشیده میشود و خودش را از من دور میکند؟ چرا دوست پسرم من را ترک کرد؟ چرا رابطه های شکست خورده دارم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دخترانی در دور و اطرافتان می شناسید به راحتی مرد دلخواهشان را جذب می کنند.

اما شما با وجود موقعیت بهتری که دارید موفق نمی شوید و فقط به آنها غبطه می خورید.

به نظر شما این دسته از دختران چه خصوصیاتی دارند؟ چه رفتارهایی را از خود نشان می دهند که دوست داشتنی به نظر می رسند؟

 

پاسخ فقط یک جمله است: شما مثل یک ملکه رفتار نکردید!

یک ملکه می داند چطور با مردان رفتار کند تا آن ها را به سمت خودش جذب و تا وابستگی مطلق پیش ببرد!

 

متاسفانه تعداد زیادی از رابطه ها به سرانجام خوش نمی رسد چون دختر خانم ها در زمان آشنایی و در طول رابطه با مردان بسیاری از سیاست های دلبرانه را اجرا نمیکنند. چون یاد نگرفتند ملکه باشند! این عدم مهارت دوست پسر یا مرد را نبست به رابطه دلسرد می کند!

رفتارها و نکته های ریز اما مهمی وجود دارد که شاید قبلا به سادگی از کنار آن می گذشتید یا حتی فکر نمی کردید این می تواند تکنیکی برای جذب مرد یا دلیلی برای سردی و دوری او باشد.

در این دوره  آموزش میدهیم که چطور یک مرد در عشق با شما بماند و تبدیل شوید به یک ملکه جذاب و دوست داشتنی که دوست پسرتان افتخار کند با شما رابطه عاشقانه داشته باشد.

یاد میگیرید که چگونه دوست پسر یا نامزد خود را دوست داشته باشید که از ارزش و احترام شما کم نشود وعلاوه بر آن در طول زمان او را علاقه مند خود کنید تا نتواند یک لحظه به جدایی از شما فکر کند!

به شما نشان خواهیم داد که چگونه بر رفتار او تأثیر بگذارید، تا از شما الهام بگیرد که بهترین مردی باشد که می تواند باشد و به خود ببالد که شما را در کنارش داشته باشد.

 

همچنین پرده از اسراری که برای داشتن عشق طولانی که منجر به ازدواج شود برمیداریم.

این دوره  به شما نشان می دهد که چگونه سطح صمیمیت و تعهد را افزایش دهید و مطمئن شوید که او هرگز  شما را پس نمیزند و خیانت نمیکند.

 

می خواهید بدانید که چگونه مردی را که دوستش دارید عاشق و شیفته خودتان کنید؟

شناخت روانشناسی مردان و رمز و راز رفتار با آن ها شما را به یک ملکه مجهز و آگاه تبدیل می کند و به شما قدرت می دهد تا توقعات و دنیای درونی یک پسر را بفهمید تا با واکنش یک ملکه جذاب او را مدیریت کنید تا وابستگی بیشتری به شما پیدا کند.

این دوره در مورد حقه های احساسی و توصیه های تکراری نیست که در همه جا نقل میشود مثل: بیشتر محبت کن یا براش هدیه بگیر این دوره بر اساس علم روانشناختی مردان است که در عین تخصصی بودن به زبان ساده بیان شده است.

وقت آن رسیده که کنترل رابطه را در دستتان بگیرید و با اعتماد به نفس به خود یاد آوری کنید که مجبور نیستید او را تعقیب کنید یا ترس از جدایی داشته باشید! چون با به کارگیری تکنیک های دوره ملکه باش پسر مورد علاقه شما به صورت تضمینی متعهد به رابطه می شود.

این که رابطه به کدام سمت حرکت کند در کنترل دستان شماست. شما باید انتخاب کنید! تا با هر مردی که با شما آشنا می شود چطور برخورد کنید!

چقدر زمان خودتان را برای نگه داشتن و محافظت از او و رابطه اختصاص دهید تا نادیده گرفته نشوید؟ آیا باید از خواسته های خود کم کنید؟ آیا باید بیشتر گیر بدهید و نق و ناله را پیش بگیرید؟

در این دوره شما با روانشناسی پسر ها آشنا می شوید و یاد می گیرید که در مقابل رفتارهای آن ها چه عکس العملی داشته باشید که بتوانید قلب پسر مورد علاقه تان را تسخیر کنید

باید با رفتارهایتان طوری بر او تاثیر بگذارید تا از اینکه شما را انتخاب کرده به خود ببالد و ترسِ از دست دادنِ شما او را مجبور کند هر چه زودتر برای ازدواج اقدام کند.

توسط این دوره یک رابطه عاشقانه شاد و با عشق خواهید داشت که هر دو لذت ببرید و به ازدواج برسید و به علاوه آن تمام تکنیک های وابستگی مردان را یاد خواهد گرفت.

 

آیا میدانستید که تلفن همراه شما اسلحه مخفی شما است؟

آیا می دانستید که مردان به طور مخفیانه از پیام کوتاه استفاده می کنند تا به ناخودآگاه ذهن شما نفوذ کنند و این راهی برای عاشق تر کردن دختران است!

اگر میخواهید تمایل به رابطه دراز مدت را در معشوق خود ایجاد کنید. و او را بیشتر مشتاق کنید به تعهد و ازدواج : باید از تکنیک های پیام کوتاه استفاده کنید

باید طوری از گوشی استفاده کنید تا نمایش های ظریف و اغوا کننده خودتان را بالا ببرید و در نتیجه به آنچه که خواسته دل تان است برسید.

در این دوره می آموزید که از قدرت جذابیت زنانه + فرمول های وابستگی + قدرت پیام کوتاه برای رسیدن به مرد یا نامزد خود استفاده کنید، او را بهتر بشناسید و در نهایت او را به خود جذب و عاشق پیشه خود کنید.

یاد خواهید گرفت که مردان چه حرف هایی را دوست دارند بشوند و چه چیز هایی را دوست ندارند بشنوند. یاد خواهید گرفت چطور ملکه ای باشید تا هر پسری آرزویش باشد که شما را داشته باشد.

یاد میگیرید که زمان گوش دادن به حرف های مرد مورد نظر چه عکس العملی داشته باشید که مرد واقعیت را به شما بگوید و دروغ بافی نکند!

 

میدانید چه چیزی باعث می شود که پسر مورد علاقه شما تمام فکر و ذهنش پیش شما باشد ؟

چگونگی استفاده از قدرت پیام دادن برای تله انداختن و جلب توجه مرد مورد علاقه خود اولویت یک ملکه باهوش و جذاب است

در فصل سوم دوره به شما نشان خواهیم داد که چگونه در ارتباط با مردان تلفن همراه خود را بکار بگیرید که دوست پسرتان مثل یک طرفدار  به دنبال شما برای برقراری تماس باشد.

به شما می گوییم که چگونه گفتگو را ادامه دهید تا زمانی که قلب او را کامل به دست آورید. دقیقا به شما نشان می دهیم که در زمان ارسال پیامک یا پیام مجازی با مردان  کجا اشتباه کرده اید، و این اشتباهات را اصلاح می کنیم، بنابراین شما او را از پشت تلفن تحریک، هیجان انگیز و خودتان را جذاب میکنید.

ارسال پیام به مرد مورد علاقه شما در مورد نگه داشتن او و پای بند کردن به رابطه شروع می شود و به جایی میرسد که مطمئن میشوید که او نمی تواند صبر کند تا پیام بعدی را برایش ارسال کنید.

 

مطمئنم تایید می کنید که اگر بخواهید موارد رفتار با مردان را خودتان با آزمون و خطا کردن بیاموزید، چند سال از شما زمان می گیرد و ضربه های زیادی به احساسات شما می زند و به احتمال خیلی زیاد پسر مورد علاقه تان تا آن زمان با دختر دیگری که این تکنیک ها را می داند وارد رابطه خواهد شد !!!!

اگر میخواهید دختر دوست داشتنی باشید به احتمال زیاد به تکنیک های جذابیت علاقه مندید

 

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مردمزایا و نتایج این دوره چیست؟

 

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد دیگر ترس از دست دادن دوست پسر یا نامزد خود را ندارید چون کسی جرات نمیکند یک ملکه را از دست بدهد!

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد تبدیل می شوید به دختر جذاب و دوست داشتنی که نمیتواند به خواسته های شما نه بگوید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد مثل یک شاه و ملکه بر سر زبان دوستان,آشنایان و حسودان میافتید که به رابطه عالی شما قبطه میخورند

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد اعتماد به نفس شما در رابطه افزایش پیدا میکند و دارای صلابت بیشتری هستید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد دیگر نیازی نیست او را تعقیب و سیم و جین کنید او خودش به شما میگوید که در کدام مکان حضور دارد

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد نیازی نیست که تلاش کنید تا به زور به شما توجه کند چون دیگر او است که برای دیدن شما لحظه شماری میکند

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد تبدیل به شخصی میشوید که هیچ پسری نمیتواند از شما سوءاستفاده احساسی و جسمی بکند.

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد از یک دختر کسل و خسته کننده تبدیل می شوید به یک ملکه جذاب و با اعتماد به نفس که هر مردی دوست دارد تا با او باشد

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد بعد از دوره دارای سیاست های زنانه هستید که باعث ارزشمندی شما می شود وابستگی مطلق مرد مورد نظر را به خود دارید.

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد با سیاست های دلبرانه کاری میکنید تا هر روز از شما تعریف و تمجید کند و برای دوستانش از شما و رابطه خودتان بگوید.

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد بدون اینکه از خودگذشتگی بیش از اندازه کنید, او را عاشق تر میکنید چون یک دختر با اعتماد به نفس و دلبرا هستید.

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد کاری میکنید تا برای بیشتر بدست آوردن شما بجنگد و تلاش کند تا بهترین ها را برای شما تهیه کند!

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد برای ازدواج پا پیش میگذارد و شما را به خانواده خود معرفی میکند و سعی میکند هرچه سریعتر شرایط ازدواج را مهیا کند

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد با تکنیک های فصل سوم کاری میکنید تا در طول روز که جسمش پیش شما نیست اما ذهنش درگیر شما باشد و فقط به شما فکر کند

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد به این نتیجه میرسد که فقط در کنار شما آرامش خاص دارد و بهترین گزینه برایش هستید و نیازی به دختر دیگری نیست.

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد دیگر به شما دیر پاسخ نمی دهد و حرف کم نمی آورید چون جذابیت خود را از صفحه گوشی به رخ او می کشید.

 

اگر در اجرای تکنیک های دوره موفق باشید در جذب و عاشق کردن مردان از دوست پسر تا شوهر خود هم موفق می شوید

 

از همین الان میتوانید در دوره ملکه باش شرکت کنید و تکنیک ها را اجرا کنید و در سریعترین زمان ممکن در کمتر از چند روز نتیجه فوق العاده دوره را در روابط خود مشاهده کنید.

 

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مردمحتوا دوره به شرح زیر است:

 

کل دوره از ۳ فصل تشکیل شده است و هر فصل یک کتاب الکترونیک که بعد از ثبت نام در همان لحظه دانلود میفرمایید

ریز محتوا ۳ فصل دوره به شرح زیر است:

 آنچه در فصل اول مبحث جذابیت رفتاری می آموزید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور یک دختر خوب با رفتار خوب پسر مورد علاقه اش رو از دست میده؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد یادگیری سیاست های زنانه که باعث ارزش مندی و ایجاد وابستگی مردان و مرد مورد نظر میشوید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چرا با اینکه اینقدر دختر خوبی هستم ولی قدر من رو نمیدونه؟چکار باید بکنم؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چرا اینقدر که من محبت و توجه میکنم. اما اون از من دور تر میشه؟ چکار کنم تا با من مثل ملکه رفتار کند؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چرا ازم تعریف نمیکنه؟ چیکار کنم تا تاییدش رو بگیرم؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد رفتاری که دختر خوب انجام میده و نتیجشه اش: قرار بود بیاد خواستگاری اما یهو زد زیرش و گفت من آماده ازدواج نیستم!

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چه کار کنم که در رابطه با مردان کسل کننده نباشم و کاری کنم تا در امور روزانه از من نظرخواهی کنه؟


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد رازی که دختران با ظاهر معمولی، مردان خوب را به خود جذب میکنند

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد ایجاد چالش ذهنی برای جذاب تر شدن

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد در ابتدا آشنایی باید چه نوع رفتارهایی داشته باشم تا سریعتر عاشقم شود؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد بعد از قرار اول باید چه رفتاری داشته باشم؟ تا فکر نکند که آویزان او هستم؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد در ملاقات ها چطور مثل یک دختر باهوش رفتار کنم تا جذاب تر باشم؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد ذهن یک مرد چگونه کار می کند؟


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چه رفتاری داشته باشم تا در نظر پسر جذاب باشم؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور با کمتر در دسترس بودن ذهنش را درگیر خود کنید!

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چه کسی باید اول تماس بگیرد؟من یا پسر؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد برای جذب پسر از تماس تلفنی استفاده کنیم بهتره یا پیامک؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور اعتماد یک پسر رو جلب کنیم؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چقدر در مورد گذشته ام با پسر مورد علاقه ام صحبت کنم؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد تقویت کردن جذابیت خودتان و آموزش به دوست پسر برای توجه بیشتر به شما


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد اگر به من کم محلی کرد من چطور بدون اینکه ارزش خودم پایین بیارم. به خودم وابستش کنم؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد اگر یهویی ازم فاصله گرفت و تماس نگرفت من دقیقا چیکار کنم که بیشتر عاشقم بشه؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد وقتی به من میگه برای رابطه آماده نیستم دقیقا معنیش چی هست؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد اگر گفت برای رابطه متعهدانه آماده نیستم و یا شرایطش رو ندارم چیکار کنم؟ (تکنیکی یاد میگیرید که با کم محلی کردن به دنبال شما راه بیفتد و مثل پروانه دور شما بپرخد)


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد اگر برای شما وقت نمیگذارد از چه روشی استفاده کنید تا برای شما وقت اختصاصی برنامه ریزی کند؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور کاری کنید تا برای دیدن شما لحظه شماری کند

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چه رفتار جذابی داشته باشم تا با من با احترام رفتار کند؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور در رابطه زن کسل کننده و خسته کننده نباشم؟


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور با شخصیت جذاب او را به خودم جذب کنم.

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور از خودم یک شخصیت جذاب نشان بدهم تا بیشتر سمت من بیاید.

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور بین خودم و دختران دیگر برای جذب پسر مورد علاقه ای تفاوت ایجاد کنم تا من را انتخاب کند؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آیا جلب توجه کردن مردان دیگر به من , باعث میشود که حسادت نامزدم بیشتر شود و به من بیشتر توجه کند؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور ارزش خودم را بالا ببرم تا برای من ارزش خاص قائل باشد و توجه من را خریداری کند؟


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور یک مرد خوب را پیش خودم نگه دارم؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور او را وادار کنید تا برای بیشتر بدست آوردن شما بجنگد؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آیا باید رفتار با افاده داشته باشید؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد در رابطه باید چقدر از خودگذشتگی کنم تا بیشتر عاشقم شود؟


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور به زنی تبدیل شوید که هر مردی شما را تحسین کند؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور مرد مورد علاقه خود را به صورت جدی عاشقش کنید؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد تکنیک های تضمینی برای اینکه از میدان جنگ قرار های عاشقانه سربلند بیرون بیایید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آیا در مورد پسران قبلی که در زندگیم بودند باید صحبت کنم؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد من نمیخواهم دوست پسر داشته باشم و میخواهم ازدواج کنم باید چطور رفتار کنم؟


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور به زنی تبدیل بشم که هر مردی من رو تحسین کند؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور مرد مورد علاقه را به صورت جدی عاشقم کنم؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور از میدان جنگ قرار های عاشقانه سربلند بیرون بیایید؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آیا در مورد پسران قبلی که در زندگیم بودند باید صحبت کنم؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد من نمیخواهم دوست پسر داشته باشم و میخواهم ازدواج کنم باید چطور رفتار کنم؟


 آنچه در فصل دوم مبحث عاشق کردن مردان می آموزید

در این فصل به تکنیک های ایجاد واسبتگی عمیق و عشق ابدی می پیردازیم.تکنیک هایی که برای اولین بار رونمایی می شود.

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد بزرگترین اشتباهاتی که دختران برای ایجاد وابستگی انجام میدهند

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور با شناخت بیشتر او را عاشق خود کنیم؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد دو مرحله عاشق کردن مرد مورد نظر

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد نقش جلب توجه در ممکن سازی چیست؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور به او جرات بدهید که برای عاشق شدن شما قدم بردارد


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور از مرموز بودن برای جلب توجه مرد مورد علاقه استفاده کنید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور با رازداری فکر دوست پسر خود را درگیر کنید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور درگیری فکری عاشقانه ایجاد کنید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور با کم محلی کردن ذهنش را به خود درگیر کنید تا وابستگی بیشتری ایجاد شود

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور در ذهن او به عنوان بهترین گزینه انتخاب شوید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد برای جلب توجه بیشتر مثل فرا زمینی ها رفتار کنید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد یک اشتباه خطرناک در دوران جذب مرد


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد استفاده از نقاط ضعف و حل نشده درونی مرد برای عاشق کردن او

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور به مرد مورد علاقه ثابت کنید که بهترین گزینه برای او هستید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور به یک مرد حس امنیت نشان بدهید تا در کنارتان آرامش داشته باشد و شما را انتخاب نهایی خود کند.

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد استفاده از تکنیک (من هم مثل تو هستم) برای ایجاد همدلی

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد استفاده از تکنیک برنامه ریزی عصبی برای ایجاد حس خوب در مرد نبست به شما و رابطه با شما

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد استفاده از تکنیک تفاهم برای جذب بیشتر مرد به خود


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور از تکنیک تطابق صدا استفاده کنید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور وقتی کنار شماست احساس امنیت بیشتری داشته باشد

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد استفاده از تکنیک تطابق کلمات برای اینکه مرد عاشق شما شود

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد نقش صاف ایستادن در عاشق شدن دوست پسر

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد استفاده از تکنیک تن صدا برای تفاهم و همدلی

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد تن صدا خود را چطور تنظیم کنید تا مرد مورد علاقه بیشتر دلبسته شود


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد افزایش ارزش ذهنی شما برای مرد مورد علاقه تان

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد معرفی چند تکنیک برای افزایش جذابیت

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد افزایش حسادت دوست پسر شما و افزایش علاقه بیشتر به شما

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد تکنیک شناخت والدین مرد برای افزایش وابستگی

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور با شناخت خواهر و برادرش او را اسیر عشق خود کنید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد بهترین نوع برای عاشق کردن تک فرزند ها


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد استفاده از تکنیک اعتیاد القایی ذهنی برای ایجاد درگیری ذهنی مرد

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور اعتیاد القایی باعث عاشق شدن بیشتر دوست پسر شما می شود

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد استفاده از تکنیک هیجان القایی برای خلق لحظه های عاشقانه

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد برسی نقش هیجان و اضطراب در عاشق کردن مرد مورد علاقه


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد شناخت سیستم تجسمی مرد مورد علاقه برای بیشتر عاشق کردن

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور کامل متقاعد شود که شما بهترین گزینه برای او هستید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد استفاده از تکنیک برنامه ریزی ناخودآگاه ذهن جهت تثبیت جایگاه شما در قلب دوست پسر

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چرا روابط از راه دور شکست میخورند؟ و بهترین راه برای پایداری آن چیست؟


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد شناخت سیستم تجسمی مرد مورد علاقه برای بیشتر عاشق کردن

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور کامل متقاعد شود که شما بهترین گزینه برای او هستید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد استفاده از تکنیک برنامه ریزی ناخودآگاه ذهن جهت تثبیت جایگاه شما در قلب دوست پسر

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چرا روابط از راه دور شکست میخورند؟ و بهترین راه برای پایداری آن چیست؟


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد اگر تفاوت زیاد داشته باشیم چطور این مشکل را حل کنیم

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور معیار های خودتان را معیار مرد یکی کنید تا دستورات شما را اجرا کند

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چه کار کنید تا خودش متوجه شود شما ویژگی خوب زیادی دارید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد برسی نقش جاذبه فیزیکی در عاشق کردن

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد اگر احساس میکنید علاقه اش کم شده این تکنیک ها را انجام دهید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد برسی نقش موسیقی در فرآیند عاشق کردن

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد نقش گناهان گذشته مرد در وابسته کردن


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد تکنیک ما برای هم ساخته شده ایم

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد تکنیک مداخله با نفس برای عاشق کردن مرد

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد تکنیک القای هراس برای جذب کردن مرد با اعتماد به نفس پایین

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد تکنیک روانشناسی معکوس برای وابسته کردن مرد های مغرور یا خودشیفته

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد بهترین روش برای عاشق کردن مرد لجباز


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چرا بعد از مدت طولانی رابطه حتی یک سال یهو سرد میشه و چکار باید کرد؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد اثرات مرگبار جمله <<تو دیگه من رو دوست نداری>> در رابطه چیست

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آیا باید با دروغ و فریب مرد را وابسته کنید؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد بهترین روش برای جذب مردان خوش چهره یا خودشیفته چیست؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد تکنیک من به سختی به دست می آیم اما نه برای تو

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور برای جذب مرد مغرور تلاش کنید تا او را بدست بیاورید


 آنچه در فصل سوم مبحث جذابیت کلامی و مجازی می آموزید

آیا شما می خواهید هر زمان که پیامی از شما در گوشی او ویبره میزند، هیجان زده شود، می خواهید او صدای لرزش گوشی اش را بشنود و سریع آن را از جیبش بیرون بیاورد تا ببیند شما چه حرفی برای گفتن دارید؟ فصل سوم را دنبال کنید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد ۱۰ دستور المعمل جادویی برای پیام فرستادن به مرد مورد علاقه

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چه پیامی نباید بفرستید؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد در طول روز چقدر باید پیام ارسال کنید؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد زمان مناسب ارسال پیام؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آیا من هم باید دیر پاسخ پیام هایش را بدهم؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آیا باید برای دوست پسر عکس بفرستید؟نوع عکس برهنه باشد؟


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد شکستن یخ رابطه با استفاده از پیام دادن

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد زمان هایی که حرفی برای گفتن ندارید چه سوال هایی بپرسید تا بیشتر صحبت کنید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور کنترل رابطه را بدست بگیرید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد تکنیک کنترل جریان در رابطه برای افزایش جذابیت شما


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور از پشت تلفن اسرار آمیز باشید + مثال های عملی

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چگونه مخ یک پسر مغرور را بزنیم ؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آموزش نشان دادن اینکه چقدر فرد جالبی هستید+۳ مثال عملی

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد از چه جملاتی استفاده کنید که گفتگو ادامه دار داشته باشید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد یک حقه برای اینکه خود مرد شروع به صحبت کردن در مورد جزئیات کند

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مردپیام های دلبرانه آمیز برای شور و شوق در رابطه

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آموزش غیر قابل پیش بینی بودن

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد اجرای تکنیک دور از دسترس بودن

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آموزش حرفه ای دلبری کردن


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور به مرد نشان بدهید که ارزشمند هستید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد چطور با نه گفتن باعث افزایش جذابیت خود میشوید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد اوایل آشنایی آیا باید عکس های سلفی یا برهنه بفرستید؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد در زمان کنسل کردن قرار از طرف او بهترین عکس العمل چیست؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد زمانی که گفت و گو کسل کننده است چه باید کرد؟


دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد مزیت این دوره چیست؟

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد محتوا این دوره مطابق با فرهنگ کشور مان ایران و به دور از فرهنگ ترجمه است.

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد بلافاصله بعد از ثبت نام برنامه مشاوره تخصصی شما تنظیم می شود

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد پشتیبانی آنلاین برای رفع هرگونه ابهام در خدمت شما عزیزان است.

 

 مبلغ سرمایه گذاری شما

دانلود کل دوره فقط و فقط  هفته ای ۲۹۰هزارتومان است! یعنی:

 

هم قیمت یک پیتزا کیفیت متوسط که در دو ساعت هضم می شود!

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد

ارزانتر از ۲۰ لیتر بنزین

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد

ارزانتر از یک روسری با کیفیت متوسط

 

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد

 

 

سریعا قصد شرکت در دوره را دارم

 

۲۹۰۰۰ تومان زیاد نیست؟
متأسفانه همیشه یکی از بزرگترین بهانه‌های ما برای فرار از آموزش همین موضوع است. ما موقع سرمایه گذاری بر روی خودمان دائماً مبلغ را بزرگ جلوه می‌دهیم و حال اگر بخواهیم در یک رستوران خوب غذا بخورم اصلاً این قیمت‌ها به چشم نمی‌آید. پیشنهاد می‌کنیم که این مبلغ را هزینه‌هایی مانند خرید یک دستبند معمولی و نه چرم، مبلغی که بابت لوازم آرایشی میپردازید، هزینه‌ای که برای خرید یک جفت کفش می‌کنید و … مقایسه کنید و ببینید کدام ضروری تر و ماندگارتر خواهند بود.

 

اما بیایید واقع بینانه نگاه کنیم آیا واقعا این مبلغ در ازای نتایجی که بدست می آورید فوق العاده نیست؟

چقدر تا به اینجا هزینه کردید برای لوازم آرایشی تا خودتون رو زیباتر جلوه بدید؟ یا حتی عمل های زیبایی؟

چقدر حاضرید بپردازید تا یک رابطه عاشقانه و اصولی داشته باشید که نه بی احترامی داشته باشه و نه جنگ و دعوا

به نظر شما اینکه در چشم مرد مورد علاقه جایگاه بالاتر داشتن چقدر ارزشمند است؟

ارزش مادی پایان دادن به استرس ترس از دست دادن عشقتان چقدر است؟

مطمئنم تایید می کنید که ارزش معنوی این دوره خیلی بیشتر از مبلغی است که میخواهید بپردازید

برایان تریسی اعتقاد دارد که: 

 

با یک برسی ساده به این نتیجه خواهید رسید که شما فقط هزینه نمیکنید شما سود میکنید سودی که چندین برابر ۱۹.۸۰۰ تومان ارزشمند است چون در کمتر از یک ماه می تواند زندگی شما را تغییر دهد

 

میخواهم همین الان دوره را تهیه کنم

 

نظرات خریداران پکیج

 

چقدر به این دوره مطمئن هستیم؟

 

برای اینکه شما هیچ بهانه ای برای خرید این دوره‌ی آموزشی نداشته باشید، یک امکان ویژه ی برایتان درنظر گرفته‌ایم. شما از زمان ثبت نام، ۶۰ روز فرصت دارید مطالب را بیاموزید و اجرا کنید. اگر به هر دلیلی احساس کردید مطالب مفید و کاربردی نیست یا خوشتان نیامد، می توانید درخواست بازگشت وجه دهید و ما کل مبلغ پرداختی شما را تمام و کمال باز می گردانیم. نیازی نیست برای دریافت پول خود برای ما دلیل بیاورید فقط کافیست از راه های ارتباطی بگویید درخواست بازگشت وجه را دارم و ما بدون هیچ کم و کاستی  بی قید و شرط مبلغ را برای شما واریز خواهیم کرد.

پس هیچ چیزی برای از دست دادن وجود ندارد. شما یا از دوره لذت می برید و استفاده می کنید و یا از آن انصراف می دهید و کل مبلغ پرداختی خود را باز پس می گیرید. البته ما به مفید و کاربردی بودن مطالب این دوره ایمان داریم. امیدوارم شما هم کاملا راضی و خشنود باشید …

 

 آیا نمی خواهید به جمع مشترکان ویژه راضی ما بپیوندید؟

 

میخواهم همین الان دوره ثبت نام کنم و کتاب ها را دانلود کنم

 

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرداگر در این دوره شرکت نکنم چه می‌شود؟

باور کنید هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد! و همه چیز همانطور که هست باقی می‌ماند! ده‌ها میلیون‌ انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین مهارت‌هایی ندارد و به زندگی روزمره خود می‌پردازند….

شما میتوانید همینطور ب رابطه خود با مردان را ادامه دهید شاید هم به ازدواج بکشد اما قطعا احتمال جدایی خیلی بیشتر است قطعا کسانی که در این دوره شرکت میکنند تبدیل می شوند به ملکه و همینطور که میدانید یک ملکه احترام بیشتری از مردان دریافت میکند.

 

اما معدود دختران و زنان باهوش هستند که برای روابط خود برنامه‌ای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری می‌کنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام می‌برد.

هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، ۲۰۰ هزارتومان در ماه هزینه خورد و خوراک خود می‌کند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارت‌ها، دانش و توانمندی‌های خود هزینه می‌کند؟؟

جمله‌ای منصوب به آلبرت انیشتین است که می‌گوید:

عجیب است که عده ای کارهای همیشگی را انجام می دهند و نتیجه متفاوتی را انتظار دارند

 

اصلاً دلیل این که این دوره صفرتاصد رابطه با مردان را برای شما آماده کردیم این است که بتوانید تغییرات فوق‌العاده‌ای را رقم بزنید. متفاوت فکر کنید و با مردان متفاوت رفتار کنید و کنترل رابطه عاطفی خود را بیشتر در دست بگیرید و اجازه ندهید که شرایط بیرونی برای شما تصمیم بگیرند. دیگران برایتان مشکل ایجاد کنند و حال شما را خراب کنند.

طبیعتا به این فکر کنید که تهیه نکردن این دوره چه بهایی برای شما خواهد داشت؟ چه فرصت‌هایی را ممکن است از دست بدهید؟

این دوره آموزشی فرصت بزرگیست برای یک سرمایه گذاری مطمئن که سالیان سال نتیجه آن را در سراسر زندگی شغلی،‌اجتماعی و خانوادگی خود خواهید دید.

میخواهم در سیستم ثبت نام کنم تا رابطه ام عالی شود

 

سوالات متداول و پاسخ به آنها

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد بعد از پرداخت مبلغ چطور در دوره شرکت کنم؟

بلفاصله بعد از پرداخت موفق و ارسال فیش واریزی در واتساپ یا تلگرام  سریعا میتوانید با مشاور خود در ارتباط باشید

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد به نظرم دوره آنلاین نمی‌تواند به من کمک کند، من باید در کلاس های حضوری شرکت کنم

دوست گرامی و عزیز، مطالب این دوره به گونه‌ای است که هیچ یک از تمرینات نیازی به حضور در کلاس ندارد و از همین رو پیشنهاد می‌کنیم به دلیل غیر حضوری بودن این دوره کاربردی را از دست ندهید. این دوره را امتحان کنید، اگر احساس کردید که مطالب آن برای شما مفید نیست می‌توانید انصراف خود را هر زمان که خواستید اعلام کنید.

 

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آیا محدودیت سنی دارد؟

خیر- هر فردی با هر سنی میتواند شرکت کند و هیچ محدودیت سنی وجود ندارد

 

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد آیا نتایج این دوره فقط بر روی روابط با مردان تاثیر گذار است؟

علاوه بر اینکه تخصصی به مبحث ارتباط با مرد مورد علاقه پرداختیم. این دوره بر روی جذابیت شما تاثیر گذار است و ارتباطات شما را در برمیگیرد اعم از: ارتباط با دوستان هم جنس -ارتباط با اعضا خانواده- افزایش اعتماد به نفس – ارتباط با مردان در محل کار یا دانشگاه – بهبود ارتباطات اجتماعی و ….

 

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد اگر سوالی داشتم چطور می‌توانم بپرسم؟

توسط پشتیبانی آنلاین-پشتیبانی تلگرام با مدرس دوره  – ارسال ایمیل و تماس تلفنی در خدمت شما هستیم.

 

 بهانه های همیشگی 

از آنجایی که افراد تنبل برای تغییر نکردن بهانه‌هایی می‌خواهند، می‌خواهیم به دوستان اهمال کار کمک کنم تا زحمت کمتری بکشند و لیست بهانه‌های متداول را در ادامه برایشان آماده کرده‌ایم:

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد الان کارهای مهم تری دارم

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد من برای مردان جذاب بشو نیستم و همینجوری ام

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد حالا باشه بعداً الان وقت ندارم

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد گرونه، ارزشش رو نداره!

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد بعید می دونم اثری داشته باشه

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد الان حس و حالش رو ندارم

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرددیگه از من که گذشته

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد این چیزا با آموزش درست نمی شه

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد توی این شرایط جامعه و مملکت نمی شه کاری کرد

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد من می‌خواهم موفق شوم اما دیگران و اطرافیان نمی گذارند.

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد من استعداد ملکه شدن ندارم

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد برای ملکه شدن نیاز به پول و شانس و … دارم نه آموزش

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد سر یه فرصت خوب یه روزی که حال و حوصله داشتم به یادگیری این دوره میپردازم. الان که ضروری نیست.

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد با آموزش که آدم تغییر نمی‌کنه!

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد من که نمی‌خوام آپولو هوا کنم، همین زندگی عادی که دارم خوبه

دوره مشاوره ای آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد اگه آدم تلاش کنه کافیه! تکنیک رواشناسی و این حرفا حاشیه‌است…

لیست بالا و بسیاری از بهانه‌های دیگر، نمونه‌ای کوچک از مکانیزم مغز است که می‌خواهد ما را در حالت موجود حفظ کند تا از نتایجی که میتوان بدست آورد فاصله گرفت.

خوشبختانه مبلغ شرکت در این دوره ملکه باش در حدی است که هیچ شخص در هیچ صنفی نمی تواند بهانه پول نداشتن بیاورد.

همه چیز آماده است! و هیچ بهانه‌ای باقی نمانده است! حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر رابطه پر از عشق و محبت هدر ندهید و شما نیز به جمع ملکه های خوشحال دوره‌ بپیوندید.
همین حالا قصد شرکت در دوره صفر تا صد رابطه با مردان را دارم

سوالی برایتان باقی مانده؟

در واتساپ بپرسید