برنامه جذابیت طبیعی و همیشگی برای مرد مورد علاقه شما

جذابیت برای مرد
  • آیا برای رها شدن از همه نا امنی هایی که به دلیل از دست دادن مردی که دوستش دارید سراغتان می آید آماده هستید ؟ آیا برای شروع تجربه عشق ، جذابیت و احترامی که لیاقتش را دارید آماده اید ؟

    ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم . اما در ابتدا می خواهیم از شما سوالات مهمی را بپرسم و از شما خواهش می کنم که به آنها با دقت گوش دهید :

    • آیا تا به حال به مردی علاقه داشته اید – کسی که واقعا برای شما مهم بوده است – اما ناگهان او از شما دور شده و شروع به فاصله گرفتن کند و شما متعجب بمانید که چرا این اتفاق افتاده است ؟
    • یا مثلا احساساتی در شما در حال شکل گرفتن باشد و بدانید که بخواهید با او ازدواج کنید و فقط اوست که شما را مجذوب می کند … اما او تکلیفش مشخص نیست و نمی فهمید که آیا او هم به شما علاقه دارد یا خیر .
    • آیا تا به حال احساس کرده اید که او از متعهد شدن به شما ترس دارد ، یا شما را صرفا نگه داشته است ( در آب نمک ! ) و به شما احترامی را که می خواهید نمی گذارد ؟

    اگر به هر کدام از سوالات بالا پاسخ مثبت داده اید ، من خبر خوبی برایتان دارم :

    خبر این است که شما تنها نیستید .

    در حقیقت این لیست از سوالات حاصل صحبت با صدها خانمی است که مشکلاتشان را در مورد زندگی عشقیشان با ما در میان گذاشته اند .

    این یک حقیقت است :

    رابطه با مردان معمولا ” گرم و پر شور ” آغاز می شود اما سریع و غیرقابل پیش بینی سرد می شود .

    تقریبا همه خانم ها تجربه این را داشته اند : بلاخره یک رابطه واقعی را با مردی که دوستش دارند آغاز کرده اند و از نظر احساسی و فیزیکی به او وابسته شده اند اما ناگهان او عقب نشینی کرده است .

    و بدتر از همه اینکه زمانی که این اتفاق می افتد ، به نظر می رسد که توضیحی برایش وجود ندارد و دلیل قانع کننده ای هم ندارد .

    اما حقیقت این است که : دلیلی وجود دارد و من اینجا هستم تا دلیلش را بیان کنم چون همانطور که از دست دادن کسی که دوستش دارید سخت است ، سختتر از آن نفهمیدن دلیل از دست دادن است .

    چرا مردان از یک زن دوری می کنند اما عاشق زن دیگری می شوند ؟

    مردان در این موقعیت ها کمکی به شما نمی کنند . آنها معمولا تلاش می کنند که دلایل خودشان را به این شکل توضیح دهند و جملات احمقانه ای مثل : ” مشکل تو نیستی ، مشکل از من است ” بگویند .

    یا دلایل قابل پیش بینی دیگر مثل : ” من برای رابطه جدی آماده نیستم “

    من این موقعیت ها را خوب درک می کنم چون خودم آنها را تجربه کرده ام .

    بیشتر مردان از یک زن دور نمی شوند به این دلیل که : ” برای رابطه آماده نیستند ” یا ” مشکلات شخصی دارند ” یا ” می خواهند همه چیز به آرامی پیش برود “

    بگذارید چند راز را برای شما افشا کنم

    . رازهایی که شاید همین الان هم آنها را بدانید :

    1. دلایلی که در بالا بیان کردم یا هر دلیل مشابهی که مردان می آورند دلیل اصلی آنها نیست .
    2. ۹۹ درصد مردان برای یک رابطه عاشقانه آماده هستند و می خواهند که آن زن فوق العاده را پیدا کنند ، کسی که بتوانند با او عشق واقعی را تجربه کنند .

    در این مورد به ما اعتماد کنید ، زیرا من مردان زیادی را می شناسم که با کسی وارد تعهد و ازدواج نمی شوند چون هنوز کسی را که به دنبال او می گردند پیدا نکرده اند .

    حقیقت این است که بیشتر مردان از یک زن به این دلیل که “برای رابطه جدی آماده نیستند ” دور نمی شوند .


    دلیلی که یک مرد هرگز به شما نمی گوید که چرا شما را نخواسته است

    خیلی از خانم ها ممکن است با این تجربه ناموفق از دست دادن مرد مورد علاقه شان به دلیل ” آماده نبودن او برای رابطه جدی ” مواجه شوند اما چند وقت بعد متوجه شوند که او با یک خانم دیگر وارد یک تعهد و حتی ازدواج شده است .

    خب پس چرا مردان از یک زن دور می شوند اما برای یک زن دیگر سر و دست می شکنند ؟

    خب متاسفانه چیزی که قرار است بگویم ممکن است شما را ناراحت کند ، اما در حقیقت خبر خوبی است .

    زمانی که یک مرد از یک خانم دور می شود دلیلش این نیست که مردان همه اینطور هستند و یا او درمورد  بودن در یک رابطه عاشقانه شک دارد . به این دلیل است که او در مورد بودن در رابطه عاشقانه با “آن خانم” شک دارد .

    چیزی وجود دارد که باعث می شود او فکر کند که آن زن نیمه گمشده اش نیست و می تواند با شخص بهتری باشد .

    نگران نشوید به خواندن ادامه دهید …


    چیز دیگری هست که باید بدانید …

    زمانی که این اتفاق رخ می دهد ، دلیلش یک “چیز کوچک” نیست .

    و تقریبا هیچ وقت به این دلیل نیست که مرد از نظر فیزیکی ( ظاهر ، قیافه ، اندام و … ) به شما جذب نشده است (اگر دلیل این بود از ابتدا هم به سمت شما نمی آمد)

    و لزوما هم به این دلیل نیست که او از نظر احساسی به شما جذب نشده است …

    معنای آن این است که : “جذابیت کافی برای او وجود نداشته است تا باعث شود او حس کند که شما نیمه گمشده اش هستید “

    پس آیا چیزی بوده است که شما می توانسته اید برای این قضیه انجام دهید ؟

    جواب “بله” است .


    چطور جذابیت احساسی را برای او ایجاد کنید تا او بداند که شما بهترین گزینه برای او هستید؟

    در واقع بسیار ساده است که برای مرد یک جذابیت عمیق ایجاد کنید که به او به شما بگوید ” شما همان هستید “

    موضوع، فهمیدن “جذابیت” است : چطور با مردان به کار می آید ، چطور آن را ایجاد کنید و تفاوت بین یک رابطه عمیق و یک عشق آتشین گذرا را متوجه شوید.

    زیرا چیزی که زنان عموما از جذابیت می دانند مورد دوم (عشق آتشین گذرا ) است . عشقی که می سوزاند و خیلی زود ناپدید می شود و یک فرآیند درد آور است که باعث می شود خیلی ها قید عشق و عاشقی را بزنند .

    اما نباید به این شکل باشد . شما می توانید عشق و جذابیت بیشتری را در زندگیتان ایجاد کنید … حتی با وجود مشکلاتی که مرد می تواند داشته باشد .

    ما همه راز ها را در دوره “جذابیت طبیعی و همیشگی برای مرد مورد علاقه تان” به شما آموزش می دهم .دوره مشاوره ای “جذابیت طبیعی و همیشگی برای مرد مورد علاقه تان” برای آموزش مهارت های ایجاد احساسات قوی در مردان طراحی شده است احساساتی که فراتر از جاذبه فیزیکی است و باعث می شود مرد برای بودن با شما به دلایل درست سر و دست بشکند .

    در این دوره ما بر مهارت های اساسی ساختن جاذبه تمرکز می کنم .

    قرار است ما همراه شما یک زمان مهم را سپری کنم تا متوجه شوید اگر به کسی علاقه دارید و او رابطه را جدی نمیبیند چگونه از حالت “عادی” او به خودتان نزدیک تر کنید و ارتباطی بسازید که برای همیشه ماندنی باشد .

    شما قرار است حداقل ۷۰ راهکار برای شدت بخشیدن به جذابیت بین خودتان و مرد مورد علاقه تان ایجاد کنید . مانند اینکه : به او چه بگویید … به او چه نگویید … چه کاری را انجام دهید یا انجام ندهید .

    این برنامه سریع ترین راه ممکن برای خروج از “بازی قرار عاشقانه” و قرار گرفتن در کنار مرد درست زندگیتان است


    شما یاد خواهید گرفت :

    • سه قدم مهم برای اینکه فرد مورد علاقه تان را عاشق خود کنید و خودتان را وارد ذهن او کنید تا فکر شما همیشه در ذهنش باشد و به این نتیجه برسد زندگی بدون شما ممکن نیست .
    • چرا حس آزادی برای مردان اهمیت دارد و نباید محدودیت برایشان ایجاد کنید
    • چگونه کنترل احساساتتان را به دست بگیرید تا نیازمند به نظر نرسید و رابطه ای لذت بخش را تجربه کنید
    • ۵ دلیلی را که باعث می شوند یک پسر دختری را که دوست دارد ترک کند متوجه خواهید شد و برای انجام ندادن آنها تمرین می کنید .
    • چه زمانی مردان نقش خود را کمرنگ می بینند و تصور میکنند که جاذبه مردانه را ندارند ( چطور این موقعیت را ایجاد نکنیم ؟ )
    • ۶ ویژگی که زنان دوست داشتنی در چشم مردان را از بقیه زنان متمایز می کنند . شما را مرحله به مرحله در چشم او جذاب تر خواهند کرد .
    • چرا نباید توقعات واقعی خودتان را پنهان کنید و چرا صداقت و روراستی شما در بیان خواسته هایتان او را به شما جذب خواهد کرد .
    • چگونه یک رابطه سطحی را به یک رابطه دائمی و همیشگی تبدیل کنید و مرحله به مرحله این جاذبه دائمی و همیشگی را ایجاد کنید .
    • چرا نباید هرگز و هرگز یک مرد را متقاعد کنید که فرد مناسبی برای او هستید و اگر با شما ازدواج نکند بهترین شانسش را از دست داده است.
    • چه مردانی فریبکار هستند و باید هرچه زودتر از آنها فاصله بگیرید تا دیگر زمان و احساساتتان را برای کسی که برایتان احترامی قائل نیست هدر ندهید و چه افرادی برای ازدواج مناسب هستند .
    • یک لیست از رفتارهایی که برای مرد جذابیت می آفریند
    • چرا باید به یک مرد اجازه دهید برای بدست آوردن شما تلاش کند
    • ۸ رابطه ای که سرانجام ندارند را به شما معرفی خواهم کرد ، رابطه هایی که باید تلاش کنید در آنها گرفتار نشوید تا دلشکسته و پشیمان بیرون نیایید .
    • چه چیزی در رابطه ممنوع است و به جای آن چه کاری را باید انجام دهید
    • چگونه در ابتدای ملاقات با یک فرد برای او جذاب باشیمو….

    من باور دارم این برنامه زندگی شما را تغییر خواهد داد .

    چون ممکن است ( و حتی خیلی هم سخت نیست ) که یاد بگیرید چگونه به صورت طبیعی یک مرد خوب را برای بیشتر از چند ماه جذب کنید .

    خبر خوب این است که اگر شما واقعا می خواهید درباره ذهنیت مردان و نحوه رفتار با آنها یاد بگیرید می توانید در این راه قدم بردارید و به سمت آگاهی بیشتر پیش بروید . می توانید تبدیل به یک خانم با اعتماد به نفس ، مطمئن و طبیعی باشید که مرد خوب را به سمت خودتان جذب کنید .

    این برنامه به شما اجازه می دهد جذابیت را در زندگی عشقیتان خلق کنید و خبر خوب اینکه همین الان می توانید آن را دریافت کنید .

    همین الان در واتساپ پیام دهید تا به طور رایگان در این زمینه مشاوره دریافت کنید

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا