ارتباط مرد مورد علاقه ام با خانم های دیگر تا چه حد قابل قبول است ؟

ارتباط مرد مورد علاقه ام با خانم های دیگر تا چه حد قابل قبول است ؟
  • ارتباط مرد مورد علاقه ام با خانم های دیگر تا چه حد قابل قبول است ؟

    ارتباط مرد مورد علاقه با خانم های دیگر، یکی از مسائلی است که همیشه برای بسیاری از زنان و مردان بحث و گفتگو شده است. بدون شک، این موضوع برای هر دو طرف از ارتباط بسیار مهم است و می‌تواند بر روی روابطشان تاثیر بگذارد. در این مقاله، به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و به سوالی که این است که ارتباط مرد مورد علاقه با خانم های دیگر تا چه حد قابل قبول است، پاسخ خواهیم داد.

    قبل از هر چیز، باید به این نکته توجه داشت که هر رابطه بین دو نفر، بر اساس ارزش‌ها، آرزوها و نیازهای آن دو فرد شکل می‌گیرد. بنابراین، هیچ رابطه‌ای به طور کامل شبیه به دیگری نیست و هرکس برای خودش تعریف می‌کند که چه ارتباطی با دیگران قابل قبول است و چه ارتباطی را نمی‌پذیرد.

    با این حال، در اینجا به چند نکته کلی پرداخته خواهد شد که می‌تواند در این باره به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرید:

    ۱. زمان رابطه

    زمانی که مردی با شما رابطه دارد، اگر ارتباط دوستانه با خانم های دیگری دارد، بهتر است این ارتباط را کنترل کند. اگر این ارتباط محدود به دوستان دختر نباشد و شامل رابطه عاطفی با دیگری باشد، این موضوع ممکن است خیلی برای شما مهم نباشد ولی به هر حال بهتر است در ابتدای رابطه، این موضوع را با هم مطرح کنید.

    ۲. محدودیت‌ها

    هر رابطه‌ای محدودیت‌های خود را دارد و شما باید این محدودیت‌ها را برای خودتان تعریف کنید. اگر شما تمایلی به داشتن رابطه با فردی ندارید که با خانم های دیگر زیاد ارتباط دارد، باید این موضوع را با او مطرح کنید و محدودیت‌های خود را برایشان توضیح دهید.

    ۳. احترام و اعتماد

    ارتباط با خانم های دیگر نباید به هیچ وجه برای شما مشکل‌ساز باشد، اما در عین حال باید مطمئن باشید که احترام و اعتماد به شما و رابطه شما با مرد مورد علاقه، حفظ شده است. همچنین، در این مورد شما نیز باید به مرد مورد علاقه خود، احترام بگذارید و به او اعتماد کنید.

    در نهایت، نمی‌توان به طور کلی گفت که ارتباط مرد مورد علاقه با خانم های دیگر تا چه حدی قابل قبول است و باید به هر رابطه به طور جداگانه نگاه کرد. با این وجود، با توجه به نکاتی که در بالا بیان شد، می‌توانید بهترین تصمیم را برای خودتان بگیرید.

    آیا ارتباط داشتن مرد زندگی شما با دختران دیگر درست است؟

    ممکن است این فرد با خانم های دیگر هم ارتباط داشته باشد و به شما بگوید که ما فقط دوست معمولی یا همکار هستیم و لازم نیست که نگران شوی.

    برای اینکه او بتواند با خانم های دیگر ارتباط داشته باشد لازم است که خیال شما را از این بابت راحت کند که این ارتباط فقط یک ارتباط عادی است.

    چطور می تواند خیال شما را راحت کند ؟

    ۱-با درگیر کردن شما در این ارتباط دوستانه
    ۲-پنهان نکردن این رابطه و وضوح آن برای شما

    مثلا اگر با او صحبت می کند یا او را میبیند شما را نیز در جریان بگذارد به نحوی که حس کنید چیزی را از شما پنهان نمی کند .زمانی که احساس کنید رابطه ای هست که شما از آن مطلع نیستید جایی است که می توان خطر را احساس کرد.

    وظیفه شما در برخورد با این مساله چیست؟
    هر قانونی که برای ارتباط یا عدم ارتباط او با دختران دیگر می گذارید قانونی نباشد که بیان گر حس نا امنی و ترس شما از ازدست دادن او باشد و قانونی نباشد که فقط در لحظه برای شما حس خوبی ایجاد کند. این ارتباط او با جنس مخالف باید به نحوی باشد که شما هم با آن احساس راحتی داشته باشید.نه اینکه موجب ارجحیت آن ها بر رابطه او با شما شود.

    اگر زمانی احساس ناراحتی از ارتباط او با بقیه داشتید وظیفه شما چیست؟
    با او به صورت واضح و بدون ترس صحبت کنید . به او بگویید: ” وظیفه توست که در رابطه از احساس من محافظت و حمایت کنی و با من مهربان باشی . من به تو نمی گویم با دیگران ارتباطی نداشته باش اما برای خودم و احساسم احترام قائل هستم و نمی توانم در شرایطی بمانم که تو چیزی را از من پنهان می کنی” ( این نوع صحبت نشان دهنده اعتماد به نفس ، احترام به خود و بیان کردن استاندارد شماست)

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا