آیا عشق از دست رفته ام به رابطه باز می گردد ؟

آیا عشق از دست رفته ام به رابطه باز می گردد ؟
  • آیا عشق از دست رفته ام به رابطه باز می گردد ؟ شاید شماهم بخواهید در باره بازگشت عشق بیشتر بدانید

    و به دنبال راهی برای بازگشت معشوق باشید

    پاسخ این سوال برای غالب موارد مثبت است .

    چرا مردان تقریبا همیشه بر می گردند؟
    زمان بعد از بهم خوردن رابطه برای هر دو طرف همیشه سخت است . با اینکه او ممکن است دنبال افراد جدیدی باشد مسافرت برود اما وقتی آهنگ آرامی گوش می دهد شما همیشه در ذهنش هستید .به این فکر میکند که بدون او چکار میکنید و شاید ها را در ذهنش بارها و بارها مرور می کند.آیا مردان همیشه بر می گردند؟

    نه لزوما . اما دلایل واضحی وجود دارد که چرا مردان به رابطه خوب باز می گردند . زمانی که صحبت عشق می شود مردان مبارزه گر می شوند و برای دختری که دوستش دارند می جنگند .

    ۶ دلیل اصلی بازگشت مردان
    ۱-رابطه جنسی:
    معنی این حرف این نیست که این رابطه را نمی توانند با کس دیگری تجربه کنند . بلکه به این معنی است که شاید فرد دیگری که این تجربه را با او داشته اند به خوبی شما نبوده است و شاید دنبال راحتی خود هستند. بیشتر مردان تعدد را به کیفیت ترجیح می دهند و اگر شما تعدد و کیفیت را در رابطه به آنها بدهید شانس بازگشتشان بیشتر است.

    ۲-دلش برای شما تنگ می شود :
    مردانی که در رابطه هستند به طور پنهانی دوست دارند مجرد باشند و مردانی که مجرد هستند به طور پنهانی دوست دارند دوباره وارد رابطه شوند. زمانی که رابطه تمام می شود مرد کمی ناراحت می شود اما متوجه می شود که دوباره مجرد است . الان می تواند با دوستانش بیرون برود با دختران دیگر خوش بگذراند مهمانی برود و … بدون اینکه به دلیل بودن در رابطه ازین کارها احساس گناه کند. اما مدت کوتاهی پس از این ، این چیزها برایش کمرنگ می شود و دلش شروع به تنگ شدن برای شما می کند . این قضیه تقریبا همیشه اتفاق می افتد . مگر اینکه رابطه برایش واقعا خوب نبوده باشد . زندگی مجردی برای مردان یک ایده ال است ولی حتی وقتی دوباره به آن باز می گردند خسته می شوند.

    ۳-حسادت:
    وقتی مردان دوست قبلی خود را با یک مرد دیگر می بینند خونشان به جوش می آید . ممکن است در ظاهر این را نشان ندهد اما دوست دارد با مشت توی صورت آن مرد بکوبد. این قضیه برای یک مرد آزار دهنده است چون می داند شما دیگر باهم نیستید . حتی ممکن است او از طریقی مطمئن شود شما با این مرد خوشحال نیستید و یا برای برگرداندن شما تلاش کند.

    ۴-تغییر کرده است :
    مردان اگر واقعا بخواهند تغییر می کنند .شما به عنوان یک زن نمی توانید آنها را تغییر دهید ، اما می توانید چشمشان را به روی این حقیقت باز کنید که اگر تلاش نکنند شما را از دست می دهند . اگر او واقعا بخواهد به زندگی شما برگردد نشان می دهد که تغییر کرده است . مثلا چیزهایی که شما دوست ندارید را از زندگیش بیرون می کند چون می خواهد دوباره مرد زندگی شما باشد.

    ۵-از ترک کردن شما پشیمان شده است :
    وقتی مرد زنی را ترک می کند در بعضی مواقع از تصمیمش پشیمان می شود. به گذشته نگاه می کند و می بیند که فقط روی نقاط ضعفتان تمرکز کرده بود به جای آنکه به چیزهایی بیندیشد که در مورد شما دوست دارد. اما الان متوجه می شود که اشتباه کرده است و با شما ارتباط برقرار می کند . مردان معمولا فراموش می کنند که تا چه اندازه باید قدر داشته هایشان را بدانند . چیزی که به راحتی قابل جایگزینی برایشان نیست.

    ۶-نمی خواهد از ابتدا شروع کند:
    اینکه دوباره وارد شناخت یک دختر جدید شود یک زمان و انرژی طولانی لازم دارد. ممکن است برایش سرگرم کننده باشد اما به موقعیتی می رسد که با خود می گوید این کارهای تکراری گذشته است. مردان بازگشت به منطقه امن خود را به شروع یک رابطه جدید ترجیح می دهند . رابطه جدید ممکن است ریسک زیادی هم به همراه داشته باشد .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا