جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » مطالب مخصوص آقایان » صحبت با دختران بدون ترس و استرس(استرس صحبت با دختران/زنان)

صحبت با دختران بدون ترس و استرس
(کاهش اضطراب در کنار دختری که دوستش دارید) 

استرس صحبت با دختران/زنان

استرس صحبت با دختران یا زنان: تا که یه دختری که خوشم میاد رو میبینم، دست و پامو جوری گم میکنم که با گوگل مپ هم نمیشه پیداش کرد، ولی چرا این اتفاق میوفته و چجوری این معضل رو حلش کنم

نکته‌ی مهم: استفاده از این مطالب، فقط برای استفاده در دوران نامزدی و ازدواج مجاز می باشد. ناشر و ادمین پذیرای اشتباه سواستفاده کنندگان نیست. استفاده از کلمات دوست دختر یا دوست پسر، فقط برای جذب مخاطب و هدایت درست آنان استفاده شده است. با آرزوی موفقیت برای جوانان و ایرانیان

فکر کن با یه دختری که اصلا ازش خوشت نمیاد رو به رو میشی، حالا تو محل کار یا دانشگاه. خیلی ریلکس میری جلو، جزوشو میگیری یا پوشه هارو توی محل کار بهش میدی و راحت بر میگردی انگار نه خانی اومده نه خانی رفته!

حالا فکر با یه دختری که ازش خوشت میاد رو به رو میشی، حالا توی محل کار یا دانشگاه. خیلی استرس میگیری، حتی ممکنه نری جلو. وقتی هم میری جلو قشنگ معلومه صدات میلرزه یا هی کلماتت رو میخوری یا آروم حرف میزنی. انگار که میخوای بری کوه بکنی.

ببین، در مورد اول، تو استرسی رو احساس نمیکنی، سعی نمیکنی خیلی مودب باشی، سعی نمیکنی خیلی با شخصیت رفتار کنی و کاملاً خودتی

ولی در مورد دوم، استرس صحبت با دختران/زنان میگیری، سعی میکنی خیلی لفظ قلم حرف بزنی، سعی میکنی خودتو یه جنتلمن واقعی نشون بدی و این یعنی تو داری یچیزی رو مخفی میکنی، اون شخصیت واقعیت هی میخواد بیاد بیرون، هی داری باش میجنگی که نیا بیرون!

پس، وقتی هی داری با خودت در درون میجنگی، این آشوب رو هرکسی باهات صحبت کنه، میفهمه و تابلوئه! اینطوری یه احمق جلوه میکنی و اگرم هر جفتتون از هم خوشتون میاد، نمیشه ارتباطی برقرار بشه!

پس اگر میخوای شکل یک احمق رفتار نکنی، فقط بزار اون حس واقعیه بیاد بیرون و بعد صحبت کن! ولی چجوری نمیزاری بیاد بیرون؟

۱- استرس گرفتن صحبت با دختران/ زنان و تلاش برای مخفی کردنش بوسیله ساکت بودن یا آروم حرف زدن

گاهی اوقات، پسر هست که خیلی اوکیه توی روابط اجتماعی، خیلی خوش صحبته، میگه میخنده یا حتی همیشه جمع رو میگیره دستش. بعد که میره سمت دختر مورد علاقه ش، هیچی نمیگه! ساکت میشه، زبونشو میخوره یا اینقدر یواش حرف میزنه که معلوم نیست چی میگه

اینجا دو حالت و یک نتیجه پیش میاد.

حالت اول اینه که دختری که اعتماد بنفس نداره، اول فکر میکنه این داداشمون، حال نکرده با دختر یا اونقدر دختر براش جذابیتی نداره که هیچی نمیگه، مثل خود ما که اگر با یکی حال نکنیم، خیلی سربالا جوابشو میدیم. بعد جلو تر که میرن دختر میفهمه که نه بابا، پسر خوشش اومده، ولی به مِن و مِن افتاده. پس، میفهمه که اون پسر به اعتماد بنفس نداره و استرس گرفته و نمیدونه چی بگه! در این حالت دختر میفهمه که پسرمون، زیاد خوب نیست برای رابطه

در حالت دوم، دختر جذاب هست، اعتماد بنفس هم داره. وقتی پسری میره سمتش و ساکت میشه، میفهمه که این بخاطر استرس صحبت با زنان/دختران، چون هزارتا پسر همین رفتار رو از قبل باهاش داشتن، پس دختر جذاب و زیبا، سریعاً سرد میشه و دور این پسر رو یه خط قرمز میکشه! پس در این حالتم دختر میفهمه پسرمون زیاد خوب نیست برای رابطه!

۲ حالت و یک نتیجه یکسان

اما چطور حلش کنیم این موضوع رو؟

هرطور که هستی همونطوری باش، نمیخوام سخنران انگیزشی بشم این وسط، ولی حقیقتی که جلوی چشم همه هست و هیچکس بهش دقت نمیکنه اینه که بهترین ورژن هر انسانی خودشه، ولی چون هیشکی بهش دقت نمیکنه، شده یک راز. اگر آدم شوخی هستی، همونطوری که هستی، حرف بزن!

راحت حرف بزن. اینطوری میبینی که عه! جذابیته ایجاد شد. عه خوشش اومد و چندبار که این اتفاق زیاد بشه، میبینی که اعتماد بنفست میره بالا! یک مثالش اینه که مثلا تو خیلی فیلمهای کره ای رو دوست داری، بعد توی یک جمعی که قرار میگیری که اونها دوست ندارن، توئم جوری رفتار میکنی که توئم دوست نداری. این بده و خودت از خودت فاصله گرفتی

۲- دختر چیزی که فکر میکنی بهش رو میخواد بشنوه نه چیزی که دوست داری بگی رو

من یک مثال از خودم میزنم، من اصلا اهل فوتبال نیستم، نمیدونم چه تیمی بهتره یا بدتره ولی به فرض داخل دانشگاه یا هر محیط دیگه ای قرار دارم. بحثش باز میشه و دختری میگه وااای دربی رو دیدی؟ بعد من که اصلا فوتبالی نیستم و حتی نمیدونم دربی چطور برگزار میشه، میگم وااای آره، خیلی هیجان داره بازیش، بعد دختره میگه عجب گل برگرونی زد استقلال، منم میگم آرههه من عاشق استقلالم، حالا اصلا من بازیکنای هیچ کدوم از این تیمارو نمیشناسم، بعد دختره چپ چپ نگام میکنه میگه استقلال آخه، بعد ۵ سال تازه یه گل زد. من یهو دستپاچه میشم میگم عه، خب آخه منم منظورم همین بود، من عاشق گل استقلالم، وگرنه من خودم پرسپولیسیم.

حتما بخوانید
زندگی نامه استیون جابز خالق امپراطوری اپل

 

خب دختر در ایکی ثانیه میفهمه که من خودم نیستم، میفهمه که من فقط دارم ادا در میارم و مثل اینکه آب یخ روی آتیش جذابیتی که داشتیم واسه بریزی، همه چیز یخ میکنه.

بجای اینکه ادای کسایی که خیلی باحالن و خیلی مثبتن و خیلی خوبن رو در بیاری، یه ذره خودت باش. من واقعا اصلا فوتبال نگاه نمیکنم. بنظر تو من آدم ضد حالیم الان؟ یا الان دیگه جذاب نیستم بخاطر یه فوتبال؟ بهتر بود من یا هر پسری که توی چنین شرایطی قرار میگیره بگه من اهل فوتبال نیستم.تمام شد رفت. اجازه بده اون چیزی که بهش فکر میکنی به زبونت بیاد، نه اون چیزی که فیکه!

یا حتی اگرم من فوتبالیم و عاشق فوتبالم، اونطوری که حسش میکنم ابراز کنم، بگم آره رفتیم ورزشگاه آزادی، وااای، موج مکزیکی میرفتیم خیلییی حال داد. اووف. حتی اینم اوکیه

یا حتی اگرم خیلی احساساتی نیستی درمورد فوتبال، بگو من تاحالا یدونه بازی های پرسپولیس یا استقلال رو از دست ندادم. دختر حالا میخواد از فوتبال خوشش بیاد میخواد نیاد، میخواد نظرش با تو همسو باشه، میخواد نباشه!

اون چیزی که درونت هست رو نشون بده، نه اینکه بخوای استرس صحبت با زنان بگیری و کنترلش کنی!

۳- اونطوری که واقعا باید واکنش نشون بده، نشون نمیده

فکر کن من یه دخترم و اینو میگم: به خدا من داشتم تو مدرسه درسمو میخوندم که یهو ناظم بهم گفت که از فردا با ولیت بیا منم گفتم نمیشه با اما بیام؟ هیچی دیگه اخراجم کرد!!

تو اصلا الان بمن خندیدی؟ نه! اصلا خنده دار بود؟ نه! حالا فکر کن واقعا یه دختری بیاد اینو بهت بگه، بعد تو بزنی زیر خنده و قهقه که بیا عباس دوتا دستمال بده به عباس آقا اشکاشو از خنده پاک کنه. ببین، واقعا نیازی نیست اینقدر باحال بازی در بیاری. جاش وقتی جوکش تموم شد بگو، تموم شد؟ خیلی تاثیر گذار بود. اینه که خود واقعیته! اینه که اصلا چیز جالبی نیست که تو بخوای بهش بخندی.

ببین، فکر کن دختر روز قبلش یا روز بعد اینکه به تو این جوک و گفت، بیاد و به یکی دیگه این جوک و بگه، اون شخص بگه خیلی جوک بی مزه ای بود، چی میشه؟ بنظرت تو ذهنش نمیگه عباس آقا عجب آدم احمقی بود، پس چرا اینقدر خندید؟ چرا! میگه! و دختر سریع میفهمه که تو هیچی درونت نیست و داشتی ادا در میوردی!

۳ تا نکته واسه اینکه خود واقعیت باشی! ولی یه نکته ی دیگه هم هست!

خیلی خوشحالم که تا اینجای ویدیو رو دیدی، چون خیلی ها واسه خودشون وقت نمیزارن و ناراحت کننده س. تو شخصی هستی که اگه میتونستم گلچین کنم، کلاس میزاشتم واستون و همه چیو توی اینستاگرام میزاشتم، ولی میبینی که خیلیا اصلا نمیبینن مطالب آموزشی رایگان رو و این واسه پیج ضرر داره. واسه همین تو میتونی سیر تا پیاز رو با ۳۰% تخفیف از سایت بگیری و اگر مشکل هست، دایرکت بدی و آموزش رو  با کارت به کارت تموم کنیم. بریم سر نکته!

زنان، مردان واقعی میخواهند

ببین، فکر کن این ۳ تا کاری که بت گفتمو انجام ندی، ماسک بزنی روی صورت و دائم بخوای حواست به دروغین بودنت باشه، حس استرس صحبت با زنان رو هم خودت میفهمی هم دختر، نتیجه اینکه دختر یه ذره حس بد میگیره بابت این حس بدی که تو داری، پس بیخیالت میشه و میره، چون اونم شاید نخواد تورو اذیتت کنه! ببین، آدما از احساس های مختلف تشکیل شدن، موافقت، مخالفت، تایید، رد کردن، عصبی شدن، خوشحال شدن، وقتی اینارو واقعی از خودت بروز بدی، هم اون دختر جذبت میشه، هم خودت از اینکه ادا در نیوردی خوشحال میشی، بقول سوگند، خودت باش، مگه خودت چشه؟

 

وقتی شما دختری را که به او علاقه دارید، می بینید، ممکن است مضطرب شوید و ضربان قلب شما بالا رود و این علائم احتمال دشوار شدن شرایط برای ایجاد ارتباط را بالا می برد و اصطلاحاً زبانتان بند میاید. مخصوصا اگر عاشق او باشید که اوضاع سخت تر می شود. چون شما می خواهید هر طور شده از او خواستگاری کنید و با او ازدواج کنید و به هیچ وجه او را راز دست ندهید.

با این وضعیت، اگر آگاهانه رفتار نکنید ممکن است ترس بر شما غلبه کرده و حتی از شروع صحبت صرف نظر کنید و دائماً به خود دلداری میدهید که ” الان نه !! دفعه بعد بهتر است ” و آنقدر امروز و فردا می کنید که دیگر کلا پشیمان از شروع رابطه می گردید. در دل خود حسرت پسرانی را میخورید که با اعتماد به نفس هستند و خود و شرایط را لعنت میکنید. به جای این منفی بافی ها باید به خود باوری برسید. در همسریابی چند نکته را باید بدانید که در انتخاب همسر و خواستگاری اولیه کاربرد دارد.

 

حتما بخوانید
روش درست برای اذیت کردن دختر با تم شوخی

اول باید باور کنید که طرف مقابل اژدها نیست و قرار هم نیست شما را ببلعد. این ترس فقط و فقط یک احساس درونی شماست. این شرایط وقتی بدتر می شود که طرف مقابل شما اندکی زیبا و یا دختر گستاخ و پرّرویی باشد، که در این صورت به شما توصیه میکنم دور افراد بی ادب و ستیزه جو را یک خط قرمز بکشید. اینگونه افراد فقط وقت شما را هدر میدهند و به شخصیت شما نیز آسیب می رسانند. سعی کنید برای شروع سراغ افراد مودب و با شعور و مهربان بروید. در اینصورت حتی اگر از شما خوششان نیامد، حداقل با رفتار عاقلانه و درست برخورد خواهند کرد.

 

در ابتدای کار اجازه ندهید زیبایی یک دختر، حواس شما را پرت کند، این درگیری ذهنی در مورد زیبایی او، استرس شما را در ایجاد ارتباط، بالا می برد. در عوض خود را ببینید که دارید با اقتدار و تسلط یک گفتگوی دوستانه را هدایت میکنید(تصویر سازی ذهنی الفبای همسریابی است)

 

در مرحله بعد، خیلی سعی نکنید برای مکالمه، برنامه ریزی کلمه به کلمه داشته باشید. چرا که برنامه ریزی کردن، در عمل شما را دچار مشکل میکند و مسیر طبیعی و خودبخودی گفتگو را خراب میکند. بعضی پسران را میشناسم که روی کاغذ جملات خود را مینوسند و تمرین می کنند، که اینکار نه تنها به نفع آنها نیست، بلکه در شرایط واقعی، اظطراب را بیشتر میکند و دسپاچه تر عمل میکنند و یک گفتگو روان و معنی دار را از دست می دهند.

 

قدم مهم دیگر آراستگی است. سعی کنید ظاهر آراسته و مرتبی داشته باشید، زیرا ظاهر آراسته به شما حس بهتری میدهد و اعتماد به نفس شما را بالا میبرد. موی مرتب، کفش واکس خورده، داشتن دندانهای تمیز و… همه نشانه هایی از آراستگی و آرامش درونی شماست.

همیشه در ذهن خود یک سری جملات از پیش تمرین شده برای شروع کردن داشته باشید، که با بحث ما، که گفتیم گفتگوی خود را تمرین نکنید فرق دارد. در اینجا منظور شروع کننده های مناسب است و نه خود گفتگو. اگر میخواهید با یک سوال شروع کنید، جواب بله و خیر و کوتاه نداشته باشد. مثلا ” امروز استاد سر کلاس میاد؟” این سوال جوابش کوتاه است و به درد شروع نمیخورد. حالا به این سوال توجه کنید: ” راجع به فلان استاد نظرت چیه؟ نمره دادنش چجوریه؟” مسلما در سوال دوم طرف مجبور است پاسخ بلندتری بدهد که یخ مکالمه آب میشود. سوالات تشریحی برای شروع مناسب تر هستند و شانس شما را برای ادامه گفتگو، بالا میبرند.

 

به همین سادگی میتوانید یک گفتگو را آغاز کنید، فقط نباید ترسید و هرچه زودتر قدم اول خواستگاری و پیشنهاد را بردارید.

 

یک واقعیت: می گویند دختران مثل سیب می مانند. بهترین آنها در بالاترین و غیر قابل دسترس ترین قسمت درخت قرار دارند. معمولا اکثر پسران برای چیدن سیب دست به خطر نمی زنند و سیبهای معمولی و خراب دم دست و پایین را که چیدن آن برای هر کسی راحت است انتخاب می کنند. سیبهای با ارزش در تعجب می مانند که چرا این افراد ترسو دست به خطر نمی زنند و بالا نمی آیند تا آنها را بچینند.

یادتان باشد دختران با کیفیت همیشه در انتظار مردان شجاع و با اعتماد به نفس هستند و از اینگونه افراد به شدت اسقبال می کنند. 

صحبت با دختر در جلسه اول

در جلسه اول، صحبت با دختر ممکن است یک تجربه ترسناک و ناخوشایند باشد یا ممکن است شروعی خوشایند و جذاب باشد. خوشبختانه، با توجه به چند راهکار ساده، می توانید این جلسه را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و از تجربه مثبتی برای هر دو شما بهره مند شوید.

حتما بخوانید
5 راه برای شروع مکالمه با هر دختری(بعد از شروع مکالمه چی باید گفت)

۱- نسبت به دختر احترام گذاری کنید
احترام گذاری به دختر، اولین و مهم ترین قدم برای فراهم کردن یک محیط امن و راحت برای صحبت با او است. با احترام گذاری به نظرات و افکار او، اعتماد او را به شما افزایش خواهید داد و سبب خواهد شد که او احتمالاً بهترین خود را در برابر شما نشان دهد.

۲- با دختر صحبت کنید و به او گوش کنید
از آنجایی که دختران عموماً علاقه زیادی به شنیدن داشتند، بنابراین حرف زدن و گوش دادن به آنچه او دارد می گوید، یک ابزار بسیار قدرتمند برای ایجاد ارتباط عمیق با او است. به دختر فرصت بدهید تا احساسات و نگرانی های خود را با شما به اشتراک بگذارد و سعی کنید به او اطمینان دهید که شما به او گوش می دهید.

۳- با دختر صریح باشید
در این جلسه، بهترین روش برای برقراری یک ارتباط موثر با دختر این است که صریح باشید. با بیان روشن و واضح احساسات، نیازها و انتظارات خود، دختر دقیقاً می داند که چه چیزی از شما انتظار دارد و چگونه می تواند به شما کمک کند.

۴- از اظهار نظرهایی که ممکن است برای دختر ناراحت کننده باشند، خودداری کنید
از آنجایی که در جلسه اول، هدف شما ایجاد ارتباط و اعتماد با دختر است، بهتر است که در اظهار نظرهایی که ممکن است برای دختر ناراحت کننده باشند، خودداری کنید. به جای اینکه به او بگویید که چیزی نمی داند یا اشتباه می کند، سعی کنید سوالات بپرسید و از او بخواهید توضیح دهد که چگونه به این نتیجه رسیده است.

۵- برای دختر تحول آور باشید
یکی از مهمترین ویژگی های افراد موفق، توانایی تحول آوری است. در جلسه اول با دختر، سعی کنید به او نشان دهید که شما توانایی تحول آوری دارید و می توانید به تغییرات پذیرش پذیر باشید. به دختر نشان دهید که شما توانایی تطبیق با تغییرات را دارید و با هر تحولی که در طول روابط شما با او اتفاق می افتد، آماده همکاری و کمک به او هستید.

با انجام این راهکار ها، می توانید جلسه اول خود را با دختر به بهترین شکل ممکن انجام دهید و برای هر دوی شما یک تجربه مثبت را فراهم کنید.

نحوه صحبت با دختر برای ازدواج

ازدواج یکی از مهمترین رویدادهای زندگی است، اما برای بسیاری از مردان، صحبت با دختر برای ازدواج می‌تواند یک چالش بزرگ باشد. در اینجا به برخی از نکات مهم برای صحبت با دختر برای ازدواج می‌پردازیم.

۱- اولین قدم برای صحبت با دختر برای ازدواج، پیدا کردن یک فرصت مناسب است. شما باید برای صحبت با دختر، او را در مکانی آرام و خلوت دعوت کنید تا بتوانید راحت‌تر با او صحبت کنید.

۲- بهتر است در ابتدا به دختری که قصد دارید با او ازدواج کنید، اطلاعات بیشتری درباره او بدست آورید. این کار می‌تواند با جستجوی اطلاعات از طریق شبکه‌های اجتماعی یا پرسیدن از دوستان مشترک انجام شود.

۳- برای صحبت با دختر، نیاز به یک رویکرد متعادل و احترام به دیگران دارید. برای این کار، به دختر احترام بگذارید و در هنگام صحبت با او، از لغات و اصطلاحات خشن و ناشایست خودداری کنید.

۴- در هنگام صحبت با دختر، بهتر است از سوالاتی استفاده کنید که به او اجازه می‌دهد تا درباره خودش صحبت کند. به عنوان مثال، بپرسید درباره علایق و سرگرمی‌هایش و نظراتش در مورد موضوعات مختلف.

۵- به دختر نشان دهید که شما به او احترام می‌گذارید و می‌خواهید ازدواج کنید برای اینکه با هم زندگی خوبی داشته باشید. در اینجا باید توجه داشت که برای دختر، ازدواج یک مسئله جدی است پس باید به او نشان دهید که شما نیز به همین نحوی فکر می‌کنید.

در کل، برای صحبت با دختر برای ازدواج، باید مهارت‌های خاصی را داشته باشید. این شامل احترام به دیگران، استفاده از سوالات مناسب، رویکرد متعادل و نشان دادن اینکه شما به دختر احترام می‌گذارید و به ازدواج با او علاقه‌مند هستید، می‌شود. با رعایت این موارد، شما می‌توانید یک صحبت موفق با دختر برای ازدواج داشته باشید.

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “صحبت با دختران بدون ترس و استرس(استرس صحبت با دختران/زنان)” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

پیمایش به بالا