با این ۴ روش برای اینکه مردی دچار ترس از دست دادن عشق شود

ترس از دادن عشق
  •  با این ۴ روش مرد نگران از دست دادن زن می‌شود

    در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که چطور کاری کنید مردی نگران از دست دادن شما شود و  ترس از دست دادن تان را داشته باشد تا بتوانید ترس از دست دادن عشق را در شخص مقابل ایجاد کنید. 

    ترس می‌تواند یک محرک قوی باشد و اگر درست استفاده شود می‌تواند واقعاً باعث تغییر رفتار شود؛ اما در یک رابطه بادوام سالم اصلاً نباید استفاده شود.

    اما متأسفانه در روابط امروزی که اکثراً بدون عشق است، ترس ابزاری است که باید استفاده شود. البته باید از نشانه های تمام کردن رابطه نیز آگاهی داشت تا اگر لازم بود رابطه را ترک کرد.

    در این مقاله به شما یاد خواهیم داد تا چه‌کار کنید که مردی بابت از دست دادنتان بترسد البته از یک‌راه بسیار درست و سالم انجام می‌شود که تمرکز روی توسعه زندگی خودتان است.

    اگر فکر می‌کنید همیشه باید کسی که با او هستید را بابت رفتنتان بترسانید تا رفتارش خوب شود احتمالاً او اصلاً مرد مناسبی برای شما نیست.

    اما در اینجا می‌خواهیم به شما یاد دهیم چطور کاری کنید مردی نگران از دست دادن شما شود. در اینجا ترس مخفف چند کلمه است:

    ۱-اولین حرفش، تمرکز روی زندگی اجتماعی مستقل خودتان است:

    اصلاً مهم نیست رابطه‌تان چقدر عالیه، مخصوصاً در اوایل رابطه یک رابطه عالی، باید برای خودتان و دوستانتان وزندگی شخصی‌تان هم وقت بگذارید.

    خیلی‌ها این کار را می‌کنند تا آن مرد بیشتر پیگیرشان شود یا خودشان را جذاب‌تر از چیزی که هستند نشان دهند اما واقعیت این نیست بلکه این کارها درواقع برای داشتن یک زندگی شاد و سالم است.

    این قضیه در هر مرحله از رابطه صدق می‌کند، شما باید گروه دوستان شخصی خودتان را داشته باشید، این باعث اعتدال و سلامت روانی‌تان می‌شود.

    ۲-مدام پیام دادن را به‌اعتدال برسانید:

    پیام دادن قطعاً یکی از راه‌های ورود به قلب مردان است، اما کم و به‌جا پیام بدهید چون اگر بیش‌ازحد پیام بدهید فکر می‌کند همیشه می‌خواهید کنترلش کنید. حتی می‌توانید گاهی پیام‌هایش را چند ساعت بعد جواب دهید چون شما هم کلی کار دیگر برای انجام دادن دارید.

    ۳-ازنظر فیزیکی فعالیت بیشتری در زندگی‌تان داشته باشید:

    هرچه احساس بهتری درباره بدنتان داشته باشید، اعتمادبه‌نفس بیشتری خواهید داشت. می‌توانید کارهایی نظیر بیرون رفتن، حرکت کردن، شاد شدن و کارهای بیشتری در زندگی انجام دهید.

    این کارها باعث می‌شود در نظر طرف مقابل ارزش بیشتری پیدا کنید و او سرحالی و شادابی شمارا می‌بیند.

    ۴-مرزهایتان را دوباره مشخص کنید:

    اگر مردی قدر شمارا نمی‌داند و با شما درست رفتار نمی‌کند باید مرزهایتان را با او مشخص کنید و به او بگویید که از رفتارش ناراحت هستید و اگر اهمیتی نداد بهتر است ترکش کنید.

    مطمئن شوید مرزهایتان را تعیین کردید که چه چیز برایتان قابل‌قبول و محترم است.

    پس اگر در رابطه‌ای هستید که می‌خواهید مردی را سمت خودتان بکشید و تمرکز کمتری صرف انرژی برای بازگرداندش کنید باید انرژی‌تان را اول برای خودتان بزارید و هرگز برای به دست آوردنش سخت تلاش نکنید بلکه شما باید سخت باشید تا او برای شما تلاش کند. چون شما یک زندگی فوق‌العاده دارید که او باید آرزویش باشد که بخشی از زندگی شما باشد.

    یادتان باشد اگر او بداند اگر با شما درست رفتار نکند شما ترکش می‌کنید، قطعاً به خاطر از دست دادن شما می‌ترسد و به این ترتیب ترس از دست دادن عشق در او ایجاد می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا