جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » مطالب مخصوص آقایان » بازی روانی زنان (دخترا چجوری پسرها رو بازی روانی میدن؟)

بازی روانی زنان

بازی روانی زنان به گوشتون خورده؟ میدونید یک روشه توی خانوما، که به چیزی که میخوان برسن؟ وقتی با پسرا توی مشاوره ها صحبت میکنم میگن که : آقای علامه یه کارایی رو ازم میخواد که من نمیخوام انجام بدم و اگه انجام ندم دعوا میشه من میخوام به کارم به فوتبالم یا هر چیز دیگه ای برسم و توی همون زمان ازم محبت میخواد یا ساکت میشه و هیچ کار نمیکنه. در حالی که من کار بدی نکردم. اما توی این مقاله میخوام کمکتون کنم پسرا. توی این قسمت ۶ نمونه از بارزترین بازی های خانم ها در دنیا رو میگم بهتون تا همه چیز در مورد خانم ها براتون فاش بشه.

آشنایی با خصوصیات جنس مخالف برای هر کس سخته. علاوه بر این بازی هایی که هر یک از طرفین، به سر هم دیگه میارن ، و همین طور راه رسیدن. به این شناخت رو مشکل تر میکنه. بگذارین روراست باشیم؛ همونطور که شاید خیلی از شماها هم بدونید، هیچ مردی دوست نداره با یک خانم وارد جنگ روانی بشه.ولی اصلا لازم به ترس نیست. در این قسمت ۶ نمونه از بارزترین بازی های خانم ها در دنیای قرار های ملاقات ثبت شده رو میگم بهتون تا همه چیز در مورد خانم ها برایتون فاش بشه.

شماره ۱ : بازی انتظار

شما با اون تماس می میگیرین (که شاید این کار را انجام نمیدین یا حداقل اینکه نباید انجام بدین) و برایش پیغامی می گذارین تا با شما تماس بگیره. ساعت ها و شاید روزها سپری می بشه و خبری از دختر مورد نظر نمی شه. اون به این دلیل شروع به وقت کشی می کنه که دوست نداره و نمیخواد خودشو مشتاق و یا علاقمند نشون بده. هر چند جذب شما شده اما دوست نداره با برقراری رابطه زیاد، شما رو از دست بده.

حتما بخوانید
شوخ طبعی و نقش آن در همسریابی  

چه کار کنید: پس از چند روز، مجددا با او تماس بگیرین و مطمئن بشید که پیغام شما به دستش رسیده ؛ از این مرحله به بعد همه چیز به دست اونه، که آیا شما رو می خواد و یا اینکه از شما دوری میکنه. اگر تمایلی به برقراری رابطه از خود نشون نداد می تونید به راحتی متوجه شده و عکس العمل مناسب رو بروز بدید.

شماره ۲ : بازی طعمه

عبارت “من فکر می کنم این شلوار منو کمی چاقم کرده….. تو چی فکر می کنی؟” سناریویی هست که شما را در موقعیت مشکوکی قرار میده. نظر شما برای اون از اهمیت ویژه ای برخورداره. اما سوال رو طوری مطرح میکنه که شما ناخواسته پاسخ مثبت به بهش بدید. توی چنین موقعیتی کاملا هوشیار باشید.

چه کار کنید: به طعمه ای که سر راهتون قرار گرفته توجه نکنید. قبل از پاسخ دادن نباید خیلی مکث کنید. چه لباس برازنده اش باشه چه نباشه، به او بگین که خیلی خوشگله و در این لباس فوق العاده به نظر میرسه. اگر اون در جواب گفت: “تو فقط به خاطر من داری اینو می گی” بهش بگید: ” تو هر لباسی که بپوشی باز هم به نظر من جذابی!”. ممکنه دروغ باشه ولی به هر حال با این کار از یک جر و بحث طولانی جلوگیری میکنین.

شماره ۳ : بی دست و پایی بازی روانی زنان

دخترا توی یه موقع هایی که دوست ندارن کاری رو انجام بدن. برای اینکه شمارو به نوعی وادار به انجام دادن اون کار بکنن، چیزی شبیه به این میگن: “من دقیقا نمیدونم باید این کار رو چطوری بکنم.” اون کار بخصوص شاید برنامه ریزی و یا نصب یک نرم افزار کامپیوتری باشه که اگرکه به خوبی انجام دادنش رو بدونه، ولی فقط دلش نمیخواد انجام بده.

حتما بخوانید
بهترین مدل مو مردانه برای جذب زنان کدامند + راز های جذابیت صورت

چه کار کنید: در بیشتر موارد بهتره که بی خیال چیزهای دیگه شده و درخواست اون رو انجام بدین. اما مراقب باشین که این کار به صورت عادت نشه براش ؛ وگرنه همیشه مجبور میشید کاراشو انجام بدین. در عوض وقتی که کاری رو انجام میدین بیارینش پیش خودتون و مراحل کار رو بهش یاد بدین. با این روش دفعه دیگه برای شونه خالی کردن از شما کمک نمیگیره .

شماره ۴ : بازی دست نیافتنی جلوه دادن

خانم ها کلا دوست دارن خودشونو رو در نظر آقایون دست نیافتنی جلوه بدن. بعضی اوقات برای جلوگیری از بروز شکست عاطفی، احساسات خودشونو بیان نمیکنن. خانوما قبل از شیرجه حرارت آب رو در نظر میگیرن به عبارت دیگه قبل از قبول ریسک شکست باید مطمئن بشن که آیا شما اون رو واقعا دوست دارین یا نه.

چه کار کنید: اگر دیدید که در مورد احساستش نسبت به شما مطمئن نیست اما بازم به شما “اظهار علاقه” می کنه وظیفه شما هم این هست که کار مشابه رو در موردش انجام بدین. اما توی این کار زیادی روی نکنید، چون شما باید در نظرش دست نیافتنی جلوه کنین. اجازه بدین تا بدونه که دوستش میدارین، اما در عین حال باید اونو متوجه کنین که در صورت عدم ایجاد رابطه مناسب شما می تونید به راهی دنبال کس دیگه ای باشید.

شماره ۵ : بازی ” باید با هم صحبت کنیم”

این بازی معمولا زمانی شروع میشه که شما مشغول دیدن یه برنامه ورزشی، که مثلا برنامه جام جهانی هست مشغولین. یک بار دیگه قصد داره شمارو امتحان کنه و از اولویت هاتون آگاه بشه. در واقع توجه شما رو می خواد اون هم در همان موقع مشخص که شما خودت سرگرمی.

حتما بخوانید
تاثیر مثبت روی دختران در برخورد اول قبل از خواستگاری

چه کار کنید: در بازی روانی شماره آخر، اگر تلویزیون را برای ۵ دقیقه بی صدا کنید، کار عاقلانه ای انجام داده اید. به حرف هایش گوش بدین و مجددا به ادامه بازی برگردین. اما اگر بهش بگین حرفتو بزار برای بعد بازی، اون هم تلویزیون رو خاموش میکنه و یه بحث ۵ ساعته استارت میخوره. او مخ شما رو پر میکنه براش ارزش قائل نیستین و مثل قبل بهش محبت نمیکنید. به هر حال در هر دو مورد حق انتخاب با خودتونه که چیکار کنید.

شماره ۶ : بازی سکوت در بازی روانی زنان

زمانی که باهاتون صحبت نمیکنه و شما باهاتون سرد میشه، باید بدونید که از دستتون ناراحته. وحتی شاید ندونین دلیلش چیه.

چه کار کنید: توی این بازی روانی زنان، هی نپرسید چی شده چیکار کردم. اینطوری همه چی بد تر میشه. ولی اگر ندونید چیکار کردین که ناراحت شده اوضاع بدی میشه. در حین زمانی که شما مشغول تحلیل و بررسی کارهای خودتون هستین در این فرصت اون اروم تر میشه. ممکنه بیاد پیشتون، به چشم هاتون خیره بشه و آه و زاری کنه و یا یه چیزی رو بکوبه تو سرتون؛ اگر این طور شد اون رو به حرف دعوت کنید و ادای این رو در بیارید که درکش میکنید و دیگه این کار رو انجام نمیدین.

اگر تو هم مثل تمام آقایون دیگه نمیدونی چطوری باید با بازی خانم ها رفتار کنی و همیشه یه بحت و دعوایی راه میوفته و اعصابت داغون میشه، من اینجام که کمکت کنم دوست من

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “بازی روانی زنان (دخترا چجوری پسرها رو بازی روانی میدن؟)” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

پیمایش به بالا