شوخ طبعی و نقش آن در همسریابی  

  • شوخ طبعی و نقش آن در همسریابی

     

    اخیراً ایمیلی دریافت کردیم که  از ما درباره شوخ طبعی سوال شده بود. جالبه شما هم این نکته را حتما در روابط خودتون در نظر بگیرید تا دچار اشتباه در ارتباط با جنس مخالف  و انتخاب همسر نشوید.

     

    متن ایمیل به شرح زیر است:

     

    با سلام. ممنون ازمطالب واقعا جالبتون. آشنایی با سایت شما تقزیبا میشه گفت برام یک معجزه بوده من احساس میکنم کم کم دارم عیبهامو از بین می برم و تو روابطم نتایج عجیب و امیدوار کننده ای بدست آوردم.

     

    ولی یک سوال داشتم ؟!! اخیرا با گروهی از بچه های دانشگاه که همگی از دختر و پسرهای هم سن و سال دانشجو بودیم، بحث روابط و جذابیت مردها پیش اومد و شوخ طبعی یک عامل مهم در روابط از دید دختر هاست. مخصوصا دو سه تا دختر خیلی خوش قیافه در بین ما هستند که به شدت روی این قضیه تاکید داشتند!!

     

    میخواستم بدونم واقعا مگه شوخ طبعی چقدر میتونه مردها رو جذاب کنه؟!! چطور میشه آدم شوخی بود و در عین حال جذاب؟!

     

    ممنون میشم راهنمایی کنید.

     

     

    می بینید دوستان ؟ شوخ طبعی بسیار اهمیت داره ولی به شرطی که درست از این مهارت استفاده کنید. بارها افراد شوخ طبع رو دیدم که با رفتارشون نه تنها جذابیتی نزد خانمها نداشتند بلکه آنها را از خودشون دفع می کنند!!

     

    همانطور که گفتیم شوخ طبعی  بسیار مهمه . در اکثر نظرسنجیها، شوخ طبعی جزو مهمترین عوامل جذابیت برای مردان به حساب میاد.

     

    وقتی شما اهل شوخی باشید نشان می دهد انسان راحت، با اعتماد به نفس سزنده و بذله گویی هستید که مکالمه با شما احساس سرزندگی و نشاط را به طرف مقابل القاء می کند. نشان می دهد شما آدم بیش از حد جدی و خشک نیستید و می توانید از یک گفتگوی خسته کننده و کلیشه ای، موقعیت طنز و یا شادی را خلق کنید که خستگی طرف مقابل را از تنش در میاورد و لبخند بر لبانش می نشاند. خب اینجور افراد در جامعه کم هستند!! همه درگیر فعالیت شدید کار روزانه، درس و مشکلات شخصی خود هستند و افراد شوخ طبع در اینگونه شرایط مثل گل سرخ در شوره زار به چشم می آیند. و این در ذهن خانمها یعنی اینکه شما آدم خاصی هستید و برای انتخاب همسر روی شما حساب باز می کند.

     

    اما یک نکته طلایی که اکثرا به آن توجه نمی کنند نداستن فرق شوخ طبعی و مسخره بازی است.!!

    این را هم بگویم تعداد افراد مسخره به شدت زیاد است که اصلا در ارتباط با جنس مخالف و خانمها  و همسریابی موفق نیستند.

     

    شوخ طبعی یک نوع ظرافت در کلام شماست که نشان می دهد شما زوایایی از موقعیت را  متوجه می شوید و می بینید که دیگران نمیتوانند آنرا ببینند.

     

    بعضی ها دلقک بازی را با شوخ طبعی اشتباه می گیرند و نمی توانند روی رفتار خود کنترل داشته باشند. این که قرار باشد روزی ۴۰ تا جک تعریف کنید و دائما دیگران را بخندانید و ادا و اطوار شما زبانزد خاص و عام باشد، مطمئن باشید خیلی در روابط و بازی همسریابی چیزی نصیبتان نمی شود. اینگونه افراد در اکثر موارد جوّ گیر هستند و تا چشمشان به یک دختر می افتد هوش و حواسشان از بین می رود و با شوخیهای عجیب و غریب که نه تنها هیچ جذابیتی ندارند، بلکه ممکن است با شوخیهای خود خانم طرف مقابل را فراری دهند. شما قرار نیست نقل مجلس باشید و همه از شما بعنوان دلقک یاد کنند.

     

    شوخ طبعی حرفه ایی یعنی بتوانید با حفظ شخصیت خود و کنترل روی حرفها و رفتار خود از موقعیت حاضر طنز بسازید. و مهمترین نکته ایی که باید در نظر داشته باشید این است که به هیچ عنوان به تیکه ها و جک های خود اصلا نخندید و حرفتان را با قیافه ای کاملا جدی بگویید.

     

    البته اولش سخت است ولی تمرین کنید تا کم کم به خنده های خود مسلط شوید. اگر هم نتوانستید جلوی خود را بگیرید باید با یک لبخند کوتاه خود را تخلیه کنید، نه اینکه قش قش در وسط جمع ولو شوید و از خنده منفجر شوید!! وقتی شما از خودتان کنترل  نشان می دهید، این عمل در ذهن خانمها یک جذابیت فوق العاده ای برای شما ایجاد می کند که حتی نمی توانید تصورش را کنید.

     

    از یک طرف شما او را خندانده اید و حس خوبی به او انتقال داده اید و از طرف دیگر کنترل خود را نشان می دهید و اینکه اینگونه مسایل برای شما خیلی عادی و پیش پا افتاده است! ! و این یعنی تسلط که  در نتیجه او حتما در قلب خود این رفتار شما را می ستاید. وقتی طرف مقابل در وضعیت روحی خوبی قرار گرفت(بر اثر شوخ طبعی شما) دیگر می توانید رفته رفته او را با کلمات جدی خود و یا اهداف خود مجذوبش نمایید.

     

    این یعنی شما از شوخ طبعی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنید و خودش هدف نیست.

     

    اگر بخواهید نقش یک فرد کمدین را داشته باشید دیر یا زود به لحاظ شخصیتی از چشم می افتید. افرادی که دائم سعی دارند مسخره بازی در بیاورند در واقع می خواهند ضعف خود را در شوخ طبعی و نداشتن شخصیت با ثبات و جالب و هیجان انگیز پوشش می دهند.

     

    پس در شوخ طبعی به این ظرافتها دقت کنید تا به هیچ عنوان در دام رفتار خود گیر نیفتید.

     

    در ضمن شوخ طبعی یک مهارت است که هر کسی که اراده کند می تواند به آن دست یابد.

     

     حواستان باشد به هیچ عنوان با مسخره کردن خودتان و یا طرف مقابل و اطرافیان فضای خنده دار نسازید. چرا که اگر خودتان را مسخره کنید کم کم شخصیت شما از بین می رود و اگر طرف مقابل را مسخره کنید ناراحت می شود و اگر دیگران  را مسخره کنید تا طرف مقابل خوشش بیاید، عملی کاملا ناجوانمردانه است. بسیاری از پسران را دیده ایم که تا چشمشان به یک دختر می افتد رفاقت خود را از یاد می برند و دوست خود را مسخره می کنند تا لبخند به لب یک دختر بنشانند و این یعنی فاجعه!!!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا