بهترین مدل مو مردانه برای جذب زنان کدامند + راز های جذابیت صورت

بهترین مدل مو مردانه
  • بهترین مدل مو مردانه برای جذب زنان کدامند + راز های جذابیت صورت

    بهترین مدل مو مردانه برای جذب زنان چه مدلی است؟ انواع مختلفی از مدل مو برای مردان وجود دارد، اما برخی از آنها بیشترین جذابیت را برای زنان دارند. یکی از بهترین مدل‌های موی مردانه برای جذب زنان، مدل موی بلند در بالای سر است. این مدل به نظر زیبا و مرتب می‌آید و معمولاً جلوی صورت را باز می‌گذارد، که زیبایی و طراوت چهره را بیشتر کند.

    یکی دیگر از مدل‌های موی مردانه برای جذب زنان، هسته‌ای کوتاه است. این مدل موی ساده ولی ستایش برانگیز است و به خوبی برای مردانی که می‌خواهند یک نظر متفاوت داشته باشند، مناسب است.

    در ضمن، رنگ موی مردانه هم می‌تواند نقش بزرگی در جذب زنان داشته باشد. موهای مشکی و تیره برای مردان شیک و با شخصیت بسیار جذاب و جذاب هستند، اما موهای مشکی با یک تن آبی می‌توانند چهره شما را پررنگ کنند و شما را مرده و پوشیده ببینند. موهای قهوه‌ای و بلوند هم برای مردان قابل توجهی جذاب هستند و به نظر صاف و ملایم می‌آیند.

    در ضمن، نکته دیگری که در زیبایی و جذابیت صورت تاثیرگذار است، نوع ریش و سبیل خارج شده است. برای بسیاری از زنان، مردان با ریش و سبیل ضخیم و شیک و بدون پشکیل‌های خارج شده مورد علاقه هستند، زیرا نشان دهنده اصالت و قدرت است. اما برای بعضی دیگر، یک صورت بدون ریش و سبیل نشانه پاکی و تواضع است و باعث می‌شود آنها برای پیگیری شخصیت مرد تلاش کنند.

    بنابراین، برای جذب زنان، بهتر است که موهای سر، رنگ مو و همچنین ریش و سبیل خود را بر اساس سلیقه و استایل‌های خود انتخاب کنید. اما هر چه تحت تأثیر روحیه و مود شما باشد، در انتخاب مدل موی متناسب با آن نیز توصیه می‌شود. به یاد داشته باشید، جذابیت همیشه نهایت پوست و پیراهن نیست، بلکه نشانه از ذهن و شخصیت شما است، پس با اعتماد به نفس و آمادگی برای مواجهه با هر موقعیت، جذب زنان در همه جای جهانی خواهید بود.

    مدل مو مردانه یکی از ترفند‌های مهم برای جذب زنان است، زنان از مو های پرحجم و مرتب بسیار استقبال می‌کنند و موهای مردان را یکی از جذابیت‌های مردانه به حساب می‌آورند که گاهی در بین مکالمات خود برای تعریف از چهره مردی و یا جذابیت مردی از مدل مو او صحبت به میان می‌آورند،”مثلا مدل موی او چهره‌اش را به قدری جذاب کرده بود که من شیفته‌اش شدم”

    بنابراین به عنوان یک مرد موفق اگر می‌خواهید در زندگی شخصی و اجتماعی خود موفقیت خوبی بدست آورید و بتوانید دل جذاب‌ترین زنان را از آن خود کنید، بهتر است فکری برای مدل موهای خود داشته باشید. چون رسیدگی به ظاهر فردی، علی الخصوص مدل مو مردانه نه فقط در جذب زنان بلکه بر روی تمامی ابعاد زندگی شما می‌تواند تاثیر بگذارد و حس اعتماد به نفس را در شما دوچندان کند.

    اگر تا اینجا با مدل مو مردانه و تاثیرش بر جذابیت مردانه موافق هستید و دوست دارید با مو‌های خود کار‌های عجیب و غریبی انجام دهید، بهتر است ادامه مقاله را که در مورد انواع مدل موهای مردانه می‌باشد، مطالعه کنید.

    فرم صورت و مدل مو مردانه

    قبل از آنکه در مورد انواع مدل مو مردانه صحبت کنیم، بهتر است بدانیدکه هر نوع مدل مویی برای هر چهره‌ای مناسب نیست و باید قبل از انتخاب  مدل موی دلخواه خود، ابتدا چهره و اندام خود را تجزیه و تحلیل کنید. مثلا اگر چهره گردی داریم، مدل مو مخصوص به خود را انتخاب کنیم و اگر چهره کشیده و استخوانی داریم باید یک مدل مو دیگری را برای زیبایی بیشتر چهره خود انتخاب کنیم تا جذابیت ما را دو چندان کند.

    برای این کار شما می‌توانید از یک آرایشگر ماهر و زبردست کمک بگیرید، که متناسب با چهره و قامت شما مدل موی نهایی را پیشنهاد بدهد.این روش یکی از روش‌های مطمئن است که شما می‌توانید همیشه از آن استفاده کنید تا متناسب با مختصات صورت خود مدل مو مردانه جذاب را  هر چه ببیشتر از آن خود کنید و بتوانید جذاب و فریبنده باشید.

    مدل مو مردانه کلاسیک

    این مدل مو مخصوص مردانی است که صورت‌های کشیده و استخوانی دارند. که تقریبا به اندازه یک الی دو اینچ کناره‌های سر را آرایشگر می‌تراشد و مقداری از حجم مو به صورت مخروطی خود را در بالای سر نمایان می‌کند. که البته این مدل مو بلند و کوتاه دارد ولی معمولا نوع کوتاه آن به صورتی که در شکل در چهره دیوید بکهام می‌بینید جالب تر و جذاب تر خود را نشان می‌دهد.

    ولی مدل مو کلاسیک مردانه بلند هم جذابیت‌های خاص خود را دارد که بهتر است موها  رو به بالا قرار بگیرد تا ابهت مردانه را بهتر جلوه دهد.این مدل مو با ریش کوتاه و مرتب چهره جذاب‌تری را ایجاد می کند،اما در برخی مواقع هم ریش نیمه بلند تاثیر خوبی در ظاهر جذاب فرد خواهد گذاشت.همه این موارد متناسب با چهره  شما می تواند به خوبی نمایان دهنده باشد.

    مدل مو کوئیف

     

    این مدل مو در طی سال‌های اخیر بین پسران جوان  ۲۰ تا ۳۸ سال طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و البته که می‌تواند چهره فرد را یک تغییر اساسی بدهد و جز انواع مدل مو مردانه است که تقریبا با هر چهره ای همخوانی دارد.

    مدل مو کوئیف اینگونه است که آرایشگر کناره‌های سر را می‌تراشد و در واقع محو می کند تا قدرت حجیم بودن مو به راس سر یعنی قسمت فوقانی منتقل شود، که البته زنان از پر بودن و حجیم بودن  موی سر بسیار لذت می‌برند و استقبال می‌کنند.

    در مورد موهای فوقانی در مدل موی کوئیف مقداری از  بافت به صورت نامرتب و کج و معوج اصلاح می‌شود که همین نوع اصلاح بر روی حجیم بودن مو و پر بودن صورت تاثیر بسزایی می‌گذارد.

    مدل موی آیوی لیگ 

    مدل موی آیوی لیگ یک مدل موی واقعا مردانه است که هم به دل مردان و هم به دل بسیاری از زنان می‌نشیند که چهره‌ای کاملا مردانه را با قدرتی وصف نشدنی به نمایش می‌گذارد. این مدل مو با کوتاه کردن مو‌ها در کناره‌های سر و بالای سر شروع می‌شود که البته راس سر نسبت به کناره‌ها کوتاهی کمتری خواهد داشت و مو‌های جلو کمی بلند تر از سایر نقاط اصلاح می‌شوند که می‌توان این قسمت از موی سر را به حالت های مختلف آرایش کرد یا هم تراز با سایر موهای فوقانی بالا زده شوند و یا به صورت یک طرفه اصلاح شوند‌.

    در ضمن این مدل مو مردانه بیشتر برای مردانی که داری استخوان فک و گونه درشتی هستند مناسب  است و سعی کنید اگر به این مدل مو علاقه مند شدید حتما با آرایشگر خود مشورت کنید.

     

    مدل مو یک طرفه

    مدل مو یک طرفه مردانه یکی از انواع مدل‌های بسیار پرطرفدار و جذاب است که هم مورد پسند خانم‌های جذاب است و هم مورد تایید اکثر اقایان که مدل مو مردانه پرطرفدار می‌خواهند.این مدل مو دارای انواع زیاد است مثلا هم نوع کوتاه دارد و هم نوع بلند که بهتر است در مورد موی یک طرفه بلند متناسب با چهره خود آن را انتخاب کنید که در برخی موارد با فرم‌دهی مناسب مو همین مدل مو یک طرفه بلند به نوع خامه‌ای تعبیر می‌شود و البته جذاب هم می‌باشد.

    چهره های که تقریبا پر هستند می‌توانند از نوع یک طرفه بلند استفاده کنند. اما آرایشگر در این نوع مدل مو مردانه چه کاری با مو‌ها می‌کند؟

    موها در طرفین سر به همراه موهای پشت سر ترکیب می‌شوند و در یک طرف یعنی پشت سر قرار می‌گیرند. که در نوع مدل مو جدید یک طرفه آرایشگر مقداری کناره سر را می‌تراشد یا محو می کند و خطی را که مو در آن قسمت به حالت چپ یا راست خوابیده می‌شود، تیغ می زند که خط مورد نظر پررنگ‌تر نشان داده شود.

     مدل صاف رو به عقب

     

    مو‌های نرم و صاف رو به عقب برای مردان، بدون شک یکی از بهترین مو‌های جذاب مردانه است که به شدت انرژی جنسی مردانه را برای زنان متبلور می‌کند و معمولا استقبال خوبی از سوی خانم‌ها صورت می‌گیرد. این مدل مو مردانه بدین گونه است که به کمک ژل نرم کننده مو‌ها را شانه و مرتب می‌کنید و آن‌ها را رو به عقب هدایت می‌کنید.

    البته دقت داشته باشید که مو‌ها تقریبا به یک اندازه باشند و وقتی روبه عقب شانه می شوند از کناره‌های گوش به صورت نامرتب پخش نشوند. در ضمن برای این مدل مو باید تقریبا مو های بلندی داشته باشید که اگر دوست دارید حتی می‌توانید آن‌ها را پشت سر جمع کنید و به اصطلاح دم اسبی ببندید.

    مدل مو محو هایپستر

    در این مدل مو که به صورت سر بالا می‌باشد، کل موها جمع می‌شوند و به عقب حالت داده می‌شوند. اما به مقدار خیلی کم کناره های سر یعنی به اندازه چند اینج بالاتر از گوش‌ها مو‌ها تراشیده می‌شوند که خود این مدل مو تاثیر زیادی در ایجاد جذابیت نزد زنان دارد. البته این مدل مو بیشتر برای مردانی خوب است که موهای بلندی دارند و دوست ندارند آن ها را کوتاه کنند بنابراین برای دوری از شلختگی و بی‌نظمی می تواند ایده خوبی باشد.

    مدل مو مردانه پومپادور

    یکی از مدل مو‌های کلاسیک مردانه است که هیچگاه از مد نمی‌افتد و اتفاقا به دلیل پر بودن و حجیم بودن مو‌ها به دل زنان بسیار می‌نشیند. البته برای داشتن این مدل مو باید مو های پرپشت داشته باشید تا به خوبی خود را روی چهره شما نمایان کند. اما در این روش آرایشگر مو‌های را به سمت عقب حرکت می دهد تا جایی که پیچ مو دیده نشود و موها یکدست شوند.

    این مدل مو انواع متعددی دارد، کوتاه، بلند، همراه با بافت ملایم، پف زیاد،همراه با موج بلند که متناسب با چهره فرد توسط آرایشگر انتخاب می‌شود.

    البته مدل موی مردانه پومپادور با ته ریش و یا ریش متوسط بیشتر به چشم می‌آید و معمولا تاثیر زیادی بر روی اعتماد به نفس مردان دارد که روش خوبی برای تقویت آن است.

    مدل مو کوتاه و کشیده

    این مدل مو برای مردانی که موهای ضخیمی دارند و همیشه از یک اندازه مشخص بلندتر نمی‌شوند و کوتاه هستند اما روش بسیار عالی برای طراحی مدل مو است. اتفاقا توجه ویژه‌ای را بین زنان جذاب به سوی خود جذب می‌کند.این مدل مو سبک زندگی لاکچری و تجاری را بیشتر به نمایش می‌گذارد.

    نوعی از مدل مو مردانه که باید متناسب با چهره فرد ترتیب اثر داده شود، یعنی اینکه با چهره‌های بیضی شکل مردانه هماهنگی بیشتری دارد اما برای رسیدن به این مدل مو که در تصویر می‌بینید بهتر است با آرایشگر خود حتما مشورت کنید.

     

    مدل مو مردانه سرکچل

     

    این مدل مو در واقع از ریسک بالایی برخوردار است و باید با چهره فرد و ویژگی‌های اندامی متناسب باشد و البته نکته ای که نباید فراموش کنید این است که که این مدل مو مردانه بیشتر مورد پسند خانم‌های بالای چهل سال است و ناگفته نماند این مدل نشانه اعتماد به نفس مرد است که برای خانم ها داشتن اعتماد به نفس برای مردان مساوی است با قدرت و جذابیت بیشتر که هر خانمی دوست دارد.

    پس اگر جز دسته از مردانی هستید که موهایتان ریخته شده و یا بسیار کم هستند میتوانید یکبار این مدل را انتخاب کنید تا دیگر از خیال کم بودن موها راحت شوید.

    جیسون استاتهام، وین دیزل، دواین جانسون، پیت بول و مایکل جردن از جمله کسانی هستند که از مدل کچل استفاده میکنند.

     مدل مو آندرکات

    این مدل مو مردانه بسیار پرطرفدار است که هم پسران جوان را به خود مجذوب کرده و هم بین دختران جوان و سایر بانوان جوان مورد استقبال قرار گرفته است. البته سعی کنید در میزان بلند بودن موی سر خیلی افراط نکنید که گاهی نتیجه عکس می‌دهد و چهره فرد را می‌تواند تا حدودی خشن و شرور جلوه دهد به خصوص برای زمانی که قرار است اولین بار نامزد خود را ملاقات کنید.

    در این روش آرایشگر تمام موهای کنار و پشت سر را تا حد مناسبی می‌تراشد و میزان مویی که در راس سر قرار دارد به انتخاب شما کوتاه می‌شود.

    مدل مو مردانه دم اسبی

     

    مدل مو مردانه دم اسبی یکی از مدل موهای قدیمی است که در بین مردان قدرتمند و جذاب طرفداران زیادی دارد. البته ناگفته نماند که این مدل مو مورد پسند زنان هم می‌باشد.

    اما مدل مو دم اسبی برای مردان باید بسیار محتاطانه و درست طراحی و اجرا شود، به این دلیل که اگر یک سری نکات ویژه مورد دقت قرار نگیرد ممکن است مثل مدل مو زنانه جلوه دهد و برای مردی که قصد دارد، جذابیت ظاهری داشته باشد و هر جایی که وارد می‌شود، یک ابهت خاص را با خود همراه کند؛ مناسب نباشد.

    مثلا برخی موی خود را در قسمتی که با گیره بسته می‌شود، رنگ می‌کنند و یا چند تار مو را در جلوی پیشانی آویزان می‌کنند و یا مویی که به صورت دم اسبی بسته شده است به صورت شل و ول رها می‌کنند که محکم نیست.

    همه این موارد از مدل مو مردانه دم اسبی برای یک مرد آلفا ایده‌آل نخواهند بود و بر عکس روش‌های غلطی هستند. برای همین برخی از مدل موهای مردانه از نوع دم اسبی را در ادامه مطالعه خواهید کرد.

     

    دم اسبی خاکستری – نقره‌ای

    اگر جز مردانی هستید که خیلی علاقه به رنگ کردن مو دارید، بهتر است که دست به هر رنگی نبرید. چون شخصیت مردانه را زیر سوال می‌برد. برای همین اگر قصد رنگ کردم مو را دارید از یک رنگ مردانه مثل خاکستری – نقره‌ای استفاده کنید و کل مو را رنگ کنید. در این مدل مو مردانه، موها به طور کامل در پشت سر جمع می‌شوند و با یک گیره مو محکم بسته می‌شوند که در برخی مواقع موها به پایین روی شانه آویزان می‌شوند، که مشکلی نیست، اما میزان آن را تا حد طبیعی یعنی نهایتا بر روی شانه‌ها تنظیم کنید.

     مدل مو مردانه نظامی

     

    این مدل مو یکی از ساده‌ترین مدل موهای مردانه است که تقریبا به هر چهره و با هر فرم صورتی هماهنگی دارد و برای هر نوع استایل و اندامی مناسب است. به خصوص که برای هر نوع موقعیت مکانی و زمانی هم  به کار می‌رود.

    دقت کنید که با مدل مو نظامی باید از ته ریش یا ریش متوسط استفاده کنید. به هیچ وجه همراه با این مدل مو از ریش بلند و پرپشت استفاده نکنید که ناهنماهنگ است و تعریف درستی را از شما به طرف مقابل ارائه نمی‌دهد تا در برقراری ارتباط موثر باشد.

    این مدل نظامی طی چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است پس اگر میخواهید تغییری در موهای خود ایجاد کنید این مدل میتواند بسیار جذاب باشد.

    مدل مو نیمه جدا شده مردانه

    این مدل مو برای مردانی که ریش دوست دارند و یا همیشه با ریش هستند و البته موی آن‌ها مقداری بلند است بسیار جذاب و جالب است. در این مدل مو شما حجمی از مو را از کناره سر جدا می‌کنید و طرف دیگر انتقال می‌دهید. برای این کار بهتر است خیلی از ژل و یا تاف برای حالت دهی مو استفا نکنید ، بگذارید موها به حالت طبیعی خود باشند، مگر اینکه خواب موهای شما به نحوی باشد که تمایل به برگشت در جای اول خود را داشته باشند.

     مدل مو مردانه فر دار

     

    این مدل مو مختص افرادی است که ذاتا جنس موهای آن‌ها فردار است، اما دوست دارند با موهای فر یک جذبه و جذابیت خوبی را به نمایش بگذارند. برای این‌ کار بهتر است که از فکر بلند گذاشتن و یا حالت‌های عجیب و غریب دادن به موها بیرون بیایید، به خاطر اینکه برای یک مرد قدرتمند مدل مو فردار آن هم از نوع بلند جالب نیست و البته تا حدودی هم روی اعتماد به نفس فردی تاثیر گذار خواهد بود.

    برای این کار بهتر است از روش‌های محو کردن کناره‌های سر استفاده کنید و موها را در بالا به صورت فر جمع کنید و در هر صورت سعی کنید از مدل مو کوتاه برای موهای خود استفاده کنید.

    اگر در مورد شست و شو و حالت دادن موهای فر در عذاب هستید، حتما از یک نرم کننده موی با کیفیت استفاده کنید که بعد از هر بار حمام آن را به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه بر روی موهای خود قرار دهید تا نرم‌تر شوند و از حالت مجعد خارج شوند.

    نظرخواهی شما خواننده

    قاعدتا همه ما می‌دانیم که برای جذب دیگران نیاز است که ظاهر خود را همیشه مرتب و ایده‌آل نگه داریم. اما گاهی بنا به شرایطی یک سری ضروریات را فراموش می‌کنیم مثلا از یادمان می‌رود که مو و استایل مو در زیبایی صورت و ظاهر ما تاثیر زیادی می‌گذارد، بنابراین ممکن است مدت‌ها از داشتن یک مدل مو مردانه ایده‌آل به دور باشیم و آنگونه که باید در دید نامزد خود جذاب جلوه ندهیم.

    نظر شما در مورد جذابیت مردان به واسطه مدل مو چیست؟ آیا مدل مو واقعا تاثیر زیادی در جذب زنان زیبا دارد؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا