آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید!

وابسته کردن دوست پسر
  •  

    از جذب اولیه تا وابستگی مطلق مرد مورد علاقه

    الهه جذابیت شوید و مردان را در عشق خود غرق کنید

    فرمولاسیون خلع سلاح قلب پسران

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آیا میدانید که میتوانید بدون شکستن غرور خود مرد مورد علاقه خود را تا ۵ برابر بیشتر عاشق خود کنید؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آیا میدانستید که میتوانید کاری کنید تا برای دیدن شما لحظه شماری کند و شما را به عنوان ملکه زندگی اش انتخاب کند؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آیا میدانید که ناخواسته اشتباهاتی انجام میدهید که باعث جدایی رابطه می شوید؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! تا به حال به این فکر کرده اید که چطور بدون جر و بحث کردن برای خواسته های شما سر تعظیم فرود بیاورد؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آیا میدانید که چطور رفتار کنید تا دوست پسرتان در طول روز همیشه به فکر شما باشد؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آیا این سوال برای شما پیش آمده که چطور با یک پسر مغرور برخورد کنید تا عاشق پیشه تر از قبل شود؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آیا میدانستید که با یادگیری روانشناسی مردها میتوانید قلب پسر مورد علاقه خود را تسخیر کنید؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور بدون جراحی بینی و هزینه های نامتعارف جذابیت خود را در رابطه ۳ برابر افزایش دهید؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید!میخواهید پسر مورد علاقه تان با شما همچون ملکه برخورد کند و از چشمانش عشقش به شما نمایان باشد ؟

     

    دوره وابسته کردن پسر چیست؟

    اکثر دختران مجرد در روابط قبل از ازدواج خودشان متعجب هستند که چرا مردان متعهد نیستند؟ چرا کم کم رابطه به بی علاقگی پسر کشیده میشود و خودش را از من دور میکند؟ چرا دوست پسرم من را ترک کرد؟ چرا رابطه های شکست خورده دارم؟

    شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دخترانی در دور و اطرافتان می شناسید به راحتی مرد دلخواهشان را جذب می کنند.

    اما شما با وجود موقعیت بهتری که دارید موفق نمی شوید و فقط به آنها غبطه می خورید.

    به نظر شما این دسته از دختران چه خصوصیاتی دارند؟ چه رفتارهایی را از خود نشان می دهند که دوست داشتنی به نظر می رسند؟

     

    پاسخ فقط یک جمله است: شما مثل یک ملکه رفتار نکردید!

    یک ملکه می داند چطور با مردان رفتار کند تا آن ها را به سمت خودش جذب و تا وابستگی مطلق پیش ببرد!

     

    متاسفانه تعداد زیادی از رابطه ها به سرانجام خوش نمی رسد چون دختر خانم ها در زمان آشنایی و در طول رابطه با مردان بسیاری از سیاست های دلبرانه را اجرا نمیکنند. چون یاد نگرفتند! این عدم مهارت دوست پسر یا مرد را نبست به رابطه دلسرد می کند!

    رفتارها و نکته های ریز اما مهمی وجود دارد که شاید قبلا به سادگی از کنار آن می گذشتید یا حتی فکر نمی کردید این می تواند تکنیکی برای جذب مرد یا دلیلی برای سردی و دوری او باشد.

    در این دوره آموزش میدهیم که چطور یک مرد در عشق با شما بماند و تبدیل شوید به یک ملکه جذاب و دوست داشتنی که دوست پسرتان افتخار کند با شما رابطه عاشقانه داشته باشد.

    یاد میگیرید که چگونه دوست پسر یا نامزد خود را دوست داشته باشید که از ارزش و احترام شما کم نشود وعلاوه بر آن در طول زمان او را علاقه مند خود کنید تا نتواند یک لحظه به جدایی از شما فکر کند!

    به شما نشان خواهیم داد که چگونه بر رفتار او تأثیر بگذارید، تا از شما الهام بگیرد که بهترین مردی باشد که می تواند باشد و به خود ببالد که شما را در کنارش داشته باشد.

     

    همچنین پرده از اسراری که برای داشتن عشق طولانی که منجر به ازدواج شود برمیداریم.

    این دوره به شما نشان می دهد که چگونه سطح صمیمیت و تعهد را افزایش دهید و مطمئن شوید که او هرگز  شما را پس نمیزند و خیانت نمیکند.

     

    می خواهید بدانید که چگونه مردی را که دوستش دارید عاشق و شیفته خودتان کنید؟

    شناخت روانشناسی مردان و رمز و راز رفتار با آن ها شما را به یک ملکه مجهز و آگاه تبدیل می کند و به شما قدرت می دهد تا توقعات و دنیای درونی یک پسر را بفهمید تا با واکنش یک ملکه جذاب او را مدیریت کنید تا وابستگی بیشتری به شما پیدا کند.

    این دوره در مورد حقه های احساسی و توصیه های تکراری نیست که در همه جا نقل میشود مثل: بیشتر محبت کن یا براش هدیه بگیر این دوره بر اساس علم روانشناختی مردان است که در عین تخصصی بودن به زبان ساده بیان شده است.

    وقت آن رسیده که کنترل رابطه را در دستتان بگیرید و با اعتماد به نفس به خود یاد آوری کنید که مجبور نیستید او را تعقیب کنید یا ترس از جدایی داشته باشید! چون با به کارگیری تکنیک های این دوره پسر مورد علاقه شما به صورت تضمینی متعهد به رابطه می شود.

    این که رابطه به کدام سمت حرکت کند در کنترل دستان شماست. شما باید انتخاب کنید! تا با هر مردی که با شما آشنا می شود چطور برخورد کنید!

    چقدر زمان خودتان را برای نگه داشتن و محافظت از او و رابطه اختصاص دهید تا نادیده گرفته نشوید؟ آیا باید از خواسته های خود کم کنید؟ آیا باید بیشتر گیر بدهید و نق و ناله را پیش بگیرید؟

    در این دوره شما با روانشناسی پسر ها آشنا می شوید و یاد می گیرید که در مقابل رفتارهای آن ها چه عکس العملی داشته باشید که بتوانید قلب پسر مورد علاقه تان را تسخیر کنید

    باید با رفتارهایتان طوری بر او تاثیر بگذارید تا از اینکه شما را انتخاب کرده به خود ببالد و ترسِ از دست دادنِ شما او را مجبور کند هر چه زودتر برای ازدواج اقدام کند.

    توسط این دوره یک رابطه عاشقانه شاد و با عشق خواهید داشت که هر دو لذت ببرید و به ازدواج برسید و به علاوه آن تمام تکنیک های وابستگی مردان را یاد خواهد گرفت.

     

    آیا میدانستید که تلفن همراه شما اسلحه مخفی شما است؟

    آیا می دانستید که مردان به طور مخفیانه از پیام کوتاه استفاده می کنند تا به ناخودآگاه ذهن شما نفوذ کنند و این راهی برای عاشق تر کردن دختران است!

    اگر میخواهید تمایل به رابطه دراز مدت را در معشوق خود ایجاد کنید. و او را بیشتر مشتاق کنید به تعهد و ازدواج : باید از تکنیک های پیام کوتاه استفاده کنید

    باید طوری از گوشی استفاده کنید تا نمایش های ظریف و اغوا کننده خودتان را بالا ببرید و در نتیجه به آنچه که خواسته دل تان است برسید.

    در این دوره می آموزید که از قدرت جذابیت زنانه + فرمول های وابستگی + قدرت پیام کوتاه برای رسیدن به مرد یا نامزد خود استفاده کنید، او را بهتر بشناسید و در نهایت او را به خود جذب و عاشق پیشه خود کنید.

    یاد خواهید گرفت که مردان چه حرف هایی را دوست دارند بشوند و چه چیز هایی را دوست ندارند بشنوند. یاد خواهید گرفت چطور دختری باشید تا هر پسر خوبی آرزویش باشد که شما را داشته باشد.

    یاد میگیرید که زمان گوش دادن به حرف های مرد مورد نظر چه عکس العملی داشته باشید که مرد واقعیت را به شما بگوید و دروغ بافی نکند!

     

    میدانید چه چیزی باعث می شود که پسر مورد علاقه شما تمام فکر و ذهنش پیش شما باشد ؟

    چگونگی استفاده از قدرت پیام دادن برای تله انداختن و جلب توجه مرد مورد علاقه خود اولویت یک ملکه باهوش و جذاب است

    در فصل سوم دوره به شما نشان خواهیم داد که چگونه در ارتباط با مردان تلفن همراه خود را بکار بگیرید که دوست پسرتان مثل یک طرفدار  به دنبال شما برای برقراری تماس باشد.

    به شما می گوییم که چگونه گفتگو را ادامه دهید تا زمانی که قلب او را کامل به دست آورید. دقیقا به شما نشان می دهیم که در زمان ارسال پیامک یا پیام مجازی با مردان  کجا اشتباه کرده اید، و این اشتباهات را اصلاح می کنیم، بنابراین شما او را از پشت تلفن تحریک، هیجان انگیز و خودتان را جذاب میکنید.

    ارسال پیام به مرد مورد علاقه شما در مورد نگه داشتن او و پای بند کردن به رابطه شروع می شود و به جایی میرسد که مطمئن میشوید که او نمی تواند صبر کند تا پیام بعدی را برایش ارسال کنید.

     

    مطمئنم تایید می کنید که اگر بخواهید موارد رفتار با مردان را خودتان با آزمون و خطا کردن بیاموزید، چند سال از شما زمان می گیرد و ضربه های زیادی به احساسات شما می زند و به احتمال خیلی زیاد پسر مورد علاقه تان تا آن زمان با دختر دیگری که این تکنیک ها را می داند وارد رابطه خواهد شد !!!!

    اگر میخواهید دختر دوست داشتنی باشید به احتمال زیاد به تکنیک های جذابیت علاقه مندید

     

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید!مزایا و نتایج این دوره چیست؟

     

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! دیگر ترس از دست دادن دوست پسر یا نامزد خود را ندارید چون کسی جرات نمیکند یک ملکه را از دست بدهد!

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! تبدیل می شوید به دختر جذاب و دوست داشتنی که نمیتواند به خواسته های شما نه بگوید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! مثل یک شاه و ملکه بر سر زبان دوستان,آشنایان و حسودان میافتید که به رابطه عالی شما قبطه میخورند

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! اعتماد به نفس شما در رابطه افزایش پیدا میکند و دارای صلابت بیشتری هستید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! دیگر نیازی نیست او را تعقیب و سیم و جین کنید او خودش به شما میگوید که در کدام مکان حضور دارد

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! نیازی نیست که تلاش کنید تا به زور به شما توجه کند چون دیگر او است که برای دیدن شما لحظه شماری میکند

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! تبدیل به شخصی میشوید که هیچ پسری نمیتواند از شما سوءاستفاده احساسی و جسمی بکند.

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! از یک دختر کسل و خسته کننده تبدیل می شوید به یک ملکه جذاب و با اعتماد به نفس که هر مردی دوست دارد تا با او باشد

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! بعد از دوره دارای سیاست های زنانه هستید که باعث ارزشمندی شما می شود وابستگی مطلق مرد مورد نظر را به خود دارید.

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! با سیاست های دلبرانه کاری میکنید تا هر روز از شما تعریف و تمجید کند و برای دوستانش از شما و رابطه خودتان بگوید.

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! بدون اینکه از خودگذشتگی بیش از اندازه کنید, او را عاشق تر میکنید چون یک دختر با اعتماد به نفس و دلبرا هستید.

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! کاری میکنید تا برای بیشتر بدست آوردن شما بجنگد و تلاش کند تا بهترین ها را برای شما تهیه کند!

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! برای ازدواج پا پیش میگذارد و شما را به خانواده خود معرفی میکند و سعی میکند هرچه سریعتر شرایط ازدواج را مهیا کند

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! با تکنیک های فصل سوم کاری میکنید تا در طول روز که جسمش پیش شما نیست اما ذهنش درگیر شما باشد و فقط به شما فکر کند

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! به این نتیجه میرسد که فقط در کنار شما آرامش خاص دارد و بهترین گزینه برایش هستید و نیازی به دختر دیگری نیست.

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! دیگر به شما دیر پاسخ نمی دهد و حرف کم نمی آورید چون جذابیت خود را از صفحه گوشی به رخ او می کشید.

     

    اگر در اجرای تکنیک های دوره موفق باشید در جذب و عاشق کردن مردان از دوست پسر تا شوهر خود هم موفق می شوید

     

    از همین الان میتوانید در دوره شرکت کنید و تکنیک ها را اجرا کنید و در سریعترین زمان ممکن شاید در کمتر از چند روز نتیجه فوق العاده دوره را در روابط خود مشاهده کنید.

     

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید!محتوا دوره به شرح زیر است:

     

     آنچه در جلسه اول می آموزید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور یک دختر خوب با رفتار خوب پسر مورد علاقه اش رو از دست میده؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! یادگیری سیاست های زنانه که باعث ارزش مندی و ایجاد وابستگی مردان و مرد مورد نظر میشوید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چرا با اینکه اینقدر دختر خوبی هستم ولی قدر من رو نمیدونه؟چکار باید بکنم؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چرا اینقدر که من محبت و توجه میکنم. اما اون از من دور تر میشه؟ چکار کنم تا با من مثل ملکه رفتار کند؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چرا ازم تعریف نمیکنه؟ چیکار کنم تا تاییدش رو بگیرم؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! رفتاری که دختر خوب انجام میده و نتیجشه اش: قرار بود بیاد خواستگاری اما یهو زد زیرش و گفت من آماده ازدواج نیستم!

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چه کار کنم که در رابطه با مردان کسل کننده نباشم و کاری کنم تا در امور روزانه از من نظرخواهی کنه؟


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! رازی که دختران با ظاهر معمولی، مردان خوب را به خود جذب میکنند

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! ایجاد چالش ذهنی برای جذاب تر شدن

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! در ابتدا آشنایی باید چه نوع رفتارهایی داشته باشم تا سریعتر عاشقم شود؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! بعد از قرار اول باید چه رفتاری داشته باشم؟ تا فکر نکند که آویزان او هستم؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! در ملاقات ها چطور مثل یک دختر باهوش رفتار کنم تا جذاب تر باشم؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! ذهن یک مرد چگونه کار می کند؟


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چه رفتاری داشته باشم تا در نظر پسر جذاب باشم؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور با کمتر در دسترس بودن ذهنش را درگیر خود کنید!

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چه کسی باید اول تماس بگیرد؟من یا پسر؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! برای جذب پسر از تماس تلفنی استفاده کنیم بهتره یا پیامک؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور اعتماد یک پسر رو جلب کنیم؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چقدر در مورد گذشته ام با پسر مورد علاقه ام صحبت کنم؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! تقویت کردن جذابیت خودتان و آموزش به دوست پسر برای توجه بیشتر به شما


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! اگر به من کم محلی کرد من چطور بدون اینکه ارزش خودم پایین بیارم. به خودم وابستش کنم؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! اگر یهویی ازم فاصله گرفت و تماس نگرفت من دقیقا چیکار کنم که بیشتر عاشقم بشه؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! وقتی به من میگه برای رابطه آماده نیستم دقیقا معنیش چی هست؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! اگر گفت برای رابطه متعهدانه آماده نیستم و یا شرایطش رو ندارم چیکار کنم؟ (تکنیکی یاد میگیرید که با کم محلی کردن به دنبال شما راه بیفتد و مثل پروانه دور شما بپرخد)


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! اگر برای شما وقت نمیگذارد از چه روشی استفاده کنید تا برای شما وقت اختصاصی برنامه ریزی کند؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور کاری کنید تا برای دیدن شما لحظه شماری کند

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چه رفتار جذابی داشته باشم تا با من با احترام رفتار کند؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور در رابطه زن کسل کننده و خسته کننده نباشم؟


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور با شخصیت جذاب او را به خودم جذب کنم.

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور از خودم یک شخصیت جذاب نشان بدهم تا بیشتر سمت من بیاید.

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور بین خودم و دختران دیگر برای جذب پسر مورد علاقه ای تفاوت ایجاد کنم تا من را انتخاب کند؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آیا جلب توجه کردن مردان دیگر به من , باعث میشود که حسادت نامزدم بیشتر شود و به من بیشتر توجه کند؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور ارزش خودم را بالا ببرم تا برای من ارزش خاص قائل باشد و توجه من را خریداری کند؟


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور یک مرد خوب را پیش خودم نگه دارم؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور او را وادار کنید تا برای بیشتر بدست آوردن شما بجنگد؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آیا باید رفتار با افاده داشته باشید؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! در رابطه باید چقدر از خودگذشتگی کنم تا بیشتر عاشقم شود؟


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور به زنی تبدیل شوید که هر مردی شما را تحسین کند؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور مرد مورد علاقه خود را به صورت جدی عاشقش کنید؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! تکنیک های تضمینی برای اینکه از میدان جنگ قرار های عاشقانه سربلند بیرون بیایید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آیا در مورد پسران قبلی که در زندگیم بودند باید صحبت کنم؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! من نمیخواهم دوست پسر داشته باشم و میخواهم ازدواج کنم باید چطور رفتار کنم؟


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور به زنی تبدیل بشم که هر مردی من رو تحسین کند؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور مرد مورد علاقه را به صورت جدی عاشقم کنم؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور از میدان جنگ قرار های عاشقانه سربلند بیرون بیایید؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آیا در مورد پسران قبلی که در زندگیم بودند باید صحبت کنم؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! من نمیخواهم دوست پسر داشته باشم و میخواهم ازدواج کنم باید چطور رفتار کنم؟


     آنچه در جلسه دوم می آموزید

    در این فصل به تکنیک های ایجاد واسبتگی عمیق و عشق ابدی می پیردازیم.تکنیک هایی که برای اولین بار رونمایی می شود.

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! بزرگترین اشتباهاتی که دختران برای ایجاد وابستگی انجام میدهند

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور با شناخت بیشتر او را عاشق خود کنیم؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! دو مرحله عاشق کردن مرد مورد نظر

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! نقش جلب توجه در ممکن سازی چیست؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور به او جرات بدهید که برای عاشق شدن شما قدم بردارد


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور از مرموز بودن برای جلب توجه مرد مورد علاقه استفاده کنید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور با رازداری فکر دوست پسر خود را درگیر کنید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور درگیری فکری عاشقانه ایجاد کنید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور با کم محلی کردن ذهنش را به خود درگیر کنید تا وابستگی بیشتری ایجاد شود

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور در ذهن او به عنوان بهترین گزینه انتخاب شوید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! برای جلب توجه بیشتر مثل فرا زمینی ها رفتار کنید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! یک اشتباه خطرناک در دوران جذب مرد


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! استفاده از نقاط ضعف و حل نشده درونی مرد برای عاشق کردن او

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور به مرد مورد علاقه ثابت کنید که بهترین گزینه برای او هستید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور به یک مرد حس امنیت نشان بدهید تا در کنارتان آرامش داشته باشد و شما را انتخاب نهایی خود کند.

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! استفاده از تکنیک (من هم مثل تو هستم) برای ایجاد همدلی

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! استفاده از تکنیک برنامه ریزی عصبی برای ایجاد حس خوب در مرد نبست به شما و رابطه با شما

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! استفاده از تکنیک تفاهم برای جذب بیشتر مرد به خود


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور از تکنیک تطابق صدا استفاده کنید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور وقتی کنار شماست احساس امنیت بیشتری داشته باشد

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! استفاده از تکنیک تطابق کلمات برای اینکه مرد عاشق شما شود

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! نقش صاف ایستادن در عاشق شدن دوست پسر

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! استفاده از تکنیک تن صدا برای تفاهم و همدلی

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! تن صدا خود را چطور تنظیم کنید تا مرد مورد علاقه بیشتر دلبسته شود


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! افزایش ارزش ذهنی شما برای مرد مورد علاقه تان

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! معرفی چند تکنیک برای افزایش جذابیت

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! افزایش حسادت دوست پسر شما و افزایش علاقه بیشتر به شما

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! تکنیک شناخت والدین مرد برای افزایش وابستگی

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور با شناخت خواهر و برادرش او را اسیر عشق خود کنید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! بهترین نوع برای عاشق کردن تک فرزند ها


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! استفاده از تکنیک اعتیاد القایی ذهنی برای ایجاد درگیری ذهنی مرد

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور اعتیاد القایی باعث عاشق شدن بیشتر دوست پسر شما می شود

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! استفاده از تکنیک هیجان القایی برای خلق لحظه های عاشقانه

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! برسی نقش هیجان و اضطراب در عاشق کردن مرد مورد علاقه


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! شناخت سیستم تجسمی مرد مورد علاقه برای بیشتر عاشق کردن

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور کامل متقاعد شود که شما بهترین گزینه برای او هستید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! استفاده از تکنیک برنامه ریزی ناخودآگاه ذهن جهت تثبیت جایگاه شما در قلب دوست پسر

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چرا روابط از راه دور شکست میخورند؟ و بهترین راه برای پایداری آن چیست؟


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! شناخت سیستم تجسمی مرد مورد علاقه برای بیشتر عاشق کردن

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور کامل متقاعد شود که شما بهترین گزینه برای او هستید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! استفاده از تکنیک برنامه ریزی ناخودآگاه ذهن جهت تثبیت جایگاه شما در قلب دوست پسر

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چرا روابط از راه دور شکست میخورند؟ و بهترین راه برای پایداری آن چیست؟


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! اگر تفاوت زیاد داشته باشیم چطور این مشکل را حل کنیم

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور معیار های خودتان را معیار مرد یکی کنید تا دستورات شما را اجرا کند

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چه کار کنید تا خودش متوجه شود شما ویژگی خوب زیادی دارید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! برسی نقش جاذبه فیزیکی در عاشق کردن

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! اگر احساس میکنید علاقه اش کم شده این تکنیک ها را انجام دهید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! برسی نقش موسیقی در فرآیند عاشق کردن

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! نقش گناهان گذشته مرد در وابسته کردن


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! تکنیک ما برای هم ساخته شده ایم

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! تکنیک مداخله با نفس برای عاشق کردن مرد

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! تکنیک القای هراس برای جذب کردن مرد با اعتماد به نفس پایین

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! تکنیک روانشناسی معکوس برای وابسته کردن مرد های مغرور یا خودشیفته

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! بهترین روش برای عاشق کردن مرد لجباز


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چرا بعد از مدت طولانی رابطه حتی یک سال یهو سرد میشه و چکار باید کرد؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! اثرات مرگبار جمله <<تو دیگه من رو دوست نداری>> در رابطه چیست

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آیا باید با دروغ و فریب مرد را وابسته کنید؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! بهترین روش برای جذب مردان خوش چهره یا خودشیفته چیست؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! تکنیک من به سختی به دست می آیم اما نه برای تو

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور برای جذب مرد مغرور تلاش کنید تا او را بدست بیاورید


     آنچه در جلسه سوم می آموزید

    شما می خواهید هر زمان که پیامی از شما در گوشی او ویبره میزند، هیجان زده شود، می خواهید او صدای لرزش گوشی اش را بشنود و سریع آن را از جیبش بیرون بیاورد تا ببیند شما چه حرفی برای گفتن دارید؟ فصل سوم را دنبال کنید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! ۱۰ دستور المعمل جادویی برای پیام فرستادن به مرد مورد علاقه

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چه پیامی نباید بفرستید؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! در طول روز چقدر باید پیام ارسال کنید؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! زمان مناسب ارسال پیام؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آیا من هم باید دیر پاسخ پیام هایش را بدهم؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آیا باید برای دوست پسر عکس بفرستید؟نوع عکس برهنه باشد؟


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! شکستن یخ رابطه با استفاده از پیام دادن

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! زمان هایی که حرفی برای گفتن ندارید چه سوال هایی بپرسید تا بیشتر صحبت کنید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور کنترل رابطه را بدست بگیرید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! تکنیک کنترل جریان در رابطه برای افزایش جذابیت شما


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور از پشت تلفن اسرار آمیز باشید + مثال های عملی

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آموزش نشان دادن اینکه چقدر فرد جالبی هستید+۳ مثال عملی

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! از چه جملاتی استفاده کنید که گفتگو ادامه دار داشته باشید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! یک حقه برای اینکه خود مرد شروع به صحبت کردن در مورد جزئیات کند

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید!پیام های دلبرانه آمیز برای شور و شوق در رابطه

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آموزش غیر قابل پیش بینی بودن

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! اجرای تکنیک دور از دسترس بودن

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آموزش حرفه ای دلبری کردن


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور به مرد نشان بدهید که ارزشمند هستید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! چطور با نه گفتن باعث افزایش جذابیت خود میشوید

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! اوایل آشنایی آیا باید عکس های سلفی یا برهنه بفرستید؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! در زمان کنسل کردن قرار از طرف او بهترین عکس العمل چیست؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! زمانی که گفت و گو کسل کننده است چه باید کرد؟


    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! مزیت این دوره چیست؟

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! محتوا این دوره مطابق با فرهنگ کشور مان ایران و به دور از فرهنگ ترجمه است.

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! پشتیبانی آنلاین برای رفع هرگونه ابهام در خدمت شما عزیزان است.

     

     مبلغ سرمایه گذاری شما

    در واتساپ پیام دهید

     

    مبلغ این سرمایه گذازی زیاد نیست؟
    متأسفانه همیشه یکی از بزرگترین بهانه‌های ما برای فرار از آموزش همین موضوع است. ما موقع سرمایه گذاری بر روی خودمان دائماً مبلغ را بزرگ جلوه می‌دهیم و حال اگر بخواهیم در یک رستوران خوب غذا بخورم اصلاً این قیمت‌ها به چشم نمی‌آید. پیشنهاد می‌کنیم که این مبلغ را هزینه‌هایی مانند خرید یک دستبند معمولی و نه چرم، مبلغی که بابت لوازم آرایشی میپردازید، هزینه‌ای که برای خرید یک جفت کفش می‌کنید و … مقایسه کنید و ببینید کدام ضروری تر و ماندگارتر خواهند بود.

     

    اما بیایید واقع بینانه نگاه کنیم آیا واقعا این مبلغ در ازای نتایجی که بدست می آورید فوق العاده نیست؟

    چقدر تا به اینجا هزینه کردید برای لوازم آرایشی تا خودتون رو زیباتر جلوه بدید؟ یا حتی عمل های زیبایی؟

    چقدر حاضرید بپردازید تا یک رابطه عاشقانه و اصولی داشته باشید که نه بی احترامی داشته باشه و نه جنگ و دعوا

    به نظر شما اینکه در چشم مرد مورد علاقه جایگاه بالاتر داشتن چقدر ارزشمند است؟

    ارزش مادی پایان دادن به استرس ترس از دست دادن عشقتان چقدر است؟

    مطمئنم تایید می کنید که ارزش معنوی این دوره خیلی بیشتر از مبلغی است که میخواهید بپردازید

    برایان تریسی اعتقاد دارد که: 

    با یک برسی ساده به این نتیجه خواهید رسید که شما فقط هزینه نمیکنید شما سود میکنید سودی که چندین برابر ۱۹.۸۰۰ تومان ارزشمند است چون در کمتر از یک ماه می تواند زندگی شما را تغییر دهد

     

     

     آیا نمی خواهید به جمع مشترکان ویژه راضی ما بپیوندید؟

     

    میخواهم سریع در دوره شرکت کنم

     

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید!اگر در این دوره شرکت نکنم چه می‌شود؟

    باور کنید هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد! و همه چیز همانطور که هست باقی می‌ماند! ده‌ها میلیون‌ انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین مهارت‌هایی ندارد و به زندگی روزمره خود می‌پردازند….

    شما میتوانید همینطور ب رابطه خود با مردان را ادامه دهید شاید هم به ازدواج بکشد اما قطعا احتمال جدایی خیلی بیشتر است قطعا کسانی که در این دوره شرکت میکنند تبدیل می شوند به ملکه و همینطور که میدانید یک ملکه احترام بیشتری از مردان دریافت میکند.

     

    اما معدود دختران و زنان باهوش هستند که برای روابط خود برنامه‌ای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری می‌کنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام می‌برد.

    هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، ۲۰۰ هزارتومان در ماه هزینه خورد و خوراک خود می‌کند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارت‌ها، دانش و توانمندی‌های خود هزینه می‌کند؟؟

    جمله‌ای منصوب به آلبرت انیشتین است که می‌گوید:

    اصلاً دلیل این که این دوره را برای شما آماده کردیم این است که بتوانید تغییرات فوق‌العاده‌ای را رقم بزنید. متفاوت فکر کنید و با مردان متفاوت رفتار کنید و کنترل رابطه عاطفی خود را بیشتر در دست بگیرید و اجازه ندهید که شرایط بیرونی برای شما تصمیم بگیرند. دیگران برایتان مشکل ایجاد کنند و حال شما را خراب کنند.

    طبیعتا به این فکر کنید که تهیه نکردن این دوره چه بهایی برای شما خواهد داشت؟ چه فرصت‌هایی را ممکن است از دست بدهید؟

    این دوره آموزشی فرصت بزرگیست برای یک سرمایه گذاری مطمئن که سالیان سال نتیجه آن را در سراسر زندگی شغلی،‌اجتماعی و خانوادگی خود خواهید دید.

     

    میخواهم سریع در این دوره شرکت کنم

     

    سوالات متداول و پاسخ به آنها

     

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آیا محدودیت سنی دارد؟

    خیر- هر فردی با هر سنی میتواند شرکت کند و هیچ محدودیت سنی وجود ندارد

     

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! آیا نتایج این دوره فقط بر روی روابط با مردان تاثیر گذار است؟

    علاوه بر اینکه تخصصی به مبحث ارتباط با مرد مورد علاقه پرداختیم. این دوره بر روی جذابیت شما تاثیر گذار است و ارتباطات شما را در برمیگیرد اعم از: ارتباط با دوستان هم جنس -ارتباط با اعضا خانواده- افزایش اعتماد به نفس – ارتباط با مردان در محل کار یا دانشگاه – بهبود ارتباطات اجتماعی و ….

     

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! اگر سوالی داشتم چطور می‌توانم بپرسم؟

    توسط پشتیبانی آنلاین-پشتیبانی تلگرام با مدرس دوره  – ارسال ایمیل و تماس تلفنی در خدمت شما هستیم.

    پشتیبانی و مشاوره در تلگرام و واتساپ

     بهانه های همیشگی 

    از آنجایی که افراد تنبل برای تغییر نکردن بهانه‌هایی می‌خواهند، می‌خواهیم به دوستان اهمال کار کمک کنم تا زحمت کمتری بکشند و لیست بهانه‌های متداول را در ادامه برایشان آماده کرده‌ایم:

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! الان کارهای مهم تری دارم

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! من برای مردان جذاب بشو نیستم و همینجوری ام

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! حالا باشه بعداً الان وقت ندارم

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! گرونه، ارزشش رو نداره!

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! بعید می دونم اثری داشته باشه

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! الان حس و حالش رو ندارم

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید!دیگه از من که گذشته

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! این چیزا با آموزش درست نمی شه

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! توی این شرایط جامعه و مملکت نمی شه کاری کرد

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! من می‌خواهم موفق شوم اما دیگران و اطرافیان نمی گذارند.

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! من استعداد ملکه شدن ندارم

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! برای ملکه شدن نیاز به پول و شانس و … دارم نه آموزش

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! سر یه فرصت خوب یه روزی که حال و حوصله داشتم به یادگیری این دوره میپردازم. الان که ضروری نیست.

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! با آموزش که آدم تغییر نمی‌کنه!

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! من که نمی‌خوام آپولو هوا کنم، همین زندگی عادی که دارم خوبه

    وابسته کردن دوست پسر آموزش اختصاصی چگونه دوست پسر را وابسته کنید! اگه آدم تلاش کنه کافیه! تکنیک رواشناسی و این حرفا حاشیه‌است…

    لیست بالا و بسیاری از بهانه‌های دیگر، نمونه‌ای کوچک از مکانیزم مغز است که می‌خواهد ما را در حالت موجود حفظ کند تا از نتایجی که میتوان بدست آورد فاصله گرفت.

    خوشبختانه مبلغ شرکت در این دوره در حدی است که هیچ شخص در هیچ صنفی نمی تواند بهانه پول نداشتن بیاورد.

    همه چیز آماده است! و هیچ بهانه‌ای باقی نمانده است! حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر رابطه پر از عشق و محبت هدر ندهید و شما نیز به جمع ملکه های خوشحال دوره‌ بپیوندید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا