چگونه دختران بالای ۳۲ سال می توانند همسر دلخواه خود را بیابند؟!

چگونه دختران بالاي 32 سال مي توانند همسر دلخواه خود را بيابند؟!
  • همان گونه که همه چیز در حال توسعه و پیشرفت است روش های همسریابی هم باید بازنگری شود در محافل فرهنگی و حتی سیاسی از درصد بیکاران زیاد حرف می زنند اما از در صد بی همسران ، هیچ! ، سالانه بیش از یک میلیون دفترچه «انتخاب رشته »بین جوانان کشور توزیع می شود ، اما هیچ دفترچه ای در مورد «انتخاب همسر» به چاپ نمی رسد!!! سازمان ها و وزارت خانه های زیادی در راستای انتخاب رشته و اشتغال، دل مشغول اند اما هیچ سازمانی در مورد انتخاب همسر و ازدواج بصورت تخصصی کاری انجام نمی دهد. جای جای شهر ما آژانس مسکن وجود دارد بطوریکه می شناسم چهار راهی را که هر چهار طرف آن آژانس مسکن به چشم می خورد ، اما یک آژانس همسر یابی در تمام سطح کشور هم وجود ندارد. ظاهرا  سرنوشت ازدواج جوانان این دیار باید در مراسم سبزی پاک کنی مادر بزرگان رقم بخورد! و شاید هم در مترو و یا احتمالا در مجالس زنانه مذهبی و در مورادی هم در مذاکرات مخفیانه روابط دختر و پسر بی تجربه و تشنه توجه!!! و شاید هم مادرمان از صف نانوایی با خبری خوش به منزل باز گردد!

       دختران شایسته بسیاری است که نجیبانه و صبورانه خم به ابرو نمی آورند هر نوع اقدام عملی را به منظور یافتن همسر دلخواه زیبنده و در شان خود نمی دانند. بی شک این فرشتگان زمینی حق دارند که لباس سفید عروسی را بر تن نموده و خویش را در آینه قدی با کفش های نقره ای براق نظاره کنند این ها حق دارند تا بازوی مرد رویا های خود را بگیرند و وارد تالار های مجلل عروسی شوند ! مگر نه اینکه خداوند برای هر بنده ای جفتی آفریده است!

    منم و غصه تنهایی و یک خلوت محض           هیچ جا سرد تر از گوشه تنهایی نیست

    در مورد این گروه موارد زیر گفتنی به نظر می آید.

    عکس العمل این گروه در برابر دیگران:

    الف) ما راحتیم!

     ب) حال ما از این مردا به هم می خورد!

     ج) اگه یک مرد درست حسابی پیدا شد ، شد، نشد حاضر نیستم با هر آشغالی ازدواج کنم!

     ویژگی های این گروه:

     ۱. احتمالا این افراد یک خاطره تلخ از فرزندان آدم آن هم از نوع کت و شلواری اش در ذهن دارند و حشر و نشر با حوا های مانتویی را بی درد سر تر می دانند. معمولا روانکاوی ما را به خاطرات تلخی در دوران کودکی ایشان آشنا می سازد و سر نخ هایی دستمان می دهد که انتهای این سرز نخ ها در چاه های سیاه دوران کودکی و نوجوانی است!

    ۲. تمایلات جنسی این گروه بسیار کم و احتمالا درعمیق ترین سطوح روح آنان دفن شده است!

    ۳. این گروه نمی دانند یا نمی خواهند بدانند که مردان با مژه هایشان همسر خود را تا دفاتر ازدواج بدرقه می کنند، مردان« بدون اجازه چشم هایشان» به پای سفره عقد نمی نشینند. شما باید این واقعیت را بپذیرید که برای ورود به قلب مرد هیچ روزنه ای جز چشم های او وجود ندارد. هر چند شما هزاران نظریه در مورد فواید شخصیت برجسته انسانی صادر کنید و فیزیک را متهم ئمائید، سلیقه مردان لایتغیر خواهد بود.

    ۴. واقعیت را بپذیرید ، نه فقط پدر و مادر شما بلکه فولیکول های شما نیز به شدت نگران انند وآخرین تخمک ها چشم انتظار! لوله های فالوب پر از تار عنکبوت! و جلد شناسنامه ها کهنه و پر از لکه های چای!

    ۵. حالت تدافعی در غالب این افراد مشاهده می شود اینان معمولا در گارد دفاعی، روزگار می گذرانند . اگر کوچکترین حرفی از ازدواج به گوششان بخورد شما را تا به ابد سر جایتان می نشانند تا شما باشید در زندگی خصوصی آنها دخالت نکنید.

    ۶. این افراد احتمالا آگاهانه و نا آگاهانه غرق در مسائل حرفه ای و شغلی خود شده اند و با انرژی گرفتن از این مقوله ها ،روزگار می گذرانند. غرق در کار ، مشعوف دکتر و مهندس بودن و سر مست از رانندگی با آزارو یا رفتن به این کشور و آن کشور!!!

    توصیه هایی به این گروه:

    ۱. اولین کاری که باید انجام دهید حفظ آرامش است ، شما اگر نگران باشید احتمال ازدواج اتان کمتر می شود. فراموش نکنید هیچ پرنده ای بر روی شاخه های لرزان درختان نخواهد نشست.

    ۲. ممکن است (البته فقط ممکن است!)حالت های پرخاشگری در شما ایجاد شده باشد که این روحیه تهاجمی شما بسان مشت آهنینی عمل می کند که اولین خواستگار را در آستانه ورود به منزلتان نقش بر زمین می سازد! از سویی وقتی روحیه تهاجمی داشته باشید حتی دوستان و دور و بری هایتان هم از تجرد شما مشعوف می شوند .گاه گاهی منظره به زانو در آمدن یک فرد مغرور لذت بخش می نماید. پس روحیه تهاجمی خود را مدیریت کنید.

    ۳. اجازه ندهید تمرکز بر «آبادی درون» شما را از«آبادی بیرون »غافل سازد ، از همین امروز ورزش را آغاز نمائید، بهترین و آراسته ترین لباس ها را بپوشید، تا حد امکان از گرانقیمت ترین لوازم آرایشی استفاده کنید اما فراموش نکنید ظاهری که از متانت به دور است به خود نگیرید. پوشش ها و آرایش های زننده و جلف دوران تجرد شما را طولانی تر می سازد.

    ۴. اگر تحصیلات بالایی داشته باشید – که احتمالا هم دارید- غرور شما اجازه نمی دهد برای تشکیل خانواده اقدامی عملی انجام دهید خودتان را با ادامه تحصیل و کار های پژوهشی سرگرم ساخته اید به نظر می آید اگر در کنار این همه واحد درسی که در دانشگاه ها خوانده اید یکی دو واحد « آموزش عشوه گری» پاس می کردید عاقبت به خیر تر می شدید! بدتان نمی آید همین اکنون به من زنگ بزنید و چند تا فحش آبدار نثار این حقیر می کردید! اما اگر واقعیت را بپذیرید عاقلانه تر می نمائید!

    ۵. بر این تمرکز کنید که مردان چه می خواهند ، نه اینکه خودتان چه می خواهید! و البته مردان هم باید از سلیقه زنان آگاه باشند نه فقط دنیا را با عینک خود به نظاره بنشینند. به سلامتی قرار است زن و مرد سوار بر یک قایق به سوی خوشبختی پارو بزنند، و حالا که قرار است در یک قایق باشند باید به نیاز های یکدیگر پاسخ دهند در غیر اینصورت باید در« زورق تنهایی خود» غمگنانه به سوی افق های سرخ و دهشتبار حرکت کنند.

    ۶. در مورد همسر آینده سالهاست که تخیلاتی در ذهن دارید ، شما با دو دنیای موازی جلو می روید، یکی دنیای واقعی و دیگری دنیای خیالی! دنیای خیالی افرادمجرد در مقایسه با دنیای خیالی افراد متاهل پر رنگ تر است ، و هر اندازه طول دوره تجرد شما بیشتر شود دنیای تخیل اتان با شکوه تر می شود و از شکوه زندگی واقعی اتان کاسته می شود، گویی به مرور زمان از واقعیت به خیال کشیده می شوید، در واقع واقعیت رنگ می بازد و خیال رنگ می گیرد ! از مقوله های عینی به مقوله های ذهنی کشیده می شوید! اکنون لازم است که با «کلنگ روانی» به جان تخیلیات خود بیفتید و اولین کلنگ آبادی دنیای واقعی خود را بر زمین بزنید. شما باید دست از خیال پردازی بردارید ، قصه ، همان قصه شاهزاده و اسب سفید است ! تصاویر ذهنی شما در مورد همسر آینده رویایی و خیال انگیز است این در حالی است که پسر همسایه شما روز به روز پیر تر و پیر تر می شود. تقریبا به ازاء هر یک سال که به سن شما اضافه می شود سه سال به سن خواستگاران شما افزوده می گردد.

    روزگار چندان عملکرد منصفانه ای ندارد! در واقع زمان یک سال کش می آید اما وقتی که به سن شما یک سال افزوده می شود به سن خواستگاران شما سه سال افزوده می گردد!

     جدول شماره ۱ : جدول براورد سن تقریبی خواستگاران شما:

    ردیف                   سن شما                       پیش بینی سن تقریبی خواستگاران شما

     ۱                          ۳۲                                             ۳۹

    ۲                           ۳۳                                             ۴۲

    ۳                           ۳۴                                             ۴۵      

    ۴                           ۳۵                                            ۴۸

    ۵                           ۳۶                                           ۵۱

    ۶                           ۳۷                                           ۵۴

    ۷                           ۳۸                                           ۵۷

    ۸                          ۳۹                                            ۶۱

    ۹                          ۴۰                                           ۶۴

    ۱۰                       ۴۱                                           ۶۷

    بنا براین اگر عصبانی نشوید می توانید به مطالعه این متن تلخ ادامه دهید اساسا یکی از کار های که باید انجام دهید همین است:« پذیرش واقعیت !» و خوب می دانیم که واقعیت به مانند گل سرخی است که خار هم دارد!

     ۷. توصیه ما این است که اگر سن شما ۲۱ سال و کمتر است اصلا ازدواج نکنید، اگر سن شما بین ۲۲ تا ۲۶ سال است حتما با کسی ازدواج کنید که سابقه ازدواج نداشته باشد.و ادامه توصیه را د رجدول شماره ۲ مطالعه نمائید

       لازم به ذکر است این جدول پیشنهادی است که به دختران مجرد می شود در صورتی که خودشان سابقه ازدواج داشته باشند شرایط تغییر می کند. و البته نوعی براورد است و در علوم رفتاری هیچ چیز قطعیت ندارد ، شما ممکن است خواستگار همسن یا بسیار کوچکتر از خودتان هم داشته باشید.

    در جدول زیر که بنده نامش را «جدول عقب نشینی» گذاشتم توضیح کامل آمده است:

    جدول شماره ۲ :

    جدول عقب نشینی:

    ردیف          گروه سنی شما                       گروه پیشنهادی برای ازدواج 

     ۱               ۲۱ سال و کمتر                           اصلا نیاید ازدواج کنید

    ۲                 ۲۶  -۲۲                                   افراد بدون سابقه ازدواج

    ۳                 ۳۱ -۲۷                                     افراد دارای سابقه ازدواج ولی بدون فرزند

    ۴                 ۳۶ -۳۲                                     افراد داری سابقه ازدواج و دارای فرزندی که نزد خودشان نباشد

     ۵                ۴۱- ۳۷                                      افراد دارای سابقه ازدواج و دارای یک فرزند که نزد خودش باشد

    ۶                 ۴۲ سال و بیشتر                      با هر شخصی که میل دارید ازدواج کنید ما دخالتی در کار بزرگتر ها نمی کنیم!!!

    و اما توصیه هایی به خویشاوندان این افراد:

     اگر دختر یا خواهر شما هنوز ازدواج نکرده و بیش از ۳۲ پائیز را پشت سر گذاشته است لازم است به موارد زیر توجه نمائید:

    a- هر گز از او نپرسید چرا ازدواج نمی کنی این باعث می شود که او گارد بگیرد و از خود مقاومت نشان دهد و معمولا پاسخ هایی که می شنوید پاسخ های است که به آن اشاره شد.

    b- سوالی که از روی همدلی باشد خوب است اما اگر از روی شیطنت و بد جنسی باشد موجب می شود که مقاومت شدید تری را مشاهده کنید

     c- اگر می خواهید محبتی کنید فقط می توانید افرادی را که متقاضی ازدواج هستند به او معرفی کنید.در این راستا باید یک گام عملی بردارید.حرف زدن هیچ مشکلی را حل نمی کند!

    d- ویژگی ها و کاستی های او را نشانه نروید ، چرا که در اینصورت جنگ آغاز خواهدشد. فراموش نکنید کسانی که سلامت روحی بالایی دارند سریعتر می توانند با واقعیت کنار بیایند. فراموش نکنید ممکن است من معلم خوبی نباشم اما روزگار ، آموزگار خوبی است.

    در ضمن شما می توانید نظر خود را در مورد این دست نوشته از طریق سامانه زیر برای ما ارسال نمائید. بدون شک از نظرات منطقی شما در تغییر یا اصلاح این مقاله استفاده خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا