چگونه ارتباط صمیمانه تری با همسرم داشته باشم؟

چگونه ارتباط صمیمانه تری با همسرم داشته باشم؟
  • چگونه ارتباط صمیمانه تری با همسرم داشته باشم؟

    یکی از مهمترین عوامل پایداری زندگی زناشویی، ارتباط صمیمانه و نزدیک با همسر است. ارتباط صمیمانه با همسر، به معنای ارتباطی است که بر اساس عشق، احترام و توجه به نیازهای همسر برقرار می‌شود و این ارتباط به دلیل نزدیکی و صمیمیتی که دارد، برای هر دو طرف لذت‌بخش است. در ادامه، راهکارهایی برای برقراری ارتباط صمیمانه با همسر بیان شده است.

    ۱. صحبت کنید

    صحبت کردن با همسر، بهترین راه برای برقراری ارتباط صمیمانه با همسر است. همسر شما باید بداند که شما به او احترام می‌گذارید و به نیازهای او توجه می‌کنید. این صحبت‌ها باید شامل موضوعاتی مانند برنامه‌های آینده، هدف‌ها، افکار و احساسات شما و همسر شما باشد.

    ۲. به همسر خود توجه کنید

    توجه به همسر، یکی از پایه‌های ارتباط صمیمانه است. این توجه می‌تواند شامل توجه به نیازهای فیزیکی و روحی همسر شما باشد. به همسر خود کمک کنید، به او کمک کنید تا به مهارت‌های جدیدی برسد و از او حمایت کنید.

    ۳. به همسر خود کمک کنید

    به همسر خود کمک کنید تا بتواند به بهترین شکل ممکن در زندگی عاطفی و خانوادگی خود پیشرفت کند. این کمک می‌تواند شامل کمک در کارهای خانگی، کمک در کارهای شغلی و پیشرفت شخصی همسر شما باشد.

    ۴. زمان بگذارید

    زمان گذاشتن برای همسر، یکی از راه‌های برقراری ارتباط صمیمانه است. این زمان می‌تواند شامل برنامه‌های مشترکی مانند دیدار با دوستان، سفرهای گردشگری یا شرکت در فعالیت‌های هنری باشد.

    ۵. نظر شما را درباره مسائل مهم بدهید

    نظر شما در مورد مسائل مهم زندگی، مانند سلامتی، مالی و زندگی خانوادگی، می‌تواند نشان دهنده اهمیتی باشد که به همسر خود می‌دهید. این نظر می‌تواند به عنوان یک راه برای برقراری ارتباط صمیمانه با همسر استفاده شود.

    ۶. احترام گذاشتن به همسر خود

    احترام گذاشتن به همسر، برای برقراری ارتباط صمیمانه لازم است. این احترام می‌تواند شامل احترام به انتخاب‌های همسر شما، احترام به نیازهای همسر شما و احترام به احساسات همسر شما باشد.

    در نهایت، برقراری ارتباط صمیمانه با همسر، نیازمند توجه و تلاش است. با توجه به این نکات، می‌توانید ارتباط صمیمانه و نزدیکی خود با همسر را تقویت کنید.

    آیا شما از آن دسته زوج‎هایی هستید که از کنار هم بودن با یکدیگر لذت می‎برید و یا اینکه دوست دارید همیشه تنها به این طرف و آن طرف رفته تا اینکه خود را اسیر درخواست‎های همسرتان کنید. بی‎شک آنچه مردان را به کنار همسرشان بودن بیشتر تشویق می کند این است که حس خوبی […]

    آیا شما از آن دسته زوج‎هایی هستید که از کنار هم بودن با یکدیگر لذت می‎برید و یا اینکه دوست دارید همیشه تنها به این طرف و آن طرف رفته تا اینکه خود را اسیر درخواست‎های همسرتان کنید. بی‎شک آنچه مردان را به کنار همسرشان بودن بیشتر تشویق می کند این است که حس خوبی را دریافت کنند تا بتوانند ارتباط صمیمانه تری با همسرشان داشته باشند. آیا شما به او این حس خوب را منتقل می‎کنید؟ خانومانه در این نوشته به بررسی جامع این موضوع می‌پردازد.

    حس خوب چیست؟

    احساس خوب آن است که من از تعاملاتم با طرف مقابل بازخوردهای مثبتی دریافت کنم. به عنوان مثال زمانی که مرد را تشویق می‎کنید او را به آسمان‎ها می‎برید، آنقدر او از این رفتار شما هیجان زده خواهد شد که خودتان شاید باورتان نشود. اما در روان‎شناسی مردان آنچه بسیار به آن اشاره می‎شود این نکته است. از آن طرف اگر شما جزو زنانی باشید که همه جا و در نزد همه کس جایگاه ارزشمندی را برای او قایل می‎شوید دیگر در قلب او جایگاه ویژه‎ای پیدا می‎کنید. پس بیایید از امروز در رفتارهای خود کمی تأمل کنید.

    من چگونه می‎توانم به او حس خوبی بدهم؟

    عقیده‎ی خانواده‎تان، دوستان‎تان و اطرافیان  شما در مورد همسرتان، درست انعکاس طرز فکر و تمایل شما نسبت به اوست. اگر رفتار شما به همسرتان اثبات کند که او مردی موفق و با لیاقت است به خودی خود، دارای سجایا و صفاتی می‎شود که منجر به موفقیت او خواهد شد. حتی اگر به نظر می‎آید همسر شما مهارت‎های چندانی ندارد و تنها یک کارمند ساده‎ای است که از صبح تا عصر در محل کار بوده و بعد از آن نیز هیچ کمکی در تعمیرات لوازم منزل و یا خرابی‎هایی که پیش می‎آید نمی‎تواند به شما بکند، وظیفه‎ی شما کم و بیش این است که از او شخصیتی در خور تحسین در بین اطرافیان خود بسازید. یک زن با تدبیر در همه وقت سعی دارد تا همسرش را جلوی دیگران تخریب نکند، حتی اگر او حرف اشتباهی زد شما در لحظه سکوت کرده و در وقت و زمان بهتری حرف درست را به او در کمال احترام و ادب بزنید، اما نه به گونه‎ای که به او اثبات کنید تو چیزی نمی‎فهمی و باید به خودت افتخار کنی که زن با درایتی چون من نصیبت شده تا راه و چاه را بلد است و اگر درایت و آگاهی شما در زندگی نبود معلوم نبود چه بر سر زندگی‎تان می‎آمد. این بدترین شیوه‎ی ممکن در ارتباط با خراب‎کاری‎های همسرتان است. قدر مسلم این است که زن‎ها همیشه می‎توانند با تحسین و تعریف، شوهر خود را فردی لایق و با کفایت به دنیا معرفی کنند. علاوه بر این‎ نکته‎ی مهم این است که شما باید همواره سعی کنید تا عیب‎ها و نقص‎های او را کمرنگ جلوه داده و از آن طرف هنرها و مزایای او را بزرگ و پراهمیت جلوه دهید. هیچ یک از ما از عیب و نقص خالی نیستیم، اما نکته‎ای که باید در اینجا روی آن تأمل شود این است که دیدن عیب و نقص مردان مانع بزرگی در پیشرفت حرفه و کار آنهاست. در صورتی که دیدن نقایص زنان در امور خانه‎داری و روابط اجتماعی آنها نمود دارد.

    درگوشی

    به یاد داشته باشید مردان زمانی در کنار همسرشان احساس خوشبختی می‎کنند که آن زن هنرمندانه مشوق او باشد و با تمام عیب‎هایی که او دارد بتواند نقاط قوت او را به دیگران یادآوری کند.شاید در ابتدا به دلیل رفتارهایی که از او دیده‎اید دلسرد شده و این شیوه را راه نجاتی برای زندگی خود نمی‎دانید، اما باور کنید بدست آوردن و حفظ زندگی مشترک کار آسانی است به شرطی که شما بلد باشید و یاد بگیرید که زندگی زناشویی خود را به شیوه‎ای درست اداره کنید.

    ابتدا از امور کوچک شروع کنید؛ به مرور خواهید دید چقدر این رفتار شما باعث پیشرفت همسرتان می‌شود و از همه مهم‎تر سبب بزرگ جلوه نمودن شخصیت او در بین دیگران خواهد شد.

     

    شما در برقراری ارتباطی صمیمانه با همسرتان تا چه حد موفق بوده‌اید؟ تجربه‌ها و نظرات خود را با خانومانه به اشتراک بگذارید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا